Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(4)
Autor
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Budziewicz-Guźlecka Agnieszka
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Gratton Chris (1948- )
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczyński Krzysztof
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Kultura
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing personalny
(1)
Odpoczynek
(1)
Usługi
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 83 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : Rozdział I Placówki kulturalno-rekreacyjne a polityka władz lokalnych w Wielkiej Brytanii (Nowe inwestycje w infrastrukturę czasu wolnego w Wielkiej Brytanii (1970-1985), Zmiana w podejściu do dotowania kultury i rekreacji (1985-1993). Rozdział II Uczestnictwo w kulturze i rekreacji a rynek czasu wolnego w Polsce (Wykorzystanie czasu wolnego, Wydatki na kulturę i rekreację, Wyposażenie gospodarstw domowych, Turystyka, Zróżnicowanie dostępu do kultury i rekreacji a profile konsumentów). Rozdział III Strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych (na przykładzie sektora kultury i rekreacji). Rozdział IV Popyt na dobra i usługi kulturalno-rekreacyjne. Rozdział V Planowanie i prognozowanie popytu na usługi kulturalno-rekreacyjne. Rozdział VI Produkcja i koszty (Efektywność, Podaż dóbr i usług kulturalno-rekreacyjnych, Zdolność wytwórcza obiektów świadczących usługi kulturalno-rekreacyjne, Nakłady na wytwarzanie dóbr i usług kulturalno-rekreacyjnych, Wydajność, Koszty produkcji dóbr i świadczenia usług kulturalno-rekreacyjnych, Koszty krótkookresowe, Alokacja kosztów (cost centering), Koszty długookresowe). Rozdział VII Ustalanie cen na usługi kulturalno-rekreacyjne. Rozdział VIII Podstawy rachunkowości finansowej i zarządczej w przedsiębiorstwach kulturalno-rekreacyjnych. Rozdział IX Projekty inwestycyjne w sferze kultury i rekreacji. Rozdział X Informacja menedżerska a ocena wyników działalności placówek kulturalno-rekreacyjnych. Rozdział XI Kontrakty menedżerskie w usługach kulturalno-rekreacyjnych (Wprowadzenie kontraktów menedżerskich w Wielkiej Brytanii, Nieporozumienia wokół "kontraktu menedżerskiego", Umowy formalne i nieformalne, Specyfika inwestycji i aktywów, Niedoskonały rynek a niedoskonały rząd).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wydanie II, (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 160 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Filarem rozwiniętych gospodarek świata jest sektor usług. Wytwarza on największą część PKB i zatrudnia najwięcej pracowników. Związane jest to ze wzrostem zamożności społeczeństw, rosnącym poziomem wykształcenia oraz zwiększającym się wraz z nim poziomem aspiracji i oczekiwań, a przez to rosnącym popytem na dobra - a zwłaszcza usługi - zaspokajające potrzeby wyższe. Dominacja usług wpływa w olbrzymim stopniu na funkcjonowanie tych gospodarek, powoduje spadek znaczenia przemysłu, silne przenikanie się czynności produkcyjnych i usługowych w nowoczesnych gałęziach gospodarki, kluczowe znaczenie informacji i wiedzy jako podstawowych czynników produkcji. Publikacja „Logistyka usług" dostarcza Czytelnikowi w sposób przekrojowy i syntetyczny wiedzy nie tylko z zakresu usług, jakości usług, ale także zwraca uwagę na logistyczną stronę ich funkcjonowania i pokazuje poszczególne elementy procesów logistycznych w konkretnych branżach usługowych.[cedewu.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 83 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej