Form of Work
Książki
(17)
Poradniki i przewodniki
(13)
Proza
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(22)
unavailable
(9)
Branch
Planeta 11
(6)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(4)
Filia nr 9
(2)
Filia nr 10
(5)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 13
(6)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 18
(2)
Author
Snel Eline (1954- )
(4)
Falkiewicz Matylda
(2)
Kabat-Zinn Jon (1944- )
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Łyszkowska Blanka
(2)
Aamodt Sandra
(1)
Albertson-Wren J. Robin
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Craske Michelle Genevieve (1959- )
(1)
Czechowska Anna
(1)
Davenport Barrie
(1)
García Héctor (1981- )
(1)
Gibas Jarosław (1967- )
(1)
Greenland Susan Kaiser (1956- )
(1)
Hazlett-Stevens Holly
(1)
Jacewicz Agnieszka
(1)
Kamińska-Suchanek Beata
(1)
Kobat-Zinna Jona
(1)
Miralles Francesc (1968- )
(1)
Mączka Iwona
(1)
Nhât Hạnh (1926- )
(1)
Nir Eyal
(1)
Penman Danny
(1)
Reynolds Peter (1961- )
(1)
Roman Carole P
(1)
Scott Steve (psycholog)
(1)
Skowron Monika (tłumacz)
(1)
Skrzypczak Roman
(1)
Smoleńska Elżbieta (tłumacz)
(1)
Tarnowska Ewa
(1)
Unger Arlene K
(1)
Verde Susan
(1)
Waśkiewicz Olena (1974- )
(1)
Weare Katherine
(1)
Williams Mark
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Zimnoch Katarzyna
(1)
Year
2020 - 2021
(4)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(13)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(17)
Language
Polish
(17)
Audience Group
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
Rodzice
(3)
0-5 lat
(2)
9-13 lat
(1)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(1)
Subject
Mindfulness
(17)
Radzenie sobie ze stresem
(4)
Dzieci
(3)
Higiena psychiczna
(3)
Medytacja
(3)
Techniki relaksacyjne
(3)
Psychologia dziecka
(2)
Stres
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Błądzenie myślami
(1)
Ciąża
(1)
Dietetyka
(1)
Duchowość
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Kobieta
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Las
(1)
Lęk
(1)
Mózg
(1)
Nauczyciele
(1)
Obraz własnego ciała
(1)
Odchudzanie
(1)
Otyłość
(1)
Przezwyciężanie lęku
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia pracy
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Samokontrola
(1)
Samopoznanie
(1)
Stygmatyzacja społeczna
(1)
Terapia poznawcza oparta na uważności
(1)
Trening koncentracji
(1)
Uczniowie
(1)
Uczucia
(1)
Wpływ na zdrowie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zdrowy styl życia
(1)
Środowisko przyrodnicze
(1)
Subject: place
Japonia
(1)
Genre/Form
Poradnik
(13)
Opowiadania i nowele
(2)
Opracowanie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Psychologia
(9)
Rozwój osobisty
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
17 results Filter
Book
In basket
(Sensus)
Motocyklizm oznacza nie tylko motocyklową pasję czy styl życia. To przede wszystkim sposób widzenia świata. Indywidualny, daleki od sztampy i nudy. Taki, w którym słowo „wolność” ma nadrzędne znaczenie. To przeżywanie życia, z którego czerpie się garściami doświadczenie, radość i szczęście. Zarówno na oświetlonej słońcem prostej, jak i na smaganym deszczem zakręcie. Ale nie dość tego, bo jak się okazuje, motocyklizm może pomóc w zrozumieniu wielu idei socjologii, psychologii, filozofii zen, taoizmu czy wreszcie mindfulness. Jest niezwykle pojemną metaforą naszej życiowej drogi.... [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Auto/Moto (1 egz.)
Book
CD
In basket
Mindfulness to metoda treningu umysłowego, dzięki której zrozumiesz, że dobre samopoczucie i życie w harmonii ze sobą samym wpływa na każde działanie i dodaje odwagi w radzeniu sobie z codziennymi przeciwnościami. Poznaj sprawdzony ośmiotygodniowy program, nawiązujący do terapii poznawczej opartej na uważności (MBCT), wykorzystywanej z sukcesami m.in. w leczeniu depresji. Odzyskaj radość życia i naucz się, jak radzić sobie w walce ze stresem oraz rozdrażnieniem, w dobie codziennego zabiegania i chronicznego braku czasu. Doskonałym uzupełnieniem książki jest płyta z medytacjami, dzięki którym zaczniesz świadomie doświadczać chwili obecnej i docenisz "tu i teraz". Pragniesz żyć pełniej i szczęśliwiej? Zdecydowanie polecam przystępne metody, które znajdziesz w tej książce. [empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Ja (1 egz.)
Book
Audiobook
CD
In basket
Uważność i spokój żabki : ćwiczenia uważności dla dzieci... i ich rodziców / Eline Snel ; przekład Matylda Falkiewicz. - Warszawa : CoJaNaTo?, copyright 2015. - 130, [19] stron : ilustracje ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD).
Współczesne dzieci atakowane są wielką ilością bodźców: gry, smartfony, tablety i inne rozpraszacze wpływają znacząco na ich umiejętność koncentrowania się. Są równie zestresowane, co dorośli. Niektóre miewają, z powodu stresu, kłopoty z zaśnięciem. Inne odczuwają ciągły niepokój. Jak zatrzymać wir myśli, gdzie szukać „przycisku pauzy”? Rodzice i nauczyciele czują się często zupełnie bezradni wobec tego problemu. Świecka medytacja według Eline Snel jest narzędziem znakomicie dostosowanym do potrzeb dzieci. Dzięki niej mogą nauczyć się spokoju i świadomego reagowania. Dzięki swojej prostocie i skuteczności, zarówno w domu, jak i w szkołach, Metoda Eline Snel odnosi ogromne sukcesy w USA i północnej Europie. Metoda Eline Snel jest wprost inspirowana metodą uważności (mindfulness), stworzoną i dopracowaną przez Jona Kabat-Zinna. Opiera się na ćwiczeniach oddechowych, które pomagają się stopniowo skupić na tu i teraz i nabrać dystansu w stosunku do odczuwanego niepokoju i krążących w głowie zmartwień.[empik].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Pomóż swojemu dziecku (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
Book
In basket
Książka w wersji z plikami do pobrania.
Pierwsza książka o medytacji (świeckiej) dla dzieci. Ta prosta, przyjazna i skuteczna metoda zyskała entuzjastyczne opinie setek tysięcy rodziców, dzieci i pedagogów na całym świecie. W Holandii niemal w każdej szkole podstawowej jest przeszkolony nauczyciel, który codziennie prowadzi z uczniami kilkunastominutowe ćwiczenie uważności. W wielu szkołach odbywa się ono jednocześnie dla wszystkich uczniów i w tych właśnie placówkach efekty, w postaci poprawy dobrostanu dzieci, ich zdolności koncentracji i poziomu wzajemnej życzliwości są najbardziej uderzające. Same dzieci przepadają za tymi chwilami wyciszenia i spokoju. Nauczywszy się je wykonywać, same chętnie sięgają po to narzędzie, kiedy ogarniają je trudne emocje. Opanowanie tej sztuki to ogromny kapitał, który procentuje im przez całe życie. [wydawca]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Poczuj wraz z dzieckiem, jak chwila medytacji może przywrócić spokój, radość i równowagę w życiu.
This item is available in 7 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. N (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. N (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. N (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Op (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. N (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Uczucia (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. N (1 egz.)
Book
In basket
(Potęga Wizualizacji)
Nie daj się stresowi i trudom codzienności! Doktor Arlene K. Unger - psycholog kliniczna i trenerka wellness – proponuje 50 szybkich i skutecznych ćwiczeń opartych na technikach relaksacyjnych i mindfulness, pozwalających ci zwolnić tempo i odnaleźć spokój wszędzie, gdziekolwiek jesteś. Książka ta, dzięki poręcznej formie, stanie się pomocnym narzędziem, które zawsze możesz mieć przy sobie. Otwórz ją, aby cieszyć się spokojem i pozytywnymi myślami. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Psychologia (1 egz.)
Book
In basket
Nieustannie martwisz się różnymi sprawami? Obawy nie dają ci spać? Lęki zakłócają twoją pracę i relacje z innymi? Jeśli tak, możliwe, że masz tendencję do zamartwiania się lub zaburzeń lękowych. Nie ty jedna masz z tym problem. Badania wykazują, że wiele czynników sprawia, iż kobiety martwią się częściej iż mężczyźni. Jednak zmartwienia nie muszą komplikować ci życia. Dzięki przydatnym informacjom i praktycznym radom będziesz w stanie je pokonać. Książka ta jest zbiorem prostych, skutecznych technik walki z obawami. Uczy, jak wydostawać się ze spirali myśli, uczuć i zachowań, które napędzają błędne koło lęków. Przedstawione tu ćwiczenia pozwolą ci znaleźć nowe perspektywy, zrelaksować się i żyć pełnią życia. Dowiesz się, jak zmieniać myśli i energię w pozytywne działanie, zamiast marnować je na zamartwianie się. Holly Hazlett-Stevens jest doktorem psychologii na University of Nevada. Prowadzi badania nad lękiem i technikami relaksacyjnymi. Jest współautorką książki o progresywnym treningu relaksacyjnym. Dr Michelle G. Craske wykłada psychologię i psychiatrię na University of California i zarządza tam projektem Anxiety Disorders Behavioral Research Program. Jest autorką prac na temat zaburzeń lękowych, źródeł fobii i sposobów ich leczenia. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
o tym jak techniki uważnej obecności pomogły milionom dorosłych, czas na uważność wśród dzieci. Dziecko wolne od stresu to przełomowa książka oparta na programie stworzonym przez dr Jona Kabat-Zinna, która pomaga dzieciom zmniejszyć stres i radzić sobie w sytuacjach napięć. Teraz również dzieci mogą nauczyć się tego, jak sobie pomóc, stosując znane i sprawdzone od stuleci metody. Oparte na zabawie i przyjazne dzieciom techniki wzmacniają ich wewnętrzną i zewnętrzną świadomość oraz uwagę, a także umiejętności interpersonalne i emocjonalne, co wpływa pozytywnie na wyniki w szkole i sporcie. W książce znajdziemy narzędzia, dzięki którym dzieci lepiej poradzą sobie ze stresem i przezwyciężą takie problemy jak bezsenność, objadanie się, ADHD, nadmierny perfekcjonizm, niepokój i chroniczny ból. Dzięki tej książce również dzieci pomiędzy czwartym a osiemnastym rokiem życia będą mogły odnieść rozległe korzyści płynące z treningu uważności, korzystając z dostosowanych do wieku ćwiczeń, piosenek, gier i bajek. Są one owocem ponad dziesięcioletniego doświadczenia Susan Kaiser Greenland w uczeniu dzieci uważnej obecności.[lubimyczytac.pl].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Psychologia dziecka (1 egz.)
Book
In basket
Życie piękna katastrofa / Jon Kabat-Zinn ; przełożył Roman Skrzypczak. - Wydanie 4. zmienione i rozszerzone. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, 2018. - 720 stron : ilustracje ; 23 cm.
W zmienionym i rozszerzonym wydaniu swojego przełomowego dzieła Życie, piękna katastrofa Jon Kabat-Zinn kreśli dla nas ścieżkę życia pełną niuansów, dbałości o szczegóły i nieustannego zadziwienia. Czerpiąc ze swoich długoletnich doświadczeń w pracy z tysiącami indywidualnych przypadków, łączy osobiste historie swoich podopiecznych z najnowszymi odkryciami, by nauczyć nas wykorzystania inteligentnej świadomości w sposób, który radykalnie zmniejszy nasze obciążenie i pomoże nam odnaleźć radość nawet w najtrudniejszych chwilach życia. Ta książka może zmienić twoje życie. Skorzystaj z zaproszenia! [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Sensus)
Wyobrażenia o rodzicielstwie bywają naiwne. Wyidealizowany, pastelowy obraz szczęśliwej rodziny ma niewiele wspó,lnego z rzeczywistością: dziecko wywraca świat rodzicó,w do gó,ry nogami i powoduje u nich stan permanentnego wykończenia. A potem jest tylko trudniej. Każdy etap jego rozwoju oznacza kolejny zestaw problemó,w. Dodatkowo wspó,łcześni rodzice muszą się mierzyć z zalewem sprzecznych porad, trendó,w czy styló,w wychowawczych. Sprawy nie ułatwiają ciągłe zmiany kulturowe, społeczne i technologiczne. Wychowanie dziecka staje się poważnym wyzwaniem. To praktyczny poradnik, dzięki któ,remu sprostanie roli rodzica stanie się łatwiejsze. Podane tu strategie i techniki pozwolą Ci osiągnąć umysłowe skupienie potrzebne do tego, aby działać w sposó,b przemyślany, a nie reaktywny, a także okazywać troskę i wspó,łczucie w interakcjach z dziećmi, wspó,łmałżonkiem i ze sobą. W książce znalazły się informacje dotyczące poszczegó,lnych etapó,w rozwoju dziecka. Zaprezentowane strategie pokazano w praktyczny, gotowy do wdrożenia sposó,b: zostały dokładnie opisane, a opisy uzupełniono szeregiem porad i wskazó,wek. Szybko się przekonasz, że praktykowanie uważności prowadzi do zadziwiających zmian w nastawieniu i większej stabilizacji emocjonalnej. W efekcie stresujące sytuacje będą mniej stresujące, a radosne chwile - jeszcze piękniejsze!
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Dziecko (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
There are copies available to loan: sygn. 159.92 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Psychologia dziecka (1 egz.)
Book
In basket
Nierozpraszalni : jak panować nad uwagą i decydować o swoim życiu / Nir Eyal. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 271, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Power)
Od tego, czy jesteś uważnym człowiekiem, zależy wszystko: Twoje osiągnięcia w pracy, efekty nauki, jakość relacji z innymi ludźmi, a nawet życie seksualne. Umiejętność koncentracji decyduje o tym, czy przeżyjesz i jak wygląda Twoje życie. Dosłownie. Tymczasem większość ludzi zwyczajnie przegrywa walkę o swoją uwagę i pozwala rozpraszać się natłokowi bodźców. Telefon. Kolejny e-mail. Bezsensowne spotkanie. Reklama. Facebook, Instagram, magazyny plotkarskie. Czy zastanawiasz się czasami, do jakich imponujących wyników może dojść człowiek, który konsekwentnie dąży do celu i nie pozwala się rozproszyć? Ta książka mówi o jednym z najpoważniejszych problemów naszych czasów: dekoncentracji. Wyjaśniono w niej mechanizmy, które sprawiają, że przy braku kontroli nad uwagą człowiek nie podejmuje w pełni świadomych decyzji, a rozproszony umysł reaguje na pokusy, które marnują czas. Opisano ukryte mechanizmy psychologiczne, które doprowadzają nas do obłędu. Niestety, rozwiązaniem nie jest mentalna abstynencja od elektronicznych zabawek. Zamiast tego autor proponuje technikę konsekwentnego realizowania składanych sobie obietnic. Przedstawia też poparty badaniami czteroetapowy model takiego postępowania. Ponadto nie szczędzi praktycznych wskazówek ułatwiających wdrożenie go w codziennym życiu. W efekcie odzyskasz władzę nad swoim czasem i swoją przyszłością! [swiatksiazki.pl]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Ja (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Sensus)
Doskonale wiemy, że najmłodsi potrzebują regularnego treningu fizycznego, nawet jeśli nie planują kariery sportowej. Jednak nie tylko mięśnie wymagają ćwiczeń! Równie ważna jest praca nad mózgiem, żeby wzmacniać i rozwijać te jego części, które odpowiadają za podejmowanie decyzji, oraz doskonalić umiejętności zapamiętywania i przypominania sobie informacji. Wartościowym efektem takiego treningu jest także nauka kontroli reakcji "uciekaj lub walcz". Przede wszystkim należy nauczyć się uważności. To trudne słowo oznacza bycie świadomym, co jest tu i teraz: co właśnie widzimy, słyszymy, odczuwamy i jakich doświadczamy emocji. Uważność pomaga przejąć kontrolę nad sytuacją i podjąć najlepszą decyzję w danej chwili. Ta książka jest przeznaczona dla najmłodszych czytelników. Przywołuje historie dzieci, które znalazły się w trudnej sytuacji i musiały dokonać wyboru - a poradziły sobie z tym dzięki wielu różnym technikom. Te zostały opisane głosami samych dzieci, które dzielą się również własnymi ćwiczeniami na uważność, do zastosowania w różnych okolicznościach życiowych. Ponadto znalazły się tu propozycje świetnych ćwiczeń kształcących umiejętność skupiania się na własnych emocjach i rozpoznawania ich. To rzecz, którą młodzi odbiorcy mogą przeczytać wspólnie z rodzicami albo samemu po cichu - a potem wypróbować zaprezentowane techniki, a te, które polubią najbardziej, stosować jak najczęściej w codziennym życiu. W tej książce znajdziesz ćwiczenia: - na uważność w domu, - na uważność w szkole, - na uważność w relacjach z innymi dziećmi [wydawca]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Wychowanie w rodzinie (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Długo wyczekiwana książka autorki bestsellera „Uważność i spokój żabki”, tym razem dla dzieci (od 5 do 10 lat), pełna zabaw, ćwiczeń inspirowanych jogą, zadań rozwijających świadomość zmysłów, historii do czytania i myślenia, gier, wyzwań, naklejek, plakatów i innych cudów. Dodatkowo zawiera sześć zupełnie nowych nagrań (do pobrania). Dzięki niej dziecko przez zabawę poznaje siebie, uczy się obserwować swoje doznania i otoczenie, swoje emocje, pragnienia i marzenia, poznaje tajniki uważności. Gdy dzieci wykształcą w sobie umiejętność uważnej obecności, podążą ku pogodniejszej i szczęśliwszej dorosłości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Pedagogika-gry i zabawy (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. 7 (1 egz.)
Book
In basket
Thich Nhat Hanh jest niekwestionowanym autorytetem w zakresie nauki mindfulness i aktywistą promującym pokój na świecie. Napisał wiele książek, które również w Polsce spotkały się z ogromnym zainteresowaniem, zyskując status bestsellerów. „Szczęśliwi nauczyciele zmieniają świat” to pierwszy oficjalny przewodnik po mindfulness dla nauczycieli, który pomaga im osiągnąć spokój i harmonię w codziennych działaniach. To bezpośrednio przekłada się na wyniki ich pracy i efekty nauczania. Książka zawiera proste kroki, które pomagają nauczycielom w praktykowaniu uważności na wszystkich szczeblach edukacji. Autorzy pokazują nauczane przez siebie podstawowe techniki, a także prezentują wskazówki od nauczycieli wykorzystujących praktykę uważności podczas pracy. Obszerne przykłady konkretnych działań, wskazówki i szczegółowe instrukcje pomagają zrozumieć, na czym polega praktyka uważności i w jaki sposób może pomóc w codziennej pracy nauczyciela.[mamania.pl].
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Wiedza ta od stuleci stanowi fundament filozofii i medycyny japońskiej, ale dopiero niedawno sztuka shinrin-yoku, poparta naukowymi dowodami, zaczęła fascynować ludzi Zachodu. Shinrin-yoku to dosłownie „sztuka kąpieli leśnych” lub inaczej „sztuka zanurzenia się w zieleni”. W naturze znajduje się wszystko, czego człowiek potrzebuje do osiągniecia stanu równowagi i spokoju. Shinrin-yoku uczy, jak obcować z przyrodą tak, by wyciszyć myśli, wzmóc koncentrację, poprawić kondycję fizyczną, a przede wszystkim odzyskać radość i witalność. [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Ja (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Book
In basket
Co jest kluczem do skutecznej utraty wagi? Jeśli, tak jak większość z nas, próbowaliście ograniczać spożycie kalorii, piliście upiorne, rzekomo odchudzające, napoje, unikaliście tłustych produktów i zamienialiście cukier na słodziki, wiecie już na pewno, że skutkiem wszystkich tych decyzji po kilku latach ważycie raczej dużo więcej niż mniej niż wcześniej. Prawda jest w gruncie rzeczy taka, że jeśli ktoś wam się zwierzy, że zaczął się odchudzać, możecie mieć pewność, że za kilka lat będzie ważył... więcej. W ubiegłym roku 108 milionów Amerykanów stosowało jakąś dietę odchudzającą - na dodatek przy aplauzie lekarzy, członków rodziny i przyjaciół. A jednak wyniki długoterminowych badań, w których obserwuje się osoby na diecie, konsekwentnie potwierdzają, że ludzie ci w ciągu 2-15 lat od rozpoczęcia diety przybierają na wadze więcej, niż osoby, które takich diet nie stosują... [nota wydawcy]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Zdrowie (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Diety (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 612/613 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again