Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(37)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(37)
Publikacje naukowe
(24)
Publikacje dydaktyczne
(8)
E-booki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Dostępność
dostępne
(31)
wypożyczone
(7)
Placówka
Planeta 11
(2)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(36)
Autor
Kulińska Ewa
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Milic-Czerniak Róża
(2)
Sobocińska Magdalena
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Bombiak Edyta
(1)
Busławski Adam
(1)
Bąk-Grabowska Dominika
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czakowski Dariusz
(1)
Czyżewski Andrzej (1947- )
(1)
Davies Peter
(1)
Dziwulski Jacek
(1)
Florczyk Mariusz
(1)
Gaschi-Uciecha Agnieszka
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gwarda-Gruszczyńska Edyta
(1)
Gwiaździński Emilian
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hauge Paul
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945-)
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Kuźniarska Aneta
(1)
Kędzior Dorota (rachunkowość)
(1)
Kędzior Marcin (1977- )
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Majkut Robert
(1)
Masłowski Dariusz
(1)
Mynarski Stefan (1935- )
(1)
Nieżurawska-Zając Joanna
(1)
Nowakowski Marcin Konstanty
(1)
Oczki Jarosław (1972- )
(1)
Opaliński Ireneusz
(1)
Pardey David
(1)
Pawlak Marek (1955- )
(1)
Pichlak Magdalena
(1)
Piwowar-Sulej Katarzyna
(1)
Pociecha Józef (1947- )
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Stanowicka-Traczyk Agnieszka
(1)
Stańczyk Izabela
(1)
Stępień Beata
(1)
Suchocka Anna (ekonomia)
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymczak Jadwiga
(1)
Tkaczuk Cezary (marketing)
(1)
Walesiak Marek (1957- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wolny Robert (ekonomia)
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zając Czesław
(1)
Ziółkowski Bogusław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(3)
Doradcy personalni
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Marketing
(13)
Przedsiębiorstwo
(7)
Rynek
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Badania marketingowe
(3)
Innowacje
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Zarządzanie
(3)
Controlling personalny
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Integracja europejska
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Motywacja pracy
(2)
Pokolenie Z
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zielona gospodarka
(2)
Action Research
(1)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Anioły biznesu
(1)
Baby boomers
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
COVID-19
(1)
Crowdfunding
(1)
Czas pracy
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dyfuzja innowacji
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finansowanie
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje ekologiczne
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Jakość produktu
(1)
Kapitał obcy przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(1)
Komercjalizacja wyników badań naukowych
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kształcenie zawodowe
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing mobilny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miasta
(1)
Muzeum Narodowe (Szczecin)
(1)
Młodzież
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Nowy produkt
(1)
Organizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Patenty
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Polityka płacowa
(1)
Postawy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Praca zdalna
(1)
Produkcja
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Płaca
(1)
Raport z badań
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek pracy
(1)
Rynek produktów rolnych
(1)
Samofinansowanie
(1)
Siła robocza
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Statystyka gospodarcza
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Telemarketing
(1)
Telepraca
(1)
Teoria ugruntowana
(1)
Towary
(1)
Transfer technologii
(1)
Turystyka
(1)
Unia Europejska
(1)
Upadłość
(1)
Venture capital
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1989-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Niemcy
(2)
Europa
(1)
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie ; okolice)
(1)
Szwecja
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Raport z badań
(17)
Monografia
(14)
Opracowanie
(8)
Podręcznik
(6)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(24)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
41 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ekonomia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 226 stron : ilustracje ; 24 cm.
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem pracy jest przedstawienie możliwości i korzyści wynikających z zastosowania metod ilościowych do badania problemów marketingu.Autor dokonał wyboru zarówno problemów marketingu,jak i stosowanych metod ilościowych.Przedstawia m.in.istotę i zakres możliwych do wykonania badań marketingowych oraz ich różne klasyfikacje,omawia zagadnienia segmentacji rynku oraz stosowanych w tym celu metod ilościowych,przedstawia zagadnienie rozpoznania istniejących potrzeb konsumpcyjnych oraz modele ustalania cen.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im. [naukowa24.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Spis treści : Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne (E-konsument i jego zachowania nabywcze, Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta) ; Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodologiczne (Źródła informacji o e-konsumencie, Metody i techniki badania e-konsumenta, Założenia metodologiczne badania polskiego e-konsumenta ) ; Rozdział 3. Jaki jest polski e-konsument? - dylematy poznawcze (Portret demograficzny, społeczno-zawodowy i ekonomiczny polskiego e-konsumenta, Portret psychologiczny polskiego e-konsumenta, Czas wolny polskiego e-konsumenta, Internet w życiu polskiego e-konsumenta) ; Rozdział 4. Jak kupuje polski e-konsument? - dylematy poznawcze (Struktura asortymentowa koszyka zakupów polskiego e-konsumenta, Motywy dokonywania zakupów w sieci , Źródła informacji o ofercie produktowej w sieci, Determinanty wyboru produktów, Miejsca i warunki zakupów w sieci) ; Rozdział 5. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne (Typy polskiego e-konsumenta, Wytyczne do działań marketingowych w handlu elektronicznym).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka marketingu mobilnego jest niezwykle aktualna i ważna, i to zarówno w warstwie poznawczej, jak i aplikacyjnej. Stąd staje się przedmiotem rozważań w literaturze światowej (a także krajowej). Większość dostępnych publikacji opartych jest na informacjach pochodzących ze źródeł wtórnych. Ponadto dominuje w nich spojrzenie na technologie mobilne z punktu widzenia przedsiębiorstw, które wykorzystują te technologie w działalności marketingowej. Daje się odczuć pewien niedosyt prac ujmujących problematykę marketingu mobilnego z perspektywy konsumenta. W ten nurt wpisuje się niniejsza publikacja. W pracy podjęto próbę wyjaśnienia istoty marketingu mobilnego, określenia kierunków jego rozwoju, scharakteryzowania nowoczesnych narzędzi wykorzystywanych w marketingu mobilnym oraz zidentyfikowania postaw konsumentów wobec nich. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Rozważania oparto na źródłach wtórnych i pierwotnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy badań jakościowych / Beata Glinka, Wojciech Czakon. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze grono badaczy dochodzi do wniosku, że do opisu i zrozumienia dynamicznego, często niejednoznacznego świata konieczne jest wyjście poza ramy istniejących teorii i hipotez. Taką właśnie możliwość oferują badania jakościowe, które ze swej natury dobrze nadają się do opisu tego, co zmienne, a także tego, co subiektywne. Badania jakościowe w wielu środowiskach ciągle jeszcze nie są uznawane i legitymizowane na równi z badaniami ilościowymi. Ta sytuacja zmienia się, ale nadal pokutuje wiele stereotypów, które umniejszają postrzeganą wartości badań jakościowych. Prezentowana publikacja ma się przyczynić do upowszechniania wiedzy na temat prowadzenia badań jakościowych oraz doskonalenia praktyki badań jakościowych, a przez to do zmiany tych stereotypów. Książka składa się z siedmiu rozdziałów ukazujących najważniejsze aspekty badań jakościowych. Autorzy podążają za logicznym przebiegiem procesu badawczego: począwszy od rozstrzygnięcia, co ma być badane i zaplanowania badania, poprzez wybór podejścia, dobór próby, zbieranie i analizę danych, aż do interpretacji tych danych i oceny jakości przeprowadzonego badania. Rozdział pierwszy poświęcono szeroko pojętej przydatności badań jakościowych w naukach o zarządzaniu. Drugi rozdział zawiera prezentację czterech najbardziej rozpowszechnionych w naukach o zarządzaniu konwencji badań jakościowych: teorii ugruntowanej, studium przypadku, etnografii i badań w działaniu (action research). Trzeci rozdział został poświęcony próbie badawczej. W rozdziale czwartym podjęto problematykę gromadzenia danych w badaniach jakościowych. Rozdział piąty poświęcony jest analizie zebranego materiału empirycznego. Poddane analizie dane stają się przedmiotem interpretacji, tworzenia teorii oraz prezentacji wyników i wniosków w tekście naukowym. Tym zagadnieniom poświęcony jest szósty rozdział publikacji. Ostatni, siódmy rozdział poświęcono ocenie badań jakościowych. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W czasach ciągłych zmian potrzebni są ludzie, którzy będą potrafili wykonywać zadania i szybko przystosowywać się do zmiennych warunków. Nabywanie kompetencji potrzebnych aktualnie i w przyszłości odbywa się w procesie rozwoju, którego podstawowym elementem jest szkolenie pracowników. Aby szkolenia przeniosły oczekiwane efekty, należy nimi odpowiednio zarządzać, spełniając takie tradycyjne funkcje zarządzania, jak planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola. Monografia nie tylko zawiera bogaty przegląd literatury, ale też prezentuje zebrane w procesie badań empirycznych wskazówki dla osób zarządzających szkoleniami (menedżerów i specjalistów HR) oraz realizatorów szkoleń (trenerów). Przedstawia także problemy i wyzwania, które mogą się stać podstawą prowadzenia dalszych badań w analizowanym obszarze.[http://www.ksiegarnia.ue.wroc.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 14.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacje ekologiczne, zdolności dynamiczne i efektywność organizacji / Magdalena Pichlak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 226 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zmiany zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw, w tym intensyfikacja procesów produkcji i konsumpcji, implikują konieczność uwzględnienia wymiaru ekologicznego w prowadzonej przez organizacje działalności innowacyjnej. Nie ma wątpliwości, że minimalizacja negatywnego oddziaływania na środowisko dzięki tworzeniu i wdrażaniu innowacji ekologicznych jest podstawą budowania konkurencyjności w perspektywie długookresowej. Niniejsza książka wpisuje się w nurt badań nad ekoinnowacyjnością przedsiębiorstw w ujęciu strategicznym.Łącząc teorię innowacji z koncepcją zdolności dynamicznych, podjęto próbę opracowania i empirycznego sprawdzenia modelu zarządzania ekoinnowacjami we współczesnym kontekście rynkowym. W pierwszej kolejności przedstawiono wybrane zagadnienia teorii i metodologii ekoinnowacji. Następnie w oparciu o systematyzację zarówno polskiej, jak i zagranicznej literatury przedmiotu zbudowano koncepcyjny model zarządzania prowadzoną przez przedsiębiorstwa działalnością ekoinnowacyjną.Empiryczna weryfikacja modelu w innowacyjnych polskich organizacjach wykazała, że dzięki lepszemu zrozumieniu roli i znaczenia zdolności dynamicznych przedsiębiorcy mogą usprawnić zarządzanie ekoinnowacjami, szczególnie w kontekście elastycznego modyfikowania stosowanych procesów, istniejących struktur i realizowanych modeli biznesowych. „Monografia wzbogaca dotychczasowy dorobek z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw. Stanowi opracowanie nowatorskie, o istotnych walorach poznawczych i metodycznych. Wnosi nowe wątki i wskazuje na nowe kierunki badań w obszarze innowacji ekologicznych. Zaprezentowany model koncepcyjny może być wykorzystany w dalszych badaniach dotyczących wpływu ekoinnowacji na efektywność organizacji. Wysoko oceniam jakość badań empirycznych oraz sformułowanych na tej podstawie wniosków i rekomendacji dla praktyki gospodarczej". Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Poznańskiej, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie [profinfo.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia zawiera przegląd literatury pod kątem zarówno eksplikacji pojęcia "telepracy", jak i motywów jej podejmowania. Przedstawiono również wyniki autorskich badań, których celem było zidentyfikowanie najważniejszych czynników wpływających na zainteresowanie telepracą wśród pracowników i przedsiębiorców (pracodawców). Wykazano, że głównymi czynnikami motywującymi pracowników do podejmowania pracy zdalnej są elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w dowolnym miejscu na świecie oraz samodzielna organizacja pracy. Badanie było przeprowadzone przed pandemią COVID-19, która wymusiła wprowadzenie pracy zdalnej w wielu organizacjach do tej pory niekorzystających z telepracy. [24naukowa.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej