Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(12)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(3)
Proza
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(6)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(4)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(5)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 18
(2)
Autor
Irzykowski Jarosław
(2)
Ankaoua Maud (1971- )
(1)
Carreyrou John
(1)
Case Steve (1958- )
(1)
Celińska Adriana
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Frier Sarah
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Isaac Mike (1984- )
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jaszczurowska Maria
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Kasprzak-Kozikowska Eliza
(1)
Kuboń Maciej
(1)
Lyons Dan (1960- )
(1)
Matysek-Jędrych Anna
(1)
Nowak Krystian
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Skala Agnieszka
(1)
Skowron Monika (tłumaczka)
(1)
Skrzek-Lubasińska Małgorzata
(1)
Styś Aniela (1942- )
(1)
Wiener Anna (1987- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(14)
angielski
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura francuska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Start-up
(12)
Innowacje
(6)
Copywriterzy
(2)
Kobieta
(2)
Zarządzanie
(2)
Autoprezentacja
(1)
Biotechnologia
(1)
Branża informatyczna
(1)
Case, Steve (1958- )
(1)
Chorzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Freelancer
(1)
Futurologia
(1)
Hipsterzy
(1)
Holmes, Elizabeth (1984- )
(1)
Influencerzy
(1)
Instagram
(1)
Internet
(1)
Kariera
(1)
Koty
(1)
Lyons, Dan (1960- )
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Morfologia krwi
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Organizacje
(1)
Oszustwo
(1)
Pisarze
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca
(1)
Pracownicy umysłowi
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Przewoźnicy osób
(1)
Przyjaźń
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Rękopisy
(1)
Samorealizacja
(1)
Seksizm
(1)
Transport taksówkowy
(1)
Uber (firma)
(1)
Wiener, Anna (1987- )
(1)
Wyprawy i ekspedycje
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Boston (Stany Zjednoczone)
(1)
Himalaje (góry)
(1)
Neapol (Włochy)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Reportaż
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Startupy : wyzwanie dla zarządzania i edukacji przedsiębiorczości / Agnieszka Skala. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018. - 203 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
„Monografia stanowi ciekawą analizę zjawiska o fundamentalnym znaczeniu we współczesnej gospodarce i społeczeństwie, jakim są młode innowacyjne firmy, które autorka definiuje jako startupy. Na temat tego typu firm i ich przełomowej roli w gospodarce istnieje bogata literatura, głównie o charakterze popularnym. Mniej zaawansowany jest natomiast dorobek naukowy, zwłaszcza jeśli chodzi o wyzwania, jakie niosą tego typu organizacje dla nauk o zarządzaniu. W pewnym sensie spektakularne sukcesy czołówki innowacyjnych startupów podważają przydatność podstawowych zasad i reguł efektywnego działania gospodarczego, sformułowanych na gruncie współczesnych nauk o zarządzaniu. Podobnie w przypadku szeroko pojętej edukacji początkujących adeptów nowego biznesu, doświadczenia w zakresie funkcjonowania startupów wymagają wprowadzenia jakościowych zmian w procesie dydaktycznym. W swojej monografii dr Agnieszka Skala analizuje te właśnie kluczowe wyzwania”. Z recenzji prof. dra hab. Jerzego Cieślika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 5.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacje, start-upy, ryzyko : uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć / Marta Czyżewska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 187 stron : ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
W książce poruszono zagadnienia dotyczące warunków rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć, w szczególności realizowanych przez start-upy. Autorka podjęła próbę diagnozy oraz wskazania przyczyn wciąż niezadowalającego poziomu rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć warunkujących rozwój polskiej gospodarki. Sformułowała szereg wniosków i rekomendacji dla poszczególnych aktorów start-upowego ekosystemu, w szczególności dla start-upów planujących nawiązać współpracę z inwestorami. Inicjatorzy innowacyjnych biznesów mogą w książce znaleźć wiele cennych wskazówek w zakresie: • projektowania start-upu, • zarządzania ryzykiem, • pozyskiwania wsparcia doradczego oraz finansowego. [znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia pt. Różne oblicza samozatrudnienia stanowi przegląd dotychczasowych badań dotyczących samozatrudnienia - zarówno naukowych, jak i statystyk publicznych - pod kątem ich dopasowania do potrzeb analizy współczesnych trendów gospodarczych i identyfikuje luki badawcze w tym zakresie. Stanowi także propozycję kategoryzacji samozatrudnienia, dzięki której sposób zbierania danych i analiz grupy pracujących na własny rachunek będzie bardziej dostosowany do realiów współczesnej gospodarki.[wydawnictwo.sgh.waw.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacje w biznesie / redakcja naukowa Aniela Styś, Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2018. - 343 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Publikacja kompleksowo przedstawia problematykę innowacyjności w biznesie, porusza zagadnienia od modeli biznesu, przez zarządzanie wiedzą w sektorze B2B, innowacji w bankach i przedsiębiorstwach rodzinnych po crowdfunding i design thinking.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Krystek jest prężnym copywriterem, który trzaska masę ambitnych prodżektów. Tak można by go opisać na Fejsie. Jednak tak naprawdę Krystian jest kulturoznawcą, który żyje z pisania ogłoszeń klepanych aut dla komisu samochodowego i marzy o wydaniu swojej powieści. Stara się trzymać fason, popijając latte, i nie odstawać od standardów lewackich znajomych. Kiedy udziela pierwszego wywiadu jako literat, jego życie nabiera tempa, a on sam wpada w wir niecodziennych zdarzeń. Szasta lajkami, płaci swoim fejmem. Toczy filozoficzne dyskusje z kotami. Wpada na znanych ludzi w metrze i ucina sobie z nimi surrealistyczne pogawędki, choć już od dawna są martwi. Krystian to bohater na miarę naszych czasów, w których ważne są filtry na Instagramie, a miłości poszukuje się za pomocą geolokalizacji. Pełna czarnego humoru i sarkazmu powieść o millenialsach robiących kariery inne, niż im obiecywano. O rozczarowaniu i próbie radzenia sobie z rzeczywistością znacznie mniej nasyconą, niż ta na Insta.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Książka
W koszyku
Maëlle pracuje jako dyrektorka finansowa w start-upie. Długie godziny w biurze sprawiają, że kobieta nie ma czasu na refleksję nad własnym życiem, rozwijanie pasji ani miłość. Wszystko zmienia się w momencie, kiedy przyjaciółka prosi ją o pomoc. Maëlle ma wybrać się do Nepalu, by zdobyć manuskrypt, który pomoże Romane pokonać chorobę. Pełna wątpliwości i strachu, postanawia wyruszyć w Himalaje. Niespodziewana wyprawa całkowicie odmienia życie zabieganej kobiety. Choć początkowo trudno jej się przyzwyczaić do surowych warunków, każdy dzień podróży pozwala jej na chwilę zwolnić, pozbyć się uprzedzeń i otworzyć na piękno świata i ludzi. Poza zasięgiem sieci komórkowej, internetu i z dala od zawodowych zobowiązań Maëlle wreszcie znajduje czas na to, żeby zajrzeć w głąb własnego serca. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Ob (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Ob (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odwołując się do swojego kilkudziesięcioletniego doświadczenia jako pioniera w dziedzinie przedsiębiorczości oraz inwestowania, Steve Case oświadcza, że wkraczamy w nową erę. Nadchodzi trzecia fala internetu, która radykalnie zmieni najważniejsze gałęzie gospodarki i doprowadzi do odrodzenia przedsiębiorczości. Podczas pierwszej fali AOL i inne firmy zapewniły konsumentom połączenia internetowe. W trakcie drugiej fali takie firmy jak Google czy Facebook wyposażyły internet w nowe możliwości wyszukiwania informacji i budowy sieci kontaktów, a takie aplikacje jak Snapchat czy Instagram umożliwiły błyskawiczny sukces smartfonowej rewolucji. Zdaniem Case’a teraz wkraczamy w trzecią falę: okres, w którym przedsiębiorcy posłużą się technologią, by dokonać przełomu w najważniejszych gałęziach realnej gospodarki - m.in. w ochronie zdrowia, edukacji, transporcie, energetyce i żywieniu - i aby radykalnie przekształcić nasze życie. "Trzecia fala" to częściowo pamiętnik, częściowo manifest, a częściowo instrukcja na przyszłość, to ważna lektura dla każdego, kto chce przetrwać - i rozwijać się - w tej szybko zmieniającej się epoce cyfrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dan Lyons to pięćdziesięcioletni dziennikarz „Newsweeka”, poczytny bloger i poważny ojciec rodziny. Nagle, z dnia na dzień, traci pracę i przypadkowo zatrudnia się w dynamicznie rozwijającej się firmie startupowej. Szybko okazuje się, że jego wieloletnie doświadczenie zawodowe nie pomoże mu realizować kolejnych czelendżów. Największym okazuje się odgadnięcie, co ci wszyscy zapracowani ludzie właściwie tu robią. Autor z przewrotnym poczuciem humoru pokazuje od wewnątrz świat firm Doliny Krzemowej, w których absurd stał się codziennością. Zamiast na fotelach siedzi się tu na wielkich, gumowych piłkach, a pracownicy znikający z firmy w niejasnych okolicznościach określani są przez szefostwo mianem absolwentów. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. B (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historia ogromnego oszustwa, opowieść o ambicji i nieposkromionej pysze. Założycielka i prezeska Theranosa Elizabeth Holmes była powszechnie uważana za Steve’a Jobsa w spódnicy. Rzuciła studia, a jej firma miała w 2014 roku zrewolucjonizować przemysł medyczny dzięki maszynie, która znacznie usprawniłaby badanie krwi. Inwestorzy oszaleli: podczas kampanii finansowania wyceniono Theranosa na kwotę 9 miliardów dolarów, a wartość udziałów samej Holmes wynosiła 4,7 miliarda. Był tylko jeden problem: technologia nie działała.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Literatura faktu (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram bez filtra / Sarah Frier ; przekład: Jarosław Irzykowski. - Wydanie I. - Łódź : Feeria Wydawnictwo, 2020. - 431, [1] strona : fotografia ; 21 cm.
Instagram bez filtra Sarah Frier Czy pamiętasz jeszcze czasy sprzed powstania Instagrama i publikowania zdjęć w obrębie tego serwisu społecznościowego? Miało to miejsce stosunkowo niedawno, bo przed 2010 rokiem. Jak to się stało, że powstał Instagram? Jak jego twórcy walczyli o swoje miejsce w social mediach? O tym wszystkim przeczytasz w książce Instagram bez filtra, napisanej przez Sarah Frier. Krótka historia Instagrama W 2010 roku Kevin Systrom wraz z Mikiem Kriegerem uruchomili wspólnymi siłami fotograficzny serwis społecznościowy, który połączony był z prostą w obsłudze aplikacją mobilną. Nie minęło dużo czasu, a Instagram cieszył się już ogromną popularnością, wspieraną przez celebrytów entuzjastycznie podchodzących do perspektywy dzielenia się z fanami swoim życiem w ramach tej platformy. Być może orientujesz się, że już po dwóch latach od uruchomienia Instagrama został on przejęty przez giganta sfery social mediów, Facebook, za – bagatela – miliard dolarów. Wówczas w firmie zatrudnionych było zaledwie 13 osób. Tajemnice funkcjonowania Instagrama Jak to się stało, że idealistyczne podejście twórców Instagrama zaowocowało stworzeniem takiego popularnego serwisu? W jaki sposób z obecności na Instagramie korzystają celebryci i tzw. influencerzy? Sarah Frier w swojej książce Instagram bez filtra odsłania po kolei tajemnice funkcjonowania tego serwisu. Dowiedz się, jak wygląda uruchomienie startupu w słynnej Dolinie Krzemowej i poznaj zasady funkcjonowania usług, turystyki i handlu w ramach Instagrama. To książka, która pomoże Ci zrozumieć fenomen tego serwisu. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielokrotnie nagradzany korespondent technologiczny „New York Timesa” i reporter śledczy Mike Isaac przedstawia spektakularny rozwój i upadek jednej z największych i najbardziej kontrowersyjnych firm XXI wieku, Ubera. Przedsiębiorstwo, wspierane przez miliardy dolarów kapitału podwyższonego ryzyka i prowadzone przez zuchwałego, ambitnego założyciela Travisa Kalanicka, miało zrewolucjonizować sposób przewozu ludzi i towarów na świecie. Uber wydawał się gotowy do zajęcia miejsca obok Amazona, Apple’a i Google’a. To, co nastąpiło później, stało się jednak przestrogą dla młodych przedsiębiorstw i żywym dowodem na to, że wielki startupowy okręt może zatonąć. Bitwy Ubera ze związkami taksówkowymi i kierowcami, toksyczna atmosfera panująca w firmie, seksizm i skandale oraz bezwzględne zagrywki, do jakich można się posunąć, aby zdobyć władzę – wszystko to zogniskowało się w Uberze jak w soczewce i ostatecznie doprowadziło firmę na skraj przepaści. Brutalny rok dla giganta transportowego zakończył się wewnętrznym zamachem stanu w sali konferencyjnej, gdzie inwestorzy pozbawili Kalnicka stanowiska dyrektora generalnego i przejęli kontrolę nad startupem. Uber to opowieść o ambicjach i oszustwach, obscenicznych zachowaniach i nieprawdopodobnym bogactwie, która powstała na podstawie setek wywiadów z obecnymi i byłymi pracownikami Ubera, a także z wykorzystaniem niepublikowanych dotąd dokumentów. Dowiedz się, co się dzieje za kulisami jednej z najbardziej konkurencyjnych firm transportowych na świecie, zanim wygodnie umościsz się na kanapie tylnego siedzenia i wdasz w pogawędkę z kierowcą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Literatura faktu (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 82-92
Książka
W koszyku
Anna Wiener - wiecznie spłukana, pozbawiona perspektyw na rozwój zawodowy, szukająca sensu życia dwudziestokilkulatka - rzuca pracę w branży wydawniczej i skuszona obietnicami cyfrowego raju przeprowadza się z Nowego Jorku do San Francisco. Tam szybko znajduje zatrudnienie w start-upie big data, w samym sercu Doliny Krzemowej: w świecie fantasmagorycznych ekstrawagancji, olśniewających sukcesów oraz młodych, rzutkich przedsiębiorców spragnionych władzy, chwały i wielkich pieniędzy. To właśnie w tym czasie na Zachodnim Wybrzeżu zachodzi ogromna zmiana kulturowa - ośrodek zaawansowanych technologii, rywalizując z Wall Street, w zawrotnym tempie przeobraża się w centrum bogactwa i dominacji. O pracy w zagłębiu hi-tech marzy prawie każdy. Lecz spomiędzy firmowych wypadów na narty, drinków w godzinach pracy, elitarnych klubów programistów i ścisłych wymogów korporacyjnej lojalności wyłania się też całkiem inny obraz Doliny Krzemowej: bezlitośnie bogacącej się kosztem bezpiecznej przyszłości, którą rzekomo buduje. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Literatura faktu (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Artykuł dotyczy transformacji strategii zarządzania innowacjami w dużych przedsiębiorstwach – stopniowym wdrażaniu opisanego przez Henry’ego Chesbrougha mechanizmu otwartych innowacji, polegającego na ich swobodnym transferze pomiędzy organizacją a jej otoczeniem. Jedną z konsekwencji przyjęcia omawianego paradygmatu jest kooperacja start-upów, które potrafią generować nowatorskie rozwiązania biznesowe, z dużymi przedsiębiorstwami, posiadającymi zasoby do wprowadzania innowacyjnych produktów na rynek. Celem artykułu jest prezentacja mechanizmów takiej współpracy oraz przedstawienie czynników determinujących ją w warunkach polskich. Przeprowadzone badania metodą studium przypadku skłaniają do stwierdzenia, iż opisywany mechanizm zaczyna być wykorzystywany w Polsce, choć jego skala wciąż jest niewielka. Rolę pozytywnego moderatora w tym aspekcie zdają się pełnić instytucje publiczne oraz firmy z kapitałem zagranicznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Oddajemy w ręce Czytelników kolejny numer czasopisma „Informatyka Ekonomiczna”. Jak każdy wcześniejszy zeszyt również ten ma unikatowy charakter. Głównymi przesłankami dla stworzenia tego zbioru była chęć zaprezentowania różnorodności poglądów oraz przemyśleń Autorów, wynikających z doświadczeń zdobytych w trakcie wieloletniej praktyki związanej z tworzeniem, doskonaleniem oraz implementacją nowoczesnych technologii w organizacjach. Wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej” opracowania otrzymały pozytywne recenzje. Redaktor niniejszego wydania pragnie wyrazić wdzięczność wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami oraz poglądami. Ponadto składa podziękowania Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych prac. Iwona Chomiak-Orsa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The book contains a series of eight long case studies on various business issues in emerging markets (for instance Polish, Chinese, Nigerian). The authors focus on a variety of topics from marketing, through business operations, finance, leadership, innovation, business development, internationalization and decisions to human resources management. Also, the perspective of the analyzed issues is varied, in the initial case studies, the microeconomic approach dominates, then the mezoeconomic and macroeconomic approach. The team of authors included both academics, with extensive teaching experience in English-speaking studies, and business practitioners whose practical knowledge allows them to explore contemporary business challenges in emerging markets. We are putting this book in the hands of lecturers and students of economics, finance, and management, believing that it will be a source of inspiration, discussion and will allow to better explore contemporary business. At the same time, we hope that by offering this book, we are filling a gap in the publication market, which has been dominated by case studies dedicated to well-known companies, well-known brands, and mature markets.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej