Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(32)
Forma i typ
Książki
(30)
Audiobooki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(8)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(22)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 13
(2)
Multicentrum - podr.
(1)
Autor
Gordon William
(2)
Grajkowska Wanda
(2)
Haig Matt (1975- )
(2)
Pringle Hamish
(2)
Zawadzki Roman
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Antoniuk Jarosław R
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bem Hanna
(1)
Bełdowski Tadeusz
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Brown Stephen
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
Dreszer-Lichańska Hanna
(1)
Dębski Maciej (architekt)
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Evamy Michael
(1)
Golat Rafał
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Gwiz Ewa
(1)
Górnicki Leonard
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hardy Gareth
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Joachimsthaler Erich
(1)
Kall Jacek
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kondrat Mariusz
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kurek Dominika
(1)
Lee Nancy
(1)
Lipka Michał
(1)
Lisińska-Kuśnierz Małgorzata
(1)
Matlak Andrzej (1965-)
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sagan Adam
(1)
Skubisz Ryszard (1950- )
(1)
Styczeń Marcin
(1)
Styczeń Marcin (1978- )
(1)
Taylor David (1945- )
(1)
Tichy Maciej
(1)
Trzebiatowski Marcin
(1)
Ucherek Marzena (1967-2012)
(1)
Waliszko Eugeniusz
(1)
Zaremba Marianna
(1)
Załucki Mariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Znaki towarowe
(29)
Firma (nazwa)
(13)
Marketing
(8)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Własność przemysłowa
(4)
Internet
(2)
Konkurencja
(2)
Patenty
(2)
Prawo autorskie
(2)
Reklama
(2)
Wzornictwo przemysłowe
(2)
Znak towarowy
(2)
Blog
(1)
Globalizacja
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Handel
(1)
Instagram
(1)
Jakość produktu
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kody towarowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Książka
(1)
LOGO (język programowania)
(1)
Majątek trwały
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Prawo cywilne procesowe
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama internetowa
(1)
Sektor publiczny
(1)
Znak towarowy UE
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Podręcznik
(3)
Wydawnictwa popularne
(2)
Książki mówione
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60.2 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audioteka Biznesu)
Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego rozszerzania marek mogą być pomocne przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. To pouczająca lektura,która powinna znaleźć się w bibliotece każdego menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona - Poradniki (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podstawowe pytanie: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Grafika komputerowa (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 194, [2] s. : rys., tabl., 1 wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stephen Brown jest wykładowcą marketingu i autorem wielu publikacji poświęconych procesowi kreowania marki, a jednocześnie fanem Harry'ego Potera. W swej barwnej i pełnej humoru książce opowiada o magii i czarodziejskich sztuczkach stosowanych przez kreatorów marek, które podbiły światowe rynki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 33
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obowiązek używania znaku towarowego : studium z prawa polskiego na tle prawnoporównawczym / Marcin Trzebiatowski. - Ustawa uwzględnia stan prawny na dzień 1.5.2007 r. - Warszawa : Wydaw. C.H. Beck, 2007. - LXIX, 543 s. ; 21 cm.
(Monografie Prawnicze)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co stoi za niezmienną popularnością logo opartych na kwadratach, okręgach czy piśmie odręcznym? Jakie jest znaczenie motywu góry, gwiazdy czy pionowych pasów dla różnych sektorów przemysłu? Dlaczego niektóre marki pomijają w swoich logo słowa? Na te i inne pytania próbuje odpowiedzieć niniejsza książka, przydatna jako źródło inspiracji dla projektantów oraz przewodnik-informator po istniejących logo. Publikacja przedstawia zarówno nowe, najbardziej znane i używane obecnie na świecie znaki identyfikacji wizualnej, jak i te klasyczne, funkcjonujące od lat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sztuka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe. Seria Specjaln,. Monografie ; Nr 160)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo znaków towarowych : komentarz / Ryszard Skubisz. - Wyd. 2 zm. i rozsz., stan prawny na dzień 1 września 1997 r. - Warszawa : Wydaw. Prawnicze, 1997. - 357, [3] s. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Treść : Rozdział 1. Planowanie kampanii reklamowej (Jak zaplanować kampanię reklamową?, Metody ustalania budżetu reklamowego, Brief - najważniejszy dokument dla agencji reklamowej, Brief kreatywny, Jak powstaje reklama: proces twórczy, Co to znaczy dobre rozwiązanie kreatywne?, Techniki przyciągania uwagi odbiorcy w reklamie, Typy apeli reklamowych, Jak podbić serca i umysły odbiorców: techniki prezentacji przekazu reklamowego, Jak sprawdzić, czy pomysł kreatywny jest dobry: badania ex ante, Pułapki realizacji kampanii, Pomiar skuteczności kampanii reklamowej) ; Rozdział 2. Adresaci, cele i treści reklamy (Cele behawioralne a cele biznesowe, Źródła biznesu i odpowiadające im cele behawioralne, Adresaci reklamy, Model procesu zakupu oraz macierz KTO-GDZIE-KIEDY-JAK, Cele komunikacyjne reklamy, Potrzeba produktu, Świadomość marki i jak się ją buduje, Kreowanie i modyfikowanie postaw wobec marki: macierz Rossitera-Percy'ego, Wpływ reklamy na zamiar zakupu marki, Proces przetwarzania reklam, Do kogo, po co i jak przemawiać?) ; Rozdział 3. Planowanie mediów (Jak zaplanować kampanię reklamową w mediach?, Nowe sposoby komunikacji w erze rozwoju technologii - Advertainment, Advertgame, Portale społecznościowe, Mobilne środki komunikacji) ; Rozdział 4. Pomiar skuteczności reklamy (Badanie procesu przetwarzania reklamy oraz jej wpływu na potrzebę produktu i zamiar zakupu marki, Badanie wpływu reklamy na świadomość marki, Badanie wpływu reklamy na postawę wobec marki, Badania przed kampanią i po kampanii oraz badania ciągłe).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej