Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(9)
Autor
Adamczuk Franciszek
(1)
Barbeka Jadwiga
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Duda Aneta
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Jelonek Adam (1931- )
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Malinowska Bożena
(1)
Michałowski Kazimierz
(1)
Nowakowska Anna (ekonomia)
(1)
Rudnicki Michał (turystyka)
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Hotelarze
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Turystyka
(8)
Agroturystyka
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Gospodarka terenowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Hotele
(1)
Internet
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Polityka regionalna
(1)
Produkt regionalny
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Public relations
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Szlaki turystyczne
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Turystyka kulturowa
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie ; okolice)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Zagadnienia teoretyczne i metodologiczne - Dziedzictwo kulturowe, Dziedzictwo kulturowe a zarządzanie , Szlaki kulturowe w dokumentach, opracowaniach i literaturze przedmiotu (Szlaki kulturowe w świetle dokumentów i inicjatyw międzynarodowych - UNESCO, ICOMOS, Europejskie Szlaki Kulturowe , Wojewódzkie dokumenty strategiczne) , Szlak kulturowy - definicje. ; Cz. 2 Zarządzanie szlakiem dziedzictwa kulturowego (Struktura, Finansowanie, Planowanie, Organizowanie) ; Szlak i jego otoczenie (Urząd marszałkowski, Organizacje regionalne, Urząd powiatowy, Urząd gminy, Zagospodarowanie obiektu, Własność prywatna, Zabytki sakralne ; Przewodzenie - Budowanie relacji, Święto szlaku ; Kontrolowanie. ; Cz. 3 Strategia marketingowa szlaku kulturowego (Szlak kulturowy a prawa marketingu, Kompozycja marketingowa, Perspektywa odbiorcy, Szlaki kulturowe a marketing terytorialny, Zintegrowany system informacji turystycznej) ; Cz. 4 Szlaki kulturowe w Polsce - wnioski i rekomendacje (Niewykorzystany potencjał, Szlaki kulturowe w warunkach polskich, Rejestracja i ewidencja szlaków kulturowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej. Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych. Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda. - Warszawa : Difin, 2010. - 274 s. : fot., wykr. ; 23 cm.
Cz. I. Public relations w teorii - 1. Istota i rola public relations ; Glosa socjologa Jakiego public relations potrzebuje samorząd? ; 2. Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej ; 3. Media relations w samorządzie, Glosa dziennikarza Media szansą dla lokalnych społeczności ; 4. Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu. Cz. II. Public relations w praktyce samorządowej - 5. Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów (Lublin - miasto inspiracji ; "Młodzi w Łodzi"- kampania przełamująca stereotypy ; Kraków - tajniki sukcesu ; Identyfikacja wizualna miasta Puławy ; "Janów Lubelski - dodaje sił". Ewolucja koncepcji marki ; Kampania promocyjna "Świętokrzyskie czaruje - poleć na weekend" - kształtowanie wizerunku województwa) ; 6. Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie (Wioski tematyczne - wspólnotowy wymiar sukcesu, Bałtów - gmina, którą "ożywiły" dinozaury, Kraina Gotów w Kotlinie Hrubieszowskiej) ; 7. Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów (Sienkiewiczowska stolica kultury w powiecie łukowskim, Jarmarki - lekcje historii miast i regionów, Wspólne świętowanie - dożynki największą imprezą kulturalną powiatu lubelskiego. Techniki i narzędzia komunikowania promocyjnego, Spotkania z historią na trasie rowerowej w "Dolinie Krzny" w Pościszach, Kamienice miasta - niedoceniane zasoby turystyczne Opola Lubelskiego).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77.4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej