Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(19)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(19)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(18)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Barbeka Jadwiga
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Briggs Susan
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Duda Aneta
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Górska Grażyna
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jelonek Adam (1931- )
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Malinowska Bożena
(1)
Michałowski Kazimierz
(1)
Nowakowska Anna (ekonomia)
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Robinson Chris
(1)
Rudnicki Michał (turystyka)
(1)
Tauber Roman Dawid (1945-2019)
(1)
Walas Bartłomiej
(1)
Wojtasik Lesław (1933-2018)
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Hotelarze
(1)
Temat
Turystyka
(18)
Agroturystyka
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Gospodarka terenowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Hotele
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Internet
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura
(1)
Miasta
(1)
Odpoczynek
(1)
Polityka regionalna
(1)
Produkt regionalny
(1)
Public relations
(1)
Rezerwaty i parki narodowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Szlaki turystyczne
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Turystyka biznesowa
(1)
Turystyka kosmiczna
(1)
Turystyka kulturowa
(1)
Turystyka militarna
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka seksualna
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie ; okolice)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1998. - 202 s. : rys., tabl. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, 10 dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2006. - 202, [1] s. : rys., tab.; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Nauka zawodu
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść : Część I. Mechanizmy generowania nowych trendów w turystyce i rekreacji 1.Próba zbudowania modelu (Psychologiczne mechanizmy powstawania nowych tendencji w turystyce i rekreacji, Socjologiczne mechanizmy nowych tendencji w turystyce i rekreacji, Postęp techniczny a nowe tendencje w turystyce i rekreacji, Marketing - siła napędowa zmian w turystyce i rekreacji) ; Część II. Nowe i unowocześnione rodzaje turystyki i rekreacji (Turystyka ekologiczna, Turystyka wiejska, Agroturystyka, Ekoturystyka), 2.Organizacja turystyki na obszarach chronionych, 3.Turystyka biznesowa, 4.Turystyka religijna. Tradycja, i współczesność (Pielgrzymki, Światowe Dni Młodzieży, Lednickie Spotkanie Modlitewne , Parafiady, Papieskie szlaki turystyczne, Kościół a komercja) , 5.Turystyka ekstremalna (Ekstremalne gry i zabawy, Kwalifikowana turystyka ekstremalna, Turystyka niby-ekstremalna), 6.Turystyka kosmiczna, 7.Turystyka historyczno-militarna, 8.Turystyka ekskluzywna (Turystyka lotnicza, Myślistwo, Turystyka konna, Żeglarstwo jachtowe jako forma turystyki, Żeglarstwo deskowe, Turystyka fotograficzna), 9.Turystyka zdrowotna, 10.Turystyka erotyczna, 11.Turystyczne podróżowanie (Podróże i podróżowanie, Podróże ekscentryczne, Podróże za smakiem, Podróże za adrenaliną, Podróże za przygodą, Podróże tematyczne, Podróże ze znanymi osobami, Podróże marzeń).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Zagadnienia teoretyczne i metodologiczne - Dziedzictwo kulturowe, Dziedzictwo kulturowe a zarządzanie , Szlaki kulturowe w dokumentach, opracowaniach i literaturze przedmiotu (Szlaki kulturowe w świetle dokumentów i inicjatyw międzynarodowych - UNESCO, ICOMOS, Europejskie Szlaki Kulturowe , Wojewódzkie dokumenty strategiczne) , Szlak kulturowy - definicje. ; Cz. 2 Zarządzanie szlakiem dziedzictwa kulturowego (Struktura, Finansowanie, Planowanie, Organizowanie) ; Szlak i jego otoczenie (Urząd marszałkowski, Organizacje regionalne, Urząd powiatowy, Urząd gminy, Zagospodarowanie obiektu, Własność prywatna, Zabytki sakralne ; Przewodzenie - Budowanie relacji, Święto szlaku ; Kontrolowanie. ; Cz. 3 Strategia marketingowa szlaku kulturowego (Szlak kulturowy a prawa marketingu, Kompozycja marketingowa, Perspektywa odbiorcy, Szlaki kulturowe a marketing terytorialny, Zintegrowany system informacji turystycznej) ; Cz. 4 Szlaki kulturowe w Polsce - wnioski i rekomendacje (Niewykorzystany potencjał, Szlaki kulturowe w warunkach polskich, Rejestracja i ewidencja szlaków kulturowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej. Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych. Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda. - Warszawa : Difin, 2010. - 274 s. : fot., wykr. ; 23 cm.
Cz. I. Public relations w teorii - 1. Istota i rola public relations ; Glosa socjologa Jakiego public relations potrzebuje samorząd? ; 2. Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej ; 3. Media relations w samorządzie, Glosa dziennikarza Media szansą dla lokalnych społeczności ; 4. Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu. Cz. II. Public relations w praktyce samorządowej - 5. Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów (Lublin - miasto inspiracji ; "Młodzi w Łodzi"- kampania przełamująca stereotypy ; Kraków - tajniki sukcesu ; Identyfikacja wizualna miasta Puławy ; "Janów Lubelski - dodaje sił". Ewolucja koncepcji marki ; Kampania promocyjna "Świętokrzyskie czaruje - poleć na weekend" - kształtowanie wizerunku województwa) ; 6. Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie (Wioski tematyczne - wspólnotowy wymiar sukcesu, Bałtów - gmina, którą "ożywiły" dinozaury, Kraina Gotów w Kotlinie Hrubieszowskiej) ; 7. Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów (Sienkiewiczowska stolica kultury w powiecie łukowskim, Jarmarki - lekcje historii miast i regionów, Wspólne świętowanie - dożynki największą imprezą kulturalną powiatu lubelskiego. Techniki i narzędzia komunikowania promocyjnego, Spotkania z historią na trasie rowerowej w "Dolinie Krzny" w Pościszach, Kamienice miasta - niedoceniane zasoby turystyczne Opola Lubelskiego).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77.4 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skala i szybkie tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie niespotykanych dotąd zjawisk i procesów, rodzą nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Badania jakichkolwiek zdarzeń wymagają trudu. Trud taki podejmujemy zwykle z dwóch powodów. Jednym jest bezinteresowna ciekawość badacza, częściej jednak przeprowadzamy analizę teoretyczną wtedy, kiedy natrafimy na trudności – gdy nie skutkują wyuczone sposoby dawania sobie rady z rzeczywistością lub też gdy chcemy osiągnąć coś nowego. W tych właśnie dwóch przypadkach źródłem pomocy jest teoria, nowa wiedza. Zawiera ją każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, trzydziesty z kolei, tym razem ukierunkowany na współczesną tematykę funkcjonowania organizacji gospodarczych. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, zarządzania personelem, ze zwróceniem uwagi szczególnie na kształtowanie pożądanych kompetencji pracowników, jak również problematyce nadzoru właścicielskiego w sektorze przedsiębiorstw komunalnych, marketingu bezpośredniego dóbr luksusowych oraz prezentacji modeli sprawozdawczości małych podmiotów gospodarczych.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej