Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(106)
Forma i typ
Książki
(100)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(58)
Poradniki i przewodniki
(17)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Audiobooki
(5)
Publikacje dla niewidomych
(4)
Proza
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(183)
wypożyczone
(21)
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Planeta 11
(54)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(20)
Filia nr 2
(7)
Filia nr 4
(5)
Filia nr 5
(20)
Filia nr 6
(25)
Filia nr 9
(14)
Filia nr 10
(7)
Filia nr 12
(19)
Filia nr 13
(15)
Filia nr 15
(6)
Filia nr 16
(7)
Filia nr 18
(7)
Multicentrum - podr.
(1)
Autor
Niedźwiecki Marek (1954- )
(4)
Wiśniewski Michał Radomił (1979- )
(3)
Fabisińska Liliana (1971- )
(2)
Hołownia Szymon (1976- )
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Kucharski Adam
(2)
Lis Tomasz (1966- )
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(2)
Prokop Marcin (1977- )
(2)
Wojtacha Anna (1980- )
(2)
Wąsik Andrzej (1959- )
(2)
Zapaśnik Honorata
(2)
Andrusieczko Piotr (1971- )
(1)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Apps Monika
(1)
Aro Jessikka
(1)
Banach Iwona (1960- )
(1)
Bater Wiktor (1966-2020)
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bałuk Kamil
(1)
Becker Elizabeth (1947- )
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Biesaga-Słomczewska Elżbieta Jadwiga
(1)
Bober Tomasz
(1)
Boniecki Adam (1934- )
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Brzozowski Andrzej Zb. (1955- )
(1)
Carlsson Sven
(1)
Carroll Henry
(1)
Ceplin Joanna
(1)
Chajzer Filip (1984- )
(1)
Chajzer Zygmunt (1954- )
(1)
Chojnacki Marek (1963- )
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Chłosta Jan (1938- )
(1)
Cyd Leela
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czarnecki Jacek (1963- )
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czerniec Iwona
(1)
Czerska Anna (tłumaczka)
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Derengowska Anna
(1)
Diamond Stuart
(1)
Durczok Kamil (1968-2021)
(1)
Dziedzic Olga (1986- )
(1)
Dziwulski Jacek
(1)
Figurski Michał (1973- )
(1)
Fisher Max
(1)
Foroohar Rana
(1)
Frier Sarah
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gałązka Tomasz S
(1)
Gnoiński Leszek (1966- )
(1)
Grabarczyk Beata (1971- )
(1)
Graboś Anita (1977- )
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Gucio Kaja
(1)
Hastings Reed (1960 - )
(1)
Hen Józef (1923- )
(1)
Herzyk Aleksandra
(1)
Hołowczyc Krzysztof (1962- )
(1)
Huxley Aldous (1894-1963)
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Jamrożek Jarema
(1)
Janerka Lech (1953- )
(1)
Janowski Robert (1961- )
(1)
Janusz Mikołaj
(1)
Jethon Magdalena
(1)
Jędrzejewski Stanisław (1946- )
(1)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(1)
Kamenetz Anya (1980- )
(1)
Kania Dorota (1964- )
(1)
Kiec Izolda (1965- )
(1)
Kietliński Radosław (1974- )
(1)
Kofta Piotr (1973- )
(1)
Kolczyński Krzysztof
(1)
Korolko Mirosław (1935-2006)
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Kubisiowska Katarzyna (1971- )
(1)
Kulik Małgorzata (1985- )
(1)
Laskowska Marta (historia)
(1)
Leijonhufvud Jonas (1974- )
(1)
Leksy Karina
(1)
Lupa Iwona
(1)
Lyons Dan (1960- )
(1)
Mac Amber
(1)
Madejski Radosław
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mann Wojciech (1948- )
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Marosz Maciej
(1)
McNamee Roger (1956- )
(1)
Melnyk Magdalena
(1)
Meyer Erin
(1)
Mirzoeff Nicholas (1962- )
(1)
Murdoch Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(57)
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(98)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(106)
Język
polski
(106)
Odbiorca
Niedowidzący
(4)
Niewidomi
(4)
Rodzice
(4)
Menedżerowie
(3)
Szkoły wyższe
(3)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
14-17 lat
(1)
Dziennikarze
(1)
Kobieta
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Redaktorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(32)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura włoska
(2)
Literatura fińska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Dziennikarze
(26)
Media społecznościowe
(16)
Środki masowego przekazu
(13)
Internet
(11)
Propaganda
(7)
Dezinformacja
(6)
Dziennikarstwo
(6)
Instagram
(6)
Korespondenci wojenni
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Facebook
(4)
Fake news
(4)
Kobieta
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Niedźwiecki, Marek (1954- )
(4)
Program Trzeci Polskiego Radia
(4)
Public relations
(4)
Aktorzy polscy
(3)
Cyberkultura
(3)
Język polski
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Podróże
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Socjotechnika
(3)
Sukces
(3)
Telewizja
(3)
Życie seksualne
(3)
Aplikacja mobilna
(2)
Autoprezentacja
(2)
Blog
(2)
Blogerzy
(2)
Celebryci
(2)
Choroby zakaźne ludzi
(2)
Demokracja
(2)
Duchowieństwo katolickie
(2)
Dzieci
(2)
Dziennikarze muzyczni
(2)
Dziennikarze radiowi
(2)
E-konsumenci
(2)
Epidemie
(2)
Erotyzm
(2)
Google
(2)
Hołownia, Szymon (1976- )
(2)
Influencerzy
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa
(2)
Lis, Tomasz (1966- )
(2)
Lista przebojów
(2)
Marketing
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media strumieniowe
(2)
Muzyka rozrywkowa
(2)
Młodzież
(2)
Negocjacje
(2)
PRL
(2)
Pokolenie Y
(2)
Pornografia
(2)
Portale internetowe
(2)
Program telewizyjny
(2)
Prokop, Marcin (1977- )
(2)
Radiofonia
(2)
Reklama
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Smartfon
(2)
Start-up
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Telekomunikacja
(2)
Uchodźcy
(2)
Wojna
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wyszukiwarka internetowa
(2)
Zachowania prozdrowotne
(2)
Zarządzanie
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Akty mowy
(1)
Analiza treści i zawartości mediów
(1)
Bater, Wiktor (1966-2020)
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Biznesplan
(1)
Boniecki, Adam (1934- )
(1)
Boysbandy
(1)
Chajzer, Filip (1984- )
(1)
Chajzer, Zygmunt (1954- )
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cukrzyca typu I
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberseks
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Czasopismo dla młodzieży
(1)
Czasopismo katolickie
(1)
Czasopismo nielegalne
(1)
Temat: dzieło
Larwa (czasopismo)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-
(60)
1901-2000
(40)
1989-2000
(32)
1945-1989
(22)
1939-1945
(3)
Temat: miejsce
Polska
(43)
Stany Zjednoczone (USA)
(11)
Rosja
(2)
Włochy
(2)
Bagdad (Irak)
(1)
Białoruś
(1)
Boston (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Finlandia
(1)
Kambodża
(1)
Korea Południowa
(1)
Kreta (Grecja ; wyspa)
(1)
Mazury
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Syria
(1)
Sztokholm (Szwecja)
(1)
Warmia
(1)
Watykan
(1)
Wietnam
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(18)
Pamiętniki i wspomnienia
(18)
Poradnik
(17)
Publicystyka
(11)
Reportaż
(10)
Wywiad dziennikarski
(8)
Esej
(6)
Autobiografia
(5)
Biografia
(5)
Monografia
(4)
Podręcznik
(4)
Antologia
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Wywiad-rzeka
(3)
Bajki i baśnie
(1)
Blog
(1)
Broszura
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Literatura
(1)
Literatura o regionie
(1)
Mowy
(1)
Muzyka rozrywkowa
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Program radiowy
(1)
Publicystyka polityczna
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(3713)
Edukacja i pedagogika
(1645)
Podróże i turystyka
(1316)
Socjologia i społeczeństwo
(1279)
Literaturoznawstwo
(969)
Media i komunikacja społeczna
(106)
Psychologia
(933)
Medycyna i zdrowie
(883)
Kultura i sztuka
(856)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(665)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(651)
Biologia
(635)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(551)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(502)
Rozwój osobisty
(408)
Religia i duchowość
(379)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(341)
Kultura fizyczna i sport
(333)
Zarządzanie i marketing
(315)
Hobby i czas wolny
(295)
Fizyka i astronomia
(282)
Kulinaria
(262)
Etnologia i antropologia kulturowa
(237)
Styl życia, moda i uroda
(236)
Inżynieria i technika
(217)
Geografia i nauki o Ziemi
(212)
Architektura i budownictwo
(206)
Językoznawstwo
(163)
Filozofia i etyka
(161)
Ochrona środowiska
(130)
Nauka i badania
(125)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(123)
Praca, kariera, pieniądze
(109)
Transport i logistyka
(98)
Informatyka i technologie informacyjne
(92)
Chemia
(68)
Matematyka
(65)
Dom i ogród
(64)
Rolnictwo i leśnictwo
(61)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(37)
Archeologia
(24)
106 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Media relations : budowanie reputacji firmy / Piotr Andrzejewski, Wiesław Kot. - Wydanie II. - Warszawa : "Poltext", 2003. - 162, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Kolejna publikacja w serii WARSZTATY MENEDŻERSKIE to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi.[lubimyczytac.pl].
Spis treści:Reguły wstępne ; Wydfarzenia medialne ; Teksty i ich język ; Język coiała : W dobrym tonie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trolle Putina / Jessika Aro ; tłumaczenie: Marta Laskowska. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Sine Qua Non, 2020. - 493, [3] strony ; 22 cm.
Trzymające w napięciu reporterskie śledztwo o współczesnych metodach prowadzenia wojny informacyjnej. Rosja toczy w internecie wojnę przeciwko cywilom. Każda krytyczna opinia to głos wroga. Nie przebiera się w środkach ani nie zwraca uwagi na granice prawa, gdy wrogów chce się uciszyć. W książce zostały szczegółowo przedstawione inspirowane i aprobowane przez Kreml nagonki, które przeprowadzono ostatnimi laty w Polsce, Finlandii i wielu innych krajach. Punktem głównym są wymierzone w prywatne osoby ponadpaństwowe akcje, niekiedy wyczerpujące definicję przestępstwa. Dokładnie udokumentowane historie pokazują, że Rosja Putina bez najmniejszych skrupułów eliminuje przeciwników przy pomocy internetowego szpiegostwa, trolli w mediach społecznościowych, fake newsów, cyberprzestępczości, gróźb śmierci i przeprowadzonych przez specjalistów od PR-u kampanii nienawiści. Literatura faktu, którą czyta się jak powieść szpiegowską. [wydawca]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Polityka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. RU (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dawno temu w telewizji / Kamil Bałuk. - Wydanie pierwsze. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, 2023. - 299, [5] stron : fotografie ; 21 cm.
Kamil Bałuk w dziesięciu rozmowach o tym, co działo się „dawno temu w telewizji”, przypomina stojących w świetle reflektorów ówczesnych bohaterów zbiorowej wyobraźni i jej kreatorów, ukrytych zazwyczaj przed publicznością. Pokazuje nieoczywiste kariery oraz kulisy najsłynniejszych programów i seriali. Tropi zmiany mentalności, przełamywanie kolejnych barier i tematów tabu. Rozjaśnia drugą, ukrytą za kamerami, stronę srebrnego ekranu. A przede wszystkim skupia się na rozmówcach i na tym, w jaki sposób poradzili sobie z popularnością, co dała im praca w telewizji i jak łatwo było wpaść w jedną tematyczną szufladkę. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Media (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wesoły rajski ptak : ostatnia rozmowa / artykuły / wywiady / opracowanie Izolda Kiec i Jarema Jamrożek. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Marginesy, 2022. - 893, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Wiktor Bater, ikona polskiego dziennikarstwa. Jako pierwszy poinformował o katastrofie smoleńskiej. Był korespondentem w Moskwie, Biesłanie, Afganistanie, Jugosławii, Sarajewie czy Bagdadzie. Laureat Grand Press. To zapis rozmowy oraz wybór najważniejszych wypowiedzi publicystycznych dziennikarza, który w przerwanym nagłą śmiercią wywiadzie mówi o rodzinnym domu, o dziadku (przed wojną właścicielu sklepu optycznego przy Marszałkowskiej w Warszawie) oraz tacie, uratowanym z getta warszawskiego, jedynym ocalałym z Holokaustu przedstawicielu rodziny Baterów. Podkreśla wagę doświadczeń pokolenia dorastającego w Polsce w obliczu wydarzeń 1980 i 1981 roku oraz kilku lat późniejszych przemian w całej Europie Wschodniej. Rekonstruuje tworzenie struktur Polskiego Radia po transformacji i narodziny rodzimych mediów prywatnych. Kreśli obraz dziejowych przemian Federacji Rosyjskiej - Jelcynowskiej i początków ery Putina - oraz konfliktów zbrojnych i zamachów terrorystycznych przełomu XX i XXI wieku. Słowa Wiktora Batera, uważnie przyglądającego się światu polityki i z empatią pochylającego się nad losem jego ofiar, są tyleż formą dziennikarskiej autobiografii, ile gorzką refleksją nad ludzką naturą, skłonną do nienawiści i zabijania, żądną władzy i przekupną, oraz nad historią, która nieustannie zatacza koło. W tym sensie jest to książka o Kazachstanie czy Górskim Karabachu ostatnich kilku miesięcy. O Białorusi, Ukrainie, Rosji i Polsce - dzisiaj. Książka o nas - w cieniu wielkich zdarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zbiór artykołów, rozpraw i szkiców podejmujących zagadnienia związane z prasą, radiem, telewizją i tzw. nowymi mediami. Teksty te zostały specjlanie napisane do niniejszej publikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
Korespondentki : chodź, pokażę ci wojnę / Elizabeth Becker ; przełożyła Anna Żbikowska. - Wydanie I. - Kraków : Znak Horyzont, 2023. - 379, [5] stron : fotografie, mapa, portrety ; 21 cm.
Trzy kobiety, trzy historie, jedna wojna. Wietnam. Cierpienie, łzy, strach, zniszczenie, ból. I one, które jako pierwsze pokazały prawdziwe oblicze wojny. Pionierki, które nie bały się kul, bomb, śmierci. Na zawsze odmieniły oblicze reportażu wojennego. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Literatura faktu (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Propaganda / Edward Bernays ; przełożyła Renata Wierzchoń. - Wrocław : Wektory, 2020. - 140, [4] strony ; 21 cm.
(Klasyka Myśli Zachodniej)
PROPAGANDA, to najgłośniejsza i najbardziej wpływowa praca Bernaysa, w której prostym językiem opisane są mechanizmy formowania świadomości mas. Demokratyczne społeczeństwo to, zdaniem Bernaysa, pierwotnie nieuformowana i mało rozgarnięta masa, pozbawiona trwałego spoiwa, której powinna przewodzić garstka inteligentnych nadzorców. Nadzorcy ci, korzystając z naukowych badań nad psychologią jednostki i psychologią tłumu, a także z rozmaitych metod indoktrynacji i manipulowania ludzkimi pragnieniami, powinni ustalać system wartości i główne cele społeczne, popychając ludzi w tę czy inną stronę. Pokazując ludziom pewne pomysły jako „naukowo udowodnione”, „postępowe”, „demokratyczne” czy „emancypacyjne”, powinni sterować ich zachowaniem, osiągając własne cele. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi kompendium wiedzy z zakresu negocjacji, komunikacji interpersonalnej oraz wywierania wpływu na ludzi. Autorka zachęca czytelników do zgłębiania tajników sztuki negocjacji – w przystępny sposób prezentuje treści, a także podaje liczne przykłady z praktyk negocjacyjnych i opatruje je licznymi komentarzami. Wyuczenie się na pamięć standardowych reguł postępowania nikomu nie zapewni sukcesu w negocjacjach. Umiejętność negocjowania nie jest przekazywana w genach – do perfekcji dochodzi się dzięki własnemu uporowi w zdobywaniu zarówno wiedzy, jak i umiejętności analitycznego postrzegania procesów, w których uczestniczymy. Nigdy nie osiągniemy negocjacyjnego mistrzostwa, jeśli nie oderwiemy się od głęboko zakorzenionych poglądów, schematów zachowań i bazowania na nie zawsze dobrych doświadczeniach. Nieuwzględnienie perspektywy drugiej strony oraz narzucanie jej naszych przekonań i wartości zawsze prowadzi do frustracji i niezadowolenia. W trakcie negocjacji powinno nam przyświecać motto, którym kierowała się też autorka książki: „Daj mi to, czego potrzebuję, w zamian otrzymasz to, co jest potrzebne Tobie” (Gavin Kennedy). [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WiM (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik dla użytkowników Instagrama. Masz już konto na Instagramie i publikujesz swoje fotki, lecz liczba twoich fanów nie zmienia się. W poradniku znajdziesz praktyczne i sprawdzone rady, jak poprawić swój profil i zdobyć tysiące nowych obserwatorów na Instagramie. Pięćdziesięciu sławnych Instagramowiczów odkrywa swoje sekrety: techniki fotograficzne, rodzaje opisów oraz style zarządzania kontem. Tysiące porad, wspaniałe zdjęcia, bezcenna wiedza dla użytkowników Instagrama!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes! / Joanna Ceplin. - Warszawa : Self Publishing, 2017. - 294,[8] stron : ilustracje ; 20 cm.
Książka dla każdej kobiety, która ma marzenia i cele. Rozwijaj swoją markę online, docieraj do nowych klientów i wykorzystuj siłę mediów społecznościowych do zbudowania biznesu z sukcesem. Uwierz, że media społecznościowe to nie tylko strata czasu. To obecnie najlepsza forma kontaktu z Twoimi klientami. To na Facebooku, Instagramie lub YouTube ludzie budują relacje, poznają nowe osoby, szukają informacji. Inspirują się, interesują tym co robią ich znajomi. W ten sposób dowiadują się o nowych markach, trafiają na ich strony, zapisują się do newsletterów, odkrywają nowe produkty. Jeżeli jesteś gotowa na budowanie skutecznej komunikacji online dla swojej marki i nie chcesz tracić czasu na chaotyczne działania, poznaj CYKL 7 KROKÓW, który przedstawiam w książce. Wszystkie działania opisałam prostym językiem, tak abyś od razu mogła przystąpić do działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To książka o tym, jak dobrze mieć wspaniałą rodzinę, a przede wszystkim rodziców. Jakie to wielkie szczęście. Bo właśnie rodzice kształtują to, jacy jesteśmy, jacy będziemy, wpływają na to, jaki mamy charakter, upodobania, gust, w jakim środowisku się obracamy. Pogadaliśmy jak stary z młodym, jak uczestnik pochodów pierwszomajowych z bywalcem Ikei i McDonalda. Gadaliśmy o pierwszych prywatkach - adapter Bambino, pocztówki dźwiękowe z bazaru Różyckiego i cudem zdobyte płyty zachodnich wykonawców kontra era płyt CD i jakości HD. Gadaliśmy o samochodach, podróżach, ciuchach i pracy. Te porównania są zaskakujące i czasem bardzo zabawne. Wyrastaliśmy w różnych epokach. W czasach PRL-u, wielkich zmian i zupełnie nowej Polski. Jaki był świat wtedy, a jak wygląda dziś? Przeżyliśmy całą epokę rozwoju technologii, od telefonów z tarczą i zdemolowanych budek telefonicznych po smartfony i tablety. Pierwszy raz mogliśmy usiąść przy stole i opowiedzieć o tym, jacy byliśmy, jaką drogę przeszliśmy. Szczerze, w cztery oczy i bez żadnej ściemy. W tej książce piękne jest to, że jest do bólu prawdziwa i do bólu nasza. Dała nam też okazję do zbliżenia się, bo mężczyznom nie jest łatwo gadać o uczuciach. Właściwie stała się pretekstem do tego, żebyśmy wreszcie usiedli i pogadali jak facet z facetem, jak ojciec z synem. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram i fotografia / Leela Cyd ; tłumaczenie Anna Czerska. - Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, 2018. - 192 strony : fotografie ; 23 cm.
Serwisy społecznościowe często są świetnym źródłem inspiracji dla wielu aspirujących fotografów. Bardzo łatwo założyć konto, ale by zyskać naprawdę oddaną bazę fanów, potrzeba dwóch rzeczy: silnego poczucia własnej tożsamości i umiejętności kreowania stylu, za którym ludzie będą chcieli podążać. Dzięki tej książce uda wam się to osiągnąć! Autorka, znana instagramowa ekspertka i fotografka Leela Cyd, wypełniła tę książkę wspaniałymi zdjęciami i wartościowymi poradami, które pomogą odnieść sukces na Instagramie. Znajdziecie tutaj rozdziały poświęcone stworzeniu idealnej kompozycji, poszukiwaniu unikatowego kadru i doborowi odpowiednich rekwizytów – innymi słowy wszystko, czego potrzeba, by zrobić wspaniałe stylizowane zdjęcia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Fotografia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie zgubić dziecka w sieci? / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dziecko (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. [Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Zdobądź więcej" to atrakcyjny poradnik dla tych, którzy w życiu chcieliby osiągnąć więcej: więcej zarabiać, odnosić większe sukcesy w pracy, mieć większy wpływ na swoje decyzje i z większym skutkiem dogadywać się z najbliższymi. Diamond pokazuje, że wszystko, co mogliśmy do tej pory przeczytać w poradnikach na temat negocjowania, nie do końca sprawdza się w codziennym życiu. Przedstawia dwanaście prostych strategii negocjacyjnych i uczy definiować cele. Pisze też, co powinniśmy zmienić w nastawieniu wobec ludzi, jak radzić sobie z emocjami i jak negocjować w atmosferze braku zaufania. Co ciekawe, zdaniem Diamonda czasem podczas negocjacji warto z czegoś zrezygnować, a nawet nic nie zyskać, po to, aby zbudować dobre relacje z naszym partnerem, co pozytywnie zaowocuje w przyszłości. W każdym rozdziale podaje przykłady (ponad 400 prawdziwych historyjek i anegdot!) prowadzonych właściwie i niewłaściwie pertraktacji na arenie międzynarodowej, w kręgu rodzinnym i w firmie. W ten sposób pokazuje, jak ważna jest sztuka negocjacji w codziennym życiu. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przerwa w emisji / Kamil Durczok. - Warszawa : Edipresse Polska, copyright 2016. - 233, [3] strony ; 22 cm.
(Edipresse Książki)
Wielki powrót jednej z największych osobowości telewizyjnych po 1989 roku w Polsce. Po prawie dwuletnim odosobnieniu Kamil Durczok przerywa milczenie. I nie oszczędza nikogo. Wspomina drogę, po której wspiął się na dziennikarski szczyt i zawrotną karierę szefa najbardziej prestiżowego programu informacyjnego w polskiej telewizji. A także wysoką cenę, którą za ten sukces zapłacił. Skomplikowane relacje z kobietami i szorstkie, męskie przyjaźnie. Stres, adrenalina i szybkie motocykle. Wreszcie - walka o godność i z... samym sobą. Kamil Durczok - nie bierze jeńców. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Lubelska)
Marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz mediach społecznościowych zaczyna odgrywać coraz większą rolę w strategiach marketingowych stosowanych przez przedsiębiorstwa. Ze względu na ogromną popularność medium jakim jest Internet, działania prowadzone w jego obrębie są doskonałą formą dotarcia do grupy docelowej odbiorców. Zastosowanie odpowiednich technik marketingu w wyszukiwarkach, jak również tego prowadzonego w mediach społecznościowych ma niebagatelne znaczenie. Ich implementacja pozwala na zwiększenie widoczności danej strony internetowej, czy też profilu na wybranym portalu społecznościowym, co przekłada się bezpośrednio na liczbę potencjalnych klientów mających możliwość zapoznania się z ofertą danego przedsiębiorstwa. Wyszukiwarki internetowe zyskały ogólnoświatową popularność wśród ich użytkowników. Nie inaczej jest jednak w kontekście przedsiębiorstw. Również w ich przypadku medium to stało się niezwykle często wykorzystywanym kanałem dotarcia z komunikatem marketingowym do odbiorców. Obserwuje się dlatego wysoki stopień konkurencji. Setki stron internetowych walczą o jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania,stąd też ich optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest tak istotna. Równie popularnym narzędziem co wyszukiwarki, stały się media społecznościowe. Przyciągają one całą rzeszę użytkowników swoimi niezwykłymi funkcjonalnościami. Istnieje wiele rodzajów takich mediów, a każde z nich może być polem do implementacji różnorakich narzędzi z zakresu marketingu. [ze streszczenia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej