Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(13)
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(10)
Forma i typ
E-booki
(13)
Książki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(10)
Autor
Kozioł Leszek
(12)
Barbeka Jadwiga
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michałowski Kazimierz
(1)
Mikołajczyk Jan
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Rudnicki Michał (turystyka)
(1)
Tauber Roman Dawid (1945-2019)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(18)
angielski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Hotelarze
(1)
Temat
Turystyka
(7)
Gastronomia
(2)
Kultura
(2)
Usługi
(2)
Ekoturystyka
(1)
Handel
(1)
Hotelarstwo
(1)
Hotele
(1)
Internet
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Rezerwaty i parki narodowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Szlaki turystyczne
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Turystyka kulturowa
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja i zarządzanie turystyką w Polsce / Jacek Borzyszkowski. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 143 s. : mapa, tab., wykr. ; 24 cm.
Treść : Rozdział 1. Zarys rozwoju struktur organizacyjnych oraz zarządzania turystyką w Polsce do 2000 r. (Turystyka w strukturach organizacyjnych do 1918 r., Organizacja i zarządzanie turystyką w okresie międzywojennym, Organizacja i zarządzanie turystyką w latach 1945-1999) ; Rozdział 2. Współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką (Destination Marketing (Management) Organisations (DMO) - nowoczesne struktury organizacyjne w turystyce, Charakterystyka zadań i kompetencji najważniejszych podmiotów tworzących współczesne systemy organizacji i zarządzania turystyką) ; Rozdział 3. Organizacja i zarządzanie turystyką na szczeblu ogólnokrajowym, Turystyka w strukturze administracji i zarządzania państwem, Narodowa administracja turystyczna (NTA), Narodowa organizacja turystyczna (NTO), Organizacje samorządu gospodarczego i stowarzyszenia turystyczne) ; Rozdział 4. Organizacja i zarządzanie turystyką na szczeblu regionalnym (Turystyka w wojewódzkich jednostkach samorządu terytorialnego, Regionalne organizacje turystyczne (ROT) ; Rozdział 5. Organizacja i zarządzanie turystyką na szczeblu lokalnym (Turystyka w powiatowych i gminnych jednostkach samorządu terytorialnego, Lokalne organizacje turystyczne (LOT) ; Rozdział 6. Otoczenie międzynarodowe i jego wpływ na system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce ; Rozdział 7. Polski model organizacji i zarządzania turystyką na tle rozwiązań stosowanych w innych krajach europejskich (Region Skandynawski. Region Bałtycki, Region Wysp Brytyjskich, Region Zachodnioeuropejski, Region Alpejski, Region Środkowoeuropejski, Region Wschodnioeuropejski , Region Czarnomorski, Region Śródziemnomorski , Kierunki zmian w systemach organizacji i zarządzania turystyką - analiza porównawcza).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Zagadnienia teoretyczne i metodologiczne - Dziedzictwo kulturowe, Dziedzictwo kulturowe a zarządzanie , Szlaki kulturowe w dokumentach, opracowaniach i literaturze przedmiotu (Szlaki kulturowe w świetle dokumentów i inicjatyw międzynarodowych - UNESCO, ICOMOS, Europejskie Szlaki Kulturowe , Wojewódzkie dokumenty strategiczne) , Szlak kulturowy - definicje. ; Cz. 2 Zarządzanie szlakiem dziedzictwa kulturowego (Struktura, Finansowanie, Planowanie, Organizowanie) ; Szlak i jego otoczenie (Urząd marszałkowski, Organizacje regionalne, Urząd powiatowy, Urząd gminy, Zagospodarowanie obiektu, Własność prywatna, Zabytki sakralne ; Przewodzenie - Budowanie relacji, Święto szlaku ; Kontrolowanie. ; Cz. 3 Strategia marketingowa szlaku kulturowego (Szlak kulturowy a prawa marketingu, Kompozycja marketingowa, Perspektywa odbiorcy, Szlaki kulturowe a marketing terytorialny, Zintegrowany system informacji turystycznej) ; Cz. 4 Szlaki kulturowe w Polsce - wnioski i rekomendacje (Niewykorzystany potencjał, Szlaki kulturowe w warunkach polskich, Rejestracja i ewidencja szlaków kulturowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej. Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych. Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.1 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zaostrzająca się walka konkurencyjna między korporacjami, ale również między zintegrowanymi gospodarczo regionami powoduje, że wiedza z zarządzania oraz informacja o konkurentach, zmieniających się procesach gospodarczych i zjawiskach społecznych często decyduje o przewadze konkurencyjnej, a nawet przetrwaniu organizacji. W ostatnim dziesięcioleciu relatywnie wzrósł popyt na tę wiedzę, niemal podwojeniu uległa liczba stanowisk kierowniczych i stanowisk specjalistów z tej dziedziny. Największy ich wzrost nastąpił w branżach nowoczesnych, szybko rozwijających się, przykładowo takich jak: elektronika, sektor IT, automatyka i telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. (...) Wprawdzie problematyka artykułów jest zróżnicowana, to jednak odznaczają się podobieństwem podejścia badawczego. W prezentowanych pracach dominuje podejście diagnostyczne i decyzyjne, ograniczone w swym zakresie do wybranych obszarów działalności przedsiębiorstwa lub instytucji. Zawierają opis korzyści z implementacji metod zarządzania, na przykład: zastosowania nowoczesnych narzędzi i technologii IT w podejmowaniu strategicznych decyzji w sektorze usług turystycznych czy identyfikacji zagrożeń dla inwestycji finansowych na Ukrainie, wykorzystania interaktywnej koncepcji oceny ryzyka personalnego w przedsiębiorstwie, oceny efektywności mechanizmów nadzoru korporacyjnego w spółkach z udziałem Skarbu Państwa, jak również zastosowanie wielokryterialnej oceny rozwoju potencjału pracy, ze zwróceniem uwagi szczególnie na sposoby kształtowania motywacyjnego potencjału pracy. Kolejne prace prezentują rozwój nowych dziedzin wytwórczości w sektorze usług finansowych (FinTech) oraz w sektorze ubezpieczeń majątkowych, np. wzrost cesji składek reasekuracyjnych. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The collection of the articles constituting the fourth issue of the quarterly includes some information interesting from the cognitive and application point of view. It concerns the problems of managing work relationships and conditions, with special attention paid to the proces and instrumental aspect of managing absenteeism in a firm; improving the occupational health and safety management system as a result of the development of internal communication in this respect, or the questions of designing and managing the content of websites of local government units, with special regard to their clarity, the network of relationships, human capital, social and environmental responsibility—the issues emphasized in intellectual capital theories and knowledge management theories. In this thematic groups there are papers devoted to teaching professional ethics in schools of higher education in Portugal, which is a response to frequently occurring events arising from improper conduct of various decision-makers. The Reader may also be interested in the findings of the research into financing and organizing a large-scale project of the European Union EU-Great!, concerning socio-economic development and innovations. The articles concerning tourism discuss the principles and methods of strategic and marketing management of the tourism destination of Karlovac municipality (Croatia) and tourism cluster management, illustrated with an example of the Bieszczady Cross-Border Tourism Cluster. This view of the strategic aspects of cluster and tourism destination management shows clearly that we deal with complex organizations the recognition of which requires to consider various points of view. In addition to the diagnosis of the studied organizations, the papers also contain fragments devoted to forecasts for the development of the local labour market and the scenarios of the sustainable development of agricultural farms and rural areas located at the mentioned areas of tourism development.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Problematyka artykułów składających się na niniejszy zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień dotyczących rozwoju naukowego zarządzania w minionych wiekach, oceny przemian gospodarczych i społecznych w Polsce w ostatnim ćwierćwieczu, kultury bezpieczeństwa pracy i efektywności szkoleń pracowników z zakresu ergonomii i bhp, rozwoju nowych rodzajów turystyki w kraju i za granicą, znaczenia organizacji pozarządowych w rozwijaniu działalności turystycznej w jednostkach samorządu terytorialnego. W artykułach zaprezentowano również koncepcję oceny efektywności kontraktów menedżerskich w przedsiębiorstwach komunalnych, opisano technologie informatyczne wspomagające osoby z niepełnosprawnością ruchową w sterowaniu komputerem, w ostatnim artykule dokonano oceny przemian w zakresie warunków pracy i wypadkowości w polskich przedsiębiorstwach w latach 2011–2016, ze szczególnym uwzględnieniem wypadkowości kobiet.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu to recenzowane czasopismo naukowe, w którym publikowane są prace obejmujące różne dziedziny społecznych i humanistycznych nauk o wychowaniu fizycznym, sporcie, rekreacji, turystyce, zdrowiu i rehabilitacji. Czasopismo w nowej formule, po kilkuletniej przerwie, ukazuje się od 2007 roku. W rankingu czasopism MNiSW w 2013 roku otrzymało 5 punktów. Jest indeksowane w bazach Index Copernicus, CEJSH (the Central European Journal of Social Sciences and Humanities) oraz EBSCO. Do druku przyjmowane są artykuły zarówno w języku polskim, jak i w językach kongresowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Niniejszy numer jest ukierunkowany na problematykę innowacji w jej poszczególnych obszarach tematycznych z uwzględnieniem uwarunkowań i determinant zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Celem jest prezentacja poglądów i badań specjalistów zajmujących się teorią i praktyką szeroko rozumianych innowacji, reprezentujących różne dyscypliny naukowe, instytucje i doświadczenie zawodowe, jak też inspirowanie dalszych analiz i działań. W treści publikacji wyróżniono kilka nurtów, w których pomieszczono artykuły omawiające wybrane problemy innowacji. Pierwszy nurt obejmuje rozważania na temat innowacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem, z uwzględnieniem otoczenia instytucjonalnego. Wątki badawcze poruszane w prezentowanych tekstach dotyczą szerokiego spektrum innowacji w procesie zarządzania, a mianowicie kontekstu nadzoru właścicielskiego, strategii zarządzania, modeli biznesowych, negocjacji, sposobu finansowania działalności innowacyjnej czy przedsiębiorczości. W ramach tego nurtu przedstawiono również genezę polityki innowacyjnej krajów rozwijających się na przykładzie Indii. Nurt drugi został zawężony do problematyki innowacji w zarządzaniu organizacjami należącymi do sektora usług turystycznych. Innowacyjność organizacji działających w obszarze turystyki jest przedmiotem coraz większego zainteresowania zarówno badaczy, jak i praktyków gospodarki turystycznej. Wynika to z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przez firmy specjalizujące się w turystyce, ale też ze wzrostu oczekiwań klientów. Kolejny nurt oscyluje wokół problematyki zarządzania wiedzą w kontekście metodologii zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa ukierunkowanego na generowanie postępu naukowego, technicznego, ekonomicznego i organizacyjnego. Obejmuje on także kwestie zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania jakością, polityki informacyjnej czy analizy instrumentów wspomagających zarządzanie wiedzą w urzędach administracji samorządowej. Interesującym ujęciem zagadnienia innowacji w organizacjach jest wątek badawczy dotyczący dydaktyki kognitywnej w kontekście nowatorskich metod badawczych, w dziedzinie metodyki prowadzenia prac badawczych. Niniejsza publikacja powinna być inspiracją do dalszych badań i rozważań na temat potencjału innowacyjnego, zdolności innowacyjnej, działalności innowacyjnej czy innowacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The issue consists of articles containing a great deal of cognitively and practically interesting information. For the most part, they regard: methods of estimation of human capital as well as productivity of work, survey on absenteeism from work and arduousness in work, research on digital capital of the websites of local governments, methods of advancement in international accounting systems, forming of principles of fair value as a measure of value of financial instruments. The content of subsequent papers allows perceiving strategic aspects of the management process, among which: management through creating values for the customer in a local tourist economy, strategic planning of rural tourism development, and strategies of the decision making process by representatives of trade unions as well as other social organizations.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skala i szybkie tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie niespotykanych dotąd zjawisk i procesów, rodzą nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Badania jakichkolwiek zdarzeń wymagają trudu. Trud taki podejmujemy zwykle z dwóch powodów. Jednym jest bezinteresowna ciekawość badacza, częściej jednak przeprowadzamy analizę teoretyczną wtedy, kiedy natrafimy na trudności – gdy nie skutkują wyuczone sposoby dawania sobie rady z rzeczywistością lub też gdy chcemy osiągnąć coś nowego. W tych właśnie dwóch przypadkach źródłem pomocy jest teoria, nowa wiedza. Zawiera ją każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, trzydziesty z kolei, tym razem ukierunkowany na współczesną tematykę funkcjonowania organizacji gospodarczych. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, zarządzania personelem, ze zwróceniem uwagi szczególnie na kształtowanie pożądanych kompetencji pracowników, jak również problematyce nadzoru właścicielskiego w sektorze przedsiębiorstw komunalnych, marketingu bezpośredniego dóbr luksusowych oraz prezentacji modeli sprawozdawczości małych podmiotów gospodarczych.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The efficiency of IT systems and the development of post-industrial economy bring significant changes to almost every dimension of management and organization of work. The use of modern information technologies, expert applications and automation in enterprises and institutions is becoming widespread. This requires application of new management principles and methods, as well as application of technical analysis, management through innovation, project management, co-creation of values with external organizations in the field of logistics, knowledge, and common services. Knowledge of these topics is contained in almost each of the presented articles, making up the fortieth issue of „The Małopolska School of Economics in Tarnów Research Papers Collection”. This time we are focused on the modern topic of IT technology application in the enterprise, as well as the analysis and reconstruction of organization systems in business entities and institutions. Papers that are the result of scientific work carried out as part of basic and implementation research, present a lot of cognitively and practically interesting information. To a large extent, they are devoted to the issue of using e-learning and other IT tools in the process of employee training and organizational improvement, financial management of the company, organization, provision of public services in offices and local government units, estimating energy expenditure of employees in improving work organization, and also automation and digitization of production in the aspect of the Industry 4.0 concept. The second thematic group is the research on the organization and humanization of work, i.e. evaluation of the programme to support students with disabilities in entering labour market, shaping working conditions in the enterprise, as well as evaluating historical hotel management.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W kolejnym, 33. numerze „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” publikujemy prace autorów wywodzących się z różnych ośrodków naukowych i praktyki gospodarczej, a w szczególności Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Rzeszowskiego, Politechniki Poznańskiej, Politechniki Gdańskiej oraz Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Wprawdzie problematyka artykułów jest dość zróżnicowana, niemniej jednak w większości z nich przyjęto założenie, że to właśnie dobra organizacja zarządzania i organizacja pracy przedsiębiorstwa czy instytucji w wymiarze operacyjnym warunkują wzrost produktywności i innowacyjności organizacji, a w ostatecznym rozrachunku osiągnięcie nakreślonych celów strategicznych, ekonomicznych i społecznych. W przedłożonych pracach dominowało podejście diagnostyczne i decyzyjne, ograniczone w swym zakresie do wybranych obszarów działalności przedsiębiorstwa lub instytucji. W treści publikacji można wyróżnić kilka nurtów i wątków badawczych, a mianowicie: ewaluacja efektywności kontraktów menedżerskich w sektorze przedsiębiorstw komunalnych; zarządzanie wiedzą i kooperacja zewnętrznych aliansów wiedzy w stymulowaniu innowacji w przedsiębiorstwie; kształtowanie nowych form pracy w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi; wpływ regulacji prawnych i audytu środowiskowego na poprawę jakości produktów; ocena efektywności działalności administracji podatkowej w Polsce i prowadzonej przez nią polityki podatkowej w ostatnich miesiącach.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej