Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(34)
IBUK Libra
(18)
Forma i typ
Książki
(34)
E-booki
(18)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(26)
wypożyczone
(11)
Placówka
Planeta 11
(2)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(26)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(3)
Filia nr 9
(2)
Filia nr 12
(1)
Autor
Błaszczyk Wanda
(2)
Felis Paweł (1969- )
(2)
Jamroży Marcin
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Szlęzak-Matusewicz Joanna
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Bober Tomasz
(1)
Borkowski Przemysław
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Broniewska Grażyna
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burnewicz Jan (1947- )
(1)
Ciepielewska Anna
(1)
Cieślak Adrianna
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(1)
Egeman Marian (1940- )
(1)
Eicher James (1954- )
(1)
Fisher Max
(1)
Friedman Barry A
(1)
Frier Sarah
(1)
Gola Jan
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Hastings Reed (1960 - )
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Ickiewicz Janina
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Januszek Henryk (1946- )
(1)
Kaczmarczyk Michał
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Klinowski Marcin
(1)
Kocowski Tadeusz
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Kowerski Mieczysław
(1)
Koźlak Aleksandra
(1)
Kromer Oktawia
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Meyer Erin
(1)
Mikołajczak Paweł
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Nawrocki Rafał
(1)
Patora Tomasz (1973- )
(1)
Pańków Włodzimierz
(1)
Pisz Zdzisław
(1)
Podstawka Marian (1954- )
(1)
Poszwa Michał
(1)
Powałowski Andrzej
(1)
Rojek-Nowosielska Magdalena
(1)
Sahinidis Alexandros
(1)
Sikora Jan (zarządzanie)
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Stalmaszczyk Piotr (1959- )
(1)
Stavroulakis Dimitris
(1)
Taylor Brian
(1)
Thierry Dominique
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Warner Tony
(1)
Waściński Tadeusz (1952- )
(1)
Winkler Renata
(1)
Witwicki Piotr (1982- )
(1)
Wyrzykowski Wojciech
(1)
Łakomiak Aleksandra
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Żukowski Marcin (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(49)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Przedsiębiorcy
(2)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(19)
Komunikacja społeczna
(7)
Zarządzanie
(6)
Relacje międzyludzkie
(4)
Ubezpieczenia społeczne
(4)
Innowacje
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Przedsiębiorstwo społeczne
(3)
Ekonomia społeczna
(2)
Finanse
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Model biznesowy
(2)
Patologia społeczna
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Prawo podatkowe
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Public relations
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezrobocie
(1)
Budżety terenowe
(1)
Cło
(1)
Demokracja
(1)
Dezinformacja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
E-konsumenci
(1)
Ekonomia
(1)
Elektronika
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Google
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hastings Reed (1960 - )
(1)
Influencerzy
(1)
Informatyzacja
(1)
Instagram
(1)
Kapitalizm
(1)
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS)
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Krzykała, Franciszek (1927- )
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Media strumieniowe
(1)
Miasta
(1)
Nanotechnologia
(1)
Netflix
(1)
Obszary metropolitalne
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Odzież
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Podatek
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Podatki
(1)
Pogotowie ratunkowe
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Potrzeba aprobaty społecznej
(1)
Praca
(1)
Problemy społeczne
(1)
Procesy sądowe
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo budowlane
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo pogrzebowe
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Rachunkowość
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rewitalizacja
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rynek nieruchomości
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samotność
(1)
Siła robocza
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Start-up
(1)
Sukces
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Służba zdrowia
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telewizja internetowa
(1)
Ubezpieczenia gospodarcze
(1)
Usługi prozdrowotne
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1989-
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Poradnik
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(4)
Reportaż
(4)
Publicystyka
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
52 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 29.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media relations : budowanie reputacji firmy / Piotr Andrzejewski, Wiesław Kot. - Wydanie II. - Warszawa : "Poltext", 2003. - 162, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Kolejna publikacja w serii WARSZTATY MENEDŻERSKIE to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi.[lubimyczytac.pl].
Spis treści:Reguły wstępne ; Wydfarzenia medialne ; Teksty i ich język ; Język coiała : W dobrym tonie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od 1997 r. istnieją w Polsce zakłady pracy chronionej. Ich głównym celem jest aktywizacja zawodowa i społeczna osób z niepełnosprawnościami. Pomimo realizowania solidarnościowego wymiaru ekonomii społecznej liczba tych podmiotów - zaliczanych do przedsiębiorstw społecznych - z roku na rok maleje. W monografii omówiono teoretyczne i praktyczne warunki pozyskania i utrzymania statusu zakładu pracy chronionej oraz zasady jego funkcjonowania z uwzględnieniem zarówno wad, jak i zalet rozpatrywanych w aspekcie rachunkowym i podatkowym. Zaprezentowano również kwestie związane z prowadzeniem ZPCHR, m.in.: zatrudnienie i jego wskaźniki, gromadzenie i wykorzystanie Zakładowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, a także ujęcie księgowe i sprawozdawczość w odniesieniu do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.[ksiegarnia-ekonomiczna.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rachunkowość fundacji i stowarzyszeń : (z suplementem elektronicznym) / Rafał Nawrocki. - Stan prawny: kwiecień 2018 - Gdańsk : ODDK, 2018. - 415 stron ; 24 cm.
Spis treści: Polityka rachunkowości w organizacji pozarządowej Wzór zarządzenia w sprawie przyjętych zasad (polityki) rachunkowości - wersja skrócona Wzór zarządzenia w sprawie przyjętych zasad (polityki) rachunkowości - wersja rozbudowana Polityka rachunkowości w organizacji pozarządowej prowadzącej działalność gospodarczą Wzór zarządzenia w sprawie przyjętych zasad (polityki) rachunkowości Polityka rachunkowości w spółdzielni socjalnej Wzór zarządzenia w sprawie przyjętych zasad (polityki) rachunkowości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy finansów : teoria i praktyka / Marian Podstawka. - Wyd. 2. popr. i uzup. - Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2011. - 363, [1] s. : il. ; 23 cm.
Treść : Rozdział I. Finanse w teorii (Ujęcie historyczne, Klasyfikacja zjawisk finansowych, Funkcje finansów, Makroekonomiczna formuła gospodarki rynkowej) ; Rozdział II. Publiczny system finansowy (Zadania państwa, Zadania samorządu terytorialnego, Charakterystyka publicznego systemu finansowego, Budżet państwa - aspekty teoretyczne, System finansowy jednostek samorządu terytorialnego, Uchwała budżetowa i budżet jednostki samorządu terytorialnego) ; Rozdział III. Pieniądz i system bankowy (Pieniądz treścią zjawisk finansowych, Funkcje pieniądza, Kreacja pieniądza w ujęciu sformalizowanym, Wartość pieniądza w czasie, System bankowy, Instrumenty polityki pieniężnej w Polsce, Międzybankowy rynek pieniężny) ; Rozdział IV. System podatkowy i charakterystyka niektórych podatków ; Rozdział V. Ubezpieczenia społeczne i gospodarcze (Ubezpieczenie społeczne rolników, Ubezpieczenia społeczne pracowników, Ocena systemu ubezpieczenia społecznego KRUS i ZUS, Ubezpieczenia gospodarcze) ; Rozdział VI. Podstawy finansów przedsiębiorstw (Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, Uwarunkowania zewnętrzne funkcjonowania przedsiębiorstw, Analiza finansowa i jej miejsce w systemie analiz, Elementy planowania finansowego, Wpływ struktury kapitałów na zyskowność przedsiębiorstwa, Ekonomiczna efektywność inwestycji).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43 (1 egz.)
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obciążenia podatkowe oraz parapodatkowe immanentnie wiążą się z prowadzeniem działalności gospodarczej. Przedsiębiorcy z jednej strony jako podatnicy są zobowiązani do rozliczenia zobowiązań na rzecz podmiotów publicznych (Skarbu Państwa, województwa, powiatu oraz gminy), z drugiej zaś jako płatnicy do obliczenia, pobrania i rozliczenia podatków i parapodatków w imieniu zatrudnionych pracowników. Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie podstawowych obciążeń podatkowych i składkowych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, w szczególności wyeksponowano kwestie obowiązków przedsiębiorców w zakresie ich rozliczeń i prowadzonej w związku z tym ewidencji. W nowym wydaniu uwzględniono zmiany prawne obowiązujące zasadniczo od 1 stycznia 2024 r. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 70.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści: Ogólne zagadnienia podatków i parapodatków ; Podatki dochodowe ; Podatki od obrotu ; Podatki majątkowe ; Składki w działalności przedsiębiorców.
W publikacji przedstawiono podstawowe obciążenia podatkowe i składkowe związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, w szczególności wyeksponowano kwestie obowiązków przedsiębiorców w zakresie ich rozliczeń i prowadzonej w związku z tym ewidencji. Wśród podatków wyróżniono: podatki obciążające dochód powstający z działalności gospodarczej (podatek dochodowy od osób fizycznych i podatek dochodowy od osób prawnych), zryczałtowane formy opodatkowania działalności gospodarczej (ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, karta podatkowa), podatki pośrednie (podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy), podatki obciążające majątek przedsiębiorcy (podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny, podatek od środków transportowych), a także podatki związane z obrotem cywilnoprawnym (podatek od czynności cywilnoprawnych).[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 70.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od wielu lat toczy się dyskusja nad określeniem cech, przedmiotu, a także podmiotów działalności gospodarczej. Stanowi ona niezwykle ważną formę aktywności człowieka oraz powołanych przez niego instytucji i organizacji. Na działalność tę składają się różnego rodzaju czynności, te zaś realizowane są przez podmioty mające różny status i postaci swego występowania. Działalność gospodarcza postrzegana może być w co najmniej trzech aspektach. Pierwszy - aspekt prawny, to spojrzenie na działalność gospodarczą z perspektywy norm obowiązującego prawa i ustalenie wyznaczonych przez pracodawcę znamion tej działalności. Aspekt drugi - to charakterystyka działalności gospodarczej jako zmaterializowanej formy aktywności ekonomicznej, która jest jedną z najstarszych znanych cywilizacji form działania człowieka. Składają się na nią działania zmierzające do zapewnienia racjonalnego i najbardziej efektywnego wykorzystania zasobów gospodarczych przedsiębiorstwa. Wreszcie - działalność gospodarcza występuje zawsze w kontekście społecznym, który jest od lat przedmiotem wnikliwej analizy socjologicznej. Stąd też część niniejszego opracowania poświęcona jest działalności gospodarczej ujmowanej z tej właśnie, społecznej perspektywy.
Spis treści:Aspekty prawne działalności gospodarczej ; Działalność gospodarcza - aspekt ekonomiczny ; Predsiębiorczość z perspektywy socjologicznej ; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta jest podsumowaniem dwudziestopięcioletniego doświadczenia autora z pracy w ośrodkach akademickich, które poprzedzone było kilkuletnią praktyką na stanowiskach menedżerskich w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Przedstawiony materiał obejmuje zasadniczą część dotychczasowego dorobku naukowego autora, który koncentruje się na metodach wielopłaszczyznowej oceny działalności przedsiębiorstwa w ujęciu biznesowym. Celem książki jest analityczne potraktowanie modeli biznesowych i zachodzących w nich procesów, które powinno uwzględniać takie obszary działalności, jak: przedsiębiorczość, innowacyjność, restrukturyzacja, społeczna odpowiedzialność biznesu, postęp naukowo-techniczny, a także dynamiczna analiza dostarczanych informacji ekonomicznych, finansowych, organizacyjnych i innych. Publikacja składa się z sześciu rozdziałów, dotyczących: modeli biznesowych w ujęciu teoretycznym i praktycznym; ekonomicznych podstaw modeli biznesowych (podejście autorskie); przedsiębiorczości w procesach biznesowych; innowacji w procesach biznesowych; restrukturyzacji w modelach biznesowych; społecznej odpowiedzialności biznesu jako podstawie budowy modeli biznesowych.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 5.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Stworzyliśmy machinę do wywoływania oburzenia, zachęcającą do propagowania bulwersujących treści. [...] Zwyczajni ludzie zaczęli się czuć jak żołnierze cyfrowej armii walczący o wspólną sprawę” – zauważyła Renée DiResta, research manager w Stanford Internet Observatory. Przejście od słów do czynów było tylko kwestią czasu. Mjanma – wzrost ekstremistycznych nastrojów prowadzący do jednego z największych ludobójstw od czasów drugiej wojny światowej i rzezi ludności Rohingja. Sri Lanka – rozruchy na tle religijnym. USA – chaos informacyjny zakończony najbardziej kontrowersyjnymi wyborami prezydenckimi w historii Stanów Zjednoczonych. Genezy wszystkich tych wydarzeń możemy szukać w feedzie mediów społecznościowych. Max Fisher w ramach kilkuletniego dziennikarskiego śledztwa badał aktualności wyświetlane na naszych tablicach oraz to, jak w sieci pogłębiają się podziały i jak zadomawiają się w niej nienawiść i dezinformacja. W swojej książce razem z „uciekinierami” z Doliny Krzemowej szuka źródeł tych zjawisk. Analizuje również społeczne i psychologiczne aspekty naszego funkcjonowania w internecie, krytycznie przyglądając się sterującym nimi algorytmom nastawionym na pochłanianie naszego czasu. Patrzy na ręce gigantów Big Techu: Marka Zuckerberga, Andrew Boswortha, Yishana Wonga, Erica Schmidta, Susan Wojcicki czy Jacka Dorseya, którzy pod przykrywką szerzenia wolności słowa zwiększają polaryzację, a z powstałej dezinformacji czerpią wielomilionowe zyski. Media społecznościowe, które miały służyć integracji i utrzymywaniu kontaktu, na naszych oczach stają się narzędziami szerzenia rasizmu, mizoginizmu czy hejtu. Chaos obecny w przestrzeni wirtualnej rozprzestrzenia się na ulice. Kto ponosi za niego odpowiedzialność? I co ważniejsze: kto tak naprawdę poniesie jego konsekwencje? [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej