Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(2)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 18 - podr.
(1)
Autor
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Hołota Marcin
(1)
Spychalska Marta
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Slogany reklamowe
(2)
Język
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Reklama
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Słownik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
500 najciekawszych pod względem językowym lub najbardziej popularnych sloganów reklamowych, które pojawiły się w kampaniach telewizyjnych w ciągu ostatnich 10 lat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 80 Czyt. dz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Nie staram się kibicować żadnemu z nich. Jeśli ktoś zechce, może dostrzec w tej książce instrukcję dla nadawcy, jak nie dać się przyłapać na przekraczaniu reguł porozumienia, jak manipulować i zjednywać. Jak wygrać z klientem. Ale może to być również instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznaćpróby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania. Jak z reklamą nieprzegrać. Chciałbym, żeby to była też instrukcja dla wszystkich: jak świadomie przeżyć nieuniknioną przygodę z reklamą.[lubimyczytac.pl].
Spis treści: Gatunek: reklama ; Gra nadawcy z odbiorcą w racje i emocje ; Reklamowe zabawy w prawdę ; Jaki ma być komunikat reklamowy ; Funkcje i manipulacje ; Odmiany języka ; Słowa : Frazeologia ; Gramatyka i reklamy ; Składnia ; Slogan ; Tekst Rekalma i kultura ; Społeczny aspekt reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej