Form of Work
Książki
(33)
Proza
(20)
Filmy i seriale
(3)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(50)
unavailable
(10)
Branch
Planeta 11
(15)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(5)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 5
(9)
Filia nr 6
(5)
Filia nr 9
(7)
Filia nr 10
(5)
Filia nr 12
(4)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 16
(2)
Filia nr 18
(2)
Author
Cline Ernest (1972- )
(3)
Kopociński Dariusz
(3)
Kostick Conor (1964- )
(3)
Warda Małgorzata (1978- )
(3)
Bargiel Nina G
(2)
Bednarek Józef
(2)
Cieślik Marek
(2)
Cooke Olivia (1993- )
(2)
Dashner James (1972- )
(2)
Kamiński Janusz (1959- )
(2)
Mendelsohn Ben (1969- )
(2)
Penn Zak (1968- )
(2)
Sheridan Tye (1996- )
(2)
Silvestri Alan (1950- )
(2)
Skelly Jennifer
(2)
Spielberg Steven (1946- )
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Bober Wojciech Jerzy
(1)
Brooks Max (1972- )
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Carr Adrian (1951- )
(1)
Chojnowska Ilona (1982- )
(1)
Datello Rachael
(1)
De la Motte Anders (1971- )
(1)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Dzieża Wiesława
(1)
Ferris Joshua (1974- )
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Fronia Marcin
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Gillespie Jana
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Helten Conrad
(1)
Jakuszewski Michał (1958- )
(1)
Kalaga Wojciech
(1)
Kościuczuk Tomasz
(1)
Latham Roy
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Lindner Joerg
(1)
Lisowski Rafał (1981- )
(1)
Macios Karolina
(1)
Malinowski Jerzy (tłumacz)
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Młyńczak Norbert
(1)
Nadana Katarzyna
(1)
Norton Zeke (1970- )
(1)
Pelosi Giuseppe (1965- )
(1)
Plis Jerzy
(1)
Pol Eric
(1)
Przybyłek Marcin (1968- )
(1)
Reedy Trent
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Salfo Federica
(1)
Scollon Bill
(1)
Serata Sarah
(1)
Siwicki Maciej (prawo)
(1)
Sweterlitsch Thomas
(1)
Szewczyk Sara
(1)
Szuwalska Iwona
(1)
Słysz Magdalena
(1)
Thompson Richard L
(1)
Tidhar Lavie (1976- )
(1)
Urbanik Paweł (1984- )
(1)
Waliś Robert (1979- )
(1)
Warda Małgorzata
(1)
Whitty Monica T. (1969- )
(1)
Wojewoda Beata
(1)
Wysocki Wacław
(1)
Zabrodzki Jan
(1)
Zappia Francesca
(1)
Ziembińska Ewa
(1)
Ćwiklak Dariusz
(1)
Year
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(27)
Country
Poland
(38)
Language
Polish
(37)
English
(1)
Audience Group
14-17 lat
(10)
Młodzież
(10)
6-8 lat
(4)
Dzieci
(4)
0-5 lat
(2)
9-13 lat
(1)
Prawnicy
(1)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(9)
Literatura polska
(8)
Film amerykański
(3)
Literatura irlandzka
(3)
Literatura izraelska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Subject
Rzeczywistość wirtualna
(34)
Gry komputerowe
(10)
Internet
(7)
Nastolatki
(4)
Śledztwo i dochodzenie
(4)
Awatar (rzeczywistość wirtualna)
(3)
Licea
(3)
Barbie (lalka)
(2)
Cyberterroryzm
(2)
Przestępstwo komputerowe
(2)
Przyjaźń
(2)
Rodzina
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Zakochanie
(2)
Archiwiści
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Barbie
(1)
Bolek i Lolek
(1)
Cybernetyka
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dziewczęta
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry i zabawy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Kolonizacja kosmosu
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kradzież tożsamości
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura minojska
(1)
Loty kosmiczne
(1)
Minecraft
(1)
Miłość
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nieśmiałość
(1)
Oszustwo
(1)
Pismo
(1)
Policja
(1)
Prawo karne
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Rozbitkowie
(1)
Second Life
(1)
Sekrety rodzinne
(1)
Sieroty
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stomatolodzy
(1)
System wartości
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Terroryzm
(1)
Tożsamość osobista
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Uczucia
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Wojna cybernetyczna
(1)
Współdziałanie
(1)
Zjawiska paranormalne
(1)
Zombi (stworzenia fantastyczne)
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Fajstos (Grecja ; miasto dawne)
(1)
Izrael
(1)
Pittsburgh (Stany Zjednoczone ; stan Pensylwania)
(1)
Polska
(1)
Szwecja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Genre/Form
Powieść
(13)
Science fiction
(8)
Fantastyka
(5)
Dystopia
(4)
Powieść obyczajowa
(4)
Film fabularny
(2)
Film przygodowy
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Film 3D
(1)
Film animowany
(1)
Film familijny
(1)
Gry komputerowe
(1)
Kryminał
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
39 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Ciekawostki - Zjawiska Nieznane (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 36.2 (1 egz.)
Book
In basket
Player One / Ernest Cline ; przekład Dariusz Ćwiklak. - Łódź : Wydawnictwo JK, 2018. - 501, [1] strona ; 21 cm.
Jest rok 2045. Ziemia jest okropnym miejscem. Zasoby ropy się wyczerpały. Klimat się rozregulował. Na planecie panują głód, bieda i choroby. Większość ludzi ucieka od przytłaczającej rzeczywistości, prowadząc wirtualne życie w OASIS, pełnej rozmachu utopii online, gdzie można być, kim się chce i spokojnie funkcjonować, grać i zakochiwać się na jednej z tysiąca planet. Wade Watts żyje w OASIS od wczesnego dzieciństwa i podobnie jak wielu innych, ma obsesję na punkcie Miedzianego Klucza, cyfrowego „wielkanocnego jajka”, ukrytego gdzieś głęboko w cyfrowej rzeczywistości. Schował go przed śmiercią tam założyciel OASIS, James Halliday, multimiliarder. Ten, kto go znajdzie, odziedziczy jego majątek i przejmie kontrolę nad grą. Przez całe lata miliony ludzi próbowały odnaleźć ten skarb; jedyną wskazówką była wiedza, że prowadzące do celu zagadki są oparte na kulturze masowej końca XX wieku. Ale to właśnie Wade natrafia na klucz do pierwszego zadania i nagle odkrywa, że w desperackim wyścigu po największą nagrodę przeciwko sobie ma tysiące konkurentów. Ta coraz bardziej zaciekła rywalizacja wkrótce przenosi się z OASIS do świata rzeczywistego… [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. F (1 egz.)
Authority data
Rzeczywistość wirtualna (hasło przedmiotowe)
zob. też Animacja komputerowa (hasło przedmiotowe) ; Komputery - stosowanie (hasło przedmiotowe) ; Multimedia (hasło przedmiotowe) ; Rzeczywistość rozszerzona (hasło przedmiotowe) ; Symulacja (hasło przedmiotowe) ; VRML (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Wirtualne państwo (hasło przedmiotowe) ; Wirtualne miasto (hasło przedmiotowe)
zob. też Gry komputerowe (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Cyberprzestrzeń ; Virtual reality
Book
In basket
(Doktryna śmiertelności / James Dashner ; cz. 1)
Michael jest graczem. I - jak większość graczy - więcej czasu niż w realnym świecie spędza w wirtualnej rzeczywistości VirtNet. Do VirtNetu można wejść i umysłem, i ciałem, a jeśli jesteś hakerem, czeka cię jeszcze więcej zabawy. Bo przecież najfajniej jest łamać zasady, prawda? Ale pewne reguły powstały nie bez powodu¬ Kiedy jeden z hakerów zaczyna seryjnie mordować, rząd wie, że aby go schwytać, potrzebny będzie równie dobry haker. I to właśnie Michael wygląda na osobę, która może włamać się do najbardziej skomplikowanego systemu na świecie. Jeśli zgodzi się podjąć tej misji, będzie musiał wejść do VirtNetu nigdy nieodkrytymi ścieżkami. I uważać, aby nie stracić z oczu bardzo cienkiej granicy między grą a rzeczywistością¬ [nota wydawcy]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. SF (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. SF (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Komputery (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Psychologia (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 159.94 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Second Life (SL) - częściowo płatny, trójwymiarowy wirtualny świat, udostępniony publicznie w 2003 roku przez firmę Linden Lab, mieszczącą się w San Francisco, założoną przez Philipa Rosedale'a, byłego dyrektora ds. technicznych firmy RealNetworks. Świat Second Life znajduje się na wielu serwerach, zarządzanych przez Linden Lab. To połączenie serwerów zwane jest "siecią" (ang. grid). W kliencie gry zawarte są narzędzia, umożliwiające użytkownikom (nazywanym mieszkańcami - ang. residents) modyfikację świata SL oraz uczestniczenia w jego wirtualnej gospodarce. [Źródło:wikipedia]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Sieć (1 egz.)
Book
In basket
(Czarna Seria)
Kontynuacja w powieściach "[Buzz]" i "[Bubble]".
Henrik HP Pettersson to 30-letni kombinator i próżniak, którego życiowe ambicje mogą być śmiało podsumowane jednym zdaniem: być numerem jeden. Jest zadufany w sobie, beznadziejnie impulsywny, a przy tym dręczy go poczucie bycia niedocenianym. Pewnego dnia znajduje telefon komórkowy, który zaprasza go do tajemniczej Gry Alternatywna Rzeczywistość - gry testującej granice między złudzeniem a rzeczywistością. Po wykonaniu testu próbnego HP otrzymuje szereg fascynujących i niebezpiecznych zadań, które są filmowane, a następnie publikowane na liście rankingowej, ocenianej przez zamkniętą społeczność w sieci. Napięcie w grze rośnie, nagrody są coraz cenniejsze, a fani wystawiają mu świetne noty. HP powoli staje się gwiazdą, dlatego podejmuje się coraz bardziej ryzykownych zadań, by tylko pozostać w grze. Inspektor Rebecca Normén jest jego przeciwieństwem. Kontroluje swoje życie w każdym szczególe i szybko pnie się po szczeblach kariery. Wszystko układałoby się idealnie, gdyby nie anonimowe, niepokojące liściki, które znajduje w swojej szafce. Ktokolwiek je pisze, wie o jej przeszłości więcej, niż powinien. Dlaczego? Czy ktoś się z nią bawi? Podczas gdy gra stopniowo wkracza w życie HP i Rebecki, ich światy nieuchronnie się łączą. Pochłonięty kolejnymi zadaniami HP zaczyna zdawać sobie sprawę, że gra niesie za sobą śmiertelne niebezpieczeństwo. Kto stoi za tajemniczą rozgrywką? [nota wydawcy]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. K (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. S (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. K (1 egz.)
Book
In basket
Edda / Conor Kostick ; przekład Dariusz Kopociński. - Warszawa : Wydawnictwo Telbit, copyright 2012. - 418, [3] strony ; 21 cm.
(Kroniki Awatarów / Conor Kostick ; cz. 3)
Trylogię "Kroniki Awatarów" tworzą: Epic ; Saga ; Edda.
Wszyscy mieszkańcy Eddy składają się z pikseli – z wyjątkiem Penelopy. Podczas gdy jej ludzkie ciało utrzymywane jest przy życiu w szpitalnym łóżku, jej awatar biega samopas i może zrobić dosłownie wszystko… łącznie z wytworzeniem zabójczej broni dla swojego opiekuna, lorda Scanthaxa. Gdy ostatni władca Eddy decyduje się na inwazję innych wirtualnych światów, Erik-Cindella z „Epica” i Zjawa z „Sagi” stają się częścią historii i biorą udział w ostatecznej, wielkiej wojnie między wszechświatami. Czy jest szansa na pokojowe rozwiązanie? Czy jednak wszystko musi się rozstrzygnąć za sprawą mieczy i pistoletów? [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Sf (1 egz.)
Book
In basket
Epic / Conor Kostick ; przekład Dariusz Kopociński. - Warszawa : Wydawnictwo Telbit, copyright 2011. - 356, [4] strony ; 21 cm.
(Kroniki Awatarów / Conor Kostick ; cz. 1)
Trylogię "Kroniki Awatarów" tworzą: Epic ; Saga ; Edda.
Historia rozgrywa się w odległej przyszłości na planecie Nowa Ziemia skolonizowanej przez uciekinierów z Ziemi. Ponieważ dawny świat stanął na krawędzi zniszczenia z powodu wojny, w nowym świecie panuje nienaruszalne prawo: nigdy więcej przemocy. Wszystkie konflikty rozwiązywane są więc za pomocą gry komputerowej EPIC - to jedyna legalna forma walki, dlatego każdy mieszkaniec dba o swoją komputerową postać, za pomocą której w razie potrzeby może rozprawić się z wrogiem. Zwłaszcza że na najlepszych graczy czekają lukratywne stanowiska w rządzie... [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. F (1 egz.)
Book
In basket
Saga / Conor Kostick ; przekład Dariusz Kopociński. - Warszawa : Wydawnictwo Telbit, copyright 2012. - 355, [2] strony ; 21 cm.
(Kroniki Awatarów / Conor Kostick ; cz. 2)
Trylogię "Kroniki Awatarów" tworzą: Epic ; Saga ; Edda.
W wirtualnym świecie "Sagi" szaleje na deskolotce piętnastoletnia skaterka Zjawa - członkini anarchistycznego gangu punków. Choć nie ma kompletnie żadnych wspomnień z przeszłości, narasta w niej przekonanie o jakichś niezwykłych zdolnościach, które w niej drzemią. Kim jest naprawdę? I jakim cudem została wplątana w walkę z samą Czarną Królową, okrutną władczynią Sagi? Trudno przewidzieć, co się stanie, gdy w poszukiwaniu straconej tożsamości Zjawa sięgnie zbyt głęboko lub odważy się wyjść poza granice znanego sobie świata. Czy będzie to droga do wolności, czy raczej do szaleństwa i samounicestwienia? A ty - skąd masz pewność, że jesteś realny?... [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Pf (1 egz.)
Movie
DVD
In basket
Player One / reżyseria Steven Spielberg ; scenariusz Ernest Cline, Zak Penn. - Warszawa : Galapagos, 2018. - 1 dysk optyczny (DVD) (134 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Rzeczywistość 2045 roku nie nastraja optymistycznie. Świat znajduje się na skraju upadku i pogrążenia w chaosie. Wade Watts (Tye Sheridan) czuje, że żyje, tylko gdy ucieka do OASIS - wirtualnego uniwersum, w którym większość ludzi spędza całe dnie. W OASIS można podróżować, przeżywać przygody i być kimkolwiek się zapragnie. Jedynym ograniczeniem jest własna wyobraźnia. Ekscentryczny geniusz James Halliday (Mark Rylance), który stworzył OASIS, szuka godnego następcy. Organizuje trzyetapowy konkurs, w którym nagrodą jest olbrzymia fortuna i całkowita kontrola nad uniwersum. Wade i jego przyjaciele z "Wielkiej Piątki" podejmują wyzwanie polegające na szukaniu skarbów w zakrzywionej rzeczywistości. W fantastycznym świecie - pełnym niespodzianek, ale i niebezpieczeństw - czeka ich zadanie ważniejsze niż sam konkurs. Muszą ocalić OASIS. [filmweb.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Fantastyka/SF (1 egz.)
Book
In basket
(Key Concepts)
W Społeczeństwie sieci Darin Barney przekonująco przedstawia społeczne, polityczne i ekonomiczne implikacje technologii sieciowych oraz ich zastosowań w rozmaitych dziedzinach i instytucjach. Czy znajdujemy się w samym środku cyfrowej rewolucji? Czy nowe technologie informacyjne i komunikacyjne powołały do życia nowy rodzaj społeczeństwa, czy też wzmacniają i przedłużają istniejące wzorce i więzi? Autor z wielkim zaangażowaniem omawia w książce te i inne kwestie. Odwołując się do wyrafinowanego modelu relacji technologia a społeczeństwo, Barney docieka, co w erze internetu uległo zmianie, a co pozostało takie samo. Wśród dyskutowanych kwestii znajdują się debaty dotyczące "ekonomii wiedzy"; cyfrowe przemiany w dziedzinie zatrudnienia i pracy; globalizacja i status państwa narodowego; perspektywy cyfrowej demokracji; nowe ruchy społeczne, a także kultura, wspólnota i tożsamość w epoce nowych mediów. Książka ta jest nieocenionym zasobem informacji dla wszystkich, którzy pragną mądrze się odnaleźć w społeczeństwie sieci, w tym dla studentów socjologii, medioznawstwa i nauk o komunikacji. Darin Barney jest profesorem na Wydziale Komunikacji na University of Ottawa (Kanada).
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Socjologia (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 35.4 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Doktryna Śmiertelności / James Dashner ; 3)
Michael jest graczem, który bez wątpienia lepiej czuje się w świecie wirtualnym niż realnym. Jego gry nie przypominają jednak zupełnie nieszkodliwej formy rozrywki. W grach, które preferuje Michael, wydarzenia z cyberprzestrzeni zostają przeniesione wprost do świata realnego i zaczynają przyćmiewać prawdziwe życie...
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. SF (1 egz.)
Book
In basket
Paul O’Rourke to uzależniony od iPhone’a przeciwnik nowoczesnych technologii, dentysta, który nie może rzucić palenia i ateista, nietracący wiary w Boga. Pewnego dnia odkrywa z przerażeniem, że ktoś podszywa się pod niego w sieci, tworząc jego stronę internetową, profil na Facebooku i konto na Twitterze. To, co początkowo stanowi niegroźne pogwałcenie prywatności, powoli zamienia się w koszmar. Zawieszony między światem realnym a wirtualnym, Paul próbuje odkryć, dlaczego ktoś kradnie mu tożsamość. Musi stawić czoło swojej trudnej przeszłości i zmierzyć się niepewną przyszłością. [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Ps (1 egz.)
Book
In basket
5 sekund do Io / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2015. - 343, [1] strona ; 21 cm.
Akcja nowej powieści znanej i cenionej pisarki Małgorzaty Wardy toczy się na dwóch planach ─ w realnym życiu i w grze, do której wchodzi szesnastoletnia bohaterka. W szkole Miki dochodzi do tragicznej w skutkach strzelaniny. Tylko ona widziała sprawcę. Okazuje się, że dramat w liceum mógł mieć coś wspólnego z kontrowersyjną i tajemniczą grą, stworzoną w najnowszej technologii, gdzie gracz odczuwa nie tylko temperaturę otoczenia, zapachy i smaki, ale też ból. Może tam nawet przeżyć własną śmierć. Na prośbę policji Mika wkracza w wirtualny świat stworzony na wulkanicznym księżycu Io. Czy i ona wpadnie w pułapkę piekielnie niebezpiecznej gry? Jakie zagrożenia płyną z maratonów gier, jak niebezpieczna jest anonimowość w Internecie? Z jakimi problemami borykają się dzieci mieszkające w rodzinach zastępczych, pogotowiach opiekuńczych i domach dziecka? Wartka akcja, ciekawe postaci, dająca do myślenia lektura dla nastolatków. "5 sekund do Io" została wybrana Książką Roku 2015 w kategorii literackiej. Nagroda jest przyznawana przez polską sekcję IBBY. [nota wydawcy]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. P (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. O (1 egz.)
Book
In basket
(Minecraft)
Pierwsza oficjalna powieść Minecrafta! Bohater, który niespodziewanie znalazł się w świecie Minecrafta, musi poznać reguły panujące na tajemniczej wyspie, żeby przetrwać. Wyrzucony na plażę rozbitek rozgląda się po okolicy. „Co to za dziwne miejsce? Kim jestem? Dlaczego wszystko wokół jest zrobione z sześciennych bloków?” Nie ma czasu, żeby się nad tym zastanawiać. Zapada zmrok, trzeba znaleźć schronienie i coś do jedzenia! A jednocześnie uważać, żeby samemu nie stać się pożywieniem dla groźnych zombi, które pojawiają się nocą na wyspie. Ucieczka przed uzbrojonymi szkieletami i falą rozżarzonej lawy? Jedynie prawdziwy śmiałek wyjdzie z takich przygód bez szwanku, gdy do dyspozycji ma tylko prymitywne narzędzia! W świecie Minecrafta liczą się odwaga i kreatywność. Tylko dzięki nim da się poznać liczne sekrety, które kryje wyspa. Można eksplorować lasy i pozyskiwać z nich różne surowce, w podziemnych tunelach czekają skarby. Czasem zjawiają się moby, które trzeba pokonać… Nowy niezwykły świat cały stworzony z bloków czeka na odkrycie!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Mł (1 egz.)
Book
In basket
Granica rzeczywistości / Marcin Sergiusz Przybyłek. - Wydanie 2. poprawione. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2016. - 466, [1] strona ; 21 cm.
(Gamedec / Marcin Przybyłek)
Pierwsza część 5-tomowego cyklu "Gademec" "Detection endes case", zwykł był mawiać Sam Hawthorne, jeden z najwybitniejszych detektywów działających w wirtualiach w połowie lat osiemdziesiątych XXII wieku. Gdy zginął w niewyjaśnionych okolicznościach, jego przyjaciele umieścili na holograficznym nagrobku napis: "Sam «DEC» Hawthorne. Nigdy nie zapomnimy". Od tej pory solverzy, czyli detektywi działający w grach, zaczęli siebie nazywać gameDECami. Oto historia jednego z nich. Koniec XXII wieku. Ludzie żyją w miastach-klatkach oddzielonych od agresywnego ekosystemu barierami ABB. Światem rządzą korporacje, choć zwykły obywatel tego nie zauważa. Wielu spędza czas w światach sensorycznych – grach dających wrażenie pełnego uczestnictwa. Gdzie przebywają ludzie, pojawiają się kłopoty. A gdy kłopoty dotyczą sieci, potrzebny jest nie policjant, ale gamedec – detektyw od gier. Taki jak Torkil Aymore z Warsaw City.[empik].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. F (1 egz.)
Movie
Blu-ray
In basket
Player One / reżyseria Steven Spielberg ; scenariusz Ernest Cline, Zak Penn. - Wydanie na Blu-ray. - Warszawa : Galapagos, 2018. - 1 dysk optyczny (Blu-ray) (140 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Rzeczywistość 2045 roku nie nastraja optymistycznie. Świat znajduje się na skraju upadku i pogrążenia w chaosie. Wade Watts (Tye Sheridan) czuje, że żyje, tylko gdy ucieka do OASIS - wirtualnego uniwersum, w którym większość ludzi spędza całe dnie. W OASIS można podróżować, przeżywać przygody i być kimkolwiek się zapragnie. Jedynym ograniczeniem jest własna wyobraźnia. Ekscentryczny geniusz James Halliday (Mark Rylance), który stworzył OASIS, szuka godnego następcy. Organizuje trzyetapowy konkurs, w którym nagrodą jest olbrzymia fortuna i całkowita kontrola nad uniwersum. Wade i jego przyjaciele z "Wielkiej Piątki" podejmują wyzwanie polegające na szukaniu skarbów w zakrzywionej rzeczywistości. W fantastycznym świecie - pełnym niespodzianek, ale i niebezpieczeństw - czeka ich zadanie ważniejsze niż sam konkurs. Muszą ocalić OASIS. [filmweb.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Blu-ray 3D (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again