Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(17)
IBUK Libra
(12)
Forma i typ
Książki
(17)
E-booki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(16)
Filia nr 6
(2)
Autor
Kozioł Leszek
(5)
Barbeka Jadwiga
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bernacki Marek (1965- )
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bojar Waldemar L. (1959- )
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brol Ryszard
(1)
Chądzyński Jacek
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cottam Angela
(1)
Duda Jan
(1)
Eaton David
(1)
Fila Małgorzata
(1)
Gawlik Józef
(1)
Gierulski Wacław
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gola Jagoda
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Górska Ewa
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Knosała Ryszard
(1)
Kopera Sebastian
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kotapski Roman
(1)
Lewandowski Jerzy (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Lockyer Keith
(1)
Maciąg Artur
(1)
Marczak Mirosław
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Matuszek Józef
(1)
Moczała Aleksander
(1)
Mudie Peter
(1)
Muhlemann Alan
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Nicholls Katarzyna
(1)
Nicholls Richard
(1)
Oakland John
(1)
Plichta Jarosław
(1)
Plinta Dariusz
(1)
Podgórniak-Krzykacz Aldona
(1)
Raszkowski Andrzej
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rudnicki Michał (turystyka)
(1)
Rutkiewicz Hubert
(1)
Sadler Philip (1930- )
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Skołud Bożena
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sołtys Jarosław
(1)
Sztando Andrzej
(1)
Tyc-Szmil Karolina
(1)
Wirkus Władysław
(1)
Wojciechowski Eugeniusz
(1)
Wojtczak Krzysztof
(1)
Zielecki Władysław
(1)
Zymonik Zofia (1947- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Świć Antoni
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(27)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Doktoranci
(1)
Hotelarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
Usługi
(10)
Zarządzanie
(4)
Usługi elektroniczne
(3)
Logistyka
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Content marketing
(1)
Ekoturystyka
(1)
Finanse osobiste
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Hotele
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing personalny
(1)
Organizacja
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Rachunkowość
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Turystyka
(1)
Usługi budowlane
(1)
Usługi finansowe
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Wspólnota mieszkaniowa
(1)
Zarządzanie nieruchomościami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(2)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Transport i logistyka
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżerów Budowlanych)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12.1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: - przejrzysty układ, - logiczna i spójna merytorycznie struktura, - zrozumiała forma przekazu, - szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, - liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, - omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej. [ce.de.wu.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie innowacjami; zarządzanie projektami produkcyjnymi i usługowymi; zarządzanie łańcuchami dostaw; zarządzanie jakością; systemy wspomagania decyzji; zarządzanie wiedzą produkcyjną; prognozowanie w przedsiębiorstwie; modelowanie i symulację komputerową; kształtowanie środowiska pracy i jej bezpieczeństwo; efektywność, produktywność i doskonalenie organizacji przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Monografia koncentruje się na problematyce nowego, rozwijającego się nurtu badawczego finansów behawioralnych, ukierunkowanego w szczególności na finanse osobiste. W rozważaniach przyjęto holistyczne podejście do identyfikacji i analizy zachowań finansowych gospodarstw domowych. Istotnym celem podjętych analiz było opracowanie typologii gospodarstw domowych w zakresie oszczędzania oraz zadłużania się, a tym samym pokazanie znacznego zróżnicowania zachowań finansowych gospodarstw domowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19.4.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit. Książka stanowi owoc wspólnej pracy Zespołu oraz Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wydanie II, (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Filarem rozwiniętych gospodarek świata jest sektor usług. Wytwarza on największą część PKB i zatrudnia najwięcej pracowników. Związane jest to ze wzrostem zamożności społeczeństw, rosnącym poziomem wykształcenia oraz zwiększającym się wraz z nim poziomem aspiracji i oczekiwań, a przez to rosnącym popytem na dobra - a zwłaszcza usługi - zaspokajające potrzeby wyższe. Dominacja usług wpływa w olbrzymim stopniu na funkcjonowanie tych gospodarek, powoduje spadek znaczenia przemysłu, silne przenikanie się czynności produkcyjnych i usługowych w nowoczesnych gałęziach gospodarki, kluczowe znaczenie informacji i wiedzy jako podstawowych czynników produkcji. Publikacja „Logistyka usług" dostarcza Czytelnikowi w sposób przekrojowy i syntetyczny wiedzy nie tylko z zakresu usług, jakości usług, ale także zwraca uwagę na logistyczną stronę ich funkcjonowania i pokazuje poszczególne elementy procesów logistycznych w konkretnych branżach usługowych.[cedewu.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej. Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych. Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63.4 (1 egz.)
Brak okładki
E-book
W koszyku
Samorząd terytorialny w Polsce znajduje się w fazie modernizacji i dostosowania do wyzwań globalnych i integracji europejskiej. Ponadto ograniczone możliwości finansowe, organizacyjne, techniczne i ludzkie samorządów terytorialnych, w stosunku do skali potrzeb i konieczności rozwiązywania coraz bardziej złożonych problemów lokalnych, powodują, że muszą one (powinny) poszukiwać rozwiązań integrujących różnych uczestników życia społeczno-gospodarczego. Problematyka publikacji koncentruje się wokół zagadnień współpracy i konkurencji międzysamorządowej i międzysektorowej w polskich gminach. Rozważania i wnioski oparto na szerokich studiach empirycznych i literaturowych oraz wynikach obszernych badań ankietowych zrealizowanych w polskich gminach. Tym samym monografia wzbogaca, nadal skromną mimo wagi zagadnienia, wiedzę na temat współpracy gmin z przedstawicielami innych sektorów. Książkę w szczególności poleca się osobom zainteresowanym problematyką samorządu terytorialnego oraz współpracy i konkurencji międzysektorowej. To kompendium wiedzy adresowane jest do szerokiego grona odbiorców: studentów, pracowników naukowych, pracowników administracji publicznej, a także przedstawicieli wszystkich sektorów współpracujących (konkurujących) z polskimi gminami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W podręczniku zaprezentowano istotę oraz najważniejsze koncepcje zarządzania jakością służące usprawnieniu ogólnego zarządzania organizacją. Ponadto przedstawiono kwestie związane z systemem oceny zgodności, wykorzystywane w celu weryfikacji spełnienia określonych wymagań dotyczących organizacji, procesu, usługi, produktu, systemu czy osoby, zawierające wyjaśnienia w zakresie normalizacji, certyfikacji, akredytacji oraz audytu. Przybliżono podstawowe wymagania dotyczące zastosowania systemowego podejścia do zarządzania jakością w organizacjach w aspekcie normatywnym, przy wykorzystaniu normy ISO 9001. Uwzględniono kwestie dotyczące branżowych systemów zarządzania jakością mających zastosowanie w branży żywnościowej, motoryzacyjnej, usług IT, medycznej, lotniczej, telekomunikacyjnej i kolejowej oraz wymagania NATO w tym zakresie. Przedstawiono definicje kosztów jakości i ich klasyfikację, a także wybrane modele kosztów jakości oraz rachunek kosztów jakości. Ponadto zawarto zagadnienia dotyczące wykorzystania głównych narzędzi zarządzania jakością stosowanych w organizacjach w celu zapewnienia jakości oraz doskonalenia procesów i wyrobów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej