Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Planeta 11
(3)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(4)
Filia nr 6
(1)
Autor
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Andrzejczak Małgorzata
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Bruce Andy
(1)
Caslione John A
(1)
Christensen Clayton
(1)
Covey Sean
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Huling Jim
(1)
Knapczyk Katarzyna
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Langdon Ken
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
McChesney Chris
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Oczko Bartosz
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Taylor David (1945- )
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(7)
Przedsiębiorstwo
(3)
Marketing
(2)
Cele życiowe
(1)
Controlling personalny
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Organizacja
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prakseologia
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przywództwo
(1)
Strategia
(1)
Sukces
(1)
Teoria chaosu
(1)
Toyota Jidōsha Kabushiki Kaisha
(1)
Zarządzanie
(1)
Znak towarowy
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Inżynieria i technika
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Budowanie zespołu z pasją" to praktyczny poradnik dla tworzących zespół pracowników i ich szefów. Zgrane zespoły to źródło dumy i sukcesów całej firmy, ale także satysfakcja i entuzjazm pojedynczego człowieka, który czerpie zadowolenie z pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Financial Times Przedstawia)
SPIS TREŚCI Słowo wstępne Podziękowania WPROWADZENIE 1. Strategia - użycie i nadużycie 2. Krótka historia strategii 3. Przypływy i odpływy w myśli strategicznej: sześć faz 4. W stronę syntezy 5. Progresywna aproksymacja przy opracowywaniu strategii Część I STRATEGIA JEDNOSTKI GOSPODARCZEJ - äZRÓB TO SAM 1. Zagadnienia ogólne 2. Jaka jest nasza rzeczywista działalność? 3. Skąd się biorą nasze pieniądze? 4. Jaką wartość mają nasze pozycje strategiczne? 5. Czy warto działać w tej branży? 6. Co myślą klienci? 7. A co z konkurencją? 8. W jaki sposób można szybko zwiększyć zyski? 9. W jaki sposób budujemy długoterminową wartość? 0. Wnioski Część II STRATEGIA CENTRALI 1. Mit strategii centrali 2. Sześć uprawnionych ról centrali 3. Strategia ratunkowa 4. Strategia olimpijska 5. Strategia nabywania przedsiębiorstw 6. Strategia ekspansji rynkowej 7. Strategia kształtowania kompetencji i kultury 8. Strategia kontroli wyników 9. Która strategia centrali jest dla nas odpowiednia? Część III SŁOWNIK TEORETYKÓW STRATEGII, NARZĘDZI I TECHNIK ORAZ POJĘĆ I DEFINICJI A. Teoretycy strategii B. Narzędzia i techniki strategii C. Pojęcia i definicje strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Chaos. zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. & Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.[ksiegarnia.pwn].
Spis treści: W poszukiwaniu wizji ; Realizowanie wizji ; Działalność ukierunkowana na markę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go osiągnąć. Dlaczego więc tak wiele wspaniałych i ambitnych planów nigdy nie doczekało się realizacji? Każdy menedżer zapewne pamięta inicjatywy, które mogły przynieść firmie fantastyczny sukces, ale rozmyły się w natłoku codziennej pracy i zniknęły w szalejącym wirze bieżących spraw. Aby osiągać wyjątkowe wyniki, trzeba doprowadzić zespół do zmiany zachowania i nauczyć się walczyć z nawałem codziennych zadań, który w wielu organizacjach jest przeciwnikiem nie do pokonania. Opisana w tej książce metodologia 4DX, czyli czterech dyscyplin realizacji, jest zestawem zasad, dzięki którym w samym środku wiru bieżących spraw zapewnisz realizację kluczowych celów strategicznych w swojej organizacji. Cztery dyscypliny wydają się banalne i łatwe do zrozumienia. Ich wdrożenie jednak może stanowić poważne wyzwanie. W książce dokładnie i przystępnie przedstawiono techniki wdrażania zasad czterech dyscyplin: od wyczerpującego opisu ich specyfiki po praktyczne wskazówki. Znalazły się tu również informacje o możliwych błędach, ich konsekwencjach oraz sposobach minimalizowania ryzyka porażki we wdrożeniu. [znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czego można nauczyć się od Toyoty? Jak podwoić lub potroić szybkość każdego procesu. Jak wbudować jakość w systemy miejsca pracy. Jak olbrzymie koszty ukrytych strat. Jak zrobić z każdego pracownika kontrolera jakości. Przy kapitalizacji rynkowej większej od wartości General Motors, Forda i Chryslera razem wziętych, Toyota jest również (jak dotąd), najrentowniejszym na świecie producentem samochodów. Dobrze znaną "tajną bronią" Toyoty jest szczupła produkcja - rewolucyjne podejście do procesów, wynalezione w tej firmie w latach 50. i doskonalone przez całe dziesięciolecia. Mniej wiadomo o zasadach zarządzania leżących u podstaw szczuplej produkcji, szczupłych prac rozwojowych i wszystkich procesów produkcyjnych i usługowych tego przedsiębiorstwa. Firmy na całym świecie starają się dziś wdrażać radykalny system Toyoty, aby przyśpieszyć procesy, ograniczyć straty i poprawić jakość. Czy jednak ich kierownictwa zaglądają dostatecznie głęboko pod powierzchnię narzędzi i technik, by dojrzeć rzeczywiste podstawy sukcesu Toyoty? "Droga Toyoty" wyjaśnia swoiste podejście Toyoty do szczupłego zarządzania - 14 zasad ożywiających charakterystyczną dla tej firmy kulturę obsesji na punkcie jakości i wydajności. Czytelnik uzyska dzięki tej książce cenną wiedzę, którą można wykorzystać w odniesieniu do każdej firmy i każdego procesu gospodarczego - zarówno w dziedzinie usług, jak i wytwarzania. Dowie się w jaki sposób właściwa kombinacja dalekosiężnej ogólnej koncepcji, procesów, ludzi i rozwiązywania problemów może przekształcić jego firmę w szczupłą, uczącą się organizację - jak wkroczyć na "drogę Toyoty".[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej