Form of Work
Książki
(58)
Poradniki i przewodniki
(9)
Proza
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Status
available
(76)
unavailable
(4)
unknown
(4)
only on-site
(1)
Branch
Planeta 11
(19)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(2)
Filia nr 2
(8)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 5
(9)
Filia nr 6
(6)
Filia nr 9
(9)
Filia nr 10
(2)
Filia nr 12
(9)
Filia nr 13
(12)
Filia nr 16
(2)
Filia nr 18
(4)
Filia nr 18 - podr.
(1)
Author
Domino Zbigniew (1929-2019)
(6)
Carnegie Dale (1888-1955)
(3)
Peale Norman Vincent (1898-1993)
(3)
Turopolski Witold
(3)
Cichawa Paweł
(2)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(2)
De Bono Edward (1933- )
(2)
Grzegrzółka Liliana
(2)
Gębska Agata
(2)
Matuszyńska Aldona
(2)
Matuszyński Witold
(2)
Maxwell John C
(2)
Małecka Małgorzata
(2)
Miron Jacek
(2)
Piotrowska Dorota
(2)
Rawik Joanna (1934- )
(2)
Umińska Marta
(2)
Wiśniewski Andrzej (tłumacz)
(2)
Ameisen Olivier (1953- )
(1)
Anthony Robert
(1)
Armstrong Lance (1971- )
(1)
Attali Jacques (1943- )
(1)
Aznavour Charles (1924-2018)
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balińska Marta Aleksandra (1965- )
(1)
Bettger Frank (1888-1981)
(1)
Bilik Andrzej
(1)
Bilik Andrzej (1939- )
(1)
Blanchard Kenneth H
(1)
Bolles Richard Nelson
(1)
Branson Richard (1950- )
(1)
Braunstein Maria (1942- )
(1)
Brzezinski Mika
(1)
Bugajska Magda
(1)
Carnegie Dorothy (1912- )
(1)
Case Steve (1958- )
(1)
Cichowska Gabriela (1984- )
(1)
Ciecierski Marek
(1)
Cieśliński Jerzy
(1)
Coyle Daniel
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Dane Lance
(1)
DeMarco Tom
(1)
Dekker Ted (1962- )
(1)
Dornan Jim (?-2013)
(1)
Funes Olivier de (1944- )
(1)
Funes Patrick de (1944- )
(1)
Geremek Bronisław (1932-2008)
(1)
Goerger Harlan H
(1)
Gościński Jerzy
(1)
Grocholski Szymon
(1)
Gryga Katarzyna
(1)
Harris Vincent
(1)
Hartwig Julia (1921-2017)
(1)
Hesse Helge (1963- )
(1)
Hołówka Tomasz
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jenkins Sally
(1)
Jeżewski Władysław
(1)
Johnson Spencer
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Keith Abraham
(1)
Kisilowska Izabela
(1)
Kisilowski Maciej
(1)
Krasicki Michał
(1)
Krool Robert (1969- )
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Langloh Nicolaus
(1)
Law Stephen
(1)
Le Grand Claire (1963- )
(1)
Leach Peter G. L
(1)
Luchinger Rene
(1)
Mars Victoria B
(1)
Matyszczak Andrzej
(1)
Mazur Krystyna (tłumacz)
(1)
McQueen Michael
(1)
Menel Jerzy
(1)
Metrycki Marek
(1)
Miller Mark
(1)
Molnar Klara
(1)
Newport Cal
(1)
Nogacki Robert
(1)
Nurkiewicz-Jarońska Magdalena
(1)
Ogilvy David (1911-1999)
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Orfinger Henryk
(1)
Otte Mark
(1)
Pande Alka
(1)
Pell Artur R
(1)
Peretti Frank E
(1)
Postgate Daniel
(1)
Przybył Grzegorz (1960- )
(1)
Robbins Anthony
(1)
Rogalińska Agnieszka
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Sadkowski Wacław (1933- )
(1)
Sajnóg Anita
(1)
Sawisz Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(25)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(58)
Language
Polish
(58)
Audience Group
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(8)
Literatura francuska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Subject
Samorealizacja
(9)
Sukces
(8)
Relacje międzyludzkie
(7)
Wiara
(3)
Zarządzanie
(3)
Zmiana społeczna
(3)
Armstrong, Lance
(2)
Kariera
(2)
Kolarze
(2)
Piosenkarze francuscy
(2)
Psychoterapia
(2)
Samowychowanie
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Aktorzy francuscy
(1)
Akwizycja
(1)
Alkoholizm
(1)
Ameisen, Olivier
(1)
Autyzm
(1)
Aznavour, Charles
(1)
Bogactwo
(1)
Branson, Richard
(1)
Case, Steve
(1)
Chorzy na nowotwory
(1)
Churchill, Winston
(1)
Czynności
(1)
Decyzje
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Dług państwowy
(1)
Ekonomiści
(1)
Epidemiolodzy
(1)
Etyka biznesu
(1)
Filozofia
(1)
Funes, Louise de
(1)
Funes, Olivier de
(1)
Funes, Patrick de
(1)
Futurologia
(1)
Gandhi, Mohandas Karamchand
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Kobieta
(1)
Kolarstwo
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt pokoleń
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Leczenie
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Małżeństwo
(1)
Menadżerowie
(1)
Menedżerowie
(1)
Metamorfoza postaci
(1)
Miłość
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Mózg
(1)
Mężczyzna
(1)
Optymizm
(1)
Owady
(1)
Pewność siebie
(1)
Piaf, Edith
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Polacy
(1)
Politycy
(1)
Postęp techniczny
(1)
Poszukiwanie pracy
(1)
Praca
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programowanie matematyczne
(1)
Protestantyzm
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Ptaki
(1)
Public relations
(1)
Płaca
(1)
Rajchman, Ludwik
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzypokoleniowe
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa
(1)
Samopoznanie
(1)
Start-up
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szczęście
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Tour de France
(1)
Uczucia
(1)
Umysł
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wysiedlanie
(1)
Subject: time
1901-2000
(6)
1801-1900
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Francja
(1)
Indie
(1)
Syberia (Rosja)
(1)
Genre/Form
Poradnik
(13)
Wydawnictwa popularne
(13)
Powieść obyczajowa
(6)
Biografia
(5)
Pamiętniki i wspomnienia
(4)
Opracowanie
(3)
Bajki i baśnie
(1)
Film francuski
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść grozy
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Domain
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
59 results Filter
Book
In basket
"Spowiedź z butelki" to przejmujący, szczery i głęboki obraz cierpienia związanego z konsekwencjami nadużywania alkoholu. Ameisen opisuje próbę wyzwolenia się z nałogu poprzez stosowanie wszystkich znanych mu i dostępnych sposobów leczenia - od terapii poznawczo-behawioralnej po leczenie farmakologiczne. Uzmysławia nam, że problem alkoholizmu dotyka także ludzi wykształconych i sprawnych zawodowo. Autor zauważa: "Alkoholicy piją, by złagodzić trwający latami emocjonalny ból, przeważnie związany z różnymi zaburzeniami nastroju lub zaburzeniami osobowości". Czytelnicy znajdą w książce opisy kolejnych starań o wyjście z nałogu - w najlepszych ośrodkach dla uzależnionych w Stanach Zjednoczonych i we Francji, na odwykach w szpitalach i podczas niezliczonych prób odtruwania w domu. Poznają też okoliczności wypadków, które pod wpływem alkoholu przytrafiają się autorowi, oraz historię rodzinną, która doprowadza do szczęśliwego zakończenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Używki (1 egz.)
Book
In basket
Jeśli znalazłeś się w sytuacji która, twoim zdaniem, prowadzi donikąd, jeżeli czujesz się nie najlepiej i podchodzisz do życia bez entuzjazmu, bez pewności siebie, to do twoich rąk trafiła właściwa książka. Jeżeli brzydzi cię twoja własna mierność i nie chcesz dalej dryfować bezładnie, to na stronach tej książki znajdziesz nowy przepis na życie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
"Mój powrót do życia..." to opowieść o triumfie, tragedii, transformacji i transcendencji kolarza wszech czasów, Lance'a Armstronga, jego dzieciństwie, wczesnych sukcesach, walce z rakiem, leczeniu, powrocie do życia, małżeństwie i pierwszych chwilach ojcostwa. Zwycięstwo Lance'a Armstronga w kolarskim wyścigu Tour de France zastało okrzyknięte "pamiętnym wydarzeniem w historii sportu ostatniego wieku". W 1996 roku Lance Armstrong założył fundację swojego imienia - organizację charytatywną, wspierającą wszelkie działania, których celem jest walka z choroba nowotworową. [lubimyczytac.pl]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 796/799 (1 egz.)
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Istotę książki stanowi teza, iż świat stoi wobec zasadniczych wyborów. Zachód, czyli Europa i USA nie chcą zrezygnować z wysokiego standardu życia, ale żyją ponad stan, coraz bardziej się zadłużając. Autor kreśli bardzo obszerną i wnikliwą historię długu publicznego od starożytności, przez wszystkie epoki aż po chwile obecną dowodząc, że zbyt wielkie długi publiczne prowadziły każdorazowo do wielkich konfliktów a nawet światowych wojen. Dziś najgorszego scenariusza tez wykluczyć się nie da - autor opisuje stopniowo jego fazy. Ale z historii należy wyciągnąć wnioski, nazwane przez Attalego lekcjami. Dramatu można uniknąć jeśli podejmie się w porę odpowiednie kroki. Ta pasjonująca i pobudzająca intelektualnie lektura napisana jest stosunkowo dostępnym językiem, nie wymagającym głębokiego ekonomicznego przygotowania. Dla Polaków pozycja ważna, bo tłumaczy dlaczego i u nas konieczne jest inne spojrzenie na finanse publiczne i niezbędność głębokich reform. [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 323 (1 egz.)
Book
In basket
Kiedyś... : wspomnienia / Charles Aznavour ; sł. wstępne Joanna Rawik ; [przekł. Andrzej Wiśniewski]. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, 2005. - IX, 309 s., [32] s. tabl. (w tym kolor.) : faks., il., portr. ; 23 cm.
Syn ormiańskich imigrantów, którym na zawsze w głębi duszy pozostał, zaczynał swą karierę na ulicach Paryża, krok po kroku wspinając sie po schodach prowadzących wprost ku międzynarodowej sławie. Charles Aznavour - piosenkarz, aktor, autor piosenek, ale również brat, mąż i przyjaciel. Mówi o sobie w sposób prosty i wzruszający. [z okł.]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Biografie (1 egz.)
Book
In basket
Opierając się na dokumentach z rodzinnego archiwum i na źródłach dokumentalnych rozproszonych w dwunastu krajach, autorka znakomicie odtwarza niezwykłą drogę życiową człowieka, który niewątpliwie był nie tylko pierwszym ┬lekarzem bez granic├, ale też wielką postacią, intelektualistą obdarzonym, jak powiedział jego przyjaciel Jean Monnet, wyjątkowym ┬poczuciem tego, co uniwersalne├. [lubimyczytac.pl].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 929 (1 egz.)
Book
In basket
Znajdziemy tu pouczające przykłady i podane kolejne wskazówki, jak wyrobić sobie styl i technikę najlepszego handlowca. Autor wskazuje na tak istotne elementy sukcesu jak potęga entuzjazmu, skuteczność zachęcania klientów do kupna. Obok tego podaje sposoby pokonywania strachu, kluczowe słowa, które pozwolą zmienić sceptycznego klienta w entuzjastycznego nabywcę i siedem złotych zasad dobijania targu. [emipk.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Praca (1 egz.)
Book
In basket
Najpopularniejsza na świecie książka o tym, jak znaleźć pracę Książka Jakiego koloru jest twój spadochron? od trzydziestu lat najlepiej sprzedający się na całym świecie poradnik dla poszukujących pracy, zarówno w dobrych, jak i gorszych czasach. Stała pozycja wszystkich list bestsellerów – od „New York Timesa” po „Business Week”. Przetłumaczona na 20 języków, znalazła dotychczas 10 milionów nabywców na wszystkich kontynentach. Tegoroczne wydanie Spadochronu kierowane jest do tych, którym w ciężkim dla gospodarki okresie potrzebne są szybsze i efektywniejsze narzędzia znalezienia pracy. Zawarte w książce „informacje ratujące życie” są, jak co roku, zaktualizowane i dostosowane do obecnych realiów rynku pracy. Richard N. Bolles, guru doradztwa zawodowego, namawia, aby celem poszukiwań była praca nadająca sens naszemu życiu. Zadaje nam pytania: JAKIMI umiejętnościami z radością się posługujesz? GDZIE – czyli w jakiej dziedzinie – najchętniej byś ich użył? I mówi nam, JAK znaleźć taką wymarzoną pracę, bez pośrednictwa firm rekrutacyjnych i ogłoszeń. Ta książka jest nie tylko o znajdowaniu pracy w ciężkich czasach. Ona mówi o odnajdywaniu życiowej pasji. Jak napisano w „Fortune”: „Spadochron pozostaje niedościgłym wzorcem przewodnika po zawiłościach kariery zawodowej”. [merlin.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Praca (1 egz.)
Book
In basket
To nie jest, tak po prostu, kolejna książka o biznesie. To rzecz o tym, jak na lepsze zmieniać świat. W tym swoistym manifeście naszych czasów Branson stawia generalną tezę, że na naszych oczach dobiega końca era industrialna a zaczyna era ludzi. Przywołuje historie przedsiębiorców, którzy wytyczają nowe szlaki przekształcając swoje firmy tak, by stanowiły siłę, czyniącą dobro i społeczny pożytek z korzyścią dla nas wszystkich, całego globu - „Ziemi, planety ludzi”.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Book
In basket
Mika Brzezinski, znakomita dziennikarka, gwiazda telewizji NBC, córka prof. Zbigniewa Brzezinskiego odziedziczyła po ojcu inteligencję, niebywałą trafność ocen i styl. Dlatego w ostatnio wydanej ksiażce "Znaj swoją wartość" lekko, z polotem, nieco autoironicznie, bazując na własnych doświadczeniach pisze o roli i miejscu kobiet w życiu zawodowym. Chce dociec, dlaczego kobiety w pracy czują się (i często są) niedowartościowane, zdecydowanie gorzej wynagradzane, pomijane przy awansach. Jak niwelować różnice między kobietą a mężczyzną (funkcje, stanowiska, płace) i docenić fakt, że współczesna kobieta musi godzić karierę zawodową z zarządzaniem gospodarstwem domowym. Autorka dochodzi do ciekawych wniosków i formuje szereg cennych rad wspieranych przez znane, zajmujące wysokie szczebla w amerykańskiej hierarchii społecznej kobiety, także z pierwszych stron gazet.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Kobieta (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Sukcesem tej książki jest prostota. Każda rada w niej zawarta wydaje się nam oczywista. Wiedza o życiu, człowiecza mądrość tkwi w naszej podświadomości. Ta książka ułatwia swobodne poruszanie się w biznesie. Przyda się w życiu rodzinnym i towarzyskim. Zawarte w niej reguły to nie tylko teoria. One działają magicznie. Wierz w to albo nie - ich stosowanie całkowicie odmieniło życie wielu ludzi. [z okł.]
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. My (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Rozwój osobisty (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi / Dale Carnegie. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2006. - 1 płyta audio (CD) (7 godz. 10 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Sekretem sukcesu tej książki jest jej prostota. Każda rada w niej zawarta wydaje nam się oczywista. Wiedza o życiu, człowiecza mądrość tkwi w naszej podświadomości. Sztuką jest wydobycie tej mądrości i zastosowanie w działaniu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Książka mówiona (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Odwołując się do swojego kilkudziesięcioletniego doświadczenia jako pioniera w dziedzinie przedsiębiorczości oraz inwestowania, Steve Case oświadcza, że wkraczamy w nową erę. Nadchodzi trzecia fala internetu, która radykalnie zmieni najważniejsze gałęzie gospodarki i doprowadzi do odrodzenia przedsiębiorczości. Podczas pierwszej fali AOL i inne firmy zapewniły konsumentom połączenia internetowe. W trakcie drugiej fali takie firmy jak Google czy Facebook wyposażyły internet w nowe możliwości wyszukiwania informacji i budowy sieci kontaktów, a takie aplikacje jak Snapchat czy Instagram umożliwiły błyskawiczny sukces smartfonowej rewolucji. Zdaniem Case’a teraz wkraczamy w trzecią falę: okres, w którym przedsiębiorcy posłużą się technologią, by dokonać przełomu w najważniejszych gałęziach realnej gospodarki - m.in. w ochronie zdrowia, edukacji, transporcie, energetyce i żywieniu - i aby radykalnie przekształcić nasze życie. "Trzecia fala" to częściowo pamiętnik, częściowo manifest, a częściowo instrukcja na przyszłość, to ważna lektura dla każdego, kto chce przetrwać - i rozwijać się - w tej szybko zmieniającej się epoce cyfrowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Sieć (1 egz.)
Book
In basket
Bezpieczeństwo informacyjne biznesu jest dzisiaj kwestią kluczową. Dzieje się tak z prostej przyczyny: informacja stała się strategicznym niematerialnym zasobem przedsiębiorstw. Współczesny biznes preferuje bardzo szybkie i zarazem odpowiedzialne działania oparte na aktualnej, trafnej, terminowej informacji, która w konsekwencji jest atutem w walce konkurencyjnej, daje szansę, aby zdobyć lepszą pozycję rynkową i pokonać konkurentów.
Ta książka nie jest rozprawą naukową. Nie było zamiarem ani ambicją autorów, aby rynek wydawniczy ujrzał kolejne opracowanie, w którym warstwa teoretyczna dominuje nad praktyczną, bo nie takiego kompendium oczekuje współczesny biznes. Dlatego pisząc, nie silili się oni na skomplikowany wywód, na mentorski, akademicki ton, nie obciążali nadmiarem przypisów. Starali się natomiast zwrócić uwagę czytelnika na zagrożenia wynikające z nie docenienia bezpieczeństwa informacji w działalności biznesowej. Ta książka adresowana jest do kadry zarządzającej wszystkich szczebli w przedsiębiorstwach wytwarzających, przechowujących i przetwarzających ważne informacje, których utrata mogłaby wpłynąć na pozycję konkurencyjną. Powinni ją przeczytać liczni już dzisiaj specjaliści w dziedzinie bezpieczeństwa informacyjnego, reprezentujący komórki bezpieczeństwa, wywiadu i kontrwywiadu w przedsiębiorstwach, „wywiadownie” gospodarcze, firmy windykacyjne itp. Publikacja ta może być pomocna przedsiębiorcy, który planuje rozpocząć działalność gospodarczą lub zamierza wkroczyć na nowe, zaawansowane informacyjnie obszary biznesu. Z grona potencjalnych czytelników nie sposób wykluczyć prawników, którzy na co dzień pracują w przedsiębiorstwach, reprezentując i chroniąc ich interesy. To przemyślana, instruktywna, dobrze napisana książka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Sieć (1 egz.)
Book
In basket
Wojna Lance'a Armstronga / Daniel Coyle ; [przekład Aldona i Witold Matuszyńscy, Andrzej Matyszczak]. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2005. - 366 stron, [8] stron tablic : ilustracje ; 24 cm.
Walka z losem, sławą, miłością, śmiercią, skandalem i kilkoma innymi rywalami na drodze do Tour de France. Jesienią 1996 roku u Lance a wykryto raka jąder. Leczył się przez kilka miesięcy, przeszedł chemioterapię, nikt nie dawał mu szans na powrót do sportu. Armstrong wrócił na szosę w 1998 roku i w 1999 roku wygrał swój pierwszy Tour de France, najtrudniejszy i najbardziej prestiżowy wyścig kolarstwa zawodowego. Triumfował w nim sześciokrotnie (i to za każdym razem bezdyskusyjnie) jako jedyny kolarz w historii. "To będzie mój ostatni Tour de France, czy go wygram, czy przegram", stwierdził Armstrong w tym roku. 2 lipca 2005 rusza po raz kolejny słynny Tour - ostatni z udziałem L. Armstronga? [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 769/799 (1 egz.)
Book
In basket
Biznes po prostu / Leszek Czarnecki. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, cop. 2011. - 283 s. : il. kolor. ; 22 cm.
┬Biznes po prostu├ jest znakomitą lekturą zarówno dla tych, którzy chcą sprawdzić się w biznesie, jak i tych, którzy już prowadzą małe firmy i szukają pomysłu na ich rozwinięcie. Adresowana jest również do przedsiębiorców, którzy osiągnęli sukces i starają się utrzymać pozycję lidera. Książka jest wyjątkową pozycją na naszym rynku. Napisana przez autora, który równie przekonywująco mówi o skromnych początkach swojej kariery biznesowej, jak i o doświadczeniach kierowania jedną z największych, prywatnych grup kapitałowych w Polsce. Czytając odnosi się wrażenie, że nie ma tam refleksji czy porad, które nie wynikałyby z jego własnych, nie zawsze pozytywnych doświadczeń.[empik].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 654/659 (1 egz.)
Book
In basket
"Kamasutra" - stary traktat miłosny napisany dla wyższych sfer społeczeństwa indyjskiego. Najsławniejszy traktat o zespoleniu miłosnym, lub - jak inni chcą - po sferze erotyki. Nie jest jednak zwykłym podręcznikiem współżycia płciowego, książką wykładającą "jak to się robi". Zawiera całe bogactwo wiedzy dotyczącej kształtowania życia zmysłowego tak, aby związana z nim erotyka zyskała należne jej miejsce, a nie stała się czymś wstydliwie ukrywanym w sypialni lub pod osłoną nocy. Książka wzbogacona wspaniałymi reprodukacjami najcenniejszych dzieł Indii. [z okł.]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 39 czyt. (1 egz.)
Book
In basket
Zastosuj siłę kreatywnego myślenia, by stać się bardziej atrakcyjnym, zmieniając obraz swojego umysłu! Wydajemy fortunę na ubrania, kosmetyki, diety i treningi, a nawet na operacje, by nasze ciała były atrakcyjniejsze. Jednak właściwie nie zastanawiamy się nad tą jedną rzeczą, która zwiększa atrakcyjność każdego z nas. Nic ona nie kosztuje, zabiera naprawdę mało czasu, a bez tego nawet najbardziej piękna fizycznie osoba będzie nieatrakcyjna: tą rzeczą jest piękny umysł. Niezależnie od tego, jak świetnie wyglądasz, jeśli masz nudny umysł, nie ma nadziei na to, że zaimponujesz ludziom w jakiejkolwiek sytuacji. Nie wymaga on wysokiego IQ, szerokiej wiedzy czy wspaniałej osobowości. Wszystko, czego trzeba, to kreatywność, wyobraźnia i empatia - a tych technik każdy może się nauczyć. W swej bestsellerowej książce Edward de Bono, słynący na świecie z tego, że potrafi zmieniać to, jak ludzie myślą, w sposób jasny, językiem praktyka uświadamia, jak zaimponować innym, stosując proste techniki konwersacji. Chcesz byś kimś, komu nie można się oprzeć? W takim razie posłuchaj rady de Bono - nie uwierzysz, jak bardzo może zmienić ona twoje życie. Pod jednym warunkiem - musisz spróbować! [z okł.]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Umysł (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again