Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(7)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(3)
Placówka
Planeta 11
(2)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(5)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(1)
Autor
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Barbeka Jadwiga
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Chyba Zbigniew
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Galik Anna
(1)
Gwiaździński Emilian
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Lubiński Mateusz
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Marciniak Stanisław (1948- )
(1)
Rudnicki Michał (turystyka)
(1)
Wiatr Mateusz (1991- )
(1)
Łukomski Jarosław (1962- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Hotelarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(7)
Internet
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Bitcoin
(1)
Blockchain
(1)
Branża informatyczna
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Hotele
(1)
Innowacje
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kryptowaluta
(1)
Marketing
(1)
Marketing mobilny
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Obrót bezgotówkowy
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Postawy
(1)
Przemysł chemiczny
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł naftowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Turystyka
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(4)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej. Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych. Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wpływ nowych technologii na elastyczność rynku pracy / Anna Galik. - Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2020. - 155, [1] strona, [6] stron tablic złożonych : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
(Dissertationes Laudatissimae Universitas Gedanensis)
W niniejszej monografii problem badawczy dotyczy wpływu nowych technologii na elastyczność rynku pracy, która daje możliwość stosowania zmiennych form organizacji pracy, czasu pracy oraz form zatrudnienia. Ma też wpływ na zdolność i szybkość adaptacji pracowników i przedsiębiorców do zmieniającego się otoczenia, zwiększając tym samym konkurencyjność rynku pracy. Pracownicy swobodnie dokonują zmiany miejsca pracy, a pracodawcy dopasowują wielkość i strukturę zatrudnienia do bieżących i przyszłych potrzeb przedsiębiorstwa. Pod koniec XX w., na przykładzie gospodarki amerykańskiej, w literaturze przedmiotu wykazano zależność pomiędzy wyższą elastycznością rynku pracy a niższym bezrobociem. W konsekwencji w Europie pojawił się postulat o konieczności uelastyczniania rynków pracy w celu zmniejszenia bezrobocia.[wyd.ug.edu.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie zgubić dziecka w sieci? / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dziecko (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.92 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. [PWN].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Bitcoin i Blockchain / Mateusz Lubiński, Mateusz Wiatr. - [Piaseczno] : Storybox.pl, copyright 2023. - 1 CD (3 godz. 37 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Rewolucja cyfrowa trwa. Kryptowaluty i technologia blockchain zmieniają świat, który znamy. Czy tego chcemy, czy nie, w niedalekiej przyszłości mogą one stać się naszą codziennością.
"Bitcoin i Blockchain : narodziny kryptowalut” sięga do początków tej technologii, przybliżając okoliczności jej powstania oraz rozwoju aż do czasów obecnych. Wyjaśnia czym są kryptowaluty, blockchain i najważniejsze związane z nimi terminy, jak np. klucz publiczny i prywatny, NFT, dowód pracy i dowód stawki, hot i cold wallets czy Metaverse. Opisuje już istniejące oraz planowane inicjatywy, oparte na technologii blockchain, które mogą znacząco wpłynąć na rozwój m.in. bankowości, branży farmaceutycznej, medycznej, energetycznej czy logistycznej. Zwraca również uwagę na liczne ryzyka i niebezpieczeństwa, którymi obarczone są kryptowaluty. Przytacza spektakularne oszustwa, włamania na konta, przykłady wykorzystania cyfrowego pieniądza do handlu narkotykami oraz prania pieniędzy, a także nagłe wahania kursów, które wielu inwestorom przyniosły milionowe zyski, ale innych doprowadziły do bankructwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Książka mówiona - Dokument (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona/33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka marketingu mobilnego jest niezwykle aktualna i ważna, i to zarówno w warstwie poznawczej, jak i aplikacyjnej. Stąd staje się przedmiotem rozważań w literaturze światowej (a także krajowej). Większość dostępnych publikacji opartych jest na informacjach pochodzących ze źródeł wtórnych. Ponadto dominuje w nich spojrzenie na technologie mobilne z punktu widzenia przedsiębiorstw, które wykorzystują te technologie w działalności marketingowej. Daje się odczuć pewien niedosyt prac ujmujących problematykę marketingu mobilnego z perspektywy konsumenta. W ten nurt wpisuje się niniejsza publikacja. W pracy podjęto próbę wyjaśnienia istoty marketingu mobilnego, określenia kierunków jego rozwoju, scharakteryzowania nowoczesnych narzędzi wykorzystywanych w marketingu mobilnym oraz zidentyfikowania postaw konsumentów wobec nich. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Rozważania oparto na źródłach wtórnych i pierwotnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przygotowywana przez zespół pracowników i współpracowników Instytutu Organizacji Systemów Produkcyjnych Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej monografia jest kolejną, trzecią już, z cyklu publikacji poświęconych zagadnieniom innowacji i zarządzania innowacjami. Tym razem autorzy pragną przyjrzeć się tworzeniu nowoczesnych rozwiązań na poziomie mezoekonomicznym, z perspektywy funkcjonowania sektorów i branż gospodarki. Cytując Faulknera: „proces określania granic sektora jest sam w sobie bardziej sztuką niż nauką ścisłą, jednak ma wielką wagę dla sprecyzowania atrakcyjności danego sektora. Jeżeli przyjmiemy zawężoną definicję sektora w kategoriach produktu, powstaje niebezpieczeństwo, że analizie naszej umkną krytyczne aspekty otoczenia konkurencyjnego”. W tradycyjnym ujęciu branża to zbiór podmiotów gospodarczych oferujących na sprzedaż podobne wyroby czy usługi, a sektor to grupa przedsiębiorstw wytwarzających wyroby będące substytutami. W innym ujęciu pojęcie sektora dotyczy rodzaju działalności, zaś branża – produktów. Często terminy branża i sektor stosowane są w praktyce zamiennie. Tematyka terminologii i definiowania branży i sektora stanowi zagadnienie samo w sobie i jest poza zakresem niniejszej monografii. Uzasadniając powstanie niniejszej, trzeciej z cyklu, monografii z dziedziny innowacji, należy podkreślić, że jej celem jest uchwycenie i zilustrowanie pewnych mechanizmów związanych z innowacjami na poziomie mezoekonomicznym i z tego punktu widzenia przyjęte zostanie podejście, w którym branża i sektor są synonimami i nie zawierają zawężenia znaczeniowego do podobnych produktów lub substytutów ani rodzaju działalności lub produktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej