Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(56)
IBUK Libra
(7)
Forma i typ
Książki
(56)
Publikacje dydaktyczne
(10)
E-booki
(7)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(53)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(56)
Autor
Gorynia Marian (1956- )
(3)
Adamik Anna (1970- )
(2)
Frejtag-Mika Eliza
(2)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(2)
Hejduk Irena K. (1949-2018)
(2)
Jankowska Barbara (ekonomia)
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Wojnicka Elżbieta
(2)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Adamkiewicz Hanna G
(1)
Alińska Agnieszka
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Biliński Witold
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brodzicki Tomasz
(1)
Błaszczyk Marek
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Dzikowska Marlena
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Fechner Ireneusz
(1)
Frąszczak Maciej
(1)
Gemra Kamil
(1)
Glabiszewski Waldemar (1974- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Janiuk Ireneusz
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kalafut Pam Cohen
(1)
Kaleta Andrzej (1952- )
(1)
Karaszewski Włodzimierz (1949- )
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kuciński Kazimierz (1950- )
(1)
Kuczewska Joanna
(1)
Kwarciński Tomasz
(1)
Kwieciński Leszek
(1)
Latoszek Ewa (1954- )
(1)
Lemkowska Malwina
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Low Jonathan
(1)
Macinkiewicz Henryk
(1)
Makarski Sylwester (1942- )
(1)
Makieła Zbigniew
(1)
Mikołajczyk Bożena (1944- )
(1)
Moszkowicz Krystyna
(1)
Nehring Anna
(1)
Nogalski Bogdan (1946- )
(1)
Pawłowicz Leszek (ekonomia)
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pindelski Mikołaj
(1)
Poniatowska-Jaksch Małgorzata
(1)
Radło Mariusz-Jan
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Siudyka Ewa
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skuza Agnieszka
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Sokołowski Jerzy
(1)
Sowa Krzysztof
(1)
Spałek Paulina
(1)
Stankiewicz Marek Jacek (1948- )
(1)
Starzyńska Dorota
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Szultka Stanisław
(1)
Tamowicz Piotr
(1)
Urbanek Piotr
(1)
Weresa Marzenna
(1)
Wojtkowiak Marcin
(1)
Woźniak Leszek (rolnictwo)
(1)
Woźniak Maciej
(1)
Wróblewski Marek
(1)
Węgrzyn Grażyna
(1)
Zalewski Romuald I
(1)
Zawiślińska Izabela
(1)
Załoga Elżbieta (1950- )
(1)
Łunarski Jerzy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(63)
Język
polski
(63)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie produkcji
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(40)
Innowacje
(14)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(10)
Konkurencyjność
(7)
Inwestycje zagraniczne
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Klastry (ekon.)
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Regionalizacja gospodarcza
(3)
Unia Europejska
(3)
Kadry
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konkurencja
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Motywacja pracy
(2)
Postęp techniczny
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Benchmarking
(1)
Budżety terenowe
(1)
Controlling
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dane statystyczne
(1)
Etyka biznesu
(1)
Faktoring
(1)
Finanse
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Model biznesowy
(1)
Monopole
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nowy produkt
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Parki technologiczne
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Portale internetowe
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo żywnościowe
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorczość akademicka
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Specjalna strefa ekonomiczna
(1)
Spółki
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technogia
(1)
Technologia
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia majątkowe
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Temat: czas
1989-
(15)
2001-
(5)
2001-0
(5)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych
(1)
Ukraina
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
63 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść : Rozdział 1 Wpływ otoczenia na efektywność gospodarowania w przedsiębiorstwie (Pojęcie otoczenia przedsiębiorstwa i jego wymiary, Otoczenie konkurencyjne, Analiza interesariuszy), Rozdział 2 Czynniki determinujące konkurencyjność przedsiębiorstwa, Rozdział 3 Gospodarowanie aktywami trwałymi w przedsiębiorstwie (Zasady gospodarowania środkami trwałymi, Rodzaje zużycia środków trwałych i sposoby zapobiegania i usuwania jego skutków, Inwestycje rzeczowe jako element działalności rozwojowej przedsiębiorstw, Amortyzacja środków trwałych), Rozdział 4 Gospodarowanie aktywami obrotowymi w przedsiębiorstwie (Gospodarowanie zapasami, należnościami, środkami pieniężnymi i krótkoterminowymi papierami wartościowymi, Strategie finansowania aktywów obrotowych, Kapitał pracujący w przedsiębiorstwie), Rozdział 5 Gospodarowanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie , Rozdział 6 Procesy inwestycyjne w przedsiębiorstwie (Etapy przygotowania i oceny projektu inwestycyjnego), Rozdział 7 Gospodarowanie kapitałami własnymi w przedsiębiorstwie, Rozdział 8 Wartość przedsiębiorstwa (Istota i rodzaje wartości przedsiębiorstwa, Metody wyceny wartości przedsiębiorstwa), Rozdział 9 Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw, Rozdział 10 Restrukturyzacja przedsiębiorstwa jako wyzwanie współczesnego otoczenia biznesu (Kryzys jako komponent turbulentnego otoczenia, Kryzys w przedsiębiorstwie - architektura procesu, Specyfika procesu restrukturyzacji przedsiębiorstw -przyczyny, przebieg, skutki), Rozdział 11 Formy współdziałania przedsiębiorstw (Kooperacyjne i koncentracyjne formy współdziałania przedsiębiorstw).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu Gospodarka a Środowisko ; Nr 2)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce podjęto temat kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Autorzy skupili się na czynnikach stanowiących źródła przewag konkurencyjnych oraz warunkach dalszego wzrostu konkurencyjności i umacniania pozycji rynkowej. W książce przedstawiono kapitał intelektualny w rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw, specyfikę konkurencyjności polskich mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw, wpływ marki na konkurencyjność przedsiębiorstw, czynniki osiągania sukcesu w kształtowaniu konkurencyjności małych przedsiębiorstw z perspektywy menedżerów, spółki uczelniane jako mechanizm transferu wiedzy do gospodarki, instrumenty finansowego wsparcia z Unii Europejskiej, determinanty trwałej konkurencyjności łańcuchów rolno-żywnościowych. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : Cykle koniunkturalne ; Kryzysy gospodarcze - aspekty teoretyczne i empiryczne ; Branże jako uczestnicy i receptory kryzysu ; Teoretyczne, empiryczne i metodologiczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw ; Globalny kryzys gospodarczy pierwszej dekady XXI wieku ; Zmiany gospodarcze w okresie globalnego kryzysu gospodarczego i po jego wystapienu - rankingi gospodarek i branż ; Globalny kryzys gospodarczy w wybranych gospodarkach narodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści: Wstęp; Rozdz. I Innowacje jako czynnik przewagi konkurencyjnej (1.1. Klasyfikacja innowacji 1.2. Potrzeba innowacyjności 1.3. Rynek a innowacje 1.4.Oryginalna twórczość w technice 1.5. Wewnętrzne uwarunkowaniainnowacyjności 1.6 Przywództwo i proinnowacyjna kultura organizacji); Rozdz. II Zewnętrzne uwarunkowania innowacyjności firm (2.1. Uwarunkowania tworzenia innowacji 2.2. Wpływ otoczenia na transfer innowacji 2.3. Aspekty globalne procesów innowacyjnych); Rozdz. III Metody i narzędzia innowacyjnego zarządzania (3.1. Budowa strategii innowacyjnej 3.2. Radykalne i kompleksowe zmianyw organizacji - restrukturyzacja 3.3. Wybrane narzędzia doskonaleniaorganizacji 3.4. Wyszczuplanie przedsiębiorstwa jako źródło poprawyefektywności 3.5 Przyszłościowe formy organizacji przedsiębiorstw 3.6. Zarządzanie wiedzą jako czynnik przewagi konkurencyjnej); Rozdz. IV Zarządzanie nowym produktem (4.1. Istota produktu i nowego produktu 4.2. Strategiczny charakter zarządzania nowym produktem 4.3. Kreowanie produktu 4.4. Zarządzanie marką, i opakowaniem 4.5. Proces rozwoju nowego produktu 4.6. Zarządzanie cyklem życia nowego produktu 4.7. Czynniki sukcesu nowego produktu) ; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej