Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(29)
IBUK Libra
(6)
Forma i typ
Książki
(28)
E-booki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
Placówka
Planeta 11
(3)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(21)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(2)
Filia nr 9
(2)
Filia nr 13
(3)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 18
(1)
Autor
Kozioł Leszek
(4)
Chwałek Jacek (1953- )
(2)
Duda Joanna
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Krzywda Sebastian
(2)
Baraniecka Anna
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bobrowicz Maciej (1954- )
(1)
Brott Armin
(1)
Brown Stanley A. (1946- )
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Domańska Joanna (1970- )
(1)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Futrell Charles M
(1)
Gallo Carmine
(1)
Gasper Dorota
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Gordman Robert
(1)
Grzywocz Teresa
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Jaracz Beata
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kempny Danuta
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Marshal Colin
(1)
Martin William B
(1)
Moller Claus (1942- )
(1)
Morżoł Ilona
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Ocicka Barbara
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Rewers Jerzy
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rutkowski Krzysztof (ekonomista)
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schauz Ewa
(1)
Sikorski Grzegorz
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Taylor Brian
(1)
Tyszkiewicz Rafał
(1)
Wietrzykowski Dawid
(1)
Wilson Jerry R
(1)
Witkowska Magda
(1)
Zdunek Ewa (prawnik)
(1)
Zielińska Halina
(1)
Ziemba Marika
(1)
Zięba Magda
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(34)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Obsługa klienta
(29)
Techniki sprzedaży
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
Hotelarstwo
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing
(3)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing partnerski
(2)
Administracja
(1)
Apple Inc
(1)
Banki
(1)
Gastronomia
(1)
Grzywocz, Teresa
(1)
Infolinia
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lotnicy
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Poradnictwo
(1)
Prawo
(1)
Przywództwo
(1)
Reklamacja
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Stewardesy i stewardzi
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Transport pasażerski
(1)
Transport powietrzny
(1)
Usługi
(1)
Weronika Ptak (postać fikcyjna)
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Poradnik
(8)
Wydawnictwa popularne
(3)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Transport i logistyka
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług prawniczych / Maciej Bobrowicz. - Warszawa : Dom Wydawniczy ABC, cop. 2001. - 115, [1] s. : il. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ksiażka polecana studentom kierunków zarządzania, marketingu i logistyki w uczelniach różnych typów, menadżerom-praktykom wdrażającym różne strategie obsługi klientów w firmach oraz tym, którzy są zainteresowani tworzeniem informacyjnych organizacji sieciowych na polskim rynku. [z okł.]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1187) 1113)
Obsługa klienta jest związana z każdym rodzajem działalności gospodarczej niezależnie od branży czy skali działalności. Różnorodność dostępnych opcji kontaktu z klientami powoduje, że wymagania w stosunku do firmy rosną. Obsługa może mieć przebieg pośredni, jak w przypadku sprzedaży internetowej czy telefonicznej lub bezpośredni, w którym pracownik spotyka się "twarzą w twarz" z klientem. Niezależnie od wybranego przez klienta sposobu kontaktu z firmą oczekuje on profesjonalnej obsługi. Profesjonalnej obsługi klienta można się nauczyć. Celem monografii jest zebranie i przedstawienie najnowszych trendów w zachowaniach klientów oraz wynikających z nich zasad profesjonalnej obsługi klienta. Przestawione w książce zagadnienia będą przydatne dla menedżerów, pracowników zajmujących się obsługą klienta, jak również dla osób studiujących na kierunkach ekonomicznych.[ksiegarniaekonomiczna].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ABC sprzedawcy / Beata Jaracz. - Stan prawny 28.02.2011 r. - Krosno : Wydawnictwo i Handel Książkami "KaBe", 2011. - 140 s. : il. ; 21 cm.
Treść : 1. Zasady obsługi klientów (Kultura obsługi, Typologia klientów, Rozmowa sprzedażowa) ; 2. Metody sprzedaży ; 3. Uwarunkowania sprzedaży towarów (Umowa sprzedaży konsumenckiej, Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, Gwarancja, Postępowanie reklamacyjne, Ochrona prawa konsumentów, Zwrot i wymiana zakupionego towaru) ; 4. Ceny towarów ; 5. Zapłata za towar ; 6. Wyposażenie punktów sprzedaży ; 7. Organizacja sprzedaży (Dokumentacja związana z dostawą towarów, Rozmieszczenie towarów, Inwentaryzacja) ; 8. Oznakowanie towarów ; 9. Odpowiedzialność pracownika ; 10. Bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie sprzedawca (Bezpieczeństwo i higiena pracy, Ochrona przeciwpożarowa, System HACCP) ; 11. Charakterystyka towaroznawcza wybranych artykułów nieżywnościowych (Wyroby skórzane, Obuwie, Szkło i wyroby ze szkła, Wyroby ceramiczne, Papier i wyroby papiernicze, Wyroby kosmetyczno-perfumeryjne, Artykuły chemii gospodarczej, Zmechanizowany sprzęt gospodarstwa domowego, Wyroby odzieżowe) ; 12. Charakterystyka towaroznawcza wybranych artykułów żywnościowych (Metody konserwacji żywności, Mleko i jego przetwory, Jaja, Ryby i owoce morza, Warzywa i owoce, Cukier i wyroby cukiernicze, Miód, Używki, Przetwory zbożowe, Tłuszcze roślinne i zwierzęce, Mięso i przetwory mięsne, Drób i przetwory drobiowe).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej