Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(20)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(7)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(19)
Autor
Mazur Jolanta
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Barbeka Jadwiga
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cottam Angela
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dombek Agata
(1)
Furtak Robert
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gola Jagoda
(1)
Górska Grażyna
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kopera Sebastian
(1)
Koźmiński Jarosław (tłumacz)
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Marczak Mirosław
(1)
Mudie Peter
(1)
Mulak Maciej
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Nicholls Katarzyna
(1)
Nicholls Richard
(1)
Payne Adrian
(1)
Pukas Anetta
(1)
Rudnicki Michał (turystyka)
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Stawowska Karolina
(1)
Styś Aniela
(1)
Szafrańska-Blank Katarzyna
(1)
Vipperman Carol
(1)
Walerjan Dorota
(1)
Withers Jean
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Hotelarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Usługi
(14)
Marketing
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Marketing partnerski
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Content marketing
(1)
Finanse osobiste
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Hotele
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing personalny
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Turystyka
(1)
Usługi finansowe
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Transport i logistyka
(1)
21 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : "Difin", 2002. - 244 s. : il. ; 23 cm.
Forma i typ
Temat
Instytucja: Difin
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : "Difin", 2001. - 244 s. : rys. ; 23 cm.
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W warunkach nasycenia rynku towarami i silnej konkurencji niezbędne jest uzyskanie przed podjęciem produkcji nowych lub zmodernizowanych produktów informacji o stopniu ich akceptacji przez przyszłych nabywców i użytkowników. Autorzy w książce dostarczają Czytelnikowi niezbędnej wiedzy na temat potrzeb konsumentów, produktu i jego roli w zaspokajaniu tych potrzeb, strategii produktowych producentów, istoty i rodzajów metod marketingowego testowania produktów oraz przedstawiają, w jaki sposób wykorzystać wyniki testowania produktów w praktyce. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów uczelni i kierunków ekonomicznych, ale sięgną po nią również słuchacze różnych kursów doszkalających oraz studiów policealnych i podyplomowych, a także osoby podejmujące decyzje w przedsiębiorstwie. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług / pod red. Anieli Styś. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. - 277 s. : rys., mapa, wykr. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść: 1. Współzależność pomiędzy konsumpcją i stanem środowiska przyrodniczego (pojęcie i modele konsumpcji); 2. Proekologiczne potrzeby konsumentów (potrzeby czystego środowiska i ich konsekwencje rynkowe), 3. Geneza i istota marketingu ekologicznego, 3.1. Ewolucja filozofii działania firmy na rynku, 3.2. Charakterystyka wybranych przejawów orientacji społecznej i humanistycznej, 3.2.1. Konsumencka krytyka działań przedsiębiorstw na rynku, 3.2.2. Rosnące znaczenie etyki w biznesie, 3.2.3. Koncepcja marketingu społecznego, 3.2.4. Ekologizacja zarządzania w przedsiębiorstwach w oparciu o wiedzę, 3.3. Pojęcie marketingu ekologicznego (definicje, istota, funkcje, struktura i podmioty marketingu ekologicznego), 4. Ekoprodukt, 4.1. Produkt w interpretacji marketingowej, 4.2. Pojęcie produktu przyjaznego dla środowiska, 4.3. Ekologiczne cechy produktu, 4.4. Klasyfikacja ekoproduktów, 4.5. Cykl życia ekoproduktu, 4.6. Znakowanie ekoproduktów, 5. Cena ekoproduktów, 5.3. Charakterystyka wybranych strategii cenowych ekoproduktów (proekologiczna dystrybucja), 7. Promocja ekoproduktów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 175.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 83 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 83 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: - przejrzysty układ, - logiczna i spójna merytorycznie struktura, - zrozumiała forma przekazu, - szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, - liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, - omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej. [ce.de.wu.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit. Książka stanowi owoc wspólnej pracy Zespołu oraz Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Monografia koncentruje się na problematyce nowego, rozwijającego się nurtu badawczego finansów behawioralnych, ukierunkowanego w szczególności na finanse osobiste. W rozważaniach przyjęto holistyczne podejście do identyfikacji i analizy zachowań finansowych gospodarstw domowych. Istotnym celem podjętych analiz było opracowanie typologii gospodarstw domowych w zakresie oszczędzania oraz zadłużania się, a tym samym pokazanie znacznego zróżnicowania zachowań finansowych gospodarstw domowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19.4.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wydanie II, (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Filarem rozwiniętych gospodarek świata jest sektor usług. Wytwarza on największą część PKB i zatrudnia najwięcej pracowników. Związane jest to ze wzrostem zamożności społeczeństw, rosnącym poziomem wykształcenia oraz zwiększającym się wraz z nim poziomem aspiracji i oczekiwań, a przez to rosnącym popytem na dobra - a zwłaszcza usługi - zaspokajające potrzeby wyższe. Dominacja usług wpływa w olbrzymim stopniu na funkcjonowanie tych gospodarek, powoduje spadek znaczenia przemysłu, silne przenikanie się czynności produkcyjnych i usługowych w nowoczesnych gałęziach gospodarki, kluczowe znaczenie informacji i wiedzy jako podstawowych czynników produkcji. Publikacja „Logistyka usług" dostarcza Czytelnikowi w sposób przekrojowy i syntetyczny wiedzy nie tylko z zakresu usług, jakości usług, ale także zwraca uwagę na logistyczną stronę ich funkcjonowania i pokazuje poszczególne elementy procesów logistycznych w konkretnych branżach usługowych.[cedewu.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej. Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych. Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej