Form of Work
Książki
(19)
Proza
(11)
E-booki
(7)
IBUK Libra
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Filmy i seriale
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
unavailable
(40)
available
(26)
unknown
(1)
Branch
Planeta 11
(15)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(3)
Filia nr 2
(3)
Filia nr 4
(3)
Filia nr 5
(3)
Filia nr 6
(6)
Filia nr 9
(7)
Filia nr 10
(3)
Filia nr 12
(6)
Filia nr 13
(6)
Filia nr 15
(4)
Filia nr 16
(3)
Filia nr 18
(4)
Author
zbiorowa Praca
(5)
Carter Chris (1965- )
(2)
Kluza Mikołaj
(2)
Lupa Iwona
(2)
Aleksandrowicz Renata
(1)
Boyega John (1992-)
(1)
Carroll Henry
(1)
Cook Robin (1940- )
(1)
Dudzik Katarzyna (tłumacz)
(1)
Eggers Dave (1970- )
(1)
Etzold Veit (1973- )
(1)
Fielding Helen (1958- ). Autor
(1)
Ford Sam
(1)
Green Joshua
(1)
Hanks Tom (1956- )
(1)
Jenkins Henry
(1)
Karłowska Katarzyna
(1)
Karłowski Jan
(1)
Kleszcz Ewa
(1)
Kosior Filip (1992- )
(1)
Kończak Sebastian
(1)
Lozano Garbala David (1974- )
(1)
Matuszewski Paweł
(1)
McManus Karen M
(1)
Mincer Weronika
(1)
Mróz Remigiusz (1987- )
(1)
Nosowska Katarzyna (1971- )
(1)
Nowak Krystian
(1)
Olszewski Michał (1977- )
(1)
Ponsoldt James (1978- )
(1)
Ronson Jon (1967- )
(1)
Rusińska-Giertych Halina
(1)
Siara Olga
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumacz)
(1)
Szymański Maciej (tłumacz)
(1)
Thorne D. B
(1)
Urban Miłosz
(1)
Vaidhyanathan Siva
(1)
Watson Emma (1990- )
(1)
Wierzbicka Paulina
(1)
Wołk-Łaniewski Jerzy (1986- )
(1)
Zacharzewski Michał
(1)
Żuławnik Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(28)
Time Period of Creation
2001-
(18)
Country
Poland
(27)
United States
(1)
Language
Polish
(27)
English
(1)
Audience Group
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(5)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura angielska
(3)
Film amerykański
(1)
Film arabski
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Subject
Media społecznościowe
(20)
Internet
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Dziennikarze
(2)
Kobieta
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Okrucieństwo
(2)
Osoby zaginione
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Prawo do prywatności
(2)
Psychologia kryminalistyczna
(2)
Reklama
(2)
Robert Hunter
(2)
Stalking
(2)
Anestezjolodzy
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bibliologia
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bridget Jones
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Błędy medyczne
(1)
Celebryci
(1)
Chirurdzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Czytelnictwo
(1)
Eggers, Dave
(1)
Facebook
(1)
Fotografie
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry online
(1)
Głombiowski, Karol
(1)
Hipsterzy
(1)
Image
(1)
Innowacje społeczne
(1)
Instagram
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Koty
(1)
Lato
(1)
Licea
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Media
(1)
Mężczyzna
(1)
Nosowska, Katarzyna
(1)
Photoshop
(1)
Piosenkarze polscy
(1)
Pisarze
(1)
Policjanci
(1)
Pracoholizm
(1)
Prześladowanie
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations
(1)
Relacje romantyczne
(1)
Samotne matki
(1)
Seryjni zabójcy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Start-up
(1)
Szantaż (prawo)
(1)
Tajemnica
(1)
Uczniowie
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Wdowy
(1)
Wstyd
(1)
Zabójcy
(1)
Zabójstwa seryjne
(1)
Zabójstwo
(1)
Zarządzanie
(1)
Życie codzienne
(1)
Subject: work
Krąg
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Berlin (Niemcy)
(1)
Boston (Stany Zjednoczone)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Powieść
(7)
Thriller
(7)
Kryminał
(3)
Powieść obyczajowa
(3)
Monografia
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Blog
(1)
Felieton
(1)
Film fabularny
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Science fiction
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
30 results Filter
Authority data
Media społecznościowe (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Portal internetowy (hasło przedmiotowe) ; Środki masowego przekazu (hasło przedmiotowe)
zob. też Web 2.0 (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Portal społecznościowy (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Blogi (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Social media
E-book
In basket
Internet zrewolucjonizował życie społeczne i polityczne, wywracając do góry nogami dotychczasowe zasady prowadzenia kampanii i docierania do poszczególnych grup głosujących. Wybory ostatnich kilku lat na całym świecie pokazały, że media społecznościowe to nie tylko egalitarny przekaz, możliwość komunikacji z politykami i szansa na odejście od kierowanego jednostronnie przekazu radiowego czy telewizyjnego. Głośna sprawa Cambridge Analytica i prowadzona od czasu Brexitu wojna z fake newsami ujawniły również ciemną stronę życia politycznego na Facebooku. W najnowszej książce Paweł Matuszewski przygląda się ostatnim wyborom parlamentarnym w Polsce oraz sposobowi prowadzenia kampanii na Facebooku. Na podstawie klasycznych oraz współczesnych teorii badań społecznych socjolog stara się uchwycić nowe zjawiska zachodzące w Internecie między wyborcami, politykami i partiami. By tego dokonać, wykorzystuje konstrukt cyberplemion – wyizolowanych wspólnot, istniejących wyłącznie w świecie cyfrowym, między którymi zachodzą najróżniejsze relacje: od rzadko spotykanych i ściśle uwarunkowanych migracji do znacznie powszechniejszych otwartych konfliktów i sporów. Cyberplemiona to jedna z pierwszych książek w Polsce, która Facebooka traktuje jako obszar badawczy a za przedmiot badań obiera sobie aktywność potencjalnych wyborców i zwolenników konkretnych partii politycznych. Opierając się na dokładnych analizach wykonanych przy pomocy autorskich narzędzi, Matuszewski opisuje m.in. zjawisko polaryzacji przekonań, której źródłem są określone sposoby zdobywania informacji oraz reakcje społeczne innych użytkowników. Autor przygląda się również pozornej różnorodności danych, stanowisk oraz informacji, którą miały gwarantować media społecznościowe. Na podstawie setek tysięcy zebranych komentarzy i wypowiedzi charakteryzuje przekonania popleczników partii politycznych w kluczowych dla nich kwestiach ekonomicznych i społecznych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Mamy przyjemność zaprezentować kolejny numer „Informatyki Ekonomicznej”. Dzięki składanym przez autorów cennym naukowo tekstom, jak również coraz szerszej rzeszy czytelników nasze czasopismo rozwija się, uzyskując pozytywne oceny podczas akredytacji oraz ewaluacji. W każdym zeszycie przedstawiamy wyniki badań, przemyślenia oraz propozycje autorów będących przedstawicielami różnych ośrodków naukowo-badawczych, w których realizowane są projekty badawcze z obszaru rozwoju oraz zastosowań ekonomicznych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Wśród autorów niniejszego zeszytu znalazły się osoby reprezentujące tak renomowane uczelnie, jak: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Politechnika Częstochowska czy Uniwersytet Szczeciński. Kilka z przedłożonych artykułów napisanych zostało we współpracy z praktykami biznesowymi, których doświadczenia i poglądy podnoszą walory aplikacyjne oraz badawcze naszej publikacji. Należy również podkreślić, że nie wszystkie nadesłane do wydawnictwa opracowania spełniają wymogi formalno-merytoryczne, co jeszcze bardziej podnosi znaczenie i wartość artykułów zawartych w prezentowanym opracowaniu. Wszystkie przysyłane przez autorów teksty poddawane są szczegółowej recenzji przez dwóch niezależnych recenzentów, którzy zgodnie z procedurą wydawniczą nie mogą znać autorów ocenianych prac. Obecnie w naszym czasopiśmie w wyniku wieloetapowej oraz surowej pod względem formalnym i merytorycznym weryfikacji przyjmowanych jest do druku około 25% nadesłanych referatów. Jako redaktor niniejszego wydania pragnę podziękować wszystkim autorom, którzy zechcieli się podzielić swoimi doświadczeniami oraz poglądami. Ponadto składam podziękowanie recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny artykułów. Iwona Chomiak-Orsa
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna: można wypożyczyć sygn. 13; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieustannego dokształcania się i bycia na bieżąco z wszelkimi zmianami w tym obszarze. Wydaje się jednak, iż w całym tym pościgu wciąż aktualne są klasyczne teorie z obszaru marketingu i zarządzania. Niezmienny od lat pozostaje fakt, iż należy dostarczyć produkt zgodnie z potrzebami odbiorców.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Authority data
Marketing społecznościowy (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Marketing elektroniczny (hasło przedmiotowe)
zob. też Portal społecznościowy (hasło przedmiotowe)
zob. też Blogi (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Marketing w mediach społecznościowych ; Portal społecznościowy - stosowanie - marketing ; Blogi - stosowanie - marketing
E-book
In basket
„Co się nie rozprzestrzenia – umiera” – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie cechy informacji sprawiają, że ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, że po udostępnione treści sięgają inni. Rozprzestrzenialne media to lektura obowiązkowa nie tylko dla medioznawców i kulturoznawców ale także dla praktyków zatrudnionych w mediach, marketingu i przemyśle teleinformatycznym oraz wszystkich użytkowników sieci zainteresowanych kulturą. „Rozprzestrzenialne media są teraz dosłownie i w przenośni w twoich rękach. Zrób z nimi, co uważasz za stosowne. Przeczytaj tę książkę; debatuj o niej; skrytykuj ją; wyrzuć do kosza. Przede wszystkim jednak podejmij dyskusję.” Z rozdziału Jak czytać tę książkę?
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
Filia nr 9: można wypożyczyć sygn. K; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Filia nr 12: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Filia nr 15: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Clara Vidalis, patopsycholożka, profilerka i przede wszystkim świetna detektyw, otrzymuje kopertę z płytą CD. Na płycie znajduje się krótki, ale przerażający filmik - zamaskowany mężczyzna podcina gardło młodej, ładnej dziewczynie... [lubimyczytac.pl.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. K (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. K (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. K (1 egz.)
Book
DVD
In basket
Photoshop dla e-commerce i social media / Sebastian Kończak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2015. - 240 s. : il. kolor. ; 24 cm + DVD.
(Onepress)
Planeta 11: można wypożyczyć sygn. Grafika komputerowa; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Obraz wart więcej niż tysiąc słów! Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej oko fotografii lub grafiki. Jeśli brakuje ci wiedzy i narzędzi, a wizualizacje, infografiki i zdjęcia, które umieszczasz w sieci, nie przynoszą pożądanych efektów, zajrzyj do tej książki! Oto pierwszy na polskim rynku podręcznik o wykorzystaniu najpopularniejszego programu graficznego na świecie - Photoshopa - w działalności e-commerce i social media. Ponieważ e-handel i media społecznościowe wykorzystują zlepek technologii, umiejętności i doświadczeń z różnych branż, w tej książce Photoshop i zadania w nim wykonywane przeplatają się z poradami dotyczącymi właściwej i skutecznej promocji online. Na płycie DVD dołączonej do książki czytelnik znajdzie dodatkowe ćwiczenia oraz materiały wideo, do których w książce odwołuje się autor. [empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Grafika komputerowa (1 egz.)
Book
In basket
Planeta 11: można wypożyczyć sygn. S; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Wiadomość na telefon komórkowy. Nadawca nieznany. Grozi, że jeśli nie dołączysz do gry, kompromitujące cię nagranie dotrze do kogoś, na kim ci zależy. To, co dla ciebie najważniejsze, nawet twoje życie - wszystko znalazło się w niebezpieczeństwie. Boisz się. Valkiria cię wybrała. Nie uciekniesz. Niebezpieczeństwa czyhające w sieciach społecznościowych, miłość oraz szantaż to tylko niektóre składniki tego trzy­mającego w napięciu thrillera. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. S (1 egz.)
Book
In basket
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Celem książki jest próba określenia możliwości zwiększenia efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych. Autorka porusza w niej zagadnienia z zakresu m.in. oceny i pomiaru efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych, narzędzi pomiaru, efektywności tych mediów w: sprzedaży i dystrybucji, reklamie, brandingu i zarządzania relacjami z klientem. W książce została przeprowadzona analiza porównawcza efektywności social media marketingu z e-mail marketingiem, SEO, AdWords, reklamami displayowymi i tradycyjnymi formami działań marketingowymi. Zaprezentowany został także autorski model efektywnego social media marketingu (eSMM) i jego wybrane instrumenty, jak np. buzz marketing i marketing afiliacyjny, marketing automation, content marketing, lead nurturing, wideo marketing, czy też storytelling. Omówione zostały szeroko zagadnienia, które stanowią idealną podstawę dla osób rozpoczynających działania w social media. Rozważania teoretyczne zostały wzbogacone analizami przeprowadzonych wywiadów z dziesięcioma ekspertami – praktykami social media marketingu oraz innych obszarów marketingu internetowego i tradycyjnego. Również osoby bardziej zaawansowane znajdą tu wiele praktycznych porad i wskazówek. Książka ma charakter popularnonaukowy. Skorzystać z niej mogą także teoretycy zainteresowani problemem efektywności social media marketingu, jak i studenci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
Hashtag / Remigiusz Mróz. - Poznań : Czwarta Strona - Grupa Wydawnictwa Poznańskiego, copyright 2018. - 423, [1] strona ; 21 cm.
Planeta 11: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie (1 czeka w kolejce)
Filia nr 2: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Filia nr 4: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Filia nr 5: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Filia nr 6: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Filia nr 9: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie (3 czeka w kolejce)
Filia nr 10: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Filia nr 12: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie (1 czeka w kolejce)
Filia nr 13: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie (2 czeka w kolejce)
Filia nr 15: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Filia nr 16: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Filia nr 18: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie (1 czeka w kolejce)
Jedna przesyłka zmieniła jej życie. "Twoja paczka już na ciebie czeka!" - brzmiała wiadomość, która wydawała się zwykłą pomyłką. Tesa nie spodziewała się żadnej przesyłki, niczego nie zamawiała w sieci - a nawet gdyby to zrobiła, z pewnością nie wybrałaby dostawy do paczkomatu. Jeśli nie musiała, nie wychodziła z domu. Postanowiła jednak sprawdzić tajemniczą przesyłkę - i okazało się to największym błędem, jaki kiedykolwiek popełniła. Wpadła bowiem w spiralę zdarzeń, która miała zupełnie odmienić jej życie… Gdy Tesa na nowo odkrywa swoją przeszłość, przez media społecznościowe przetacza się nowy trend. Kolejni internauci zamieszczają wpisy z hashtagiem #apsyda. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że osoby te od lat uznawane były za zaginione… [nota wydawcy]
This item is available in 12 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Kryminał, S (2 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
All copies are currently on loan: sygn. K (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
All copies are currently on loan (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (2 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S, (2 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. K (3 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
All copies are currently on loan: sygn. K (2 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Book
In basket
#upał / Michał Olszewski. - Kraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2017. - 317, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
Filia nr 9: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Fikcja bardziej bolesna niż rzeczywistość. Wszystko dzwoni, pika, wibruje. Klikasz, odbierasz, gnasz. Zewsząd dopadają cię setki newsów. Nie pamiętasz, co czytałeś, dlaczego, gdzie, po co. Uwięziony w wirtualnym świecie nie dostrzegasz odległej o milion lat świetlnych rzeczywistości, aż w brutalny sposób przypomni ci o swoim istnieniu. "#upał" to opowieść o pułapce, w którą wpaść może każdy, o sieci, którą na nas zastawiono, o (nie)obecności, pracoholizmie, manipulacji. Autor z wirtuozerią i pozorną lekkością prowadzi czytelnika do piorunującego finału. [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Ob (1 egz.)
Book
In basket
Planeta 11: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Filia nr 6: można wypożyczyć sygn. 316; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Jon Ronson lubi mierzyć się z trudnymi i intrygującymi tematami; zgłębia je empirycznie, zawsze chce doświadczyć choćby części tego, czego doświadczyli - lub wciąż doświadczają - opisywani przez niego ludzie. Podróżuje po świecie, przeprowadza wywiady, dociera do źródeł, bierze udział w niecodziennych wydarzeniach, osobliwych kursach i dziwnych eksperymentach. Nie boi się konfrontacji z tym, co większość z nas zapewne przerażałoby, budziło opór, a co najmniej, zażenowanie. Dzięki temu - i dzięki lekkiej, przyprawionej ironią, dystansem i poczuciem humoru narracji Ronsona - mamy możliwość poznania zagadnień niezwykle ciekawych, intrygujących, a wręcz niepokojących; słowem: takich, o które chcielibyśmy, ale wstydzimy się zapytać. I to właśnie wstyd jest tematem najnowszej książki autora, obecnego od wielu lat na listach bestsellerów Jona Ronsona.
#WstydźSię! to wciągająca i błyskotliwa opowieść o jednej z najbardziej niedocenianych sił rządzących światem: o wstydzie. Okazuje się bowiem, że dzięki internetowi publiczne zawstydzanie - dawna metoda przywoływania do porządku niepokornych, przestępców i wichrzycieli - przeżywa dziś renesans. Staje się nową metodą wymierzania sprawiedliwości. Karzącą ręką ludowej demokracji. Cyfrową wersją średniowiecznego pręgierza.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Literatura faktu (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Planeta 11: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Antisocial Media, książka poświęcona hegemonii Facebooka, ukazuje się w najlepszym możliwym momencie, wpisując się w debatę o roli mediów społecznościowych w zachodnim modelu demokracji. Antisocial Media to atak na obecny model biznesowy Facebooka wszystkich frontach. Autor opisuje manipulacje, jakim poddawany jest użytkownik po to, aby uzależnić go od Facebooka. Ten „największy na świecie system inwigilacji” gromadzi dane o dwóch miliardach użytkowników. Żaden inny nośnik reklam nie może się równać z tym, co oferuje serwis Zuckerberga. Oferta gazet, magazynów i telewizji wypada przy tym bardzo blado. W systemie Zuckerberga produktem jesteśmy my - i nasza uwaga. [lubimyczytac.pl]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Media (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. 35.4 (1 egz.)
Book
In basket
Planeta 11: można wypożyczyć sygn. S; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Filia nr 2: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Filia nr 9: można wypożyczyć sygn. S; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Filia nr 13: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Najnowsza powieść mistrza thrillera medycznego! Noah Rothauser jest rezydentem w Boston Memorial Hospital. Szpital słynie z nowoczesnego wyposażenia, w tym „hybrydowych sal operacyjnych przyszłości“, które wydają się istnym dobrodziejstwem - do czasu, aż w jednej z nich umiera pacjent. Noah obwinia światowej sławy chirurga, doktora Williama Masona, który nie potraktował operacji z należytą uwagą, a następnie sfałszował zapis w karcie pacjenta. Mason z kolei oskarża doktor Avę London, anestezjolożkę, która znieczulała pacjenta. Noah stopniowo zaczyna kwestionować dotychczasowe ustalenia, a także postawę Avy, która, jak się okazuje, prowadzi znacznie ciekawsze życie, niż mu się wydawało. Gdy stawką są jego wiarygodność i posada, Noah nie ma wyboru: musi ustalić, gdzie leży prawda, który z lekarzy ponosi winę i komu można zaufać.[lubimyczytac.pl].
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. S (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. S (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
E-book
In basket
Ubezpieczenie jako urządzenie gospodarcze funkcjonuje od bardzo dawna. We współczesnych czasach w wielu krajach w ramach rynków finansowych działają rozwinięte w różnym stopniu rynki ubezpieczeniowe. Ryzyko, które towarzyszy człowiekowi od zarania dziejów i które dało początek zorganizowania instytucji ubezpieczenia, występuje ciągle i jednocześnie na skutek rozwoju cywilizacyjnego, rozwoju technologicznego oraz zmieniających się procesów demograficznych. Pojawiają się nowe kategorie ryzyka, które mogą być przedmiotem ubezpieczenia. Wobec zmieniającego się otoczenia rynek ubezpieczeniowy dostosowuje się i proponuje nowe produkty ubezpieczeniowe. Jednocześnie zakłady ubezpieczeń z obowiązku muszą dbać o bezpieczeństwo finansowe swoich klientów, aby nie podważyć podstawowej zasady realności ochrony ubezpieczeniowej. Wszystkie te zjawiska można zaliczyć do obszarów badawczych środowiska akademickiego zajmującego się problematyką ubezpieczeniową. Ponadto nowe tendencje, które pojawiają się w systemach emerytalnych, wywołane starzeniem się społeczeństw i niewydolnością repartycyjnego systemu emerytalnego, a równocześnie pojawiającymi się kryzysami na rynkach finansowych, generują cały szereg problemów badawczych, które są również w zasięgu zainteresowań wielu środowisk akademickich. Funkcjonujący w Polsce od kilkunastu lat nowy system emerytalny budzi różne kontrowersyjne dyskusje i skłania do wstępnej oceny, a zagadnienia te wiążą się z funkcjonowaniem systemu ubezpieczeń społecznych, w tym również z finansowaniem ochrony zdrowia. Jak widać, tematyka badawcza obejmująca bardzo szeroko rozumiane ubezpieczenia od strony teoretycznej, jak również praktyki ubezpieczeniowej, jest niezwykle obszerna. Wszystkie te problemy są zawarte w przygotowanej pracy.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Współcześnie konsumpcja przestaje być kojarzona wyłącznie przez pryzmat użytkowania dóbr – to złożony proces komunikacji społecznej związany z wymianą znaczeń i symboli, wskazujący na określone praktyki konsumenckie podkreślające styl życia konsumentów. Teorie dotyczące konsumpcji i zachowań konsumenckich stają się coraz bardziej ukierunkowane na rozpoznanie działań jednostkowych i po-zostają pod silnym wpływem nauk społecznych i humanistycznych. Zmianie ulega także rozumienie samej kategorii konsumenta. Jednym ze współczesnych sposobów interpretacji jest ujmowanie konsumenta jako nadawcy komunikatu wysyłającego określone sygnały do innych osób, ale także do samego siebie. W sensie socjopsychogennym stanowi to projektowanie różnych wymiarów jaźni odzwierciedlonej i subiektywnej, często związanych z obrazem konsumenta poszukującego własnej tożsamości. Zatem konsumpcja staje się nie tylko procesem ekonomicznym, ale i kulturowym, poprzez który jednostki i grupy projektują jaźnie, nawiązują i podtrzymują relacje społeczne oraz przekazują znaczenia. Interdyscyplinarne ujęcia konsumpcji i jej wszechstronne uwarunkowania pozwalają uniknąć często uproszczonego sposobu analizy złożonych zjawisk w zachowaniach konsumenckich. Znaj-duje to odzwierciedlenie w prezentacji czytelnikowi artykułów w niniejszym nu-merze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, w których autorzy przedstawiają konsumpcję w wielowymiarowych ujęciach z perspektywy różnych dyscyplin naukowych: ekonomii, marketingu, socjologii czy psychologii.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
Filia nr 6: można wypożyczyć sygn. S; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Wszyscy mają jakieś sekrety, prawda? Pytanie tylko, do czego są gotowi się posunąć, żeby nie wyszły na jaw. Czytajcie uważnie, a może uda wam się rozwikłać tę zagadkę. W poniedziałkowe popołudnie pięcioro uczniów liceum Bayview zostaje zatrzymanych za karę po lekcjach. Bronwyn, kujonka, przygotowuje się do studiów na Uniwersytecie Yale i nigdy nie łamie zasad. Addy, ślicznotka, to idealna księżniczka licealnego balu. Nate, diler, znajduje się pod nadzorem kuratorskim. Cooper, sportowiec, to gwiazda szkolnej drużyny baseballu. Simon, outsider, twórca słynnej aplikacji rozpowszechniającej plotki o uczniach. Tyle że Simon nie wyjdzie z tego żywy. A policja uzna, że jego śmierć nie była przypadkowa, bo następnego dnia planował opublikować pikantne informacje na temat czwórki osób, które odbywały z nim karę. Podejrzenie o morderstwo pada na Bronwyn, Addy, Coopera i Nate’a. Czy naprawdę zabili Simona, czy może zostali w to wrobieni przez mordercę, który wciąż znajduje się na wolności? [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. S (1 egz.)
Book
In basket
Planeta 11: można wypożyczyć sygn. Kryminał; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Młoda dziennikarka Sophie Fortune znika w tajemniczych okolicznościach. Policja bardzo szybko rezygnuje z poszukiwań. Dziewczyna miała za sobą próby samobójcze, a tym razem zostawiła wiadomość: TO SIĘ MUSI SKOŃCZYĆ. DZIŚ JUŻ KONIEC. Zrozpaczony ojciec dziewczyny - choć przed laty, pochłonięty pracą w Dubaju, stracił kontakt z córką - nie chce uwierzyć w jej samobójstwo. Na własną rękę rozpoczyna śledztwo i szybko odkrywa kilka niepokojących faktów. Zanim Sophie zniknęła, przygotowywała dziennikarską prowokację dla brukowca, w którym pracowała. W tym samym czasie dziewczyna była wielokrotnie atakowana na swoim blogu przez osobę podpisaną jako Starry Ubado. Ktoś składał na nią donosy i nasyłał policję. Została napadnięta na ulicy przez tajemniczego napastnika. Cały czas żyła w strachu przed bezwzględnym internetowym trollem, który wiedział o niej o wiele za dużo. A to dopiero początek koszmaru, jaki ktoś dla niej przygotował. Ten thriller przeraża! Od tej pory kilka razy zastanowisz się, nim wrzucisz do sieci zdjęcie lub wpis. [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Kryminał (1 egz.)
Book
In basket
Planeta 11: można wypożyczyć sygn. My; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Filia nr 12: można wypożyczyć sygn. 316; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Książkowa wersja najlepszego bloga o wojnie płci. [szminkanakoszuli.blog.onet.pl]
O sprawach męsko-damskich czy też damsko-męskich z humorem i polotem. Bez zbędnych grzeczności lub też uszczypliwości. Jednoznacznie i symbolicznie. Jeden temat przedstawiony z każdej strony, w końcu punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a w tym wypadku od płci. Koszula - czyli samiec jaskiniowy z mocno wyeksponowanymi potrzebami pierwszymi. Nie dam babie pluć nam w twarz! Szminka - niewinne dziewczę, które dało się skusić dużemu człowiekowi z maczuga do zamieszczania swoich spostrzeżeń w wirtualnym świecie. [gandalf].
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. My (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again