Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(6)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(6)
Autor
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Davies Peter
(1)
Doroba Anita
(1)
Kim W. Chan
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Mauborgne Renée
(1)
Opaliński Ireneusz
(1)
Pardey David
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Wirkus Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Nowy produkt
(6)
Innowacje
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing
(1)
Planowanie
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści: Wstęp; Rozdz. I Innowacje jako czynnik przewagi konkurencyjnej (1.1. Klasyfikacja innowacji 1.2. Potrzeba innowacyjności 1.3. Rynek a innowacje 1.4.Oryginalna twórczość w technice 1.5. Wewnętrzne uwarunkowaniainnowacyjności 1.6 Przywództwo i proinnowacyjna kultura organizacji); Rozdz. II Zewnętrzne uwarunkowania innowacyjności firm (2.1. Uwarunkowania tworzenia innowacji 2.2. Wpływ otoczenia na transfer innowacji 2.3. Aspekty globalne procesów innowacyjnych); Rozdz. III Metody i narzędzia innowacyjnego zarządzania (3.1. Budowa strategii innowacyjnej 3.2. Radykalne i kompleksowe zmianyw organizacji - restrukturyzacja 3.3. Wybrane narzędzia doskonaleniaorganizacji 3.4. Wyszczuplanie przedsiębiorstwa jako źródło poprawyefektywności 3.5 Przyszłościowe formy organizacji przedsiębiorstw 3.6. Zarządzanie wiedzą jako czynnik przewagi konkurencyjnej); Rozdz. IV Zarządzanie nowym produktem (4.1. Istota produktu i nowego produktu 4.2. Strategiczny charakter zarządzania nowym produktem 4.3. Kreowanie produktu 4.4. Zarządzanie marką, i opakowaniem 4.5. Proces rozwoju nowego produktu 4.6. Zarządzanie cyklem życia nowego produktu 4.7. Czynniki sukcesu nowego produktu) ; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji. Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa). W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów. [cedewu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej