Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing szeptany
(1)
Postmodernizm
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Spis treści : 1 Konsekwencje ponowoczesności dla marketingu (Konsumpcja ponowoczesna, Wybrane trendy ponowoczesności , Globalizacja, Wirtualizacja i cyfryzacja, Rozwój technologii informacyjnych, internet i sieciowość, Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna, Chwilowość, sceptycyzm, niepewność , Rola innowacji, Wpływ informacji i mediów) ; 2 Przewartościowanie paradygmatu 4P (Kierunki zmian w instrumentach marketingu-mix, Koncepcja 4C, Koncepcja 7P, Koncepcja 5I, Koncepcje paradygmatów dla marketingu internetowego) ; 3 Dialektyczny charakter współczesnego marketingu (Lokalność ľ globalizacja, Skala makro - skala mikro, Zysk-zaangażowanie (społeczne), Formalność - nieformalność , Rzeczywistość ľ wirtualność, Transakcyjność ľ relacyjność, Masowość ľ indywidualizm, Technologia ľ humanizm, Jednokierunkowość - wukierunkowość , Ulotność - trwałość , Nieokreśloność - mierzalność ) ; 4 Ważniejsze kierunki rozwoju współczesnego marketingu (Kondycja marketingu jako subdyscypliny nauk o zarządzaniu, Makromarketing i mikromarketing, Marketing wirusowy, marketing partyzancki i marketing doznań, Marketing wydarzeń, Marketing relacyjny, Marketing usług, Humanizująca wizja relacyjnego marketingu usług, Marketing szeptany, Marketing internetowy, Marketing społeczny, Marketing wartości) ; 5 Wykorzystanie centrów kontaktu z klientem w marketingu ponowoczesnym (Systemy informatyczne wspomagające marketing relacyjny, Istota i rola centrów kontaktu z klientem, Usługi świadczone przez centra kontaktu z klientem, Kanały dystrybucji usług świadczonych przez centra kontaktu z klientem, Korzyści ze stosowania centrów kontaktu z klientem) ; 6 Zręby modelu efektywności marketingu szeptanego (Efektywność marketingu szeptanego a sieci społeczne w Internecie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej