Form of Work
Książki
(32)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Status
available
(25)
unavailable
(12)
Branch
Planeta 11
(11)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(21)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 13
(1)
Filia nr 15
(1)
Author
Bajdak Andrzej
(1)
Barbeka Jadwiga
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Case Steve (1958- )
(1)
Chapman C. C
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Doyle Peter
(1)
Fox Scott C
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Handley Ann
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kopera Sebastian
(1)
Kordowski Marcin
(1)
Kończak Sebastian
(1)
Kramer Józefa
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Kępiński Łukasz
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Mac Amber
(1)
Macierzyński Michał
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Majewski Piotr (informatyk)
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Misztal Anna
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Olszak Celina
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rubin Charles (1953- )
(1)
Rudnicki Michał (turystyka)
(1)
Rutkowski Krzysztof (ekonomista)
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Scott David Meerman
(1)
Shapiro Carl (1955- )
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sztubecki Kamil
(1)
Unold Jacek
(1)
Varian Hal R
(1)
Walczak Tadeusz
(1)
Wielki Janusz
(1)
Wolny Robert (ekonomia)
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Święch Andrzej
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(9)
Country
Poland
(32)
Language
Polish
(32)
Audience Group
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Hotelarze
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Subject
Marketing elektroniczny
(27)
Handel elektroniczny
(7)
Internet
(6)
Gospodarka elektroniczna
(5)
Media społecznościowe
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Content marketing
(2)
Innowacje
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Public relations
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Banki internetowe
(1)
Case, Steve
(1)
Futurologia
(1)
Hotele
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Photoshop
(1)
Pokolenie Z
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postęp techniczny
(1)
Prawo autorskie
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Start-up
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Turystyka
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Subject: time
2001-
(4)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Podręcznik
(9)
Poradnik
(5)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
32 results Filter
Book
In basket
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
Pierwsza książka w serii "Twoja firma widoczna w Internecie", omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami. Każda książka w tej serii stanowi dawkę najnowszej wiedzy, z której skorzysta zarówno przedsiębiorca startujący z małą firmą, jak i pracownik korporacji.[okł.].
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Reklama (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Sieć (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Book
In basket
Twoja firma w internecie / Tomasz Grynkiewicz, Przemysław Poznański. - Warszawa : Agora, cop. 2011. - 68 s. : il. ; 21 cm.
O tym jest ta książka - o szansie, jaką twojej firmie daje zaistnienie w globalnej sieci. Przeprowadzimy cię przez wszelkie zawiłości przy tworzeniu strony internetowej, podpowiemy, jak wybrać domenę, czyli nazwę, pod którą twoja strona będzie funkcjonować w sieci. Pokażemy, jak ważne jest pozycjonowanie strony, czyli ułatwienie klientowi znalezienia jej w natłoku stron konkurencji. Dowiesz się również, jak się reklamować w sieci, a także jak działać w niej legalnie i bezpiecznie - zarówno dla twojej firmy, jak i dla jej klientów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
(Samo Sedno)
Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt! [empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Reklama (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Szukasz nowej drogi dla swojej kariery? Wierzysz w rosnący potencjał Internetu? Myślisz o otwarciu własnej firmy i zwolnieniu swojego szefa? Masz sprecyzowany pomysł na biznes albo jeszcze szukasz czegoś idealnego dla siebie? Świat stoi przed tobą otworem! Na początek wystarczy entuzjazm, wytrwałość w dążeniu do celu oraz wiedza, jaką oferuje ci ta książka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Informatyka (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
DVD
In basket
Photoshop dla e-commerce i social media / Sebastian Kończak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2015. - 240 s. : il. kolor. ; 24 cm + DVD.
(Onepress)
Obraz wart więcej niż tysiąc słów! Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej oko fotografii lub grafiki. Jeśli brakuje ci wiedzy i narzędzi, a wizualizacje, infografiki i zdjęcia, które umieszczasz w sieci, nie przynoszą pożądanych efektów, zajrzyj do tej książki! Oto pierwszy na polskim rynku podręcznik o wykorzystaniu najpopularniejszego programu graficznego na świecie - Photoshopa - w działalności e-commerce i social media. Ponieważ e-handel i media społecznościowe wykorzystują zlepek technologii, umiejętności i doświadczeń z różnych branż, w tej książce Photoshop i zadania w nim wykonywane przeplatają się z poradami dotyczącymi właściwej i skutecznej promocji online. Na płycie DVD dołączonej do książki czytelnik znajdzie dodatkowe ćwiczenia oraz materiały wideo, do których w książce odwołuje się autor. [empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Grafika komputerowa (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
Audiobook
CD
In basket
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + dysk optyczny (CD).
Płyta CD zawiera zagadnienia do każdego rozdziału podręcznika, pytania i zadania do rozwiązania dla studentów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Sieć (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Sieć (1 egz.)
Book
In basket
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Podręcznik poświęcony jest istocie e-biznesu i jego podstawowym problemom oraz modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Omawia segmenty e-biznesu, ich zalety, wady oraz kluczowe determinanty funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Książka przedstawia zagadnienia związane z infrastrukturą technologiczną i sprzętową oraz architekturą e-biznesu. Omówiono w niej rozwiązania pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem, partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą oraz przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Ponadto każdy rozdział zakończono pytaniami problemowymi oraz testem prawda/fałsz. Podręcznik adresowany jest do szerokiego grona odbiorców, przede wszystkim studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych omawianą problematyką, którzy chcą zdobyć i wykorzystać wiedzę na temat e-biznesu.[empik].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again