Form of Work
Książki
(25)
Proza
(14)
E-booki
(7)
IBUK Libra
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Filmy i seriale
(1)
Status
unavailable
(43)
available
(34)
unknown
(5)
Branch
Planeta 11
(19)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(3)
Filia nr 2
(4)
Filia nr 4
(3)
Filia nr 5
(5)
Filia nr 6
(9)
Filia nr 9
(8)
Filia nr 10
(3)
Filia nr 12
(6)
Filia nr 13
(9)
Filia nr 15
(4)
Filia nr 16
(4)
Filia nr 18
(4)
Author
zbiorowa Praca
(5)
Carter Chris (1965- )
(2)
Kluza Mikołaj
(2)
Lupa Iwona
(2)
Aleksandrowicz Renata
(1)
Barber Kathleen
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Boyega John (1992-)
(1)
Carroll Henry
(1)
Cook Robin (1940- )
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dudzik Katarzyna (tłumacz)
(1)
Eggers Dave (1970- )
(1)
Etzold Veit (1973- )
(1)
Fielding Helen (1958- ). Autor
(1)
Ford Sam
(1)
Gallagher Billy (1992- )
(1)
Green Joshua
(1)
Gądek Mariusz
(1)
Hanks Tom (1956- )
(1)
Jenkins Henry
(1)
Karłowska Katarzyna
(1)
Karłowski Jan
(1)
Kleszcz Ewa
(1)
Kosior Filip (1992- )
(1)
Kończak Sebastian
(1)
Lozano Garbala David (1974- )
(1)
Matuszewski Paweł
(1)
McManus Karen M
(1)
Mincer Weronika
(1)
Moss Marcel
(1)
Mróz Remigiusz (1987- )
(1)
Nosowska Katarzyna (1971- )
(1)
Nowak Krystian
(1)
Olszewski Michał (1977- )
(1)
Piasecka-Byra Anna
(1)
Ponsoldt James (1978- )
(1)
Ronson Jon (1967- )
(1)
Rusińska-Giertych Halina
(1)
Seager Charlotte
(1)
Siara Olga
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumacz)
(1)
Szymański Maciej (tłumacz)
(1)
Thorne D. B
(1)
Urban Miłosz
(1)
Vaidhyanathan Siva
(1)
Watson Emma (1990- )
(1)
Wierzbicka Paulina
(1)
Wołk-Łaniewski Jerzy (1986- )
(1)
Wróblewski Michał
(1)
Zacharzewski Michał
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Żuławnik Jacek (1977- )
(1)
Year
2010 - 2019
(34)
Time Period of Creation
2001-
(24)
Country
Poland
(32)
United States
(1)
Language
Polish
(32)
English
(1)
Audience Group
14-17 lat
(2)
Młodzież
(2)
Demographic Group
Literatura polska
(6)
Literatura amerykańska
(5)
Literatura angielska
(4)
Film amerykański
(1)
Film arabski
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Subject
Media społecznościowe
(26)
Internet
(4)
Portal społecznościowy
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Autoprezentacja
(2)
Dziennikarze
(2)
Kobieta
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Okrucieństwo
(2)
Osoby zaginione
(2)
Prawo do prywatności
(2)
Psychologia kryminalistyczna
(2)
Reklama
(2)
Robert Hunter
(2)
Stalking
(2)
Tajemnica
(2)
Zabójstwo
(2)
Anestezjolodzy
(1)
Bibliologia
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bridget Jones
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Błędy medyczne
(1)
Celebryci
(1)
Chirurdzy
(1)
Content marketing
(1)
Copywriterzy
(1)
Czytelnictwo
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Eggers, Dave
(1)
Facebook
(1)
Fotografie
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry online
(1)
Głombiowski, Karol
(1)
Hipsterzy
(1)
Image
(1)
Innowacje społeczne
(1)
Instagram
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Koty
(1)
Lato
(1)
Licea
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Media
(1)
Mężczyzna
(1)
Nastolatki
(1)
Nosowska, Katarzyna
(1)
Oszustwo
(1)
Photoshop
(1)
Piosenkarze polscy
(1)
Pisarze
(1)
Policjanci
(1)
Pracoholizm
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Prześladowanie
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations
(1)
Relacje romantyczne
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzina
(1)
Samorealizacja
(1)
Samotne matki
(1)
Sekty i nowe ruchy religijne
(1)
Seryjni zabójcy
(1)
Snapchat
(1)
Spiegel, Evan
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Start-up
(1)
Szantaż (prawo)
(1)
Uczniowie
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Wdowy
(1)
Wstyd
(1)
YouTuberzy
(1)
Zabójcy
(1)
Zabójstwa seryjne
(1)
Zarządzanie
(1)
Życie codzienne
(1)
Subject: work
Krąg
(1)
Subject: time
2001-
(5)
Subject: place
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Berlin (Niemcy)
(1)
Boston (Stany Zjednoczone)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
Powieść
(8)
Thriller
(8)
Powieść obyczajowa
(5)
Kryminał
(4)
Poradnik
(3)
Monografia
(2)
Publicystyka
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Blog
(1)
Felieton
(1)
Film fabularny
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Reportaż
(1)
Science fiction
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
36 results Filter
Book
In basket
Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieustannego dokształcania się i bycia na bieżąco z wszelkimi zmianami w tym obszarze. Wydaje się jednak, iż w całym tym pościgu wciąż aktualne są klasyczne teorie z obszaru marketingu i zarządzania. Niezmienny od lat pozostaje fakt, iż należy dostarczyć produkt zgodnie z potrzebami odbiorców.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 13 (1 egz.)
Authority data
Marketing społecznościowy (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Marketing elektroniczny (hasło przedmiotowe)
zob. też Portal społecznościowy (hasło przedmiotowe)
zob. też Blogi (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Marketing w mediach społecznościowych ; Portal społecznościowy - stosowanie - marketing ; Blogi - stosowanie - marketing
Book
In basket
Nie odpisuj / Marcel Moss. - Poznań : Filia, 2019. - 399, [1] strona ; 21 cm.
(Mroczna Strona)
Martyna prowadzi profil społecznościowy, na którym internauci anonimowo zdradzają swoje tajemnice. Pogrążona w depresji kobieta zaczytuje się w problemach obcych ludzi, których cierpienie dodaje jej otuchy. Wydaje jej się nawet, że zna swoich czytelników lepiej niż oni sami. Pewnego dnia dostaje jednak wiadomość, którą powinna była zignorować. Opróżniona butelka wina sprawia, że dziewczyna traci czujność i odpisuje. W jednej chwili Martyna przestaje być tylko powiernicą sekretów anonimowych internautów. Od teraz staje się częścią czyjegoś życia, które jest jeszcze bardziej przerażające niż to opisywane w zwierzeniach. [lubimyczytac.pl]
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 6.
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 6.
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
All copies are currently on loan (1 egz.)
Authority data
Media społecznościowe (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Portale internetowe (hasło przedmiotowe) ; Środki masowego przekazu (hasło przedmiotowe)
zob. też Altmetria (hasło przedmiotowe) ; Czytanie społecznościowe (hasło przedmiotowe) ; Komunikacja internetowa (hasło przedmiotowe) ; Kultura uczestnictwa (hasło przedmiotowe) ; User-generated content (hasło przedmiotowe) ; Uzależnienie od Internetu (hasło przedmiotowe) ; Web 2.0 (hasło przedmiotowe) ; Web 3.0 (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Portal społecznościowy (hasło przedmiotowe) ; Radio społeczne (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Blog (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Media niekomercyjne ; Media obywatelskie ; Media społeczne ; Media środowiskowe ; Media trzeciego sektora ; Nadawca społeczny ; Social media
Book
In basket
Co zrobisz, jeśli konto twojej idolki okaże się największym oszustwem na You Tubie Lily Loves, popularna youtuberka, ma wszystko: dizajnerskie mieszkanie, własną linię kosmetyków i miłość gwiazdy rocka. Melissa, jej szesnastoletnia fanka, posunie się naprawdę daleko, żeby zdobyć to samo! Czy życie w kłamstwie - zarówno w necie, jak i w realu - jest warte każdej ceny
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. P (1 egz.)
Book
In basket
Clara Vidalis, patopsycholożka, profilerka i przede wszystkim świetna detektyw, otrzymuje kopertę z płytą CD. Na płycie znajduje się krótki, ale przerażający filmik - zamaskowany mężczyzna podcina gardło młodej, ładnej dziewczynie... [lubimyczytac.pl.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. K (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. K (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. K (1 egz.)
Book
DVD
In basket
Photoshop dla e-commerce i social media / Sebastian Kończak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2015. - 240 s. : il. kolor. ; 24 cm + DVD.
(Onepress)
Obraz wart więcej niż tysiąc słów! Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej oko fotografii lub grafiki. Jeśli brakuje ci wiedzy i narzędzi, a wizualizacje, infografiki i zdjęcia, które umieszczasz w sieci, nie przynoszą pożądanych efektów, zajrzyj do tej książki! Oto pierwszy na polskim rynku podręcznik o wykorzystaniu najpopularniejszego programu graficznego na świecie - Photoshopa - w działalności e-commerce i social media. Ponieważ e-handel i media społecznościowe wykorzystują zlepek technologii, umiejętności i doświadczeń z różnych branż, w tej książce Photoshop i zadania w nim wykonywane przeplatają się z poradami dotyczącymi właściwej i skutecznej promocji online. Na płycie DVD dołączonej do książki czytelnik znajdzie dodatkowe ćwiczenia oraz materiały wideo, do których w książce odwołuje się autor. [empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Grafika komputerowa (1 egz.)
Book
In basket
Wiadomość na telefon komórkowy. Nadawca nieznany. Grozi, że jeśli nie dołączysz do gry, kompromitujące cię nagranie dotrze do kogoś, na kim ci zależy. To, co dla ciebie najważniejsze, nawet twoje życie - wszystko znalazło się w niebezpieczeństwie. Boisz się. Valkiria cię wybrała. Nie uciekniesz. Niebezpieczeństwa czyhające w sieciach społecznościowych, miłość oraz szantaż to tylko niektóre składniki tego trzy­mającego w napięciu thrillera. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. S (1 egz.)
Book
In basket
Celem książki jest próba określenia możliwości zwiększenia efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych. Autorka porusza w niej zagadnienia z zakresu m.in. oceny i pomiaru efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych, narzędzi pomiaru, efektywności tych mediów w: sprzedaży i dystrybucji, reklamie, brandingu i zarządzania relacjami z klientem. W książce została przeprowadzona analiza porównawcza efektywności social media marketingu z e-mail marketingiem, SEO, AdWords, reklamami displayowymi i tradycyjnymi formami działań marketingowymi. Zaprezentowany został także autorski model efektywnego social media marketingu (eSMM) i jego wybrane instrumenty, jak np. buzz marketing i marketing afiliacyjny, marketing automation, content marketing, lead nurturing, wideo marketing, czy też storytelling. Omówione zostały szeroko zagadnienia, które stanowią idealną podstawę dla osób rozpoczynających działania w social media. Rozważania teoretyczne zostały wzbogacone analizami przeprowadzonych wywiadów z dziesięcioma ekspertami – praktykami social media marketingu oraz innych obszarów marketingu internetowego i tradycyjnego. Również osoby bardziej zaawansowane znajdą tu wiele praktycznych porad i wskazówek. Książka ma charakter popularnonaukowy. Skorzystać z niej mogą także teoretycy zainteresowani problemem efektywności social media marketingu, jak i studenci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie 2. poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 272 strony ; 21 cm.
Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą... Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach. [helion.pl]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Egzemplarze w opracowaniu
Egzemplarze w opracowaniu
Egzemplarze w opracowaniu
Book
In basket
Hashtag / Remigiusz Mróz. - Poznań : Czwarta Strona - Grupa Wydawnictwa Poznańskiego, copyright 2018. - 423, [1] strona ; 21 cm.
Jedna przesyłka zmieniła jej życie. "Twoja paczka już na ciebie czeka!" - brzmiała wiadomość, która wydawała się zwykłą pomyłką. Tesa nie spodziewała się żadnej przesyłki, niczego nie zamawiała w sieci - a nawet gdyby to zrobiła, z pewnością nie wybrałaby dostawy do paczkomatu. Jeśli nie musiała, nie wychodziła z domu. Postanowiła jednak sprawdzić tajemniczą przesyłkę - i okazało się to największym błędem, jaki kiedykolwiek popełniła. Wpadła bowiem w spiralę zdarzeń, która miała zupełnie odmienić jej życie… Gdy Tesa na nowo odkrywa swoją przeszłość, przez media społecznościowe przetacza się nowy trend. Kolejni internauci zamieszczają wpisy z hashtagiem #apsyda. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że osoby te od lat uznawane były za zaginione… [nota wydawcy]
This item is available in 12 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Kryminał, S (2 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. K (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
All copies are currently on loan (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
All copies are currently on loan: sygn. S (2 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
All copies are currently on loan: sygn. S, (2 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. K (3 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
All copies are currently on loan: sygn. K (2 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
Book
In basket
#upał / Michał Olszewski. - Kraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2017. - 317, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
Fikcja bardziej bolesna niż rzeczywistość. Wszystko dzwoni, pika, wibruje. Klikasz, odbierasz, gnasz. Zewsząd dopadają cię setki newsów. Nie pamiętasz, co czytałeś, dlaczego, gdzie, po co. Uwięziony w wirtualnym świecie nie dostrzegasz odległej o milion lat świetlnych rzeczywistości, aż w brutalny sposób przypomni ci o swoim istnieniu. "#upał" to opowieść o pułapce, w którą wpaść może każdy, o sieci, którą na nas zastawiono, o (nie)obecności, pracoholizmie, manipulacji. Autor z wirtuozerią i pozorną lekkością prowadzi czytelnika do piorunującego finału. [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Ob (1 egz.)
Book
In basket
Jon Ronson lubi mierzyć się z trudnymi i intrygującymi tematami; zgłębia je empirycznie, zawsze chce doświadczyć choćby części tego, czego doświadczyli - lub wciąż doświadczają - opisywani przez niego ludzie. Podróżuje po świecie, przeprowadza wywiady, dociera do źródeł, bierze udział w niecodziennych wydarzeniach, osobliwych kursach i dziwnych eksperymentach. Nie boi się konfrontacji z tym, co większość z nas zapewne przerażałoby, budziło opór, a co najmniej, zażenowanie. Dzięki temu - i dzięki lekkiej, przyprawionej ironią, dystansem i poczuciem humoru narracji Ronsona - mamy możliwość poznania zagadnień niezwykle ciekawych, intrygujących, a wręcz niepokojących; słowem: takich, o które chcielibyśmy, ale wstydzimy się zapytać. I to właśnie wstyd jest tematem najnowszej książki autora, obecnego od wielu lat na listach bestsellerów Jona Ronsona.
#WstydźSię! to wciągająca i błyskotliwa opowieść o jednej z najbardziej niedocenianych sił rządzących światem: o wstydzie. Okazuje się bowiem, że dzięki internetowi publiczne zawstydzanie - dawna metoda przywoływania do porządku niepokornych, przestępców i wichrzycieli - przeżywa dziś renesans. Staje się nową metodą wymierzania sprawiedliwości. Karzącą ręką ludowej demokracji. Cyfrową wersją średniowiecznego pręgierza.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Literatura faktu (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Antisocial Media, książka poświęcona hegemonii Facebooka, ukazuje się w najlepszym możliwym momencie, wpisując się w debatę o roli mediów społecznościowych w zachodnim modelu demokracji. Antisocial Media to atak na obecny model biznesowy Facebooka wszystkich frontach. Autor opisuje manipulacje, jakim poddawany jest użytkownik po to, aby uzależnić go od Facebooka. Ten „największy na świecie system inwigilacji” gromadzi dane o dwóch miliardach użytkowników. Żaden inny nośnik reklam nie może się równać z tym, co oferuje serwis Zuckerberga. Oferta gazet, magazynów i telewizji wypada przy tym bardzo blado. W systemie Zuckerberga produktem jesteśmy my - i nasza uwaga. [lubimyczytac.pl]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Media (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 35.4 (1 egz.)
Book
In basket
Najnowsza powieść mistrza thrillera medycznego! Noah Rothauser jest rezydentem w Boston Memorial Hospital. Szpital słynie z nowoczesnego wyposażenia, w tym „hybrydowych sal operacyjnych przyszłości“, które wydają się istnym dobrodziejstwem - do czasu, aż w jednej z nich umiera pacjent. Noah obwinia światowej sławy chirurga, doktora Williama Masona, który nie potraktował operacji z należytą uwagą, a następnie sfałszował zapis w karcie pacjenta. Mason z kolei oskarża doktor Avę London, anestezjolożkę, która znieczulała pacjenta. Noah stopniowo zaczyna kwestionować dotychczasowe ustalenia, a także postawę Avy, która, jak się okazuje, prowadzi znacznie ciekawsze życie, niż mu się wydawało. Gdy stawką są jego wiarygodność i posada, Noah nie ma wyboru: musi ustalić, gdzie leży prawda, który z lekarzy ponosi winę i komu można zaufać.[lubimyczytac.pl].
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. S (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. S (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. S (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
Book
In basket
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?” Mówiąc po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces. Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie… Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować… [taniaksiazka.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Egzemplarze w opracowaniu
Book
In basket
Wszyscy mają jakieś sekrety, prawda? Pytanie tylko, do czego są gotowi się posunąć, żeby nie wyszły na jaw. Czytajcie uważnie, a może uda wam się rozwikłać tę zagadkę. W poniedziałkowe popołudnie pięcioro uczniów liceum Bayview zostaje zatrzymanych za karę po lekcjach. Bronwyn, kujonka, przygotowuje się do studiów na Uniwersytecie Yale i nigdy nie łamie zasad. Addy, ślicznotka, to idealna księżniczka licealnego balu. Nate, diler, znajduje się pod nadzorem kuratorskim. Cooper, sportowiec, to gwiazda szkolnej drużyny baseballu. Simon, outsider, twórca słynnej aplikacji rozpowszechniającej plotki o uczniach. Tyle że Simon nie wyjdzie z tego żywy. A policja uzna, że jego śmierć nie była przypadkowa, bo następnego dnia planował opublikować pikantne informacje na temat czwórki osób, które odbywały z nim karę. Podejrzenie o morderstwo pada na Bronwyn, Addy, Coopera i Nate’a. Czy naprawdę zabili Simona, czy może zostali w to wrobieni przez mordercę, który wciąż znajduje się na wolności? [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
Book
In basket
Młoda dziennikarka Sophie Fortune znika w tajemniczych okolicznościach. Policja bardzo szybko rezygnuje z poszukiwań. Dziewczyna miała za sobą próby samobójcze, a tym razem zostawiła wiadomość: TO SIĘ MUSI SKOŃCZYĆ. DZIŚ JUŻ KONIEC. Zrozpaczony ojciec dziewczyny - choć przed laty, pochłonięty pracą w Dubaju, stracił kontakt z córką - nie chce uwierzyć w jej samobójstwo. Na własną rękę rozpoczyna śledztwo i szybko odkrywa kilka niepokojących faktów. Zanim Sophie zniknęła, przygotowywała dziennikarską prowokację dla brukowca, w którym pracowała. W tym samym czasie dziewczyna była wielokrotnie atakowana na swoim blogu przez osobę podpisaną jako Starry Ubado. Ktoś składał na nią donosy i nasyłał policję. Została napadnięta na ulicy przez tajemniczego napastnika. Cały czas żyła w strachu przed bezwzględnym internetowym trollem, który wiedział o niej o wiele za dużo. A to dopiero początek koszmaru, jaki ktoś dla niej przygotował. Ten thriller przeraża! Od tej pory kilka razy zastanowisz się, nim wrzucisz do sieci zdjęcie lub wpis. [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Kryminał (1 egz.)
Book
In basket
Książkowa wersja najlepszego bloga o wojnie płci. [szminkanakoszuli.blog.onet.pl]
O sprawach męsko-damskich czy też damsko-męskich z humorem i polotem. Bez zbędnych grzeczności lub też uszczypliwości. Jednoznacznie i symbolicznie. Jeden temat przedstawiony z każdej strony, w końcu punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a w tym wypadku od płci. Koszula - czyli samiec jaskiniowy z mocno wyeksponowanymi potrzebami pierwszymi. Nie dam babie pluć nam w twarz! Szminka - niewinne dziewczę, które dało się skusić dużemu człowiekowi z maczuga do zamieszczania swoich spostrzeżeń w wirtualnym świecie. [gandalf].
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. My (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Poradnik dla użytkowników Instagrama. Masz już konto na Instagramie i publikujesz swoje fotki, lecz liczba twoich fanów nie zmienia się. W poradniku znajdziesz praktyczne i sprawdzone rady, jak poprawić swój profil i zdobyć tysiące nowych obserwatorów na Instagramie. Pięćdziesięciu sławnych Instagramowiczów odkrywa swoje sekrety: techniki fotograficzne, rodzaje opisów oraz style zarządzania kontem. Tysiące porad, wspaniałe zdjęcia, bezcenna wiedza dla użytkowników Instagrama!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Sieć (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again