Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Dostępność
dostępne
(12)
Placówka
Planeta 11
(12)
Autor
Oracz Michał
(7)
Jędruszek Tomasz
(6)
Szyma Rafał
(5)
Gandzel Mariusz
(4)
Gruszewicz Radosław
(4)
Blacha Marcin
(3)
Maniak Sławomir
(3)
Trzewiczek Ignacy
(3)
Fiema Łukasz
(2)
Grzeszkiewicz Daniel (1980- )
(2)
Polaczkiewicz Radosław
(2)
Zaród Mateusz
(2)
Aresiewicz Konstanty "C. A."
(1)
Baryłka Marcin (1974- )
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Doraczyński Wojtek
(1)
Foksowicz Piotr
(1)
Gruszczyński Wiktor
(1)
Hammudeh Adam
(1)
Hercka Roch
(1)
Ilukowicz Jędrzej W
(1)
Konatka Mariusz
(1)
Kornatka Mariusz
(1)
Maj Małgorzata
(1)
Majorczyk Bartosz
(1)
Mochocki Michał
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Nowak Jakub
(1)
Redys Jakub
(1)
Trela-Szyma Barbara
(1)
Urniaż Beata
(1)
Zabdyr Łukasz
(1)
Zieliński Michał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(9)
200 - 209
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Gry fabularne
(12)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Neuroshima : postapokaliptyczna gra fabularna ; 03)
Skąd Detroit ma paliwo? Skąd ma Nowy Jork kordyt, wszelkie materiały dla przemysłu chemicznego, rudę stali, węgiel? Nasuwa się mysl - z Apallachów, ale co one z tego mają? [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki RPG (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Neuroshima : postapokaliptyczna gra fabularna ; 7)
Bohater 2 to pierwszy dodatek do Neuroshimy stworzony od początku do końca z myślą o graczach, pełen nowych reguł do rozwoju Bohaterów Graczy. Każdy z poszczególnych rozdziałów daje Wam nowe narzędzia do rozwoju Bohaterów, którymi na codzień gracie. Znajdą się tu reguły i dla tych, którzy chcą tresować bestie i dla tych, którzy chcą wydobyć z rozwalonych maszyn Molocha jakieś części, i dla tych, którzy lubią na sesjach pohandlować i dla tych, którzy chcą rozszerzyć swoje wpływy znajomych i poszerzyć kontakty. Bohater 2 to podręcznik gracza do Neuroshimy. Na pewno znajdziesz w nim coś dla siebie! [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki RPG (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Neuroshima : postapokaliptyczna gra fabularna ; 11)
Drugi z serii dodatków w całości poświęconych Bohaterom Graczy. Dodatek, podobnie jak jego poprzednia część zawiera dodatkowe reguły, dzięki którym można zróżnicować i uczynić ciekawszymi postacie graczy. Księga Montera, czy Zostań mistrzem Sztuk Walki to tylko przykłady rozdziałów, które poszerzają możliwości postaci.[rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki RPG (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Neuroshima : postapokaliptyczna gra fabularna ; 05)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki RPG (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Neuroshima : postapokaliptyczna gra fabularna ; 13)
Bestiariusz: Maszyny, czyli trzynasty dodatek do Neuroshimy. Co w środku? Przede wszystkim dokładny opis sześćdziesięciu molochowych maszyn, o nich dokładniej za chwilę. Na samych opisach robotów bowiem się nie kończy, bo w dodatku znalazło się także miejsce na kilka rozdziałów bardziej teoretycznych. Jest więc Poradnik użytkownika bestiariusza, opisujący kilka nie tak oczywistych trików na wprowadzanie i korzystanie z wyciąganych z bestiariusza przeciwników. Do tego mamy jeszcze rozdział o tuningowaniu opisanych w dodatku robotów oraz garść rozszerzonych zasad. Po części teoretycznej następuje opis robotów, czyli danie główne. Na pierwszy ogień idą roboty bojowe, jest ich też w dodatku najwięcej. Są tu i słabizny do rozruszania BG (które często bojową funkcję pełnią tylko przy okazji), są klasyczni przeciwnicy - tacy na każdą okazję, są groźne stalowe bestie, których lepiej nie spotykać nigdy, są maszyny, które jeśli MG zechce, zaopiekują się ciężkim sprzętem graczy i zamienią ich opancerzone wozy w stertę złomu. Roboty są bardzo różnorodne, oparte na bardzo różnych pomysłach - znajdzie się tu i molochowy samobieżny motor, i wredna mina na kółkach, zcyborgizowana puma, maszyna strzelająca klejem, sieciarz, czy z pozoru śmieszny i chudy metalowy ludzik o kończynach ostrych jak brzytwa. Oprócz dziwadeł, na widok których gracze wybałuszą oczy, nie zabraknie też bardziej klasycznych - jak choćby Ciężki Łowca, Strzelec itd. Jest z czego wybierać, dla każdego coś dobrego, i na każdą okazję coś się znajdzie. Sprzęt ciężki to w niniejszym zestawieniu mniej liczna grupka, bo i w końcu ileż razy BG toczą duże bitwy z Molochem? Przede wszystkim znalazły się tu maszyny wspomniane w podręczniku podstawowym - i są głównie po to, by w miarę potrzeby dać graczom jasny przekaz: "stop, dalej przejścia nie ma". [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki RPG (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki RPG (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Neuroshima : postapokaliptyczna gra fabularna ; 6)
Pierwsza z serii obszernych scenariuszy przygód przeznaczonych do Neuroshimy! Na 55 stronach znajduje się pełna zwrotów akcji mini kampania, w której gracze będą mieli szansę odwiedzić Sharash, wstąpić w szeregi Valkirii, czy nawet wedrzeć się na tereny Molocha i spróbować wykraść mu coś bardzo cennego! Bohaterowie będą mieli możliwość zdobyć wielu interesujących przyjaciół i sojuszników, choć i narobią sobie wielu wrogów! Kawał przygody do rozegrania w ciągu trzech, czterech sesji, w sumie kilkadziesiąt godzin gry plus opis Sharash! Autorem przygody jest znany z łam Portalu i Magii i Miecza Michał Mochocki. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Neuroshima : postapokaliptyczna gra fabularna ; 15)
Piętnasty dodatek w linii Neuroshimy poświęcony jest opisowi stworów, które można napotkać na bezdrożach Zasranych Stanów. Fani Neuroshimy znajdą w nim 60 niezwykłych bestii, opisanych równie dokładnie jak w przypadku maszyn Molocha. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki RPG (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Neuroshima : postapokaliptyczna gra fabularna ; 17)
Krew i Rdza II to siedemnasty dodatek do Portalowej Neuroshimy. Nie jest on tak, jak jego poprzednik, zbiorem scenariuszy i "podaną na sucho" storylinią. Widać, że Portal postanowił tym razem zebrać wszelkie interesujące graczy informacje w zmiksowanym sosie, podlanym dodatkowo sporą liczbą nowych pomysłów, zasad i smaczków wprost z Zasranych Stanów. Dodatek liczy sobie 128 stron i wydany został w takim samym formacie jak poprzednie podręczniki do NS. Układ stron, layout i ilustracje nie odbiegają od tego, do czego przyzwyczaiło nas wydawnictwo z Gliwic. Nie wszystkie grafiki przypadły mi do gustu, ale to już kwestia osobistego odbioru, więc nie mnie oceniać ich jakość. Powiem tylko, że znalazłem kilka perełek, które naprawdę mi się podobają - komiksowa kreska podobna do tej z InSpectres jest miła dla mojego oka. Książka jest trwała - nie rozpadła mi się po tygodniu noszenia jej w torbie, wożenia po całym mieście i intensywnego wczytywania się w nią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki RPG (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Neuroshima : postapokaliptyczna gra fabularna ; 14)
Dodatek jest odpowiedzią na serię Bohater 2 oraz Bohater 3 i w całości przeznaczony jest dla MG, którzy znajdą w nim dziesiątki pomocy - przykładowe osady, knajpy i inne miejsca, w których zwykle żyją bohaterowie niezależni; sposoby na obronę tychże BN-ów przed zakusami bohaterów graczy; pomysły na to jak radzić sobie z rozbestwionymi graczami; jak zbudować świat, by wiernie oddawał klimat różnych kolorów NS; ściśle tajne dane tylko dla mistrzów gry: opis mutantów IV generacji, zarazy w Detroit i maszyn z Neodżungli - Smarta. A to bynajmniej nie wszystko. MG to sufler Mistrza Gry, prawa ręka, pomocnik, który będzie zawsze przy tobie! [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki RPG (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Neuroshima : postapokaliptyczna gra fabularna 16)
Ruiny to szesnasty dodatek w serii Neuroshimy. Jego tematem są opuszczone budowle, gruzowiska, zawalone wieżowce i wszystko co się z nimi łączy. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki RPG (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi podręcznik do gry fabularnej Neuroshima edycja 1.5. Przedstawia świat, w jakim rozgrywa się akcja i reguły nim rządzące, motorykę. Podręcznik zawiera ponad 50 nowych Sztuczek, dodatkową Profesję i nowe Cechy z Pochodzenia. Jest tu również nowa mapa kontynentu i nowa Karta Postaci. [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki RPG (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej