Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(5)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(5)
E-booki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Planeta 11
(1)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 13
(1)
Autor
Ciczkowski Wiesław Andrzej (1951-2000)
(1)
Gardner Howard
(1)
Herder Johann Gottfried von (1744-1803)
(1)
Jankowski Andrzej (filolog anglista)
(1)
Kalmanowicz Beata
(1)
Kunysz Piotr
(1)
Kurkowska Magdalena
(1)
Namowicz Tadeusz (1938- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Herder, Johann Gottfried von (1744-1803)
(1)
Historiozofia
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauka
(1)
Oświecenie
(1)
Snowboarding
(1)
Szkolnictwo
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
1701-1800
(1)
Gatunek
Programy nauczania
(4)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
To bardzo interesująca próba nawiązania kontaktu z czytelnikiem przez umożliwieniu mu, w jakimś stopniu, uczestnictwa w organizowanewj w ramach studium kreatywnej formy pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Program nauczania snowboardu stanowi kompendium wiedzy na temat nauczania snowboardu, zgodnie z zaleceniami szkoleniowymi Stowarzyszenia Instruktorów i Trenerów Snowboardu (SITS). Zawiera zbiór zasad i wskazówek dotyczących nauki i doskonalenia jazdy na desce. Stanowi drogowskaz metodyczny zarówno dla wszystkich uczących się, jak i dla instruktorów snowboardu. Autorzy, korzystając z wieloletnich doświadczeń zgromadzonych podczas szkoleń i kursów, w sposób jasny, zwięzły i przejrzysty przedstawiają podstawowe zasady prowadzenia szkoleń snowboardowych i metodykę nauczania jazdy na desce gwarantującą wszechstronne, szybkie, skuteczne i co najważniejsze bezpieczne uprawianie szeroko pojętego snowboardu. Przedstawiony w poradniku materiał pomaga w opanowaniu poszczególnych technik poruszania się na snowboardzie i stanowi bazę do dalszego, wnikliwego rozwoju snowboardowego w wybranym przez siebie kierunku - freestyle, freeride, jibbing. W zrozumieniu wszystkich opisanych tu techniki i ewolucji niezwykle pomocne są zdjęcia sekwencyjne. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pedagogika-Gry i zabawy (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psychologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Odkrywanie Światów)
W "Dzienniku mojej podróży z roku 1769" Herder zawarł swe nowatorskie spojrzenie na epokę oświecenia, na społeczeństwa i państwa oraz problemy szkolnictwa. Rozważania te uzupełnia opis nowych krajobrazów i przestrzeni kulturowych. [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
„Didactics of Mathematic” is a continuation of the „Dydaktyka Matematyki” edited by the Department of Mathematics of Wrocław University of Economics from 2000. The journal provides a forum for experience exchange to all those involved in teaching mathematics in higher education. Mathematics is the universal language of science. It underlies numerous methods used in various disciplines of scientific study. Our journal is intended to present views and thoughts on teaching mathematics and subjects that use quantitative methods to students of different academic disciplines. We collect both articles that present original education concepts as well as reviews and reports of conferences and meetings dealing with teaching mathematics and quantitative subjects. Papers submitted for publication should be written in English. '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
OD REDAKCJI JAK KSZTAŁCIĆ SOCJOLOGÓW? Niniejszy zeszyt Przeglądu Socjologicznego jest poświęcony problemom dydaktycznym. Jakkolwiek dydaktyka dominuje w codziennej działalności nauczycieli akademickich, rzadko jest przedmiotem debaty ponadlokalnej (czyli dotyczącej bieżących spraw organizacyjnych), analizującej sens i charakter studiów socjologicznych. Jesteśmy w trakcie przemian szkolnictwa wyższego ze względu na nowe Ustawy oraz wdrażanie doświadczeń i ustaleń Unii Europejskiej (proces boloński, krajowe ramy kwalifikacyjne). Przemiany te są odpowiedzią na wyzwania współczesności. Są też przedmiotem dyskusji w środowisku socjologów, w ramach Konferencji Instytutów Socjologii, na konferencjach (m.in. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – listopad 2010) i na Zjeździe w Krakowie (wrzesień-2010). Takie właśnie są źródła prezentowanych tekstów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej