Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(8)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(6)
E-booki
(5)
Audiobooki
(3)
Muzyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(4)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 10
(2)
Autor
Ugarow Zofia
(3)
Atkinson Victoria
(2)
Hadley Kevin
(2)
Kaliński Dariusz
(2)
Krawczun Magdalena
(2)
Leszczyński Andrzej
(2)
Lewicka Maria
(2)
Pawlak Mirosław
(2)
Wiśniewska Katarzyna (anglista)
(2)
Allen Roger E
(1)
Allen Stephen D
(1)
Barott Michael
(1)
Chorbadjian Sharon
(1)
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(1)
Edwards Dominic
(1)
Edwins Andy
(1)
Gurgul Dena W
(1)
Hornowski Tomasz
(1)
Kosarzycki Radosław
(1)
Shepard Ernest H. (1879-1976)
(1)
Sullivan Brian
(1)
Treger Anna
(1)
Waal F. B. M. de (1948- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(9)
angielski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Poziom zaawansowany
(3)
Poziom średniozaawansowany
(3)
Rodzice
(3)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Dzieci
(2)
Terapeuci
(2)
9-13 lat
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Rozumienie ze słuchu
(5)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Język angielski
(2)
Leksykologia
(2)
Matura
(2)
Muzykoterapia
(2)
Rozumienie
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Rytmika
(2)
Czytanie
(1)
Heurystyka
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Kubuś Puchatek (postać fikcyjna)
(1)
Psychologia zwierząt
(1)
Szympans
(1)
Uczucia
(1)
Zdolność do rozumienia emocji
(1)
Zwierzęta
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(4)
Poradnik
(3)
Muzyka instrumentalna
(2)
Opracowanie
(2)
Pieśń i piosenka
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Językoznawstwo
(2)
Biologia
(1)
Psychologia
(1)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Audiobook
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ang - multimedia (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać)
Książka jest przewodnikiem metodycznym – przystępnie, krok po kroku, wyjaśnia nauczycielom, rodzicom i wychowawcom, jak pracować z książeczkami serii "Kocham czytać", zawiera dodatkowy rozdział poświęcony mózgowej organizacji funkcji językowych dziecka, wyjaśniający neuropsychologiczne podłoże wczesnej nauki czytania, zarówno u dzieci zdrowych, jak i z zakłóceniami rozwojowymi. [lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Logopedia (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. ang - multimedia
Brak okładki
Audiobook
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ang - multimedia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pytanie nigdy nie brzmiało: czy zwierzęta mają emocje, lecz w jaki sposób nauka była w stanie tak długo ich nie dostrzegać. Jakim cudem robiliśmy wszystko, by odmówić zwierzętom czegoś tak oczywistego? -zapytuje Frans de Waal w powyższej książce. Ostatni uścisk Mamy rozpoczyna się śmiercią szympansiej matriarchini, imieniem Mama. Gdy Mama umierała, profesor Jan van Hooff odwiedził ją, aby przytulić ją po raz ostatni. Ich pożegnanie sfilmowano, a nagranie szybko stało się niezwykle popularne w social mediach. Widok obejmującej profesora Mamy, witającej go szerokim uśmiechem i pocieszającym klepaniem po plecach - gestem często przypisywanym wyłącznie człowiekowi, głęboko poruszył miliony ludzi. Frans de Waal, w swojej najnowszej książce, koncentruje się na emocjach naczelnych, iluzji wolnej woli, świadomości zwierząt oraz życiu i śmierci. Stawia śmiałą, a być może nawet rewolucyjną tezę, że nie ma ludzkich emocji, których nie posiadałyby zwierzęta; emocje są uniwersalne i ponadgatunkowe. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zwierzęta (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59 (1 egz.)
Książka
Muzyka
CD
W koszyku
Trening słuchowy Magdaleny Krawczun : melodie, dźwięki, piosenki. - Wrocław : Wydawnictwo Continuo, copyright 2015. - 35, [1] strona : ilustracje ; 21x30 cm + 1 CD.
Książka „Trening słuchowy Magdaleny Krawczun” stanowi ciekawą propozycję dla rodziców, nauczycieli i terapeutów, jako uzupełnienie codziennych zajęć wspomagających rozwój dziecka. Publikacja w części teoretycznej wprowadza odbiorcę w tematykę treningu słuchowego na podstawie literatury przedmiotu. W dalszej kolejności autorka prezentuje szczegółowy opis przebiegu zajęć praktycznych, które znajdują się na płycie CD. Płyta zawiera proste melodie i ciekawą muzykę instrumentalną oraz propozycje zabaw ruchowych przy muzyce dla najmłodszych. Podręcznik z płytą ma przyczynić się do praktycznego kształtowania rozwoju mowy dzieci. Skierowany jest przede wszystkim do dzieci w wieku od 1 do 3 lat, dzieci niepełnosprawnych, a także innych dzieci ze szczególnymi potrzebami. Proponowana książka ma na celu uwrażliwić odbiorcę na bodźce słuchowe, rozwijać słuchanie ze zrozumieniem, pobudzać do mówienia oraz poprawiać sprawność fizyczną dziecka. Zbiór praktycznych zabaw ruchowo-słowno-muzycznych dostosowany jest do możliwości psychofizycznych najmłodszych dzieci. Rozpoznawanie głosów zwierząt i innych dźwięków z otoczenia oraz połączenie muzyki z ruchem ciała pobudza wiele zmysłów. Aktywizuje uwagę i pamięć słuchową, poprawia koordynację wzrokową oraz sprawność ruchową. [eduksiegarnia.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pedagogika - gry i zabawy (1 egz.)
Książka
Muzyka
CD
W koszyku
Trening słuchowy Magdaleny Krawczun : melodie, dźwięki, piosenki. 2. - Wrocław : Wydawnictwo Continuo, copyright 2020. - 43, [1] strona : ilustracje ; 21x30 cm + 1 CD.
Książka „Trening słuchowy Magdaleny Krawczun 2” stanowi ciekawą propozycję dla rodziców, nauczycieli i terapeutów, jako uzupełnienie codziennych zajęć wspomagających rozwój dziecka. Publikacja w części teoretycznej wprowadza odbiorcę w tematykę treningu słuchowego na podstawie literatury przedmiotu. W dalszej kolejności autorka prezentuje szczegółowy opis przebiegu zajęć praktycznych, które znajdują się na płycie CD. Płyta zawiera proste melodie i ciekawą muzykę instrumentalną oraz propozycje zabaw ruchowych przy muzyce dla najmłodszych. Podręcznik z płytą ma przyczynić się do praktycznego kształtowania rozwoju mowy dzieci. Skierowany jest przede wszystkim do dzieci w wieku od 1 do 3 lat, dzieci niepełnosprawnych, a także innych dzieci ze szczególnymi potrzebami. Proponowana książka ma na celu uwrażliwić odbiorcę na bodźce słuchowe, rozwijać słuchanie ze zrozumieniem, pobudzać do mówienia oraz poprawiać sprawność fizyczną dziecka. Zbiór praktycznych zabaw ruchowo-słowno-muzycznych dostosowany jest do możliwości psychofizycznych najmłodszych dzieci. Rozpoznawanie głosów zwierząt i innych dźwięków z otoczenia oraz połączenie muzyki z ruchem ciała pobudza wiele zmysłów. Aktywizuje uwagę i pamięć słuchową, poprawia koordynację wzrokową oraz sprawność ruchową. [eduksiegarnia.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pedagogika - gry i zabawy (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Ogólnopolski kwartalnik ukazujący się od 1956 roku. Prezentowane są w nim artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki oraz omówienia wyników badań obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Publikowane materiały dotyczą różnych subdyscyplin pedagogiki, m.in. pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki, psychologii edukacji, filozofii edukacji, a także wychowania estetycznego. Autorami tekstów pisanych w języku polskim lub angielskim są wybitni polscy i zagraniczni specjaliści.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISSN 1896-1800 Eksperymentalne metody badania zjawisk społecznych [Experimental methods for exploration of social phenomena] Redaktorzy naukowi [Editors]: Sławomir Śpiewak i Małgorzata Kossowska W numerze [Contents]: Sławomir Śpiewak, Małgorzata Kossowska : Eksperymentalne metody badania zjawisk społecznych – o możliwościach integracji wiedzy psychologicznej [Experimental methods for exploration of social phenomena – comments on psychological knowledge integration], s. 7–10; Piotr Winkielman : Psychologia społeczna a neuronauki: dominacja, separacja czy satysfakcjonujący związek? [Social psychology and neuroscience: Domination, separation, or a fulfilling relationship?], s. 11–22; Sławomir Śpiewak : Dlaczego zupa z kamienia smakuje psychologom społecznym? O wykorzystywaniu manipulacji obciążeniem poznawczym w badaniach społecznych [Why do social psychologists like a stone soup? On application of cognitive busyness manipulation in social cognition research], s. 23–40; Kinga Piber-Dąbrowska : Poznawczy paradygmat rozumienia tekstu jako potencjalna metoda do badań nad stereotypowym wnioskowaniem [The cognitive paradigm of text comprehension as a potential method for studying stereotypical reasoning], s. 41–53; Marcin Bukowski : Zastosowania paradygmatu decyzji leksykalnych do badania aktywizacji stereotypów [Lexical decision task applications to study stereotype activation], s. 54–63; Marek Drogosz : Czy negatywne poprzedzanie może być użytecznym narzędziem w badaniach poznania społecznego? [Negative priming: Can it be a useful tool in social cognition research?], s. 64–72; Izabela Krejtz, Krzysztof Krejtz, Maksymilian Bielecki : Zastosowania analizy ruchu oczu w badaniach społecznych [Applications of eye movement analysis in social research], s. 73–86; Dariusz Doliński : O naturze eksperymentowania w psychologii społecznej [How are experiments conducted in social psychology?], s. 87–91.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents] Katarzyna Szczucka: Nieco danych świadczących o tym, że Dutton i Aron 40 lat temu wykazali niekoniecznie to, co zamierzali [Some evidence that Dutton and Aron 40 years ago had shown not necessarily what they intended to show], doi 10.7366/1896180020153201, s. 8–24; Magdalena Poraj-Weder, Dominika Maison: Poszukiwania uniwersalnego modelu motywacji konsumenckich [In search of a universal model of consumer motivation], 10.7366/1896180020153202, s. 24–35; Marcin Moroń: Poznawczo-emocjonalne predyktory agresywności relacyjnej. Rola zdolności rozumienia emocji, afektywnych reakcji empatycznych i wrogości. Doniesienie wstępne [Cognitive and emotional predictors of relational aggression: The role of the ability to understand emotions, emotional empathy and hostility. Preliminary report], 10.7366/1896180020153203, s. 36–54; Dorota Kanafa-Chmielewska: Wybrane ujęcia zaangażowania społecznego o charakterze politycznym [Selected approaches to political social involvement], 10.7366/1896180020153204, s. 55–67; Ryszard Klamut: Kwestionariusz aktywności obywatelskiej (KAO) – narzędzie do badania różnych rodzajów aktywności obywatelskiej [Civic Activity Questionnaire – Instrument diagnostic of four types of active citizenship], 10.7366/1896180020153205, s. 68–83; Wacław Bąk, Mariola Łaguna, Ewelina Bondyra-Łuczka: Kwestionariuszowe metody pomiaru ukierunkowań regulacyjnych. Polskie adaptacje kwestionariuszy RFQ i RFS [Questionnaires for measuring dispositional regulatory focus. Polish adaptations of RFQ and RFS], 10.7366/1896180020153206, s. 84–99; Anna Maria Zawadzka, Joanna Duda, Rafał Rymkiewicz, Blanka Kondratowicz-Nowak: Siedmiowymiarowy model aspiracji życiowych Kassera i Ryana. Analiza trafności i rzetelności narzędzia [Seven-dimensional model of life aspirations by Kasser and Ryan: Analysis of validity and reliability of the instrument], 10.7366/1896180020153207, s. 100–111.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej