Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(6)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(12)
Filia nr 6
(2)
Autor
Jabłoński Artur
(2)
Bonori Vittorio
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Dziwulski Jacek
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Joachimsthaler Erich
(1)
Korsak Rafał
(1)
Kwarciak Bogusław
(1)
Lee Kevin
(1)
Lewiński Piotr
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Ogilvy David (1911-1999)
(1)
Pringle Hamish
(1)
Rogalińska Agnieszka
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Seda Catherine
(1)
Stolarska Małgorzata
(1)
Tassinari Giorgio
(1)
Tkaczuk Cezary (marketing)
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zimny Rafał
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Studenci
(2)
Dziennikarze
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Reklama
(8)
Marketing
(5)
Reklama internetowa
(4)
Komunikacja marketingowa
(3)
Firma (nazwa)
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Znaki towarowe
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Instagram
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Public relations
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Remarketing
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Styl (językoznawstwo)
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Wyszukiwarka internetowa
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Gazety Wyborczej)
To podręcznik strategii komunikacji, który oferuje czytelnikowi dziesięć zasad realizacji skutecznych projektów reklamowych. Jest pierwszą tak kompleksową pozycją w naszym kraju.
Spis treści: Strategia reklamowa, czyli jak stworzyć skuteczny i efektywny miks kanałów ; Analiza konsumenta - od pojęcia grupy docelowej po odkrycie jednostki ; Ustalenie budżetu, czyli jak określić optymalny próg inwestycji : Miks mediów czyli wybór środków przekazu ; Threshold, czyli jak zapewnić odpowiedni próg widoczności marki ; Kreacja tradycyjna czy innowacyjna? ; Planowanie i zakup mediów ; Pomiar wyników reklamy ; Dziesięć zasad realizacji skutecznej kampanii reklamowej ; Źródła danych ststystycznych i główne modele pomiarów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski * Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? * Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? * Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki? Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie! Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze! * Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach * Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym * Określanie wartości użytkowników witryny * Tworzenie strategii udanej kampanii PPC * Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników * Wybór słów kluczowych * Maksymalizacja tropu wyszukiwania * Strony konwersji, oferty i budżet * Zarządzanie kampanią * Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych * Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań. [ekonomiczna24].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ParkEdukacja)
"Wiedza o reklamie" to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą - jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia Justyny Majchrowskiej Dziesięć wykładów o języku reklamy wpisuje się w ciąg prac poświęconych problematyce wykorzystania narzędzi lingwistycznych w tekstach reklamowych. Jej zalety to jednorodny bogaty materiał źródłowy (600 postów internetowych marki Lidl opublikowanych na portalu społecznościowym Facebook w określonym przedziale czasowym), szeroka perspektywa metodologiczna, jasny przekaz dotyczący postępowania badawczego, dobrze dobrana ilustracja materiałowa - zarówno warstwy słownej, jak i ikonicznej, przekonujące wnioski. Ciekawym pomysłem na konstrukcję monografii jest podział na dziesięć wykładów, z których każdy dotyczy odrębnej problematyki (ogólne podstawowe informacje o reklamie, komunikowanie się a przekaz reklamowy, perswazja, kategoryzowanie w reklamie, słownictwo i frazeologia, składnia i in.). Z recenzji prof. dr hab. Anny Piotrowicz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Autor świadomy, że śledzenie za pomocą publikacji książkowej zmian w reklamie internetowej jest właściwie pozbawione sensu – proponuje odmienne podejście. Zamiast serwować Czytelnikom nieokreślone fragmenty trudnej do zwizualizowania całości, daje kompletny obraz branży reklamy cyfrowej, pozwala zadać pytania, zaproponować pewne teorie, zrozumieć, połączyć różne praktyki, umieścić w szerszym kontekście oraz zestawić ze sobą różne podmioty kształtujące praktykę reklamy cyfrowej. Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im. [naukowa24.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ogilvy o reklamie / David Ogilvy ; [przekład Agnieszka Rogalińska]. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2008. - 228 stron : ilustracje ; 25 cm.
Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamoweja (magazyn "Time"). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali, sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy, jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt, seks w reklamie, 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne, przyszłość reklamy. [lubimyczytac.pl].
Spis treści: Jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt? Praca w reklamie - jak ją zdobyć ; Jak prowadzić agencję reklamową ; Jak znaleźć klientów ; List otwarty do klienta poszukującego agencji ; Poszukiwany: renesans reklamy drukowanej ; Jak robić reklamy telewizyjne, które się sprzedają ; Reklama korporacyjna ; Jak reklamować turystykę zagraniczną ; Sekrety sukcesu w reklamie business-to-business ; Direct-mail - moja pierwsza milość i moja sekretna broń ; Reklama społeczna ; Rywalizacja z Procter & Gamble ; Osiemnaście cudownych pożytków z badań rynkowych ; Odrobina wiedzy, którą mam na temat marketingu ; Czy Ameryka jest wciąż na czele? Lasker, Resor. Rubicam, Burnett, Hopkins i Bernbach ; Co jest złego w reklamie? Przewiduję trzynaście zmian ; Lista lektur ; Tłumaczenie wybranych lektur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Nie staram się kibicować żadnemu z nich. Jeśli ktoś zechce, może dostrzec w tej książce instrukcję dla nadawcy, jak nie dać się przyłapać na przekraczaniu reguł porozumienia, jak manipulować i zjednywać. Jak wygrać z klientem. Ale może to być również instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznaćpróby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania. Jak z reklamą nieprzegrać. Chciałbym, żeby to była też instrukcja dla wszystkich: jak świadomie przeżyć nieuniknioną przygodę z reklamą.[lubimyczytac.pl].
Spis treści: Gatunek: reklama ; Gra nadawcy z odbiorcą w racje i emocje ; Reklamowe zabawy w prawdę ; Jaki ma być komunikat reklamowy ; Funkcje i manipulacje ; Odmiany języka ; Słowa : Frazeologia ; Gramatyka i reklamy ; Składnia ; Slogan ; Tekst Rekalma i kultura ; Społeczny aspekt reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Nauka zawodu (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316
Książka
W koszyku
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie / Artur Jabłoński. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Lublin : M, 2021. - 307 stron : ilustracje ; 24 cm.
Twoje zasięgi spadają? Chcesz skutecznie promować markę i sprzedawać na Facebooku i Instagramie? Ten uporządkowany poradnik pokaże Ci, jak krok po kroku tworzyć reklamy, które działają. Poznaj najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania. Wznieś swoje kampanie na wyższy poziom! Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale również strategicznej. Nauczysz się, jak samodzielnie tworzyć krok po kroku skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie zgodnie z najlepszymi praktykami, które Artur wypracowywał latami wraz ze swoim zespołem. Dowiesz się, jak osadzać reklamy na Facebooku i Instagramie w kontekście swoich innych aktywności marketingowych, przestaniesz przepalać budżet reklamowy i osiągniesz lepsze, satysfakcjonujące Cię wyniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Leôncia, bohaterowie Beverly Hills 90210 próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny sposób na walkę z mszycą, a Adam Słodowy uczył Polaków, jak z gumki recepturki i ołówka zrobić karmnik dla ptaków, na ekrany telewizorów Rubin nieśmiało zakradała się reklama. Transformersi to arcyciekawa opowieść o początkach polskiej reklamy telewizyjnej, o ludziach, którzy kładli podwaliny pod raczkujący biznes, o fortunach, które powstawały nieomal z dnia na dzień. Ale to także podróż do czasów, kiedy „z pewną taką nieśmiałością” przyglądaliśmy się kolorowemu Zachodowi, gdy „Mariola okocim spojrzeniu” przechadzała się w marmurkowych jeansach, a zawody w kapsle wygrywało się z głośnym okrzykiem „no to Frugo!”. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Lubelska)
Marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz mediach społecznościowych zaczyna odgrywać coraz większą rolę w strategiach marketingowych stosowanych przez przedsiębiorstwa. Ze względu na ogromną popularność medium jakim jest Internet, działania prowadzone w jego obrębie są doskonałą formą dotarcia do grupy docelowej odbiorców. Zastosowanie odpowiednich technik marketingu w wyszukiwarkach, jak również tego prowadzonego w mediach społecznościowych ma niebagatelne znaczenie. Ich implementacja pozwala na zwiększenie widoczności danej strony internetowej, czy też profilu na wybranym portalu społecznościowym, co przekłada się bezpośrednio na liczbę potencjalnych klientów mających możliwość zapoznania się z ofertą danego przedsiębiorstwa. Wyszukiwarki internetowe zyskały ogólnoświatową popularność wśród ich użytkowników. Nie inaczej jest jednak w kontekście przedsiębiorstw. Również w ich przypadku medium to stało się niezwykle często wykorzystywanym kanałem dotarcia z komunikatem marketingowym do odbiorców. Obserwuje się dlatego wysoki stopień konkurencji. Setki stron internetowych walczą o jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania,stąd też ich optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest tak istotna. Równie popularnym narzędziem co wyszukiwarki, stały się media społecznościowe. Przyciągają one całą rzeszę użytkowników swoimi niezwykłymi funkcjonalnościami. Istnieje wiele rodzajów takich mediów, a każde z nich może być polem do implementacji różnorakich narzędzi z zakresu marketingu. [ze streszczenia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej