Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(2)
Autor
Bywalec Czesław (1945- )
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Spożycie
(2)
Gatunek
Podręcznik
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Treść : Rozdział 1 Istota konsumpcji i zachowania się konsumenta (Pojęcie konsumpcji, Rodzaje i formy konsumpcji, Treść i zakres pojęcia "zachowanie się konsumenta", Dylematy racjonalności zachowań konsumentów na rynku) ; Rozdział 2 Potrzeby i sposoby ich zaspokajania ; Rozdział 3 Gospodarstwo domowe jako podmiot konsumpcji ; Rozdział 4 Uwarunkowania konsumpcji i nowe trendy w zachowaniach gospodarstw domowych (Determinanty określające potrzeby i zachowania gospodarstw domowych, Czynniki biologiczne, Czynniki ekonomiczne, Czynniki społeczno-psychologiczne, Czynniki kulturowe, Nowe trendy w zachowaniach gospodarstw domowych, Makrotrendy a zachowania gospodarstw domowych) ; Rozdział 5 Teorie konsumpcji (Mikroekonomiczne teorie konsumpcji, Makroekonomiczne teorie konsumpcji, Psychologiczne teorie konsumpcji Rozdział 6 Modele i teorie rynkowych zachowań konsumentów (Istota modeli zachowań konsumentów, Zintegrowane modele zachowania konsumenta, Empiryczne modele zachowania konsumenta, Kompensacyjne modele preferencji) ; Rozdział 7 Mierniki pomiaru konsumpcji i ich klasyfikacja (Mierniki konsumpcji - wprowadzenie, Mierniki wzorcowe, Mierniki przeliczeniowe, Mierniki struktury konsumpcji i mierniki dynamiki konsumpcji, Mierniki agregatowe i mierniki współzależności, Modele ekonometryczne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia)
Przedmiotem rozważań w tej książce są problemy związane z istotą, typologią, determinantami, prawidłowościami oraz efektami rozwoju konsumpcji i to zarówno w wymiarze jednostki ludzkiej, jak i w skali całego społeczeństwa. Jakkolwiek dominuje podejście ekonomiczne, to jednak na każdym niemal kroku wskazywano również na pozaekonomiczne, czyli społeczne, kulturowe oraz etyczne aspekty konsumpcji. Książkę starano się tak skonstruować, by w miarę harmonijnie połączone zostały elementarne zagadnienia konsumpcji wchodzące w zakres akademickiego wykładu z takich dziedzin, jak teoria konsumpcji czy ekonomika konsumpcji, z rozważaniami o konsumpcji szerszej natury - teoretycznej i praktycznej. Dzięki temu może ona być traktowana nie tylko jako podręcznik akademicki, czyli tzw. książka pierwszego kontaktu z problematyką konsumpcji, ale także jako nowoczesna monografia naukowa z tego zakresu. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 27.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej