Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(2)
Autor
Kafel Piotr
(1)
Nowicki Paweł (towaroznawstwo)
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Sikora Tadeusz (1950- )
(1)
Stadnicka Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Normy ISO 9001
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Dokumentacja
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Inżynieria Produkcji / [Politechnika Rzeszowska])
Każda organizacja dąży do optymalizacji mechanizmów prowadzonej działalności. Może to oznaczać zwiększenie udziału w rynku, zmniejszenie kosztów, wdrożenie efektywniejszego zarządzania czynnikami ryzyka czy podniesienie poziomu zadowolenia klienta. System zarządzania jakością stanowi strukturę, która umożliwia monitorowanie i zwiększanie efektywności działań w każdym obszarze. Naprzeciw tym dążeniom wychodzą normy ISO serii 9000. Norma ISO 9001 to bez wątpienia standard cieszący się największym uznaniem na świecie spośród norm dotyczących systemowego zarządzania jakością. Korzysta z niej około 1 mln 200 tys. organizacji w 161 krajach. Jej założenia odnoszą się nie tylko do zarządzania jakością, lecz także do ogólnych kwestii związanych z systemowym zarządzaniem. Pomaga organizacjom w osiąganiu większego zadowolenia klienta i lepszej motywacji pracowników oraz ułatwia ciągłe udoskonalanie mechanizmów działania. Zmieniające się konteksty, w jakich przychodzi funkcjonować organizacjom, wymuszają na komitecie opracowującym normy ISO serii 9000 (TC 176) aktualizowanie norm. Ostatnia taka nowelizacja miała miejsce w 2015 r. W jej ramach wprowadzono m.in. podejście oparte na ryzyku, podejście procesowe stało się wymaganiem, a dokumentacja została zminimalizowana. W związku z tym organizacje posiadające system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001 będą zmuszone w trzyletnim okresie przejściowym dostosować posiadany system do wymagań normy ISO 9001:2015. Organizacje pragnące wdrożyć taki system też będą musiały poznać wymagania znowelizowanego systemu. Książka jest dedykowana zarówno organizacjom posiadającym już ten sytem, jak i wszystkim jednostkom zainteresowanym systemowym zarządzaniem jakością. Publikacja jest przeznaczona nie tylko dla osób praktycznie pragnących wprowadzić wymagania ISO 9001:2015, lecz także dla studentów studiów stacjonarnych, niestacjonarnych i słuchaczy studiów podyplomowych. ksiegarnia.edu.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105 (1 egz.)
Książka
W koszyku
System zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001 jest bardzo popularny. Jest on najczęściej wdrażanym i certyfikowanym systemem zarządzania na świecie, obejmującym ponad milion certyfikowanych obiektów. System zarządzania jakością przedstawiony w normie ISO 9001 może być wdrożony i funkcjonować w dowolnej organizacji, bez względu na jej wielkość i rodzaj. Istnieją jednak wymagania dotyczące dokumentowania wybranych działań mających miejsce w organizacji, które muszą być określone, aby wskazać zgodność w normą. Każda organizacja posługuje się ponadto dokumentacją dotyczącą prowadzonej działalności, ponieważ bez niej niemożliwe byłoby sprawne funkcjonowanie. W pracy podjęto próbę wskazania najważniejszych zasad odnoszących się do opracowywania i wykorzystania dokumentacji, tak aby była ona zgodna z wymaganiami systemu zarządzania jakością. Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym przedstawiono wymagania dotyczące dokumentacji systemów zarządzania jakością. Rozdział drugi zawiera omówienie wybranych procedur i instrukcji, które dotyczą elementów systemu zarządzania zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001 oraz systemów jakości stanowiących uzupełnienie tego systemu. W trzecim rozdziale przedstawiono zagadnienia dotyczące audytu wewnętrznego będącego podstawowym narzędziem doskonalenia organizacji w ramach funkcjonującego systemu zarządzania. [wydawca]
Spis treści: Dokumentacja systemu zarządzania jakością ; Charakterystyka wybranych procesów systemu zarządzania jakością ; Audyt systemu zarzadzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej