Komunikacja elektroniczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Planeta 11
(3)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(3)
Filia nr 6
(2)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 18
(1)
Autor
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Gallagher Billy (1992- )
(1)
Gądek Mariusz (1982- )
(1)
Jaszecka Karolina
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Santos Care (1970- )
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4863)
Przyjaźń
(2883)
Rodzina
(2769)
Relacje międzyludzkie
(2362)
Tajemnica
(1656)
Komunikacja elektroniczna
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1643)
Miłość
(1643)
Dzieci
(1431)
Zwierzęta
(1383)
Zabójstwo
(1312)
Rodzeństwo
(1275)
Śledztwo i dochodzenie
(1250)
Literatura polska
(1212)
Nastolatki
(1103)
Dziewczęta
(1052)
Magia
(1049)
Uczucia
(979)
Życie codzienne
(973)
Uczniowie
(937)
Psy
(881)
Małżeństwo
(860)
Policjanci
(806)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(740)
Trudne sytuacje życiowe
(703)
Koty
(682)
Władcy
(682)
Relacja romantyczna
(680)
Osoby zaginione
(661)
Boże Narodzenie
(656)
Przedsiębiorstwo
(648)
Sekrety rodzinne
(644)
Matki i córki
(642)
Żydzi
(626)
Dziennikarze
(617)
Piosenka
(605)
Budownictwo
(593)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Chłopcy
(576)
Uprowadzenie
(574)
Język polski
(569)
Prywatni detektywi
(556)
Przestępczość zorganizowana
(547)
Język angielski
(534)
Mężczyzna
(534)
Pisarze polscy
(531)
Podróże
(529)
Arystokracja
(497)
Poszukiwania zaginionych
(497)
Wybory życiowe
(459)
Seryjni zabójcy
(446)
Wakacje
(446)
Zemsta
(442)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Zarządzanie
(427)
Polacy za granicą
(419)
Samorealizacja
(413)
Ojcowie i córki
(410)
Literatura
(385)
Walka dobra ze złem
(374)
Zabójstwo seryjne
(374)
Gry i zabawy
(365)
Pisarze
(364)
Obyczaje i zwyczaje
(363)
Lekarze
(362)
Zakochanie
(359)
Dojrzewanie
(357)
Historia
(349)
Polityka
(337)
Wsie
(333)
Wojna
(330)
Politycy
(326)
Śmierć
(324)
Filozofia
(321)
Ojcowie i synowie
(311)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(301)
Matematyka
(298)
Spisek
(298)
Aktorzy polscy
(297)
Dinozaury
(297)
Samotność
(294)
Życie seksualne
(290)
Ludzie bogaci
(288)
Wojsko
(285)
Czarownice i czarownicy
(282)
Młodzież
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Odżywianie
(274)
Holokaust
(272)
Kradzież
(264)
Zjawiska paranormalne
(264)
Opieka nad zwierzętami
(263)
Miasta
(262)
Przyroda
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Duchy
(255)
Pomaganie
(255)
Temat: dzieło
Buszujący w zbożu
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Antologia
(1)
Esej
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.[www.znak].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po piśmie / Jacek Dukaj. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, 2019. - 411, [4] strony ; 22 cm.
Intelektualna podróż wokół najbardziej fascynujących zagadnień współczesnej cywilizacji - aż do jej kresu i do kresu człowieka. Przez ostatnich kilka tysięcy lat pismo, książki i biblioteki były nośnikami i skarbnicami wiedzy. Technologia pisma stworzyła cywilizację człowieka. Myślenie pismem oznacza myślenie symbolami, ideami i kategoriami. Daje bezpośredni dostęp do wnętrza innych: ich emocji, przeżyć i poczucia „ja”. Wyniósłszy tę umiejętność na wyżyny sztuki, w istocie tworzy nasze życie duchowe. W Po piśmie Dukaj pokazuje ludzkość u progu nowej ery. Kolejne technologie bezpośredniego transferu przeżyć- od fonografu do telewizji, internetu i virtual reality - wyprowadzają nas z domeny pisma. Stopniowo, niezauważalnie odzwyczajamy się od człowieka, jakiego znaliśmy z literatury - od podmiotowego „ja”. [wydawnictwoliterackie.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-4 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza książka o sukcesie Snapchata i jego twórcy, Evanie Spieglu. Od pomysłu rzuconego na studenckiej imprezie po wielomiliardowy biznes, który na zawsze zmienił oblicze komunikacji. Wszyscy znamy historie Jobsa, Muska i Bezosa oraz ich legendarnych firm założonych w garażu. A jak wyglądają narodziny start-upu teraz - w świecie, gdzie wszystko podzielili między sobą Facebook i Google? Poznaj historię Evana Spiegla - bezczelnego chłopaka, autora jednej z najpopularniejszych aplikacji w historii, który odrzucił ofertę miliarda dolarów od Marka Zuckerberga. Zyskał tym samym śmiertelnego wroga i jeszcze większą fortunę, bo w chwili wejścia Snapchata na giełdę jego udziały osiągnęły wartość ponad sześciu miliardów. Sukces zawdzięczał nie tylko kreatywności, ale i bezwzględności, którą okazał w konflikcie z przyjacielem i współtwórcą apki. To też opowieść o samym Snapchacie, który sprawił, że social media znów zyskały prywatny wymiar. Nawet jeśli nie masz go w swoim smartfonie, to i tak korzystasz z jego rozwiązań na Instagramie, Facebooku i w innych aplikacjach. Samozwańczy wizjoner Evan Spiegel zrozumiał, że liczą się nie tylko lajki, ale przede wszystkim kontakt - bezpośredni i osobisty.[lubimyczytac.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków. [www.pwe.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Xenia była do tej pory wzorową uczennicą, która marzy o dostaniu się na medycynę. Jednak ostatnio przestała przykładać się do nauki. Okazuje się, że dziewczyna się zakochała, ale nie w chłopaku z klasy, tylko w zjawie, kimś, kogo poznała przez Internet i z kim podzieliła swoją czytelniczą pasję. Po tym, jak chłopak odmawia spotkania "w realu", Xenia postanawia zrobić mu niespodziankę i na podstawie niewielu informacji, jakie o nim posiada, próbuje go odnaleźć. Z przerażeniem odkrywa, że wszystko, co jej o sobie powiedział, było oszustwem, nawet jego imię i zdjęcie, a w tajemniczej przesyłce dziewczyna znajduje... dziennik mordercy. Kim tak naprawdę jest wirtualna bratnia dusza Xenii?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nastolatki (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej