Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Jedlińska Maja
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing ekologiczny
(1)
Usługi
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Treść: 1. Współzależność pomiędzy konsumpcją i stanem środowiska przyrodniczego (pojęcie i modele konsumpcji); 2. Proekologiczne potrzeby konsumentów (potrzeby czystego środowiska i ich konsekwencje rynkowe), 3. Geneza i istota marketingu ekologicznego, 3.1. Ewolucja filozofii działania firmy na rynku, 3.2. Charakterystyka wybranych przejawów orientacji społecznej i humanistycznej, 3.2.1. Konsumencka krytyka działań przedsiębiorstw na rynku, 3.2.2. Rosnące znaczenie etyki w biznesie, 3.2.3. Koncepcja marketingu społecznego, 3.2.4. Ekologizacja zarządzania w przedsiębiorstwach w oparciu o wiedzę, 3.3. Pojęcie marketingu ekologicznego (definicje, istota, funkcje, struktura i podmioty marketingu ekologicznego), 4. Ekoprodukt, 4.1. Produkt w interpretacji marketingowej, 4.2. Pojęcie produktu przyjaznego dla środowiska, 4.3. Ekologiczne cechy produktu, 4.4. Klasyfikacja ekoproduktów, 4.5. Cykl życia ekoproduktu, 4.6. Znakowanie ekoproduktów, 5. Cena ekoproduktów, 5.3. Charakterystyka wybranych strategii cenowych ekoproduktów (proekologiczna dystrybucja), 7. Promocja ekoproduktów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 175.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej