Form of Work
Książki
(44)
Proza
(28)
E-booki
(7)
IBUK Libra
(7)
Poradniki i przewodniki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Audiobooki
(3)
Filmy i seriale
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Status
available
(89)
unavailable
(46)
unknown
(2)
Branch
Planeta 11
(31)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(5)
Filia nr 2
(6)
Filia nr 4
(4)
Filia nr 5
(11)
Filia nr 6
(17)
Filia nr 9
(14)
Filia nr 10
(6)
Filia nr 12
(5)
Filia nr 13
(17)
Filia nr 15
(4)
Filia nr 16
(8)
Filia nr 18
(8)
Author
zbiorowa Praca
(5)
Moss Marcel
(3)
Carter Chris (1965- )
(2)
Karłowska Katarzyna
(2)
Kluza Mikołaj
(2)
Kosior Filip (1992- )
(2)
Lupa Iwona
(2)
Studziński Adam
(2)
Szamałek Jakub (1986- )
(2)
Aleksander Vanessa
(1)
Aleksandrowicz Renata
(1)
Barber Kathleen
(1)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Boyega John (1992-)
(1)
Carroll Henry
(1)
Chiusi Fabio
(1)
Cook Robin (1940- )
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dudzik Katarzyna (tłumacz)
(1)
Eggers Dave (1970- )
(1)
Etzold Veit (1973- )
(1)
Fielding Helen (1958- ). Autor
(1)
Gallagher Billy (1992- )
(1)
Grabowski Piotr (1968- )
(1)
Guzowska Marta (1967- )
(1)
Gądek Mariusz
(1)
Hanks Tom (1956- )
(1)
Hansen Anders (1974- )
(1)
Holtz Paulina (1977- )
(1)
Jacaszek Michał (1972- )
(1)
James Wendy
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Karłowski Jan
(1)
Kerth Maria
(1)
Kleszcz Ewa (tłumacz)
(1)
Koman Jacek (1956- )
(1)
Komasa Jan (1981- )
(1)
Kończak Sebastian
(1)
Kulesza Agata (1971- )
(1)
Lenkiewicz Jolanta (tłumacz)
(1)
Lesień Michał (1974- )
(1)
Lewińska Małgorzata (1971- )
(1)
Lozano Garbala David (1974- )
(1)
Mac Amber
(1)
Matuszewska Izabela (tłumacz)
(1)
McCready Amy
(1)
McManus Karen M
(1)
Mincer Weronika
(1)
Moggach Lottie
(1)
Mróz Remigiusz (1987- )
(1)
Musiałowski Maciej (1993- )
(1)
Nosowska Katarzyna (1971- )
(1)
Nowak Krystian
(1)
Nowak Majka
(1)
Olszewski Michał (1977- )
(1)
Pacewicz Mateusz
(1)
Piasecka-Byra Anna
(1)
Pomadowska Dorota
(1)
Ponsoldt James (1978- )
(1)
Pryciak Agata
(1)
Rogala Małgorzata
(1)
Roguski Artur
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Ronson Jon (1967- )
(1)
Rusińska-Giertych Halina
(1)
Seager Charlotte
(1)
Shapiro Jordan
(1)
Siara Olga
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumacz)
(1)
Stenka Danuta (1961- )
(1)
Szymański Maciej (tłumacz)
(1)
Thorne D. B
(1)
Urban Miłosz
(1)
Urbaniak Monika (ilustrator)
(1)
Vaidhyanathan Siva (1966- )
(1)
Watson Emma (1990- )
(1)
Wierzbicka Paulina
(1)
Willis Connie (1945- )
(1)
Wiszniewski Maksymilian
(1)
Więdłocha Agnieszka (1986- )
(1)
Wołk-Łaniewski Jerzy (1986- )
(1)
Wójcik Kinga (1994- )
(1)
Zacharzewski Michał (1977- )
(1)
Zieliński Piotr
(1)
Ładczuk Radosław (1976- )
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Żuławnik Jacek (1977- )
(1)
Year
2020 - 2021
(13)
2010 - 2019
(43)
Time Period of Creation
2001-
(46)
Country
Poland
(54)
United States
(1)
Language
Polish
(54)
English
(1)
Audience Group
14-17 lat
(3)
Młodzież
(3)
9-13 lat
(2)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(17)
Literatura amerykańska
(6)
Literatura angielska
(5)
Film amerykański
(1)
Film arabski
(1)
Film polski
(1)
Literatura australijska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Subject
Media społecznościowe
(48)
Internet
(7)
Nastolatki
(5)
Kobieta
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Marketing elektroniczny
(3)
Mowa nienawiści
(3)
Prawo do prywatności
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Tajemnica
(3)
Autoprezentacja
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Dzieci
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(2)
Dziennikarze
(2)
Facebook
(2)
Hakerzy
(2)
Instagram
(2)
Komunikacja internetowa
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Okrucieństwo
(2)
Osoby zaginione
(2)
Policjanci
(2)
Psychologia kryminalistyczna
(2)
Reklama
(2)
Robert Hunter
(2)
Rodzeństwo
(2)
Rodzina
(2)
Samobójstwo
(2)
Stalking
(2)
Szantaż (prawo)
(2)
Uczniowie
(2)
Wpływ (politologia)
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zabójstwo
(2)
Anestezjolodzy
(1)
Audiodeskrypcja
(1)
Bibliologia
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Blogerzy
(1)
Bridget Jones
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Błędy medyczne
(1)
Celebryci
(1)
Centra handlowe
(1)
Chirurdzy
(1)
Content marketing
(1)
Copywriterzy
(1)
Cyberseks
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Czytelnictwo
(1)
Depresja
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dystopia
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja medialna
(1)
Eggers, Dave
(1)
Egoizm
(1)
Erotyzm
(1)
Fake news
(1)
Film amerykański
(1)
Fonoholizm
(1)
Fotografie
(1)
Futurologia
(1)
Globalizacja
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry online
(1)
Głombiowski, Karol
(1)
Handel narkotykami
(1)
Hipsterzy
(1)
Image
(1)
Influencerzy
(1)
Innowacje społeczne
(1)
Inwigilacja
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Koty
(1)
Kradzież tożsamości
(1)
Kultura masowa
(1)
Lato
(1)
Lena Rudnicka
(1)
Licea
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Media
(1)
Mobbing
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Mózg
(1)
Mężczyzna
(1)
Nienawiść
(1)
Nieposłuszeństwo
(1)
Nosowska, Katarzyna
(1)
Subject: work
Black mirror (serial filmowy)
(1)
Krąg
(1)
Subject: time
2001-
(9)
Subject: place
Warszawa (woj. mazowieckie)
(4)
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(2)
Australia
(1)
Berlin (Niemcy)
(1)
Boston (Stany Zjednoczone)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Genre/Form
Powieść
(18)
Thriller
(15)
Poradnik
(8)
Powieść obyczajowa
(7)
Kryminał
(6)
Film fabularny
(2)
Monografia
(2)
Powieść psychologiczna
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Science fiction
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Blog
(1)
Esej
(1)
Felieton
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Psychologia
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
58 results Filter
Audiobook
CD
In basket
Nie odpisuj / Marcel Moss. - [Poznań] : Filia ; [Piaseczno] : Storybox.pl, copyright 2020. - 1 CD ( 9 godz. 53 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Martyna prowadzi profil społecznościowy, na którym internauci anonimowo zdradzają swoje tajemnice. Pogrążona w depresji kobieta zaczytuje się w problemach obcych ludzi, których cierpienie dodaje jej otuchy. Wydaje jej się nawet, że zna swoich czytelników lepiej niż oni sami. Pewnego dnia dostaje jednak wiadomość, którą powinna była zignorować. Opróżniona butelka wina sprawia, że dziewczyna traci czujność i odpisuje. W jednej chwili Martyna przestaje być tylko powiernicą sekretów anonimowych internautów. Od teraz staje się częścią czyjegoś życia, które jest jeszcze bardziej przerażające niż to opisywane w zwierzeniach. Gdyby tylko nie odpisała na tę wiadomość… [z okł.]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Książka mówiona/S (1 egz.)
Book
In basket
Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieustannego dokształcania się i bycia na bieżąco z wszelkimi zmianami w tym obszarze. Wydaje się jednak, iż w całym tym pościgu wciąż aktualne są klasyczne teorie z obszaru marketingu i zarządzania. Niezmienny od lat pozostaje fakt, iż należy dostarczyć produkt zgodnie z potrzebami odbiorców.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 13 (1 egz.)
Authority data
Marketing społecznościowy (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Marketing elektroniczny (hasło przedmiotowe)
zob. też Portal społecznościowy (hasło przedmiotowe)
zob. też Blogi (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Marketing w mediach społecznościowych ; Portal społecznościowy - stosowanie - marketing ; Blogi - stosowanie - marketing
Book
In basket
Nie odpisuj / Marcel Moss. - Poznań : Filia, 2019. - 399, [1] strona ; 21 cm.
(Mroczna Strona)
Martyna prowadzi profil społecznościowy, na którym internauci anonimowo zdradzają swoje tajemnice. Pogrążona w depresji kobieta zaczytuje się w problemach obcych ludzi, których cierpienie dodaje jej otuchy. Wydaje jej się nawet, że zna swoich czytelników lepiej niż oni sami. Pewnego dnia dostaje jednak wiadomość, którą powinna była zignorować. Opróżniona butelka wina sprawia, że dziewczyna traci czujność i odpisuje. W jednej chwili Martyna przestaje być tylko powiernicą sekretów anonimowych internautów. Od teraz staje się częścią czyjegoś życia, które jest jeszcze bardziej przerażające niż to opisywane w zwierzeniach. [lubimyczytac.pl]
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. Thriller (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
Book
In basket
Jak nie zostałam influencerką / Majka Nowak. - Wydanie I. - Poznań : Filia, 2020. - 249, [7] stron ; 21 cm.
Bridget Jones jest znowu młoda, ma na imię Majka, mieszka w Warszawie i postanawia zostać influencerką! No więc postanowiłam – zostaję influencerką. Wprawdzie nie mam żadnych umiejętności ani specjalnych talentów, ale czy to jest poważna przeszkoda, żeby zrobić karierę i zostać bogatą oraz sławną? Komputer mam, telefon do robienia zdjęć mam, otwarty umysł mam. Jak to nie jest recepta na sukces, to ja nie wiem. Internecie, nadchodzę. Świat Instagrama. Szczęśliwy. Idealny. Ale jak jest naprawdę? Co się kryje za perfekcyjnymi zdjęciami? Maja jest zwykłą kobietą, bez szczególnych umiejętności, ale za to z silną motywacją. I drobną skłonnością do wina, pizzy i seriali. Uzbrojona w entuzjazm oraz nieco nietypowe pomysły rusza na podbój Instagramowej rzeczywistości. Co może pójść nie tak? [empik.com]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Ob (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Ob (1 egz.)
Book
In basket
Szkolny portal informacyjny? Ale nuda! Kto by chciał go prowadzić? Nowy! On jeden wiedział, jaką władzę dają media. Można mieć wpływ nie tylko na sprawy innych uczniów, lecz także na decyzje dyrektora szkoły. A może nawet na ujęcie groźnego przestępcy…? Współczesne media są pełne manipulacji. Dlaczego tak jest i jak się przed nią bronić? To opowieść, która obnaża mechanizmy społecznego przekazu, pokazuje wartość krytycznego myślenia i przestrzega przed bezmyślnym przyjmowaniem sensacyjnych newsów. [empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Mł (1 egz.)
Book
In basket
Opowieść o mediach społecznościowych. O tym, jak dzięki nim można zmieniać świat na lepszy, ale i o tym, jak poprzez nieumiejętne korzystanie z nich można wpaść w poważne kłopoty. To lektura obowiązkowa przed pierwszym zalogowaniem się do jakiegokolwiek serwisu społecznościowego. [nota wydawcy]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. P (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Op (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. P (1 egz.)
Book
In basket
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion, 2020 - 291 stron ; 21 cm
(Onepress)
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.[z okładki]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 35.4 (1 egz.)
Authority data
Media społecznościowe (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Portale internetowe (hasło przedmiotowe) ; Środki masowego przekazu (hasło przedmiotowe)
zob. też Altmetria (hasło przedmiotowe) ; Czytanie społecznościowe (hasło przedmiotowe) ; Komunikacja internetowa (hasło przedmiotowe) ; Kultura uczestnictwa (hasło przedmiotowe) ; User-generated content (hasło przedmiotowe) ; Uzależnienie od Internetu (hasło przedmiotowe) ; Web 2.0 (hasło przedmiotowe) ; Web 3.0 (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Portal społecznościowy (hasło przedmiotowe) ; Radio społeczne (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Blog (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Media niekomercyjne ; Media obywatelskie ; Media społeczne ; Media środowiskowe ; Media trzeciego sektora ; Nadawca społeczny ; Social media
Book
In basket
Przeczytaj, zanim obejrzysz serial "Kiss Me First" na Neflixie. Leila czuje, że jej życie nareszcie nabrało barw, kiedy zostaje użytkownikiem elitarnego serwisu internetowego – tutaj dyskutuje się na poważne tematy i tu są ludzie, którzy liczą się z jej zdaniem. Mało tego, założyciel serwisu, charyzmatyczny i nieprzeciętnie inteligentny Adrian, ma dla niej wyjątkowo odpowiedzialną misję – jest oto pewna kobieta, Tess, która od dawna pragnie rozstać się z życiem, ale nie chce sprawić bólu rodzinie i znajomym. Pomysł jest więc taki, że Leila wcieli się w nią na Facebooku i Gmailu, dzięki czemu otoczenie Tess będzie wierzyć, że ona wciąż żyje, tyle że gdzieś po drugiej stronie globu… Znakomita, wielopłaszczyznowa, podszyta ogromnymi emocjami powieść – rasowy thriller psychologiczny i jednocześnie rzecz o tym, jak często okłamujemy siebie i innych, z niskich i wysokich pobudek. [empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. S (1 egz.)
Book
In basket
Co zrobisz, jeśli konto twojej idolki okaże się największym oszustwem na You Tubie Lily Loves, popularna youtuberka, ma wszystko: dizajnerskie mieszkanie, własną linię kosmetyków i miłość gwiazdy rocka. Melissa, jej szesnastoletnia fanka, posunie się naprawdę daleko, żeby zdobyć to samo! Czy życie w kłamstwie - zarówno w necie, jak i w realu - jest warte każdej ceny
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. P (1 egz.)
Book
In basket
Clara Vidalis, patopsycholożka, profilerka i przede wszystkim świetna detektyw, otrzymuje kopertę z płytą CD. Na płycie znajduje się krótki, ale przerażający filmik - zamaskowany mężczyzna podcina gardło młodej, ładnej dziewczynie... [lubimyczytac.pl.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. K (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Kryminał (1 egz.)
Book
DVD
In basket
Photoshop dla e-commerce i social media / Sebastian Kończak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2015. - 240 s. : il. kolor. ; 24 cm + DVD.
(Onepress)
Obraz wart więcej niż tysiąc słów! Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej oko fotografii lub grafiki. Jeśli brakuje ci wiedzy i narzędzi, a wizualizacje, infografiki i zdjęcia, które umieszczasz w sieci, nie przynoszą pożądanych efektów, zajrzyj do tej książki! Oto pierwszy na polskim rynku podręcznik o wykorzystaniu najpopularniejszego programu graficznego na świecie - Photoshopa - w działalności e-commerce i social media. Ponieważ e-handel i media społecznościowe wykorzystują zlepek technologii, umiejętności i doświadczeń z różnych branż, w tej książce Photoshop i zadania w nim wykonywane przeplatają się z poradami dotyczącymi właściwej i skutecznej promocji online. Na płycie DVD dołączonej do książki czytelnik znajdzie dodatkowe ćwiczenia oraz materiały wideo, do których w książce odwołuje się autor. [empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Grafika komputerowa (1 egz.)
Book
In basket
Wiadomość na telefon komórkowy. Nadawca nieznany. Grozi, że jeśli nie dołączysz do gry, kompromitujące cię nagranie dotrze do kogoś, na kim ci zależy. To, co dla ciebie najważniejsze, nawet twoje życie - wszystko znalazło się w niebezpieczeństwie. Boisz się. Valkiria cię wybrała. Nie uciekniesz. Niebezpieczeństwa czyhające w sieciach społecznościowych, miłość oraz szantaż to tylko niektóre składniki tego trzy­mającego w napięciu thrillera. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. S (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili![lubimyczytac.pl].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
Celem książki jest próba określenia możliwości zwiększenia efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych. Autorka porusza w niej zagadnienia z zakresu m.in. oceny i pomiaru efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych, narzędzi pomiaru, efektywności tych mediów w: sprzedaży i dystrybucji, reklamie, brandingu i zarządzania relacjami z klientem. W książce została przeprowadzona analiza porównawcza efektywności social media marketingu z e-mail marketingiem, SEO, AdWords, reklamami displayowymi i tradycyjnymi formami działań marketingowymi. Zaprezentowany został także autorski model efektywnego social media marketingu (eSMM) i jego wybrane instrumenty, jak np. buzz marketing i marketing afiliacyjny, marketing automation, content marketing, lead nurturing, wideo marketing, czy też storytelling. Omówione zostały szeroko zagadnienia, które stanowią idealną podstawę dla osób rozpoczynających działania w social media. Rozważania teoretyczne zostały wzbogacone analizami przeprowadzonych wywiadów z dziesięcioma ekspertami – praktykami social media marketingu oraz innych obszarów marketingu internetowego i tradycyjnego. Również osoby bardziej zaawansowane znajdą tu wiele praktycznych porad i wskazówek. Książka ma charakter popularnonaukowy. Skorzystać z niej mogą także teoretycy zainteresowani problemem efektywności social media marketingu, jak i studenci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie 2. poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 272 strony ; 21 cm.
Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą... Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach. [helion.pl]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Sieć (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Media. Reklama (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Raj / Marta Guzowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Marginesy, 2019. - 390, [1] strona ; 21 cm.
Świat nie składa się już z ulic i domów i drzew. Składa się z alejek w galerii handlowej, słit foci w nowych ciuchach wrzuconych na Insta story, postów na Facebooku i filmików na YouTube. I głodu: głodu uwagi i lajków. Pomiędzy tymi momentami wykreowanej rzeczywistości snują się zombie z telefonami w dłoniach, wypatrując nowych chwil, które mogą pokazać w social mediach. Co się stanie, kiedy ten misternie skonstruowany świat się zawali? Ostatnia sobota przed długim majowym weekendem. Czy można sobie wyobrazić lepszy pomysł na spędzenie tego dnia, niż odwiedziny w centrum handlowym, zaprojektowanym przez słynnych dekoratorów wnętrz i pełnym wszystkiego, o czym się marzy - albo nie wiedziało, że marzy? [lubimyczytac.pl]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. S (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. K (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Thriller (1 egz.)
Movie
DVD
In basket
Sala samobójców. Hejter / reżyseria Jan Komasa ; scenariusz Mateusz Pacewicz. - Warszawa : Kino Świat, 2020. - 1 DVD (130 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Sala samobójców. Hejter – polski film z 2020 roku w reżyserii Jana Komasy. Spin-off filmu Sala samobójców z 2011. Zdjęcia zrealizowano w Warszawie w okresie 28 października – 22 grudnia 2018. Premiera filmu miała miejsce 6 marca 2020 roku.
Tomek (Maciej Musiałowski), student prawa Uniwersytetu Warszawskiego, zostaje przyłapany na plagiacie i wydalony z uczelni. Postanawia jednak ukrywać ten fakt przed światem i nadal pobiera pomoc finansową od państwa Krasuckich (Danuta Stenka, Jacek Koman) – rodziców Gabi (Vanessa Aleksander), przyjaciółki z czasów dzieciństwa. Kiedy oszustwo wychodzi na jaw, skompromitowany chłopak traci zaufanie i życzliwość swoich dobroczyńców. Przepełniony gniewem i żalem, oddzielony od Gabi, w której skrycie podkochuje się od lat, Tomek planuje zemstę na Krasuckich. Szansa pojawia się, kiedy otrzymuje pracę w agencji reklamowej, a wraz z nią dostęp do najnowszych technologii i tajemnic stołecznej elity. Pod pozorem obowiązków zawodowych Tomek zaczyna inwigilować Krasuckich, aktywnie włączonych w kampanię polityczną kandydata na prezydenta stolicy – Pawła Rudnickiego (Maciej Stuhr). Wkrótce plan internetowego hejtera zaczyna nabierać coraz realniejszych kształtów, a droga do jego realizacji wiedzie przez wirtualny świat popularnej gry komputerowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Film polski (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 6.
Book
In basket
Nie krzycz / Marcel Moss. - Wydanie I. - Poznań : Filia, 2020. - 366, [1] strona ; 21 cm.
(Filia Mroczna Strona)
Część 3. trylogii hejterskiej, część 1. pt.: Nie odpisuj, część 2. pt.: Nie patrz.
Pogrążona w długach Anita zarabia na życie jako anonimowa hejterka. Kobieta za pieniądze wypisuje obraźliwe komentarze pod adresem znanych osób. Pewnego dnia otrzymuje zlecenie zhejtowania jednego z polityków. Krótko potem na jej prywatną skrzynkę zaczynają przychodzić agresywne maile. To jednak początek koszmaru. Kto i dlaczego się na nią uwziął? Gnębiony przez żonę Michał zaczyna wierzyć, że już nigdy się od niej nie uwolni. Wkrótce mężczyzna otrzymuje nieoczekiwaną pomoc i staje przed szansą wyrównania rachunków z demoniczną Agatą. Nie wie jednak, że godząc się na walkę z żoną, staje się częścią perfidnej gry, która ostatecznie prowadzi do tragedii. [lubimyczytac.pl]
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
All copies are currently on loan: sygn. Thriller (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. Kp (2 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. Thriller (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again