Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(85)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(83)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Publikacje naukowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
E-booki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(2)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(122)
nieokreślona
(6)
wypożyczone
(5)
Placówka
Planeta 11
(27)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(53)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 5
(7)
Filia nr 6
(8)
Filia nr 9
(6)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 12
(6)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 15
(6)
Filia nr 16
(5)
Filia nr 18
(6)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Šmid Wacław
(3)
Benedikt Antoni
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Heath Robert (1947- )
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kall Jacek
(2)
Korsak Rafał
(2)
Lindstrom Martin
(2)
Nosowska Katarzyna (1971- )
(2)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(2)
Ogilvy David (1911-1999)
(2)
Rogalińska Agnieszka
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Zimny Rafał
(2)
Adamczyk Dariusz (1970- )
(1)
Adamczyk-Bębas Wioleta (1981- )
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Borówka Ewa
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bullock August
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Błoch Bogusława
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Cłapak Paweł
(1)
D'Alessandro David F
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Dziwulski Jacek
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Godin Seth
(1)
Gordon William
(1)
Goślicki Jan
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grochowski Robert
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Gędek Marek (1965-2018)
(1)
Hahn Fred E. (1925- )
(1)
Haig Matt (1975- )
(1)
Hieryszek Tomasz
(1)
Ind Nicholas
(1)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Joachimsthaler Erich
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kelly Neil
(1)
Kleppner Otto (1899-1982)
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kroker Wiesław
(1)
Król Hanna
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kwarciak Bogusław
(1)
Lane Ronald W. (1940- )
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lee Kevin
(1)
Levy Maurice
(1)
Lewiński Piotr
(1)
Lipka Michał
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Loiseau Marc
(1)
Lupa Iwona
(1)
Lux Jolanta
(1)
Mahon Nik
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
Malczyk Małgorzata
(1)
Marshal Colin
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
McWade John
(1)
Michalewski Kazimierz
(1)
Michalska Anna
(1)
Moller Claus (1942- )
(1)
Morgan Adrian
(1)
Morgan Sally (1951- )
(1)
Murdoch Anna
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Pankhurst Kate
(1)
Pers Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(89)
Język
polski
(88)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Przedsiębiorcy
(2)
Studenci
(2)
6-8 lat
(1)
Agenci reklamowi
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Prawnicy
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura angielska
(2)
Temat
Reklama
(69)
Marketing
(16)
Reklama internetowa
(8)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Firma (nazwa)
(6)
Public relations
(6)
Język polski
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Znaki towarowe
(5)
Komunikacja marketingowa
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Agencje reklamowe
(3)
Dzieci
(3)
Media społecznościowe
(3)
Promocja handlowa
(3)
Celebryci
(2)
Handel
(2)
Język
(2)
Korespondencja urzędowa
(2)
Kreatywność
(2)
Merchandising
(2)
Nieuczciwa reklama
(2)
Nosowska, Katarzyna (1971- )
(2)
Piosenkarze polscy
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Reklama zewnętrzna
(2)
Socjotechnika
(2)
Sztuka pisania
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Życie codzienne
(2)
Badania marketingowe
(1)
Barwy
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberseks
(1)
Decyzje
(1)
Delhi (Indie)
(1)
Doliński, Dariusz (1959- )
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja medialna
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Google Analytics
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instagram
(1)
Internet
(1)
Kelly, Neil
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Młodzież
(1)
Negocjacje
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ogilvy, David (1911-1999)
(1)
Plakat
(1)
Polityka
(1)
Popyt
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo własności przemysłowej
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psy
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reklamacja
(1)
Remarketing
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Semiotyka
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Styl (językoznawstwo)
(1)
Stylistyka
(1)
Sztuka
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Twórczość
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Wychowanie
(1)
Wyszukiwarka internetowa
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zatrudnienie za granicą
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Poradnik
(6)
Opracowanie
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Felieton
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publicystyka
(2)
Biografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Książki mówione
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Raport z badań
(1)
Sprawozdania
(1)
Tablice i wzory
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Językoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
89 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Treść : Rozdział 1. Planowanie kampanii reklamowej (Jak zaplanować kampanię reklamową?, Metody ustalania budżetu reklamowego, Brief - najważniejszy dokument dla agencji reklamowej, Brief kreatywny, Jak powstaje reklama: proces twórczy, Co to znaczy dobre rozwiązanie kreatywne?, Techniki przyciągania uwagi odbiorcy w reklamie, Typy apeli reklamowych, Jak podbić serca i umysły odbiorców: techniki prezentacji przekazu reklamowego, Jak sprawdzić, czy pomysł kreatywny jest dobry: badania ex ante, Pułapki realizacji kampanii, Pomiar skuteczności kampanii reklamowej) ; Rozdział 2. Adresaci, cele i treści reklamy (Cele behawioralne a cele biznesowe, Źródła biznesu i odpowiadające im cele behawioralne, Adresaci reklamy, Model procesu zakupu oraz macierz KTO-GDZIE-KIEDY-JAK, Cele komunikacyjne reklamy, Potrzeba produktu, Świadomość marki i jak się ją buduje, Kreowanie i modyfikowanie postaw wobec marki: macierz Rossitera-Percy'ego, Wpływ reklamy na zamiar zakupu marki, Proces przetwarzania reklam, Do kogo, po co i jak przemawiać?) ; Rozdział 3. Planowanie mediów (Jak zaplanować kampanię reklamową w mediach?, Nowe sposoby komunikacji w erze rozwoju technologii - Advertainment, Advertgame, Portale społecznościowe, Mobilne środki komunikacji) ; Rozdział 4. Pomiar skuteczności reklamy (Badanie procesu przetwarzania reklamy oraz jej wpływu na potrzebę produktu i zamiar zakupu marki, Badanie wpływu reklamy na świadomość marki, Badanie wpływu reklamy na postawę wobec marki, Badania przed kampanią i po kampanii oraz badania ciągłe).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Spis treści : 1.Historia i definicja reklamy (Historia reklamy, Definicja reklamy, Komunikacja reklamy, Percepcja reklamy, Media reklamy) ; 3.Komunikacja werbalna - retoryka reklamy (Faza wstępna, Nawiązanie dialogu, Faza właściwa - argumentacja, Faza nakłaniania, Faza rekapitulacji) ; 4.Komunikacja niewerbalna reklamy (Linia, Barwa, Światłocień, Kompozycja, Ruch, Dźwięk, Środki oparte na stosunkach wielkości, Kadr) ; 5.Interakcja warstwy werbalnej i wizualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Treść : Rozdział I. Prawo a etyka (Definicje prawa, Definicje etyki, Proporcje w komunikacie reklamowym) ; Rozdział II. Reklama w ustawodawstwie polskim (Konstytucja RP, Znak towarowy w reklamie - ustawa Prawo własności przemysłowej, Przesłanki ochrony prawem autorskim i prawami pokrewnymi w komunikacie reklamowym, Czyn nieuczciwej konkurencji w przekazie reklamowym, Zasady prowadzenia reklamy w świetle ustawy Prawo prasowe, Zagadnienia reklamy w ustawie o radiofonii i telewizji) ; Rozdział III. Unormowania reklamy wynikające z ustawodawstwa europejskiego (Prawo autorskie do reklamy w świetle Konwencji Paryskiej, Przestrzeganie przez reklamę praw człowieka, na gruncie Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności, Ograniczenia reklamy wynikające z Europejskiej Konwencji o Telewizji Ponadgranicznej, Granice reklamy dotyczące prawa autorskiego i praw pokrewnych na gruncie konwencji międzynarodowych, Ograniczenia reklamy w Konwencji o Substancjach Psychotropowych, Uwarunkowania reklamy w ustawie z 14 kwietnia 2000 r. o umowach międzynarodowych, Zasady prowadzenia reklamy, wyznaczone przez dyrektywy Unii Europejskiej) ; Rozdział IV. Reklama towarów i usług w ustawach szczegółowych (Zakazy i ograniczenia reklamy napojów alkoholowych, Regulacje dotyczące reklamy i promocji wyrobów tytoniowych, Zasady prowadzenia reklamy artykułów żywnościowych, Kryteria prowadzenia reklamy produktów biobójczych i substancji niebezpiecznych, Przesłanki i zakazy odnoszące się do reklamy usług i instytucji finansowych, Granice swobody kształtowania treści reklamy usług turystycznych, Uwarunkowania prawne i moralne, dotyczące reklamy zewnętrznej, Zakazy i ograniczenia reklamy produktów leczniczych i wyrobów medycznych, Ograniczenia reklamy dotyczące wolnych zawodów, Warunki prezentacji komunikatu reklamowego gier i zakładów wzajemnych) ; Rozdział V. Kodeksy etyczne dotyczące reklamy ; Rozdział VI. Granice norm prawnych i etycznych reklamy (Zakaz reklamy sprzecznej z przepisami prawa, Dobra osobiste w reklamie, Ograniczenia i zakazy reklamy naruszającej dobre obyczaje i uchybiającej godności człowieka, Wprowadzająca w błąd reklama jako czyn zakazany, Niekonwencjonalne formy reklamy nierzeczowej, Prawno-moralne ograniczenia reklamy ukrytej, Formy i zakazy reklamy uciążliwej, Granice dopuszczalności reklamy porównawczej, Prawa człowieka a wolność reklamy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama w procesie komunikowania marketingowego ; 2. Budowanie kampanii reklamowej ; 3. Proces przetwarzania informacji reklamowych ; 4. Reklama jako komunikat symboliczny (Znak i znaczenie, Podstawowe funkcje reklamy jako komunikatu symbolicznego, Oddziaływanie reklamowe jako generowanie znaczenia, Rola reklamy w tworzeniu i transmisji znaczeń kulturowych, Programowanie znaczenia (wartości) produktu za pośrednictwem jego nazwy i znaku graficznego) ; 5. Tradycyjne media reklamowe: cechy, techniki i struktura przekazu (Reklama telewizyjna, kinowa, radiowa, prasowa, zewnętrzna) ; 6. Nowe formy komunikowania marketingowego (Wykorzystanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Wykorzystanie nowych mediów w działalności reklamowej, Reklama internetowa: nowe sposoby dotarcia do konsumenta, Media mobilne: nowatorskie podejście do komunikowania marketingowego, Zastosowanie idei marketingu partyzanckiego w komunikowaniu marketingowym, Ambient media w komunikowaniu marketingowym, Zastosowanie techniki prowokacji w reklamie, Flash mob jako nowatorska technika public relations) ; 7. Oddziaływanie reklamy na potrzeby i motywacje konsumentów ; 8. Wpływ reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne ; 9. Zastosowanie mechanizmu dysonansu poznawczego w reklamie ; 10. Reklama w procesie budowania wizerunku marki (Tożsamość a wizerunek marki (firmy) ; 11. Rola cech nadawcy-bohatera w reklamie (Celebrity endorsement: oddziaływanie osób znanych na postawy (i zachowania) konsumentów, Schemat dziecięcości: zastosowanie wizerunku dziecka w reklamie, Motyw rodziny w komunikacie reklamowym, Zwierzęta w przekazie reklamowym) ; 12. Stereotyp płciowy w reklamie (Wizerunek kobiety i mężczyzny w reklamie) ; 13. Reklama społeczna: socjotechnika oddziaływania (Zastosowanie mechanizmu dysonansu poznawczego w reklamie społecznej, Podstawowe grupy docelowe i techniki oddziaływania) ; 14. Reklama polityczna: socjotechnika oddziaływania (Reklama w procesie komunikowania politycznego i w procesie kreowania wizerunku polityka) ; 15. Etyczne i prawne aspekty oddziaływania reklamy na konsumenta (Uwarunkowania prawne dotyczące reklamy w mediach masowych, Uwarunkowania prawne dotyczące poszczególnych rodzajów produktów, Dzieci jako szczególna grupa odbiorców reklamy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Wyd. 1, dodr. 2. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2005. - 247 s. : faks., fot., rys., tab., wykr.; 25 cm.
Forma i typ
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Podstawy teoretyczne i modele komunikacji marketingowej ; 2. Kompozycja sytemu komunikacji marketingowej - funkcje i struktury (Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres, Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix : związki i zależności) ; Formy komunikacji interpersonalnej (Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna, Specyfika i funkcje promocji osobistej, Promocja osobista a proces obsługi nabywcy, Elementy i kody komunikacji niewerbalnej , Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej) ; 4. Formy i instrumenty komunikacji masowej (Reklama - Media w transmisji przekazu reklamowego, Etyczne aspekty przekazu reklamowego; Promocja dodatkowa ; Public relations) ; 5. Formy komunikacji w hipennedialnym środowisku komputerowym (Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci, Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej, Instrumenty komunikacji on-line) ; 6. Kształtowanie kampanii komunikacji marketingowej - organizacja i zarządzanie (Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej (Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem, Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej, Identyfikacja targetu - adresatów kampanii , Ustalanie budżetu kampanii, Określenie kompozycji instrumentów komunikacji, Ocena efektów kampanii komunikacji, Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł.: Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii. Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi. Fascynujace spojrzenie na to jak media manipulują Twoim umysłem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, w założeniu podręcznik akademicki do nauki reklamy, pisana jest przez pryzmat własnych badań i wieloletnich doświadczeń autora związanych z reklamą, marketingiem i mediami. Ma charakter syntezy umożliwiającej orientację w coraz większym gąszczu zagadnień związanych z reklamą i jej powiązaniem z otoczeniem. Z konieczności więc pozostaje na pewnym poziomie ogólności z rzadka schodząc, celem ilustracji określonych tez lub zagadnień, na niższe bardziej szczegółowe poziomy. Ale właśnie ta synteza stanowi w przekonaniu autora największy walor książki - stanowi swojego rodzaju uporządkowany przewodnik. Przypisy i bibliografia mają poprowadzić zainteresowanego tematem reklamy Czytelnika po rozległej literaturze, umożliwiając samodzielne poszukiwania i pogłębienie tematu. Książka składa się - poza wstępem i zakończeniem - z siedmiu rozdziałów. W pierwszym omówiona została istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na których bazuje reklama, niekiedy nieświadomie. Rozdział trzeci poświęcony jest istocie reklamy. Rozdział czwarty wskazuje na miejsce reklamy we współczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdział piąty analizuje reklamę w kontekście znaku i znaczenia, czyli traktuje reklamę jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikatów reklamowych. Rozdział szósty zajmuje się istotą samego komunikatu reklamowego, jego elementów i ich znaczenia. Przedstawiono w nim także kwestie związane z użyciem dualizmu emocje-racjonalizm w reklamie oraz stylem życia w reklamie. Rozdział siódmy poświęcony jest uwarunkowaniom, w jakich przyszło reklamie funkcjonować, co nie pozostaje bez wpływu na kwestie efektywności, skuteczności i oddziaływania.[www.ksiegarnia-europejska.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka reklamy / Jan Goślicki. - Kraków : Fundusz Gospodarczy Region Małopolska, 1994. - 180, [8] s. tabl. ; 30 cm + zał. : 8 s. ; 20x29 cm.
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Autor
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama : podręcznik dla szkół handlowych średnich i policealnych / Jolanta Lux, Anna Michalska. - Warszawa : "Adam", cop. 1997. - 136 s. : fot. kolor., il. (w tym kolor.) ; 30 cm.
(SHOP)
Forma i typ
Temat
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Efektywność reklamy / Joanna Łodziana-Grabowska. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, cop. 1996. - 173, [1] s. : rys., tabl. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Reklama
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.8 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej