Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(26)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
wypożyczone
(2)
Placówka
Planeta 11
(6)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(19)
Filia nr 6
(2)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 13
(1)
Filia nr 15
(1)
Autor
Bieliński Przemysław (1977- )
(2)
Isaacson Walter (1952- )
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Strąkow Michał
(2)
Zalewski Romuald I
(2)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Barański Maciej
(1)
Chyba Zbigniew
(1)
Cusumano Michael A. (1954- )
(1)
Czajka Zbigniew
(1)
Czwojdrak Aleksandra
(1)
Durlik Ireneusz (1931- )
(1)
Egeman Tomasz
(1)
Erdös Zoltan
(1)
Gajdzik-Kwiecień Bożena
(1)
Gaschi-Uciecha Agnieszka
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Hillkirk John
(1)
Hjorth Niels
(1)
Jacukowicz Zofia (1930-2010)
(1)
Jardzioch Andrzej
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaleta Andrzej (1952- )
(1)
Kalinowski Krzysztof
(1)
Kijowski Jacek
(1)
Komorowski Jan (ekonomia)
(1)
Kołodziejczyk Barbara
(1)
Kłos Sławomir (1966- )
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Lunde Niels (1962- )
(1)
Marciniak Stanisław (1948- )
(1)
Markom Andreas
(1)
Mickle Tripp
(1)
Midler Christophe
(1)
Nierzwicki Witold
(1)
Olko Sławomir
(1)
Petersen Donald (1926- )
(1)
Rogalski Michał
(1)
Sikora Tadeusz
(1)
Wasilewski Lesław (1933-1999)
(1)
Wolak Dorota
(1)
Yoffie David B
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Świerk Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(28)
Niemcy
(1)
Język
polski
(27)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Przemysł
(11)
Zarządzanie
(7)
Przemysł komputerowy
(4)
Przemysł rolno-spożywczy
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Apple Inc
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przemysł motoryzacyjny
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Jobs, Steven (1955-2011)
(2)
Przemysł chemiczny
(2)
Ahrens, Frank (1963- )
(1)
BHP
(1)
Branża informatyczna
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Cook, Timothy D. (1960- )
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
HACCP
(1)
Innowacje
(1)
Ive, Jonathan (1967- )
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Klocki Lego
(1)
Komputery
(1)
Konkurencja
(1)
Koreańczycy
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
LEGO Company
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Organizacja
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Praca zespołowa
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo informatyczne
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przemysł naftowy
(1)
Przemysł okrętowy
(1)
Przemysł zabawkarski
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Przywództwo
(1)
Płaca
(1)
Renault Twingo
(1)
Samochody
(1)
Samochody osobowe
(1)
Sukces
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Toyota Jidōsha Kabushiki Kaisha
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Środowsko człowieka
(1)
Życie codzienne
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Dania
(1)
Korea Południowa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Unia Europejska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Monografia
(3)
Poradnik
(3)
Biografia
(2)
Opracowanie
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Transport i logistyka
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania ; Nr 136)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105.4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Pracodawcy i Pracownika ; 21)
Książka prezentuje sposoby opłacania pracy proporcjonalnie od jej wartości, kształtowania prawidłowych proporcji płac, tworzenia motywacyjnych postaw w pracy i opracowywania nowych układów zbiorowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 175.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka. Klocek. System konstrukcyjny. Wspólnota. Oto cztery filary jednej z najbardziej znanych firm na świecie. Firmy, która niezmiennie od ponad 8 dekad pobudza wyobraźnię dzieci i dorosłych. Oto historia Lego - idei, która musiała narodzić się na nowo. Dziś Lego to znakomicie działająca korporacja odnosząca sukcesy na całym globie. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę z tego, że w 1978 roku losy tego niezwykłego przedsiębiorstwa mogły się potoczyć zupełnie inaczej. W tym właśnie roku stery w firmie przejął młody idealista i wnuk założyciela Lego - Kjeld Kirk Kristiansen. Na ponad 300 stronach poznajemy największych managerów i dyrektorów finansowych drugiej połowy XX wieku, z których każdy próbował złamać i zrozumieć istotę najsłynniejszego klocka wszechczasów. Jesteśmy świadkami dramatycznych decyzji i wypadków, które zaprowadziły ten duński skarb narodowy na skraj sprzedaży i upadku. Wreszcie poznajemy Jorgena Viga Knudstorpa, który postanowił na nowo rozbudzić ducha Lego i zataczając ogromne koło przywrócić w pewnym sensie wartości, które wyznawał Kjeld Kirk Kristiansen, a które są do dziś tak drogie wszystkim wielbicielom tej cudownej zabawki. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie wiedzą w klastrach i sieciach w przemysłach kreatywnych / Sławomir Olko. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 246 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Współpraca pomiędzy organizacjami w ramach sieci i klastrów obejmuje wiele obszarów, w tym obszar kreatywności, a więc umiejętności tworzenia nowych, niespotykanych do tej pory rozwiązań. Zjawisko to zostało przebadane w klastrach kreatywnych, czyli klastrach działających w sektorach kreatywnych i kultury. W monografii przedstawiono wyniki badań dotyczących tworzenia i przekazywania wiedzy, prowadzonych w sieciach i klastrach w Polsce oraz krajach UE. Wyjaśnienie teoretyczne współpracy sieciowej w klastrach kreatywnych odnosi się do teorii sieci działań, która wpisuje się w nurt podejścia sieciowego w naukach organizacji i zarządzania. Autor proponuje zastosowanie koncepcji sieci działań tworzących wartości emocjonalne, która pozwala na opis działań sieci międzyorganizacyjnej, wykorzystując do tego celu: • analizę relacji między członkami sieci z zastosowaniem oprogramowania SNA (Social Network Analysis), • mapę kompetencji członków sieci, • diagram sieci działań obrazujący powiązania pomiędzy działaniami a zasobami i efektami, bazujący na standardzie EPC (Event Process Chain). Wartości emocjonalne, które są efektem oraz unikalnym zasobem sieci i klastrów, mają coraz większy udział w modelach biznesowych w przemysłach kreatywnych oraz pozostałych sektorach gospodarki. Mają również ogromne znaczenie społeczne związane z umacnianiem tożsamości regionów, miast i społeczności lokalnych. Publikację można polecić naukowcom, doktorantom, studentom, jak również praktykom zajmującym się zarządzaniem w sieciach i klastrach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik, jak zostać rekinem biznesu. „Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie" (John Browne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ekonomia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czego można nauczyć się od Toyoty? Jak podwoić lub potroić szybkość każdego procesu. Jak wbudować jakość w systemy miejsca pracy. Jak olbrzymie koszty ukrytych strat. Jak zrobić z każdego pracownika kontrolera jakości. Przy kapitalizacji rynkowej większej od wartości General Motors, Forda i Chryslera razem wziętych, Toyota jest również (jak dotąd), najrentowniejszym na świecie producentem samochodów. Dobrze znaną "tajną bronią" Toyoty jest szczupła produkcja - rewolucyjne podejście do procesów, wynalezione w tej firmie w latach 50. i doskonalone przez całe dziesięciolecia. Mniej wiadomo o zasadach zarządzania leżących u podstaw szczuplej produkcji, szczupłych prac rozwojowych i wszystkich procesów produkcyjnych i usługowych tego przedsiębiorstwa. Firmy na całym świecie starają się dziś wdrażać radykalny system Toyoty, aby przyśpieszyć procesy, ograniczyć straty i poprawić jakość. Czy jednak ich kierownictwa zaglądają dostatecznie głęboko pod powierzchnię narzędzi i technik, by dojrzeć rzeczywiste podstawy sukcesu Toyoty? "Droga Toyoty" wyjaśnia swoiste podejście Toyoty do szczupłego zarządzania - 14 zasad ożywiających charakterystyczną dla tej firmy kulturę obsesji na punkcie jakości i wydajności. Czytelnik uzyska dzięki tej książce cenną wiedzę, którą można wykorzystać w odniesieniu do każdej firmy i każdego procesu gospodarczego - zarówno w dziedzinie usług, jak i wytwarzania. Dowie się w jaki sposób właściwa kombinacja dalekosiężnej ogólnej koncepcji, procesów, ludzi i rozwiązywania problemów może przekształcić jego firmę w szczupłą, uczącą się organizację - jak wkroczyć na "drogę Toyoty".[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przygotowywana przez zespół pracowników i współpracowników Instytutu Organizacji Systemów Produkcyjnych Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej monografia jest kolejną, trzecią już, z cyklu publikacji poświęconych zagadnieniom innowacji i zarządzania innowacjami. Tym razem autorzy pragną przyjrzeć się tworzeniu nowoczesnych rozwiązań na poziomie mezoekonomicznym, z perspektywy funkcjonowania sektorów i branż gospodarki. Cytując Faulknera: „proces określania granic sektora jest sam w sobie bardziej sztuką niż nauką ścisłą, jednak ma wielką wagę dla sprecyzowania atrakcyjności danego sektora. Jeżeli przyjmiemy zawężoną definicję sektora w kategoriach produktu, powstaje niebezpieczeństwo, że analizie naszej umkną krytyczne aspekty otoczenia konkurencyjnego”. W tradycyjnym ujęciu branża to zbiór podmiotów gospodarczych oferujących na sprzedaż podobne wyroby czy usługi, a sektor to grupa przedsiębiorstw wytwarzających wyroby będące substytutami. W innym ujęciu pojęcie sektora dotyczy rodzaju działalności, zaś branża – produktów. Często terminy branża i sektor stosowane są w praktyce zamiennie. Tematyka terminologii i definiowania branży i sektora stanowi zagadnienie samo w sobie i jest poza zakresem niniejszej monografii. Uzasadniając powstanie niniejszej, trzeciej z cyklu, monografii z dziedziny innowacji, należy podkreślić, że jej celem jest uchwycenie i zilustrowanie pewnych mechanizmów związanych z innowacjami na poziomie mezoekonomicznym i z tego punktu widzenia przyjęte zostanie podejście, w którym branża i sektor są synonimami i nie zawierają zawężenia znaczeniowego do podobnych produktów lub substytutów ani rodzaju działalności lub produktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej