Form of Work
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(5)
unavailable
(3)
Branch
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(4)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 12
(1)
Author
Barbeka Jadwiga
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Chyba Zbigniew
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Galik Anna
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gwiaździński Emilian
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Marciniak Stanisław (1948- )
(1)
Rudnicki Michał (turystyka)
(1)
Year
2020 - 2022
(3)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Audience Group
Hotelarze
(1)
Rodzice
(1)
Subject
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(5)
Internet
(2)
Branża informatyczna
(1)
Dzieci
(1)
Hotele
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing mobilny
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Postawy
(1)
Przemysł chemiczny
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł naftowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Turystyka
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zatrudnienie
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Genre/Form
Monografia
(3)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
5 results Filter
Book
In basket
(Zarządzanie. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej. Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych. Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 83.1 (1 egz.)
Book
In basket
Wpływ nowych technologii na elastyczność rynku pracy / Anna Galik. - Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2020. - 155, [1] strona, [6] stron tablic złożonych : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
(Dissertationes Laudatissimae Universitas Gedanensis)
W niniejszej monografii problem badawczy dotyczy wpływu nowych technologii na elastyczność rynku pracy, która daje możliwość stosowania zmiennych form organizacji pracy, czasu pracy oraz form zatrudnienia. Ma też wpływ na zdolność i szybkość adaptacji pracowników i przedsiębiorców do zmieniającego się otoczenia, zwiększając tym samym konkurencyjność rynku pracy. Pracownicy swobodnie dokonują zmiany miejsca pracy, a pracodawcy dopasowują wielkość i strukturę zatrudnienia do bieżących i przyszłych potrzeb przedsiębiorstwa. Pod koniec XX w., na przykładzie gospodarki amerykańskiej, w literaturze przedmiotu wykazano zależność pomiędzy wyższą elastycznością rynku pracy a niższym bezrobociem. W konsekwencji w Europie pojawił się postulat o konieczności uelastyczniania rynków pracy w celu zmniejszenia bezrobocia.[wyd.ug.edu.pl].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 28.1 (1 egz.)
Book
In basket
Jak nie zgubić dziecka w sieci? / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Dziecko (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 159.92 (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Problematyka marketingu mobilnego jest niezwykle aktualna i ważna, i to zarówno w warstwie poznawczej, jak i aplikacyjnej. Stąd staje się przedmiotem rozważań w literaturze światowej (a także krajowej). Większość dostępnych publikacji opartych jest na informacjach pochodzących ze źródeł wtórnych. Ponadto dominuje w nich spojrzenie na technologie mobilne z punktu widzenia przedsiębiorstw, które wykorzystują te technologie w działalności marketingowej. Daje się odczuć pewien niedosyt prac ujmujących problematykę marketingu mobilnego z perspektywy konsumenta. W ten nurt wpisuje się niniejsza publikacja. W pracy podjęto próbę wyjaśnienia istoty marketingu mobilnego, określenia kierunków jego rozwoju, scharakteryzowania nowoczesnych narzędzi wykorzystywanych w marketingu mobilnym oraz zidentyfikowania postaw konsumentów wobec nich. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Rozważania oparto na źródłach wtórnych i pierwotnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
Przygotowywana przez zespół pracowników i współpracowników Instytutu Organizacji Systemów Produkcyjnych Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej monografia jest kolejną, trzecią już, z cyklu publikacji poświęconych zagadnieniom innowacji i zarządzania innowacjami. Tym razem autorzy pragną przyjrzeć się tworzeniu nowoczesnych rozwiązań na poziomie mezoekonomicznym, z perspektywy funkcjonowania sektorów i branż gospodarki. Cytując Faulknera: „proces określania granic sektora jest sam w sobie bardziej sztuką niż nauką ścisłą, jednak ma wielką wagę dla sprecyzowania atrakcyjności danego sektora. Jeżeli przyjmiemy zawężoną definicję sektora w kategoriach produktu, powstaje niebezpieczeństwo, że analizie naszej umkną krytyczne aspekty otoczenia konkurencyjnego”. W tradycyjnym ujęciu branża to zbiór podmiotów gospodarczych oferujących na sprzedaż podobne wyroby czy usługi, a sektor to grupa przedsiębiorstw wytwarzających wyroby będące substytutami. W innym ujęciu pojęcie sektora dotyczy rodzaju działalności, zaś branża – produktów. Często terminy branża i sektor stosowane są w praktyce zamiennie. Tematyka terminologii i definiowania branży i sektora stanowi zagadnienie samo w sobie i jest poza zakresem niniejszej monografii. Uzasadniając powstanie niniejszej, trzeciej z cyklu, monografii z dziedziny innowacji, należy podkreślić, że jej celem jest uchwycenie i zilustrowanie pewnych mechanizmów związanych z innowacjami na poziomie mezoekonomicznym i z tego punktu widzenia przyjęte zostanie podejście, w którym branża i sektor są synonimami i nie zawierają zawężenia znaczeniowego do podobnych produktów lub substytutów ani rodzaju działalności lub produktów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 5.3 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again