Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(6)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(6)
Autor
Bachliński Wojciech
(1)
Dodge H. Robert (1929- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kucharska-Stasiak Ewa
(1)
Kusideł Ewa
(1)
Nessim Hanna
(1)
Niklińska Natalia
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Rogoda Bogdan
(1)
Simon Hermann
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Wnorowski Henryk
(1)
Załęczna Magdalena
(1)
Żelazowski Konrad
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Polityka cenowa
(6)
Przedsiębiorstwo
(3)
Marketing
(2)
Ceny
(1)
Decyzje
(1)
Konkurencja
(1)
Marketing-mix
(1)
Modele matematyczne
(1)
Rynek
(1)
Rynek finansowy
(1)
Zmowa cenowa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(2)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Strategie cenowe / Paweł Waniowski. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. - 238, [2] s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Forma i typ
Gatunek
Treść: Cz. I. Uwarunkowania strategii cenowych, Rozdz. 1. Cena jako element rynku, Rozdz. 2. Wewnętrzne uwarunkowania cenowych strategii przedsiębiorstw, Rozdz. 3. Czynniki zewnętrzne wpływające na cenowe strategie przedsiębiorstw, Rozdz. 4. Cele strategii cenowych ; Cz. II. Kształtowanie strategii cenowych, Rozdz. 5. Znaczenie kosztów w kształtowaniu cen, Rozdz. 6. Metody ustalania cen, Rozdział 7. Podstawowe strategie cenowe (Strategie cen wysokich, neutralnych, niskich), Rozdz. 8. Adaptacja podstawowych strategii cenowych do aktualnej sytuacji rynkowej (Strategie cenowe a cykl życia produktu, różnicowanie cen, cena linii i zestawu produktów komplementarnych, ustalanie ceny w zależności od odległości dostawcy od odbiorcy Downsizing), Rozdz. 9. Stosowanie badań marketingowych w procesie formułowania strategii cenowej, Rozdz. 10. Specyfika strategii cenowych na wybranych rynkach (Strategie cenowe na rynku przemysłowym, specyfika cen w usługach, ceny w organizacjach non-profit)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reasumując moje rozważania na temat recenzowanej monografii, pragnę stwierdzić, że Autorzy zrealizowali w pełni założone cele (...). Stanowi ona niewątpliwie wkład w rozwój nauk ekonomicznych, a szczególnie rozwija teorię cen, prezentując szerokie spectrum ceny jako kategorii naukowej i jej aplikacji w praktyce gospodarczej. [Z recenzji prof. dr. hab. Mariana Nogi]
Opracowanie posiada zatem walory aplikacyjne. Ułatwia zrozumienie procesów podejmowania decyzji cenowych w organizacjach gospodarczych. Znajomość tej problematyki jest bowiem przesłanką do zmniejszania ryzyka popełnienia błędów (...) stanowi więc ważne źródło poszerzenia wiedzy na temat mechanizmów ustalania cen. Jest przydatne zarówno dla studentów – nie tylko kierunków ekonomicznych, jak i dla przedsiębiorstw oraz osób podejmujących decyzje w regulacyjnej sferze gospodarki. [Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza Zielińskiego]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11.1 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Celem niniejszego opracowania jest ocena przebiegu procesów konwergencji na europejskich rynkach mieszkaniowych i identyfikacja skutków tejże konwergencji. Praca wpisuje się w ciąg badań sektora mieszkaniowego realizowanych w wielu krajach. Zawiera omówienie nie tylko najczęściej prowadzonych badań nad konwergencją cenową, lecz cechuje ją szersze spojrzenie, uwzględniające konwergencję realną oraz instytucjonalną rynków mieszkaniowych. Podjęta została także próba wskazania przyczyn tego zjawiska oraz jego następstw. Monografia zaadresowana jest do szerokiego grona odbiorców: do osób zajmujących się teorią wzrostu gospodarczego, osób zajmujących się zawodowo problematyką funkcjonowania rynków nieruchomości, a zwłaszcza do studentów kierunków, które włączyły problematykę nieruchomościową do programów nauczania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej