Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(1)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(6)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 15
(1)
Autor
Duda Aneta
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Kolenda-Zaleska Katarzyna (1964- )
(1)
Mich Włodzimierz (1956- )
(1)
Michałowski Stanisław (1951- )
(1)
Murdoch Anna
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Agenci reklamowi
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Public relations
(8)
Komunikacja społeczna
(2)
Reklama
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Merchandising
(1)
Politycy
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo własności przemysłowej
(1)
Turystyka
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Antologia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda. - Warszawa : Difin, 2010. - 274 s. : fot., wykr. ; 23 cm.
Cz. I. Public relations w teorii - 1. Istota i rola public relations ; Glosa socjologa Jakiego public relations potrzebuje samorząd? ; 2. Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej ; 3. Media relations w samorządzie, Glosa dziennikarza Media szansą dla lokalnych społeczności ; 4. Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu. Cz. II. Public relations w praktyce samorządowej - 5. Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów (Lublin - miasto inspiracji ; "Młodzi w Łodzi"- kampania przełamująca stereotypy ; Kraków - tajniki sukcesu ; Identyfikacja wizualna miasta Puławy ; "Janów Lubelski - dodaje sił". Ewolucja koncepcji marki ; Kampania promocyjna "Świętokrzyskie czaruje - poleć na weekend" - kształtowanie wizerunku województwa) ; 6. Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie (Wioski tematyczne - wspólnotowy wymiar sukcesu, Bałtów - gmina, którą "ożywiły" dinozaury, Kraina Gotów w Kotlinie Hrubieszowskiej) ; 7. Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów (Sienkiewiczowska stolica kultury w powiecie łukowskim, Jarmarki - lekcje historii miast i regionów, Wspólne świętowanie - dożynki największą imprezą kulturalną powiatu lubelskiego. Techniki i narzędzia komunikowania promocyjnego, Spotkania z historią na trasie rowerowej w "Dolinie Krzny" w Pościszach, Kamienice miasta - niedoceniane zasoby turystyczne Opola Lubelskiego).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje. Katarzyna Kolenda-Zaleska. Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów politycznych. Zupełnie jakby nie można było znaleźć kilku swoich prawdziwych zwolenników. Monika Olejnik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Polityka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
W prosty i przyjazny czytelnikowi sposób autorka podpowiada, jak osiągnąć precyzję wypowiedzi, jak wykształcić w sobie klarowność i zwięzłość stylu, jak pokonać strach przed piórem (komputerem?). Radzi jak, kiedy, do kogo, w jakiej formnie słać komunikaty wzmacniające pożądany wizerunek firmy, a przede wszystkim w jakie ubrać je słowa.
Spis treści: Dziennikarstwo a public relations ; Formy pisarskie w public relations ; Komunikat prasowy ; Streszczenia ; Szlifowanie stylu ; Opis, opowiadanie, reportaż ; Kalki językowe, makaronizmy, i anglopolszczyzna, czyli jak umiejętnie czerpać z materiałów angielskojęzycznych ; Warsztat pracy w RP ; Współpraca z dziennikarzami ; Listy ; Teksty perswazyjne i prestiżowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego = Research Reports of Librarianship and Information Studies of the Jagiellonian University, ISSN 1505-9286 ; nr 15.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DGiOZ
Egzemplarze w opracowaniu (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ilustrowane prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - 4. wydanie, stan prawny na 31 sierpnia 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 516 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
(Zagadnienia Prawne)
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium. W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej