Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(55)
IBUK Libra
(14)
Forma i typ
Książki
(55)
Publikacje naukowe
(30)
Publikacje dydaktyczne
(15)
E-booki
(14)
Publikacje fachowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(4)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(50)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 12
(1)
Autor
Kozioł Leszek
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Chyba Zbigniew
(2)
Francik Anna
(2)
Marciniak Stanisław (1948- )
(2)
Penc Józef (1939- )
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Łunarski Jerzy
(2)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Blażlak Robert
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borkowski Przemysław
(1)
Buczacki Aleksander
(1)
Burnewicz Jan (1947- )
(1)
Clarke Liz (1946- )
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czaja Izabela
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dziedzic Sylwia
(1)
Długosz Jan (zarządzanie)
(1)
Ejsmont Krzysztof
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Gallo Carmine
(1)
Gemra Kamil
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Gwarda-Gruszczyńska Edyta
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Głodek Paweł (1964- )
(1)
Głodziński Eryk
(1)
Hadryjańska Barbara
(1)
Hastings Reed (1960 - )
(1)
Hejduk Irena K. (1949-2018)
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Isaac Mike (1984- )
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jurczyk-Bunkowska Magdalena
(1)
Kacprzak Justyna
(1)
Kaczmarska Bożena
(1)
Kaleta Andrzej (1952- )
(1)
Kelley Tom (1955- )
(1)
Konieczniak Marek
(1)
Kopera Sebastian
(1)
Korkosz-Gębska Jolanta
(1)
Koźlak Aleksandra
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krawiec Frank
(1)
Krwawicz Małgorzata
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kłopotek Anna
(1)
Kłos Zbigniew
(1)
Laloux Frédéric (1969- )
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Littman Jonathan (1958- )
(1)
Majkut Robert
(1)
Maráková Vanda (1976- )
(1)
Mauborgne Renee A
(1)
Meyer Erin
(1)
Michałek Janusz
(1)
Moszkowicz Krystyna
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Nowak-Far Artur (1967- )
(1)
Pasternak Kazimierz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Pawlak Marek (1955- )
(1)
Pawłowicz Leszek (ekonomia)
(1)
Peters Thomas J. (1942- )
(1)
Pichlak Magdalena
(1)
Poznańska Krystyna
(1)
Prystrom Joanna
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Różański Jerzy (1949- )
(1)
Sadowski Adam (ekonomia)
(1)
Salik Jan
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Skala Agnieszka
(1)
Sokołowicz Mariusz E
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Strojny Jacek
(1)
Styś Aniela (1942- )
(1)
Szymański Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Targalski Jan (1942- )
(1)
Voytovych Nataliya
(1)
Wasilczuk Julita (1965- )
(1)
Waściński Tadeusz (1952- )
(1)
Weresa Marzenna
(1)
Wirkus Marek
(1)
Wiszniewski Wojciech (1949- )
(1)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Woźniak Leszek (rolnictwo)
(1)
Zabłocka-Kluczka Anna
(1)
Zastempowski Maciej (1974- )
(1)
Zduńska-Leseux Edyta
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
Kraj wydania
Polska
(69)
Język
polski
(67)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(14)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Pracownicy korporacji
(2)
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Temat
Innowacje
(48)
Przedsiębiorstwo
(17)
Zarządzanie
(16)
Przedsiębiorczość
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Zarządzanie innowacjami
(5)
Innowacje ekologiczne
(4)
Polityka innowacyjna
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Finansowanie
(3)
Model biznesowy
(3)
Start-up
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zielona gospodarka
(3)
Gospodarka światowa
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konkurencyjność
(2)
Nowy produkt
(2)
Postęp techniczny
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Agenda 30
(1)
Anioły biznesu
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Branża informatyczna
(1)
Budżety terenowe
(1)
COVID-19
(1)
Content marketing
(1)
Crowdfunding
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dyfuzja innowacji
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Ekorozwój
(1)
Ergonomia
(1)
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Gopodarka
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Hastings Reed (1960 - )
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Informatyzacja
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Jobs, Steven (1955-2011)
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komercjalizacja wyników badań naukowych
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Media strumieniowe
(1)
Miasta
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nanotechnologia
(1)
Netflix
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Organizacje
(1)
Patenty
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Polityka ochrony środowiska Unii Europejskiej
(1)
Polityka regionalna
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwo finanse
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przemysł chemiczny
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł naftowy
(1)
Przewoźnicy osób
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Samofinansowanie
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Spółki
(1)
Sukces
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Technogia
(1)
Technologia
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Telewizja internetowa
(1)
Temat: czas
2001-
(23)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Europa
(1)
Korea Południowa
(1)
Gatunek
Monografia
(17)
Podręcznik
(17)
Opracowanie
(6)
Materiały pomocnicze
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Raport z badań
(2)
Poradnik
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(31)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(21)
Ochrona środowiska
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
69 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Vip Harvard Business Review)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Kolejna książka z cyklu „Nauka i praktyka innowacji”, którą oddajemy do rąk Czytelników, jest poświęcona problematyce organizacji i zarządzania procesami innowacyjnymi, czyli kwestiom kreowania, wdrażania, komercjalizacji i dyfuzji innowacji. Organizacja i zarządzanie procesami innowacji podlegają nieustannym zmianom za sprawą pojawiających się nowych wyzwań i możliwości. Książka konfrontuje ugruntowane podejścia z najnowszymi trendami przedstawianymi w literaturze zachodniej. Można w niej znaleźć odpowiedzi na dwa kluczowe pytania, jak strukturalizować proces innowacji i jak kształtować i rozwijać skuteczne wzorce zachowań uczestników procesu innowacji podczas jego realizacji na bieżąco, na co dzień. Treści przedstawiono w książce w ten sposób, by prowadzić Czytelnika od ogólnych problemów i rozlicznych podejść dotyczących innowacji i innowacyjności w otoczeniu gospodarczym, poprzez charakterystykę natury procesów innowacyjnych, ich źródeł i efektów, aż do ich uwarunkowań w skali makro-, mezo- i mikroekonomicznej. Książkę można uznać za kompendium wiedzy naukowej o innowacjach i procesach innowacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem polskiej gospodarki.[pwe.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to cudowna książka. Przeprowadza nas stopniowo przez wszystkie etapy procesu innowacji IDEO - od tworzenia "świetnych zespołów" (w IDEO wszystko jest świetne) poprzez uczenie się, jak patrzeć oczami klienta (zapomnijmy o grupach tematycznych!), oraz sesje burzy mózgów (proszę mi wierzyć, że nikt, ale to nikt nie robi tego lepiej niż IDEO) po szybkie opracowywanie prototypów (a nikt, ale to nikt nie robi tego lepiej...). Nie jest to jednak wyprawa monotonna ani akademicka. IDEO tworzy rzeczy najprzeróżniejsze, a zawsze fantastyczne. Przedstawione w książce analizy przypadków - od wózków dla sklepów spożywczych po tubki na pastę do zębów, elektroniczne gadżety i tajemnicze urządzenia medyczne - sprawiają, że każda niemal jej strona pulsuje życiem. W ostatnich latach, gdy LI ("legenda IDEO") szeroko się upowszechniła, firma uzyskała klientów, którzy... Tom Peters
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacje ekologiczne, zdolności dynamiczne i efektywność organizacji / Magdalena Pichlak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 226 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zmiany zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw, w tym intensyfikacja procesów produkcji i konsumpcji, implikują konieczność uwzględnienia wymiaru ekologicznego w prowadzonej przez organizacje działalności innowacyjnej. Nie ma wątpliwości, że minimalizacja negatywnego oddziaływania na środowisko dzięki tworzeniu i wdrażaniu innowacji ekologicznych jest podstawą budowania konkurencyjności w perspektywie długookresowej. Niniejsza książka wpisuje się w nurt badań nad ekoinnowacyjnością przedsiębiorstw w ujęciu strategicznym.Łącząc teorię innowacji z koncepcją zdolności dynamicznych, podjęto próbę opracowania i empirycznego sprawdzenia modelu zarządzania ekoinnowacjami we współczesnym kontekście rynkowym. W pierwszej kolejności przedstawiono wybrane zagadnienia teorii i metodologii ekoinnowacji. Następnie w oparciu o systematyzację zarówno polskiej, jak i zagranicznej literatury przedmiotu zbudowano koncepcyjny model zarządzania prowadzoną przez przedsiębiorstwa działalnością ekoinnowacyjną.Empiryczna weryfikacja modelu w innowacyjnych polskich organizacjach wykazała, że dzięki lepszemu zrozumieniu roli i znaczenia zdolności dynamicznych przedsiębiorcy mogą usprawnić zarządzanie ekoinnowacjami, szczególnie w kontekście elastycznego modyfikowania stosowanych procesów, istniejących struktur i realizowanych modeli biznesowych. „Monografia wzbogaca dotychczasowy dorobek z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw. Stanowi opracowanie nowatorskie, o istotnych walorach poznawczych i metodycznych. Wnosi nowe wątki i wskazuje na nowe kierunki badań w obszarze innowacji ekologicznych. Zaprezentowany model koncepcyjny może być wykorzystany w dalszych badaniach dotyczących wpływu ekoinnowacji na efektywność organizacji. Wysoko oceniam jakość badań empirycznych oraz sformułowanych na tej podstawie wniosków i rekomendacji dla praktyki gospodarczej". Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Poznańskiej, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie [profinfo.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne koncepcje innowacji / Edyta Gwarda-Gruszczyńska. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. - 181 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Publikacja jest skierowana do studentów, doktorantów i młodych badaczy. Zamierzeniem autorki nie było opracowanie podręcznika akademickiego, w którym można znaleźć wszystkie najważniejsze zagadnienia z zakresu zarządzania innowacjami. Głównym celem monografii jest prezentacja współczesnych koncepcji, a przede wszystkim kierunków rozwoju innowacji. Podstawą analiz stały się koncepcja zrównoważonego rozwoju oraz przewidywane przez analityków megatrendy, które będą kształtowały świat w kolejnych latach. Obecnie technologia uznawana jest za jeden z głównych czynników, które wpływają na wszystkie aspekty życia ludzkiego. Stopień zaawansowania nowoczesnych technologii i ich wszechobecność sprawiają, że innowacyjne rozwiązania mają coraz większy wpływ na życie ludzi oraz funkcjonowanie przedsiębiorstw. Dlatego w publikacji dużo uwagi poświęcono innowacjom technologicznym, zwłaszcza tym, które mogą stanowić podstawę do tworzenia nowości w innych sektorach (np. technologie graniczne, kluczowe technologie wspomagające). W monografii poruszono także problematykę innowacji w obszarze ekologii i w sferze społecznej oraz podjęto próbę identyfikacji kierunków jej rozwoju w Europie i na świecie.[ksiegarnia.pwn.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym / Teresa Bal-Woźniak. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2020. - 191 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik jest odpowiedzią na potrzebę podjęcia przez polskie społeczeństwo i gospodarkę aktywnych przygotowań do przejścia do nowego etapu rozwoju społeczno-gospodarczego opartego na innowacyjności. Nawiązuje też do zaleceń World Economic Forum Global Competitiveness Report, w którym gospodarka Polski została zakwalifikowana do przejściowego etapu rozwoju: ze stadium drugiego, stymulowanego efektywnością, do stadium trzeciego, stymulowanego innowacjami. Podkreśla się, że rewolucja przemysłowa 4.0 zakłóca gospodarkę i społeczeństwo, wymuszając ponowne zdefiniowanie sposobu, w jaki pracujemy, żyjemy i współdziałamy ze sobą, oferując przy tym potencjał do skokowego rozwoju. W praktyce oznacza to zapotrzebowanie na nowe kompetencje o charakterze uniwersalnym. Taką metakompetencją może być innowacyjność, która wymaga konsekwentnego kształtowania szczegółowych kompetencji innowacyjnych, a konkretnie: budowania świadomości innowacyjnej, wyzwalania zaangażowania innowacyjnego, stymulowania biegłości i wspierania sprawstwa (prakseologicznej skuteczności). Większa skuteczność zarządzania innowacjami w postaci zwiększonej intensywności wprowadzania innowacji osiągalna jest zatem pośrednio, przez wcześniejsze upowszechnianie innowacyjnych postaw i zachowań ludzi, we wszystkich środowiskach ich funkcjonowania. Książka adresowana jest głównie do studentów kierunków takich jak zarządzanie czy ekonomia menedżerska. Będzie także przydatna dla wykładowców oraz osób prowadzących grupy ćwiczeniowe i projektowe, a także dla praktyków gospodarczych, kadry kierowniczej i specjalistycznej, projektantów oraz konsultantów. [Ze wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem / redakcja naukowa Juliusz Engelhardt. - Wydanie II wznowione - Warszawa : CeDeWu, 2024. - 249 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zarządzanie przedsiębiorstwem w (...) nowych uwarunkowaniach jest dużą umiejętnością, wymaga lat doświadczeń, ogromnej wiedzy, jest wyzwa­niem dla kierujących przedsiębiorstwami. Podejmując różne decyzje, w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa, muszą być świadomi ryzyka, zarządzając przedsiębiorstwem muszą to ryzyko, jego skalę i zakres, starać się rozpoznać i wykorzystując swoją wiedzę i zgromadzoną informację, ale również kierując się intuicją, ocenić jego skutki dla przedsiębiorstwa. Dobrze, że tematyka zarządzania jest coraz częściej podejmowana w podręcznikach, artykułach, staje się jednym z głównych tematów konferencji na­ukowych. Nigdy za wiele na ten temat; zarządzanie jest bowiem podstawą funkcjonowania i rozwoju każdego przedsiębiorstwa, a ciągłe doskonalenie systemów zarządzania winno stać się motywem przewodnim strategii każdego przedsiębiorstwa. Recenzowany podręcznik (...) zasługuje na wysoką ocenę. Ma dużą wartość zarówno poznawczą, jak i praktyczną, ma również swoje walory dydak­tyczne. (...) Tematyka poruszana nawiązuje do aktualnych trendów w zarządzaniu przedsiębiorstwem, wskazuje na różnego rodzaju uwarunkowania jakie towarzyszą procesowi zarządzania i w związku z tym podejmowanym decyzjom. Przy tym wszystkim warto podkreślić, że wiele z poruszanych w podręczniku tematów z powodzeniem uzupełnia wiedzę o zarządzaniu prezentowaną w innych, tego rodzaju, pozycjach zwartych". Z recenzji prof. zw. dr. hab. Janusza Żurka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor pracy przedstawia spektrum źródeł innowacyjności. Wychodząc od kwestii ogólnie pojmowanych potrzeb ludzkich, przechodzi następnie do takich osobowych źródeł, jak rozwijający się potencjał wiedzy, zasoby twórcze czy intuicja. Sięga do innych, nie zawsze przywoływanych źródeł innowacyjności, osadzając je we właściwym kontekście. Potem wprowadza nas w obszar różnych uwarunkowań powstawania innowacyjnych rozwiązań..... [fragment recenzji Stanisława Tkaczyka]
Spis treści: Źródla innowacyjności i innowacji ; Uwarunkowania powstawania innowacji ; Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań ; Wpływ innowacyjności na sukcesy rynkowe ; Specyfika innowacyjności w przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści: Wstęp; Rozdz. I Innowacje jako czynnik przewagi konkurencyjnej (1.1. Klasyfikacja innowacji 1.2. Potrzeba innowacyjności 1.3. Rynek a innowacje 1.4.Oryginalna twórczość w technice 1.5. Wewnętrzne uwarunkowaniainnowacyjności 1.6 Przywództwo i proinnowacyjna kultura organizacji); Rozdz. II Zewnętrzne uwarunkowania innowacyjności firm (2.1. Uwarunkowania tworzenia innowacji 2.2. Wpływ otoczenia na transfer innowacji 2.3. Aspekty globalne procesów innowacyjnych); Rozdz. III Metody i narzędzia innowacyjnego zarządzania (3.1. Budowa strategii innowacyjnej 3.2. Radykalne i kompleksowe zmianyw organizacji - restrukturyzacja 3.3. Wybrane narzędzia doskonaleniaorganizacji 3.4. Wyszczuplanie przedsiębiorstwa jako źródło poprawyefektywności 3.5 Przyszłościowe formy organizacji przedsiębiorstw 3.6. Zarządzanie wiedzą jako czynnik przewagi konkurencyjnej); Rozdz. IV Zarządzanie nowym produktem (4.1. Istota produktu i nowego produktu 4.2. Strategiczny charakter zarządzania nowym produktem 4.3. Kreowanie produktu 4.4. Zarządzanie marką, i opakowaniem 4.5. Proces rozwoju nowego produktu 4.6. Zarządzanie cyklem życia nowego produktu 4.7. Czynniki sukcesu nowego produktu) ; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji. Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa). W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów. [cedewu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Startupy : wyzwanie dla zarządzania i edukacji przedsiębiorczości / Agnieszka Skala. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018. - 203 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
„Monografia stanowi ciekawą analizę zjawiska o fundamentalnym znaczeniu we współczesnej gospodarce i społeczeństwie, jakim są młode innowacyjne firmy, które autorka definiuje jako startupy. Na temat tego typu firm i ich przełomowej roli w gospodarce istnieje bogata literatura, głównie o charakterze popularnym. Mniej zaawansowany jest natomiast dorobek naukowy, zwłaszcza jeśli chodzi o wyzwania, jakie niosą tego typu organizacje dla nauk o zarządzaniu. W pewnym sensie spektakularne sukcesy czołówki innowacyjnych startupów podważają przydatność podstawowych zasad i reguł efektywnego działania gospodarczego, sformułowanych na gruncie współczesnych nauk o zarządzaniu. Podobnie w przypadku szeroko pojętej edukacji początkujących adeptów nowego biznesu, doświadczenia w zakresie funkcjonowania startupów wymagają wprowadzenia jakościowych zmian w procesie dydaktycznym. W swojej monografii dr Agnieszka Skala analizuje te właśnie kluczowe wyzwania”. Z recenzji prof. dra hab. Jerzego Cieślika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 5.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pracować inaczej / Frederic Laloux ; przełożył Marek Konieczniak. - Warszawa : Studio EMKA, copyright 2015. - 410 stron : ilustracje ; 23 cm.
Laloux w fascynujący sposób opisuje historię rozwoju organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości, Opiera się między innymi na teorii integralnej Kena Wilbera, który napisał słowo wstępne do książki. Laloux zbadał 12 firm, które działają na rynku przynajmniej 5 lat i zatrudniają przynajmniej 100 pracowników. Wszystkie firmy działają w oparciu o nowy poziom świadomości człowieka, która przekłada się na całkowicie odmienny sposób zarządzania organizacjami. Wyróżnione są trzy przełomowe aspekty: samo-zarządzanie, oparcie na pełni człowieka, szukanie ewolucyjnego celu organizacji, który zastępuje próby przewidywania i kontrolowania przyszłości. Laloux osadza intrygujące studia przypadków w przestrzeni teorii ewolucji człowieka i jego świadomości, od materii do ducha.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
(Znak Litera Nova)
Ta książka powie ci, jak myśleć inaczej. Nie tylko o swojej karierze i wizji świata, ale też o produktach i klientach. Podpowie ci, jak uruchomić swój mózg, mówiąc "nie" tysiącu niepotrzebnych rzeczy oraz... jak odcisnąć ślad we wszechświecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej