Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Planeta 11
(2)
Filia nr 18
(1)
Autor
Konarska-Pabiniak Barbara
(1)
Papuzińska Joanna (1939- )
(1)
Walczewska-Klimczak Grażyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Czytelnictwo dziecięce
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Płock (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Gatunek
Teatr polski
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Teatr (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Autorami publikacji są naukowcy Uniwersytetu Warszawskiego i specjaliści w dziedzinie twórczej edukacji dzieci i młodzieży z Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie oraz bibliotekarze z Książnicy Płockiej i z placówek samorządowych powiatu płockiego. Książkę recenzowali prof. Anna Przecławska i prof. Marcin Drzewiecki Wydawnictwo zawiera opis doświadczeń i obserwacji w pracy z małymi dziećmi /od 2 do 6 lat/ i podzielona jest na trzy części: Cz.I - zawiera teoretyczny kontekst do działań animacyjnych autorstwa Joanny Papuzińskiej, Grażyny Walczewskiej-Klimczak, Marii Parczewskiej i Janusza Byszewskiego Cz.II - relacje bibliotekarzy z prowadzonego projektu animacji czytelnictwa dziecięcego w latach 2000-2004 Cz.III - podsumowanie prowadzonych działań animacyjnych, wyniki obserwacji - jaki wpływ ma książka na rozwój psychiczny, intelektualno-emocjonalny dziecka. Książka zawiera przykładowe scenariusze zajęć, dokumentację fotograficzną oraz płytę CD z prowadzonych w bibliotekach form pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Biblioteka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej