Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(1)
Autor
Beręsewicz Paweł (1970- )
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing szeptany
(2)
Internet
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Licea
(1)
Marketing
(1)
Młodzież
(1)
Postmodernizm
(1)
Praca osób niepełnoletnich
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Spis treści : 1 Konsekwencje ponowoczesności dla marketingu (Konsumpcja ponowoczesna, Wybrane trendy ponowoczesności , Globalizacja, Wirtualizacja i cyfryzacja, Rozwój technologii informacyjnych, internet i sieciowość, Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna, Chwilowość, sceptycyzm, niepewność , Rola innowacji, Wpływ informacji i mediów) ; 2 Przewartościowanie paradygmatu 4P (Kierunki zmian w instrumentach marketingu-mix, Koncepcja 4C, Koncepcja 7P, Koncepcja 5I, Koncepcje paradygmatów dla marketingu internetowego) ; 3 Dialektyczny charakter współczesnego marketingu (Lokalność ľ globalizacja, Skala makro - skala mikro, Zysk-zaangażowanie (społeczne), Formalność - nieformalność , Rzeczywistość ľ wirtualność, Transakcyjność ľ relacyjność, Masowość ľ indywidualizm, Technologia ľ humanizm, Jednokierunkowość - wukierunkowość , Ulotność - trwałość , Nieokreśloność - mierzalność ) ; 4 Ważniejsze kierunki rozwoju współczesnego marketingu (Kondycja marketingu jako subdyscypliny nauk o zarządzaniu, Makromarketing i mikromarketing, Marketing wirusowy, marketing partyzancki i marketing doznań, Marketing wydarzeń, Marketing relacyjny, Marketing usług, Humanizująca wizja relacyjnego marketingu usług, Marketing szeptany, Marketing internetowy, Marketing społeczny, Marketing wartości) ; 5 Wykorzystanie centrów kontaktu z klientem w marketingu ponowoczesnym (Systemy informatyczne wspomagające marketing relacyjny, Istota i rola centrów kontaktu z klientem, Usługi świadczone przez centra kontaktu z klientem, Kanały dystrybucji usług świadczonych przez centra kontaktu z klientem, Korzyści ze stosowania centrów kontaktu z klientem) ; 6 Zręby modelu efektywności marketingu szeptanego (Efektywność marketingu szeptanego a sieci społeczne w Internecie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szeptane / Paweł Beręsewicz. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Ksiegarnia", 2018. - 276, [1] strony ; 21 cm.
Czy kłamstwo w internecie boli mniej niż to w rzeczywistości? Finał Ligi Mistrzów ma zostać rozegrany na Stadionie Narodowym w Warszawie! Filip i jego kumple z liceum są bardzo zmotywowani, żeby zdobyć potrzebne pieniądze i wziąć udział w losowaniu biletów. Wstawanie przed piątą i wciskanie ulotek zaspanym przechodniom? Żaden problem! Tworzenie wpisów zachwalających produkty w internecie? Bułka z masłem! Oszczędności szybko się powiększają, ale pojawiają się też nowe problemy, które mogą zagrozić przyjaźni między chłopakami… Najnowsza książka nagradzanego i lubianego przez czytelników Pawła Beręsewicza o dylematach współczesnych nastolatków i zagrożeniach wirtualnego świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Mł (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej