Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(3)
Autor
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Kurzępa Bolesław
(1)
Kurzępa-Czopek Elżbieta
(1)
Szypliński Mieczysław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo wykroczeń
(1)
Straż gminna
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Treść: Straże miejskie, (czy też gminne) stanowiły w różnych okresach czasu bardzo istotny element zapewnienia bezpieczeństwa społeczności lokalnej. Posiadały mniej lub bardziej szerokie kompetencje. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych radykalnie uregulowała funkcjonowanie straży. Do roku 2009 była ona trzykrotnie nowelizowana. Zmiany te zostały obszernie omówione w niniejszym komentarzu. Uwzględniono w nim przepisy zawarte w wydanych rozporządzeniach, orzecznictwo sądowe i inne regulacje mające ścisły związek z komentowana ustawą. Książka składa się z dwóch części. Część I. Tekst jednolity ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych. Część II. Komentarz do ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych (Przepisy ogólne, Organizacja, zadania i zakres uprawnień straży, Uprawnienia i obowiązki strażników, Zmiany w przepisach obowiązujących oraz przepisy przejściowe i końcowe).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść : Rozdział I Naczelne organy administracji państwowej (Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, Rada Ministrów, Minister i ministerstwo , Organy wewnętrzne Rady Ministrów, Organy pomocnicze działające przy Prezesie Rady Ministrów, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów) ; Rozdział II Centralne organy administracji państwowej (Centralne organy administracji państwowej jako urzędy, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta, Główny Urząd Miar, Główny Urząd Statystyczny, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Urząd Zamówień Publicznych, Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych, Wyższy Urząd Górniczy, AGENCJA jako centralny organ administracji państwowej) ; Rozdział III Agencje jako państwowe osoby prawne (Charakterystyka niektórych agencji jako państwowych osób prawnych - Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Agencja Rynku Rolnego, Agencja Nieruchomości Rolnych, Agencja Mienia Wojskowego) ; Rozdział IV Podział terytorialny ; Rozdział V Terenowe organy administracji publicznej (Terenowe organy administracji rządowej - Wojewoda, Terenowe organy rządowej administracji niezespolonej - Urzędy i izby skarbowe, Urzędy statystyczne, Organy administracji miar, Organ nadzoru górniczego, Urzędy morskie, Samorząd terytorialny jako organ administracji publicznej) ; Rozdział VI Ogólne postępowanie przed organami administracji publicznej ; Rozdział VII Kontrola administracji publicznej (Kontrola administracji publicznej w świetle ustawy z dnia 15 lipca 2011 r., Kontrola i nadzór regionalnych izb obrachunkowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 75 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść : Rozdział I. Pojęcie, geneza i rozwój marketingu ; Rozdział II. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem ; Rozdział III. Badania marketingowe ; Rozdział IV. Konsument i uwarunkowania jego zachowań (Model zachowań konsumentów, Czynniki wpływające na zachowania nabywców, Proces podejmowania decyzji zakupu) ; Rozdział V. Segmentacja i pozycjonowanie produktu ; Rozdział VI. Produkt i proces jego rozwoju (Pojęcie produktu w marketingu, Klasyfikacje produktów, Planowanie nowego produktu, Cykl życia produktu, Struktura asortymentowa, Marka, Opakowanie, Zadania menedżera produktu ; Rozdział VII. Cena i jej kształtowanie ; ROZDZIAŁ VIII. Dystrybucja jako element marketingu (Istota, funkcje i integracja dystrybucji z pozostałymi elementami marketingu, Kanały dystrybucji oraz ich charakterystyka, Determinanty pionowej struktury dystrybucji, Organizacja fizycznego przepływu produktów) ; Rozdział IX. Komunikacja marketingowa (Planowanie komunikacji marketingowej, Reklama, Public relations, Promocja sprzedaży, Promocja osobista) ; Rozdział X. Obsługa klienta w ujęciu marketingowym i logistycznym (Istota obsługi klienta oraz jej elementy, Marketingowy aspekt obsługi klienta, Rola logistyki w realizacji poziomu obsługi klienta, Obsługa klienta jako płaszczyzna łącząca marketing i logistykę, Pomiar poziomu obsługi klienta).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej