Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(9)
Autor
Bojewska Barbara
(1)
Borsa Maciej
(1)
Czapliński Paweł (geograf)
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Duda Aneta
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Florek Magdalena (ekonomia)
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Modzelewski Wojciech Tomasz
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Rudewicz Jacek
(1)
Strzelecki Zbigniew
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Marketing terytorialny
(7)
Samorząd terytorialny
(3)
Turystyka
(3)
Agroturystyka
(1)
Branding (marketing)
(1)
Glokalizacja
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Innowacje
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing regionalny
(1)
Parki technologiczne
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Struktura funkcjonalno-przestrzenna
(1)
Służba zdrowia
(1)
Unia Europejska
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Monografia
(2)
Dziedzina i ujęcie
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1345) 1271)
Monografia, którą oddajemy w Państwa ręce, powstała przede wszystkim w celu przeglądu i uzupełnienia zagadnień teoretycznych i narzędzi (w szerokim ujęciu) w dziedzinie marketingu miejsc i terytoriów. Jest też swego rodzaju opracowaniem naukowym i częściowo dydaktycznym na potrzeby pojawiających się coraz częściej kursów marketingu miejsc (w programach studiów częściej pod nazwą marketingu terytorialnego). Publikacja powinna zainteresować zarówno praktyków zatrudnionych w wyspecjalizowanych jednostkach administracji samorządowej, jak i osoby działające na rozwijającym się rynku usług marketingowych, których klientami coraz częściej są miasta i gminy. Za cel autorzy obrali również prace nad kwestiami porządkującymi i klasyfikującymi, związane z wyjaśnieniem pojęć, przeglądem bogatej literatury zagranicznej, otwarciem pola do dyskusji nad zestawem narzędzi i rozwiązań w marketingu miejsc. Dla realizacji celów posłużono się różnymi metodami, głównie przeglądem literatury, przykładami, własnymi obserwacjami, porównaniami. Opracowanie ma charakter poszukujący, starano się nie powielać już istniejących ujęć i tematów obecnych w literaturze krajowej odnoszącej się do marketingu miejsc i marketingu terytorialnego. [ze wstępu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda. - Warszawa : Difin, 2010. - 274 s. : fot., wykr. ; 23 cm.
Cz. I. Public relations w teorii - 1. Istota i rola public relations ; Glosa socjologa Jakiego public relations potrzebuje samorząd? ; 2. Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej ; 3. Media relations w samorządzie, Glosa dziennikarza Media szansą dla lokalnych społeczności ; 4. Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu. Cz. II. Public relations w praktyce samorządowej - 5. Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów (Lublin - miasto inspiracji ; "Młodzi w Łodzi"- kampania przełamująca stereotypy ; Kraków - tajniki sukcesu ; Identyfikacja wizualna miasta Puławy ; "Janów Lubelski - dodaje sił". Ewolucja koncepcji marki ; Kampania promocyjna "Świętokrzyskie czaruje - poleć na weekend" - kształtowanie wizerunku województwa) ; 6. Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie (Wioski tematyczne - wspólnotowy wymiar sukcesu, Bałtów - gmina, którą "ożywiły" dinozaury, Kraina Gotów w Kotlinie Hrubieszowskiej) ; 7. Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów (Sienkiewiczowska stolica kultury w powiecie łukowskim, Jarmarki - lekcje historii miast i regionów, Wspólne świętowanie - dożynki największą imprezą kulturalną powiatu lubelskiego. Techniki i narzędzia komunikowania promocyjnego, Spotkania z historią na trasie rowerowej w "Dolinie Krzny" w Pościszach, Kamienice miasta - niedoceniane zasoby turystyczne Opola Lubelskiego).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skrócony spis treści : Część pierwsza. Współczesna gospodarka a innowacje - Rozdział 1. Rola Państwa i rządu w kształtowaniu innowacyjnej gospodarki ; Rozdział 2. Istota współczesnych innowacji - specyfika, kierunki, trendy (Szerokie i wąskie definicje innowacji, Procesy innowacyjnego uczenia się przedsiębiorstw, Modele zamknięte i otwarte procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwie, Ewolucja paradygmatu innowacji technicznej) ; Rozdział 3. Innowacje w przepisach prawnych Rozdział 4. Finansowanie innowacji (Formy i rodzaje finansowania innowacji, Fundusze kapitału zalążkowego, Fundusze pożyczkowe i doręczeniowe, Kapitał wysokiego ryzyka - anioły biznesu, fundusze venture capital, Fundusze uenture capital, Mezzanine, Pozostałe źródła finansowania innowacji) ; Rozdział 5. Problemy w finansowaniu nauki i innowacji w Polsce. Część druga. Innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej - Rozdział 6. Przewaga konkurencyjna gospodarki jutra ; Rozdział 7. Kreatywność usług ; Rozdział 8. Marketing innowacji i innowacje w marketingu ; Rozdział 9. Jakość produktu jako element przewagi konkurencyjnej w marketingu ; Rozdział 10. Innowacje w obsłudze logistycznej klienta (Klient: suweren, wasal czy współdecydent, Klient w koncepcji logistyki, Obsługa logistyczna, Koncepcje zorientowane na klienta) ; Rozdział 11. Wdrażanie innowacji nietechnologicznych w sektorze MSP w Polsce. Część trzecia. Wspomaganie rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw - Rozdział 12. Organizacyjne uwarunkowania innowacji w przedsiębiorstwie ; Rozdział 13. Instytucje wsparcia biznesu i innowacji w Polsce ; Rozdział 14. Parki technologiczne (Zasoby i potencjał parków technologicznych, Parki technologiczne głównym beneficjentem "Dyfuzji innowacji" w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG) -przykład dobrej praktyki) ; Rozdział 15. Partnerstwo publiczno-prywatne ; Rozdział 16. Klastry jako forma integracji przedsiębiorstw ; Rozdział 17. Utrzymanie klienta dzięki zastosowaniu interakcyjności na przykładzie rozgłośni radiowej (Marketing interakcyjny rozgłośni radiowej, Model hipermedialnej komunikacji ze słuchaczem) ; Rozdział 18. E-biznes - główne obszary innowacji ; Rozdział 19. Innowacyjne działania marketingowe w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przez promocję marek miast i regionów (Marketing terytorialny, Marka miejsca jako centrum uwagi, Branding - pojęcie i znaczenie w nadawaniu marek i promocji miejsc) ; Rozdział 20. Założenia tworzenia prywatnych zakładów klinicznych oraz innowacje w obsłudze pacjentów (doświadczenia niemieckie) ; Rozdział 21. Ramowy program finansowania innowacji transportowych w województwie zachodniopomorskim do 2015 r. (Infrastruktura portowa bazy kontenerowej na Ostrowie Grabowskim jako innowacja w porcie Szczecin-Swinoujście).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W prezentowanej pracy, w oparciu o najnowsze ustalenia teoretyczne, podjęto próbę kompleksowego ujęcia aktywności zagranicznej polskich regionów, w szczególności województw z Polski Wschodniej, ukazując także jej wymiar praktyczny, tj. przykłady uznane za reprezentatywne. Wobec widocznego w literaturze światowej i polskiej braku jednoznacznych rozstrzygnięć terminologicznych w zakresie poruszanych tematów badawczych, w pracy dokonano zabiegu wprowadzenia wiodącej kategorii „paradyplomacja” na określenie wszelkich form aktywności międzynarodowej jednostek terytorialnych, w tym regionów. Realizacja przyjętego celu badawczego, w zamierzeniu autora, ma być wkładem do dyskursu naukowego nad fenomenem paradyplomacji oraz ma wypełnić lukę istniejącą w piśmiennictwie polskim. Jest to bowiem pierwsza monografia z tego zakresu w Polsce, podejmująca tak ujęty, aktualny problem badawczy, istotny z punktu widzenia teorii i praktyki stosunków międzynarodowych oraz polityki zagranicznej Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej