Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(13)
Forma i typ
Książki
(12)
Proza
(7)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Muzyka
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Filia nr 4
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(7)
Filia nr 10
(10)
Filia nr 13
(1)
Filia nr 10 - podr.
(1)
Autor
Grzybek Renata
(7)
Trojanowicz-Kasprzak Maria
(7)
Dąbrowska Regina
(4)
Pietrzyk Dorota (1960- )
(3)
Kaas Pascal
(1)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(1)
Piękoś Karolina
(1)
Smoleń Dorota
(1)
Walencik-Topiłko Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Dzieci
(10)
0-5 lat
(7)
6-8 lat
(7)
Rodzice
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Czytanie globalne
(7)
Dojrzałość szkolna
(1)
Logorytmika
(1)
Muzyka polska
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(7)
Opowiadania i nowele
(7)
Publikacja bogato ilustrowana
(7)
Książki dla małych dzieci
(3)
Poezja polska
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Scenariusz imprezy okolicznościowej
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
13 wyników Filtruj
Muzyka
CD
W koszyku
Teksty piosenek i nuty można pobrać ze strony internetowej www.BlizejEdukacji.pl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Muzyka najmłodszych (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Książka polecana przez psychologów i nauczycieli wychowania przedszkolnego. Doskonałe uzupełnienie programu adaptacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Będę przedszkolakiem to książka stanowiąca pomoc dydaktyczną dla rodziców wprowadzających swoje dzieci w nieznany świat przedszkola. Książka w przystępny i obrazowy sposób przedstawia typowe sytuacje, które dziecko napotka w każdej placówce. Poprzez barwne ilustracje skorelowane z tekstami dostosowanymi do wieku odbiorcy opowiada o przedszkolu, jako miejscu przyjaznym dziecku, w którym spotka życzliwych przyjaciół i opiekunów, gdzie wraz z innymi dziećmi odnajdzie miejsce ciekawych i beztroskich zabaw. Ta unikalna pozycja pozwala w obrazowy sposób przedstawić małemu dziecku wszystko to, co czeka na niego za drzwiami prowadzącymi do tajemniczego ogrodu samodzielności. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nt Terapeutyczne (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Będę przedszkolakiem to książka stanowiąca pomoc dydaktyczną dla rodziców wprowadzających swoje dzieci w nieznany świat przedszkola. Książka w przystępny i obrazowy sposób przedstawia typowe sytuacje, które dziecko napotka w każdej placówce. Poprzez barwne ilustracje skorelowane z tekstami dostosowanymi do wieku odbiorcy opowiada o przedszkolu, jako miejscu przyjaznym dziecku, w którym spotka życzliwych przyjaciół i opiekunów, gdzie wraz z innymi dziećmi odnajdzie miejsce ciekawych i beztroskich zabaw. Ta unikalna pozycja pozwala w obrazowy sposób przedstawić małemu dziecku wszystko to, co czeka na niego za drzwiami prowadzącymi do tajemniczego ogrodu samodzielności. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scenariusze uroczystości zawarte w publikacji zgodne są z zaleceniami nowej podstawy programowej. Książka zawiera blisko 70 pieśni, piosenek i wierszy o tematyce patriotycznej. Scenariusze zawierają teksty literackie, które stanowią niezbędny zbiór dla każdego nauczyciela w edukacji patriotycznej. Są możliwe do realizacji w przedszkolu i klasach początkowych szkoły podstawowej w różnych okresach roku szkolnego. [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Teatr (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka powstała na bazie doświadczenia matki i wiedzy psychologa. Jej adresatami są rodzice i nauczyciele. Rodzice, którzy nie mogą się zdecydować, czy posłać sześciolatka do szkoły, przeczytają o typowych problemach przeciętnego pierwszaka-sześciolatka i dowiedzą się, z czego one wynikają. Nauczyciele znajdą tutaj krótką charakterystykę sześciolatka, a także praktyczne wskazówki, jak z nim postępować. [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Szkoła (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; 2)
Seria Czytam globalnie jest przeznaczona dla dzieci wieku od pierwszego roku do szóstego roku życia. Teksty w książeczkach z tej serii bazują głównie na wyrazach trzyliterowych, które szczególnie łatwo zapadają dziecku w pamięć. Najmłodsze dzieci będą oglądać obrazki i słuchać, jak czytasz. Będą także z uwagą przyglądać się wskazywanym przez Ciebie wyrazom. W ich pamięci utworzą się obrazy czytanych przez Ciebie słów. Starsze dzieci szybko zapamiętają, dzięki częstym powtórzeniom wyrazów w tekście, co który wyraz oznacza. Już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Seria Czytam globalnie charakteryzuje się wyjątkową konstrukcją stron. Na dole każdej z nich widnieje margines ze wskazanymi na nim nowo wprowadzanymi wyrazami. Ponieważ analiza wzrokowa małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce tej zastosowano szersze spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych (oprócz pytajników), a wszystkie wyrazy (oprócz imion) zostały zapisane od małej litery. Wyrazy, które pojawią się w kolejnych częściach serii, nie są już traktowane jako nowe, dlatego zalecamy zapoznawanie się z książeczkami w takiej kolejności, jaką sugeruje numeracja na ich okładkach. Pamiętaj! Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne od zaraz musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Wierzymy, że z naszą serią właśnie taką zabawą będzie! [taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; 1)
Seria Czytam globalnie jest przeznaczona dla dzieci wieku od pierwszego roku do szóstego roku życia. Teksty w książeczkach z tej serii bazują głównie na wyrazach trzyliterowych, które szczególnie łatwo zapadają dziecku w pamięć. Najmłodsze dzieci będą oglądać obrazki i słuchać, jak czytasz. Będą także z uwagą przyglądać się wskazywanym przez Ciebie wyrazom. W ich pamięci utworzą się obrazy czytanych przez Ciebie słów. Starsze dzieci szybko zapamiętają, dzięki częstym powtórzeniom wyrazów w tekście, co który wyraz oznacza. Już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Seria Czytam globalnie charakteryzuje się wyjątkową konstrukcją stron. Na dole każdej z nich widnieje margines ze wskazanymi na nim nowo wprowadzanymi wyrazami. Ponieważ analiza wzrokowa małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce tej zastosowano szersze spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych (oprócz pytajników), a wszystkie wyrazy (oprócz imion) zostały zapisane od małej litery. Wyrazy, które pojawią się w kolejnych częściach serii, nie są już traktowane jako nowe, dlatego zalecamy zapoznawanie się z książeczkami w takiej kolejności, jaką sugeruje numeracja na ich okładkach. Pamiętaj! Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne od zaraz musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Wierzymy, że z naszą serią właśnie taką zabawą będzie! [taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; 3)
Seria Czytam globalnie jest przeznaczona dla dzieci wieku od pierwszego roku do szóstego roku życia. Teksty w książeczkach z tej serii bazują głównie na wyrazach trzyliterowych, które szczególnie łatwo zapadają dziecku w pamięć. Najmłodsze dzieci będą oglądać obrazki i słuchać, jak czytasz. Będą także z uwagą przyglądać się wskazywanym przez Ciebie wyrazom. W ich pamięci utworzą się obrazy czytanych przez Ciebie słów. Starsze dzieci szybko zapamiętają, dzięki częstym powtórzeniom wyrazów w tekście, co który wyraz oznacza. Już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Seria Czytam globalnie charakteryzuje się wyjątkową konstrukcją stron. Na dole każdej z nich widnieje margines ze wskazanymi na nim nowo wprowadzanymi wyrazami. Ponieważ analiza wzrokowa małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce tej zastosowano szersze spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych (oprócz pytajników), a wszystkie wyrazy (oprócz imion) zostały zapisane od małej litery. Wyrazy, które pojawią się w kolejnych częściach serii, nie są już traktowane jako nowe, dlatego zalecamy zapoznawanie się z książeczkami w takiej kolejności, jaką sugeruje numeracja na ich okładkach. Pamiętaj! Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne od zaraz musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Wierzymy, że z naszą serią właśnie taką zabawą będzie! [taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej