Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
wypożyczone
(1)
Placówka
Planeta 11
(4)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(18)
Filia nr 5
(2)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 13
(1)
Autor
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(2)
Witkowski Stanisław A
(2)
Agor Weston H. (1939- )
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bittel Lester R
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Dziurdzik Andrzej
(1)
Gellert Manfred
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Januszek Henryk (1946- )
(1)
Kälin Karl
(1)
Lewicki Roy J
(1)
Mudyń Krzysztof (1950- )
(1)
Müri Peter
(1)
Nowak Claus (1938- )
(1)
Piotrowski Włodzimierz
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Ratyński Władysław
(1)
Saunders David M
(1)
Szałkowski Adam
(1)
Tokarski Stefan (1939- )
(1)
Walkowiak Ryszard
(1)
Węglowska Magdalena
(1)
Żelazik-Rebmann Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(12)
Menedżerowie
(1)
Temat
Zarządzanie
(20)
Relacje międzyludzkie
(7)
Praca
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Menedżerowie
(2)
Decyzje
(1)
Intuicja
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Organizacje
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Samorealizacja
(1)
Sukces
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Zachowanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(20)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka nie jest teoretycznym ględzeniem, ani zbiorem pouczeń i przechwałek. Daje możliwość głębszej refleksji, ale jednocześnie pokazuje, jak można konkretnie działać, aby chronić specyficzne dla każdego szefa interesy i wartości. Psychologia szefa pomaga zrozumieć i zastosować zapomniane mechanizmy psychologiczne,ale z uwzględnieniem specyfiki polskich szefów i polskich podwładnych. Ta książka zawiera wiele konkretnych narzędzi, sposobów i bezpiecznych algorytmów działania, które pozwalają skutecznie i mądrze rozwiązywać najtrudniejsze sytuacje z podwładnymi. Jeżeli uznasz, że szef to zawód - możesz doskonalić swoje umiejętności menedżerskie, niezależnie od wieku, branży i doświadczeń. Drugie wydanie tej książki poszerzone jest o suplement, który odnosi się do aktualnego problemu większości szefów w Polsce: "Jak wiązać dobrego pracownika z firmą i budować jego prawdziwą lojalność?". Autorzy proponują rewolucyjne dla wielu decydentów pomysły i otwierają nową perspektywę w obszarze motywowania pracowników. A jeżeli to nie wystarczy - sprawdź, jak stanowczo można targować się z odchodzącym podwładnym. Wojciech Haman i Jerzy Gut są autorami również dwóch innych książek: Docenić konflikt i Handlowanie to gra, które od połowy lat dziewięćdziesiątych są cenione i wykorzystywane przez praktyków negocjacji oraz polecane na wielu wyższych uczelniach. Książka Psychologia szefa. Szef to zawód została już sprzedana w nakładzie kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy i wciąż może być inspiracją dla menedżerów oraz źródłem użytecznych rozwiązań w pracy z podwładnymi. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uniwersytetu Śląskiego ; 492)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI: Rozdział 1. Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych 1.1. Przyczyny i mozliwości rozszerzania wiedzy o człowieku 1.2. Istota zachowania organizacyjnego 1.3. Źródła wiedzy o zachowaniu organizacyjnym 1.4. Komponenty i zakres przedmiotu 1.5.Klasyczne podejs ┤cia do zachowania człowieka w środowisku pracy 1.6. Zasady oddziaływania na pracownika i test badania przyczyn wykonywania pracy według trzech koncepcji zarządzania Rozdział 2. Czynniki wpływające na osobowości jej wpływ na człowieka w środowisku pracy 2.1. Podejścia do osobowos ┤ci 2.2. Definicje osobowości i jej implikacje dla menedzera 2.3. Zmienne przyczyniające się do kształtowania sie osobowoś┤ci 2.4. Wpływ niektórych charakterystyk osobowości na zachowanie 2.5. Pomiar miejsca kontroli człowieka nad jego zachowaniem 2.6. Typy osobowości ze względu na preferencje człowieka Rozdział 3. Percepcja człowieka rozumieniu środowiska pracy 3.1. Istota,definicje i warunki percepcji 3.2. Etapy procesu percepcyjnego 3.3. Rodzaje i zasady percepcji wizualnej 3.4. Cechy bodz ┤co ┤w otoczenia i cechy człowieka oddziałujące na jego percepcje 3.5. Cechy człowieka wpływające na percepcje 3.6. Stereotypizacja jako skłonność człowieka do zniekształcania percepcji 3.7. Test percepcji stereotypów o kobiecie 3.8. Błędy halo-efektu w rozmowie kwalifikacyjnej 3.9. Stosowanie projekcji przez nowo zatrudnionego kierownika 3.10. Atrybucja w wyjaśnianiu wyników pracy Rozdział 4. Wartości zachowaniach pracowników i ich diagnoza 4.1. Istota i źródła wartości 4.2. Kryteria wyodrębniania i rodzaje wartości 4.3. Zarządzanie wartościami pracowników firmy 4.4. Diagnoza wartości człowieka Rozdział 5. Motywacja firmie 5.1. Istota motywacji 5.2. Teoria motywacji A. Maslowa i interpretacja potrzeb 5.3. Komponenty i rezultaty teorii motywacji F.Herzberga 5.4. Trychotomia potrzeb D. McClellanda,ich diagnoza i tendencje Rozdział 6.Istota,przyczyny i etapy istnienia grupy 6.1. Istota grupy,cechy i przyczyny powstania 6.2. Role w grupie i test rodzaju uczestnika 6.3. Etapy istnienia grupy Rozdział 7. Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy 7.1. Rodzaje i komponenty postawy 7.2. Sposoby wpływania na postawę człowieka 7.3. Czynniki wpływające na satysfakcję z pracy 7.4. Pomiar poziomu satysfakcji pracownika Rozdział 8. Podejmowanie decyzji 8.1. Istota podejmowania decyzji 8.2. Struktury procesu podejmowania decyzji 8.3. Indywidualna i grupowa twórczośc w podejmowaniu decyzji 8.4. Racjonalność i ograniczona racjonalność decyzji 8.5. Rodzaje decyzji Rozdział 9. Porozumiewanie się organizacji i jego ulepszanie 9.1. Istota i składniki interpersonalnego porozumiewania się 9.2. Cechy elementarnych i złozonych składników porozumiewania się 9.3. Typy i charakterystyki sieci informacyjnych 9.4. Test umiejętności porozumiewania sie 9.5. Techniki aktywnego słuchania, pomagające w osiągnięciu celu przekazu 9.6. Istota i funkcje niewerbalnej komunikacji 9.7. Typy języka niewerbalnego 9.8. Atmosfera informacyjna wpływająca na skuteczność kontaktu informacyjnego Rozdział 10. Koncepcje i działania kierownika i przywódcy 10.1. Istota i zakres działań kierownika 10.2. Koncepcja władzy i jej społecznych i organizacyjnych żródeł 10.3. Koncepcja i składniki przywództwa 10.4. Zasady postępowania lidera i test charyzmy 10.5. Lider w globalnej firmie 10.6. Modele cech i zachowań kierownika i lidera 10.7. Sytuacje konfliktowe w firmie i jej rezultaty 10.8. Style zarządzania konfliktem destrukcyjnym ; Bibliografia ; Spis treści
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady negocjacji / Roy J. Lewicki, Bruce Barry, David M. Saunders ; przełożył Marian Baranowski. - Wydanie 4. uaktualnione. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2018. - XVII, [1], 515 stron : ilustracje ; 23 cm.
Negocjacje nie są procesem zarezerwowanym dla dyplomatów, ważnych biznesmenów czy prawników. Wszyscy ciągle negocjujemy: podwyżkę w pracy, zakup samochodu bądź domu, codzienne sprawy i decyzje ze współmałżonkiem czy dziećmi. A struktura i proces negocjacji są z reguły takie same, niezależnie od poziomu, na jakim prowadzi się rozmowy. Nowe wydanie Zasad negocjacji przedstawia najważniejsze koncepcje i teorie psychologiczne dotyczące tego procesu, uwzględniające wyniki najnowszych badań w tym zakresie, oraz powiązane z nim kwestie: władzy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem. W naszym coraz bardziej zglobalizowanym świecie autorzy poświęcają też dużo uwagi negocjacjom międzynarodowym i międzykulturowym (co naprawdę oznacza „tak” u Japończyka i jak prowadzą rozmowy Chińczycy) oraz etyce negocjacji (czy i kiedy można stosować nieszczere strategie). To wyczerpujący, praktyczny poradnik, który można wykorzystać zarówno w realnym życiu, jak i w programie studiów i specjalistycznych kursów.[rebis].
Spis treści: Istota negocjacji ; Strategia i taktyka negocjacji konfrontacyjnych ; Strategia i taktyki negocjacji integrujących ; Negocjacje: strategia i planowanie ; Etyka a negocjacje ; Percepcja, poznanie i emocje ; Komunikacja ; Poszukiwanie i wykorzystywanie środków perswazji ; relacje w negocjacjach ; Negocjacje wielostronne ; Negocjacje międzynarodowe i międzykulturowe ; Najlepsze praktyki w negocjacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej