Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(81)
Forma i typ
Książki
(81)
Poradniki i przewodniki
(38)
Publikacje fachowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(86)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Planeta 11
(26)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(48)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 6
(7)
Filia nr 9
(2)
Filia nr 12
(3)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 16
(3)
Filia nr 18
(4)
Filia nr 2 - podr.
(1)
Autor
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Hjorth Niels
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Markom Andreas
(2)
Romanek Arkadiusz
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Łaciok Karol
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejczak Małgorzata
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bangs David H
(1)
Barański Maciej
(1)
Bekas Robert
(1)
Beliczyńska-Sobota Anna
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brott Armin
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Caslione John A
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Christensen Clayton
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Covey Sean
(1)
D'Alessandro David F
(1)
DeMarco Tom
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dębski Maciej (architekt)
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Fijewski Piotr (1956- )
(1)
Fink Klaus-J
(1)
Flynn Pat
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Fox Jason (1986 - )
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gallo Carmine
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Gawron Ewa
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Godin Seth
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gordman Robert
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grabowski Grzegorz (księgowy)
(1)
Gregory Anne
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Heffernan Margaret (1955- )
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Huling Jim
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jankowski Marek (ekonomia)
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jurczak Robert
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kasznia Dariusz
(1)
Keefe Janice
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kisiała Jacek
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Konieczniak Marek
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Król Tomasz
(1)
Król-Fijewska Maria (1952- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(79)
Niemcy
(2)
Język
polski
(81)
Odbiorca
Menedżerowie
(9)
Przedsiębiorcy
(8)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy personalni
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Właściciele nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing
(26)
Marketing cyfrowy
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Zarządzanie
(7)
Przywództwo
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Firma (nazwa)
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Kadry
(4)
Menedżerowie
(4)
Motywacja pracy
(4)
Obsługa klienta
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Public relations
(4)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Mentoring
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
BHP
(2)
Controlling personalny
(2)
Handel
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing partnerski
(2)
Motywacja
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Outplacement
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Reklama internetowa
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Sukces
(2)
Znaki towarowe
(2)
Analiza danych
(1)
Apple Inc
(1)
Asertywność
(1)
Banki
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biznesplan
(1)
Blogerzy
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Building Information Modeling (BIM)
(1)
Business Intelligence
(1)
Cele życiowe
(1)
Coaching
(1)
Content marketing
(1)
Controlling
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Język
(1)
Kadry kierownicze
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Kultura pracy
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mieszkania
(1)
Najem
(1)
Odwaga
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Osobowość
(1)
Oszczędność
(1)
Perswazja
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Pokolenie Y
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkcja
(1)
Produktywność (ekonomia)
(1)
Programowanie matematyczne
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo budowlane
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł chemiczny
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Public relations w internecie
(1)
Płaca
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Reklama
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Poradnik
(75)
Blog
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(52)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Psychologia
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Rozwój osobisty
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Dom i ogród
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
81 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Praca
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Instytucja: Helion
Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym. Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek ┼ firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka. Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść: o sobie (personal branding), o firmie (komunikacja korporacyjna), o produkcie (komunikacja produktowa), o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii), o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju). [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; nr 22)
Stwórz wirtualną wizytówkę biblioteki, pokaż jej działalność, zasoby i ciekawostki! Twórz i udostępniaj interesujące rzeczy o multimedialnym charakterze dzięki biblioblogowi! Zacznij swoją przygodę z blogowaniem już dziś i wejdź do świata blogosfery bibliotecznej. Dowiedz się, dlaczego bibliotekarze powinni blogować i jak uniknąć schematów, by być nieszablonowym i wyróżniającym się bibliotekarzem blogującym. Poradnik blogowy pokaże krok po kroku, jak założyć blog, jakie są rodzaje biblioblogów oraz wskaże filary prowadzenia dobrego bloga, które niewątpliwie prowadzą do sukcesu. Poznaj wiele przydatnych wskazówek, pomocnych rad udoskonalania swojego bloga i trików na ┬oszukanie├ platformy blogowej. Ponadto poznaj sposoby na promocje i reklamę bloga, które pomogą zwiększyć ruch czytelniczy i statystyki. Pokaż przez bloga swoją bibliotekę jako instytucję otwartą i przyjazną dla czytelników. Poznaj sekrety bibliotecznego blogowania! Do zaczytania ─ do blogowania! [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 004
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0/Podr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. ZAKĄTEK BIBLIOTEKARZA (1 egz.)
Książka
W koszyku
O tym jest ta książka - o szansie, jaką twojej firmie daje zaistnienie w globalnej sieci. Przeprowadzimy cię przez wszelkie zawiłości przy tworzeniu strony internetowej, podpowiemy, jak wybrać domenę, czyli nazwę, pod którą twoja strona będzie funkcjonować w sieci. Pokażemy, jak ważne jest pozycjonowanie strony, czyli ułatwienie klientowi znalezienia jej w natłoku stron konkurencji. Dowiesz się również, jak się reklamować w sieci, a także jak działać w niej legalnie i bezpiecznie - zarówno dla twojej firmy, jak i dla jej klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Forma i typ
Temat
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Forma i typ
Temat
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65/69 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy firm i produktów / Marek Zboralski. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2000. - 276 s. : tabl. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Forma i typ
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 33
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej