Form of Work
Książki
(482)
Publikacje naukowe
(62)
Publikacje dydaktyczne
(42)
Publikacje fachowe
(34)
Poradniki i przewodniki
(23)
E-booki
(18)
IBUK Libra
(18)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Audiobooki
(3)
Filmy i seriale
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Status
available
(481)
unavailable
(90)
unknown
(17)
only on-site
(6)
Branch
Planeta 11
(85)
DGiOZ
(7)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(381)
Filia nr 2
(5)
Filia nr 4
(4)
Filia nr 5
(13)
Filia nr 6
(23)
Filia nr 9
(16)
Filia nr 12
(15)
Filia nr 13
(18)
Filia nr 15
(7)
Filia nr 16
(7)
Filia nr 18
(7)
Filia nr 5 - podr.
(1)
Filia nr 12 - podr.
(1)
Filia nr 13 - podr.
(2)
Filia nr 18 - podr.
(1)
Filia nr 16 - podr.
(1)
Author
Kotler Philip (1931- )
(12)
zbiorowa Praca
(9)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(7)
Mruk Henryk
(7)
Garbarski Lechosław
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Ehrlich Andrzej
(5)
Baran Radosław
(4)
Davies Peter
(4)
Michalski Eugeniusz
(4)
Opaliński Ireneusz
(4)
Pardey David
(4)
Sztucki Tadeusz
(4)
Wrzosek Wojciech
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(3)
Domański Tomasz (marketing)
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Falkowski Andrzej
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Musiałkiewicz Jacek
(3)
Styś Aniela
(3)
Urbaniak Maciej (ekonomia)
(3)
Wiśniewski Andrzej (nauki ekonomiczne)
(3)
Adamczuk Franciszek
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof
(2)
Beckwith Harry (1949- )
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Florek Magdalena (ekonomia)
(2)
Forsyth Patrick
(2)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(2)
Godin Seth
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Górska Grażyna
(2)
Haig Matt (1975- )
(2)
Hauke-Lopes Aleksandra
(2)
Hingston Peter
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jarosz Antoni
(2)
Jasiński Andrzej
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945-)
(2)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kieżel Małgorzata
(2)
Kisiel Wiktor
(2)
Komor Marcin
(2)
Kowalski Paweł
(2)
Kramer Teodor (1926-2014)
(2)
Krwawicz Małgorzata
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Loska Magdalena
(2)
Lupa Iwona
(2)
Maison Dominika
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Milic-Czerniak Róża
(2)
Niestrój Roman
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Nowacki Włodzimierz
(2)
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Otto Jacek
(2)
Pacana Andrzej
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Perek Marzena
(2)
Ratajczak-Mrozek Milena
(2)
Ries Al
(2)
Ries Laura
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Romanek Arkadiusz
(2)
Rozwadowska Barbara
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(2)
Rutkowski Krzysztof (ekonomista)
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sala Józef
(2)
Scott David Meerman
(2)
Strzelecka Magdalena
(2)
Strzyżewska-Kamińska Marianna
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szulce Halina
(2)
Sławińska Maria (1946- )
(2)
Turkowski Marek
(2)
Turopolski Witold
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Wietrzykowski Dawid
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Zawadzki Roman
(2)
Zboralski Marek
(2)
Łaguna Mirosław
(2)
Year
2010 - 2019
(153)
2000 - 2009
(223)
1990 - 1999
(128)
200 - 209
(2)
Time Period of Creation
2001-
(120)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
Country
Poland
(506)
Language
Polish
(505)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(30)
Menedżerowie
(19)
Studenci
(10)
Przedsiębiorcy
(8)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Księgowi
(2)
Pracodawcy
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dzieci
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Inwestorzy
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Poziom nauczania
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Właściciele nieruchomości
(1)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Subject
Marketing
(216)
Zarządzanie
(44)
Przedsiębiorstwo
(39)
Marketing elektroniczny
(27)
Konsumenci (ekon.)
(19)
Reklama
(18)
Turystyka
(18)
Firma (nazwa)
(16)
Marketing strategiczny
(15)
Usługi
(14)
Public relations
(13)
Innowacje
(12)
Banki
(11)
Finanse przedsiębiorstwa
(10)
Handel
(10)
Komunikacja marketingowa
(10)
Rynek
(10)
Techniki sprzedaży
(10)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Znaki towarowe
(10)
Kadry
(9)
Marketing partnerski
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Obsługa klienta
(8)
Organizacja
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(8)
Handel elektroniczny
(7)
Internet
(7)
Marketing polityczny
(7)
Promocja handlowa
(7)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(7)
Decyzje
(6)
Kultura
(6)
Marketing międzynarodowy
(6)
Marketing terytorialny
(6)
Media społecznościowe
(6)
Przemysł
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Gospodarka elektroniczna
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Motywacja pracy
(5)
Przedsiębiorstwo handlowe
(5)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
Analiza finansowa
(4)
Controlling
(4)
Hotelarstwo
(4)
Jakość produktu
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Lojalność konsumentów
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Menedżerowie
(4)
Miasta
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Rynek pracy
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Finanse
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka magazynowa
(3)
Gospodarka terenowa
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konkurencja
(3)
Konkurencyjność
(3)
Logistyka
(3)
Marketing bezpośredni
(3)
Marketing personalny
(3)
Model biznesowy
(3)
Nieruchomości
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Przywództwo
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Samorząd gminny
(3)
Start-up
(3)
Transport
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie środowiskowe
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Żywność
(3)
Administracja
(2)
Agroturystyka
(2)
Badania marketingowe
(2)
Banki internetowe
(2)
Content marketing
(2)
Finanse publiczne
(2)
Gastronomia
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Innowacje ekologiczne
(2)
Integracja europejska
(2)
Inwestycje
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Magazyn
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing ekologiczny
(2)
Subject: time
2001-
(53)
1989-2000
(25)
1901-2000
(10)
1945-1989
(4)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Subject: place
Polska
(27)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Świat
(2)
Azja
(1)
Bytom (woj. śląskie)
(1)
Dania
(1)
Europa
(1)
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie ; okolice)
(1)
Korea Południowa
(1)
Podkarpackie, województwo
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie ; okolice)
(1)
Unia Europejska
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(99)
Podręczniki
(42)
Poradniki
(35)
Opracowanie
(29)
Podręcznik
(29)
Poradnik
(28)
Monografia
(25)
Materiały pomocnicze
(14)
Wydawnictwa popularne
(8)
Praca zbiorowa
(7)
Encyklopedia
(3)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(3)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(3)
Raport z badań
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Film edukacyjny
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Blog
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publicystyka
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół zawodowych
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(121)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(46)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Psychologia
(5)
Ochrona środowiska
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Transport i logistyka
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Dom i ogród
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Matematyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
529 results Filter
Authority data
Marketing elektroniczny (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Marketing mobilny (hasło przedmiotowe)
zob. też Gospodarka elektroniczna (hasło przedmiotowe) ; Internet (hasło przedmiotowe) ; Reklama internetowa (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: e-marketing ; Internet - stosowanie - marketing ; Marketing interaktywny ; Marketing internetowy ; Marketing w internecie
Authority data
Marketing polityczny (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Komunikacja polityczna (hasło przedmiotowe)
zob. też Kampania wyborcza (hasło przedmiotowe) ; Marketing (hasło przedmiotowe) ; Polityka (hasło przedmiotowe) ; Wybory (hasło przedmiotowe)
zob. też Rankingi polityczne (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Polityka - marketing ; Marketing wyborczy
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 38.10 (1 egz.)
Authority data
Marketing (hasło przedmiotowe)
zob. też Kanały marketingowe (hasło przedmiotowe) ; Komunikowanie marketingowe (hasło przedmiotowe) ; Lojalność konsumentów (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Marketing bezpośredni (hasło przedmiotowe) ; Marketing ekologiczny (hasło przedmiotowe) ; Marketing elektroniczny (hasło przedmiotowe) ; Marketing międzynarodowy (hasło przedmiotowe)
zob. też Marketing narodowy (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Marketing partnerski (hasło przedmiotowe) ; Marketing personalny (hasło przedmiotowe)
zob. też Marketing polityczny (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Marketing regionalny (hasło przedmiotowe)
zob. też Marketing sieciowy (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Marketing strategiczny (hasło przedmiotowe) ; Marketing terytorialny (hasło przedmiotowe) ; Marketing zaangażowany społecznie (hasło przedmiotowe) ; Markieting szeptany (hasło przedmiotowe)
zob. też Nowy produkt (hasło przedmiotowe) ; Prezentacje i wystąpienia (hasło przedmiotowe) ; Promocja handlowa (hasło przedmiotowe) ; Przedsiębiorczość międzynarodowa (hasło przedmiotowe) ; Rynek (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Segmentacja rynku (hasło przedmiotowe)
zob. też Sponsoring (hasło przedmiotowe) ; Zogniskowany wywiad grupowy (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Przedsiębiorstwo - marketing
zt. odpowiednie tematy z określnikiem - marketing, np.: Banki - marketing
Authority data
Marketing ekologiczny (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Marketing (hasło przedmiotowe)
zob. też Produkty ekologiczne (hasło przedmiotowe) ; Świadomość ekologiczna (hasło przedmiotowe) ; Usługi ekologiczne (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Ekomarketing ; Marketing środowiskowy ; Produkty ekologiczne - marketing ; Usługi ekologiczne - marketing ; Zielony marketing
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 21/2013)
Spis treści : 1. Rynkowe więzi firm z konsumentami - geneza, istota, elementy, znaczenie ; 2. Zależność pomiędzy marketingiem partnerskim a marketingiem społecznym ; 3. Determinanty orientacji na klienta w nowoczesnym zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej ; 4. Zarządzanie relacjami z klientem o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa (Kształtowanie optymalnego portfela klientów w firmie, Strategie nakierowane na wzrost atrakcyjności klientów o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa , Strategie skierowane do klientów nieatrakcyjnych dla przedsiębiorstwa , Rezygnacja z obsługi klientów) ; 5. Marketing doznań a działania instytucji kultury w Polsce (Państwowe instytucje kultury w Polsce, Pozarządowe i prywatne instytucje kultury w Polsce, Opera Wrocławska, Muzeum Powstania Warszawskiego, MS2) ; 6. Wykorzystanie experiential marketing w kreowaniu wizerunku firmy (Experiential marketing w IKEA - studium przypadku, Miasteczko telewizji "n") ; 7. Wykorzystanie nowych koncepcji marketingowych w przemyśle targowym ; 8. Zarządzanie marketingowo-logistyczne procesami zaopatrzenia w przedsiębiorstwach produkcyjnych sektora MŚP (Proces zaopatrzenia w przedsiębiorstwie produkcyjnym w sektorze MŚP na przykładzie badań własnych w branży cukierniczej) ; 9. Informacja rynkowa a podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwach transportowych ; 10. Kreowanie polskiej marki na rynku międzynarodowym. Studium przypadków na przykładach z polskiej gospodarki morskiej (Kreowanie marki na rynku B2B, Port Gdynia - kreowanie marki na rynku B2B, Przedsiębiorstwo CRIST - pozycjonowanie marki na rynku offshore) ; 11. Measuring the Fiđnancial Aspects of Brand ; 12. The Crisis of Marketing Communication in the Era of Social Media ; 13. Systemy rekomendacji w mediach społecznościowych (Analiza informacji dostępnych w popularnych mediach społecznościowych) ; 14. Application New Technology in Marketing.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Authority data
Marketing wielopoziomowy (MLM) (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Techniki sprzedaży (hasło przedmiotowe) ; Marketing (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Marketing sieciowy ; MLM ; Multi Level Marketing ; Network marketing
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Sieć (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 104.1 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13.8 (1 egz.)
Authority data
Marketing szeptany (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Marketing (hasło przedmiotowe)
zob. też Plotka (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Buzz marketing
Authority data
Marketing personalny (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Marketing (hasło przedmiotowe)
zob. też Doradcy personalni (hasło przedmiotowe) ; Kadry - polityka (hasło przedmiotowe) ; Przedsiębiorstwo - zatrudnienie (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Marketing kadrowy
Authority data
Marketing regionalny (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Marketing (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Marketing lokalny
Authority data
Marketing mobilny (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Marketing (hasło przedmiotowe)
zob. też Łączność bezprzewodowa (hasło przedmiotowe) ; M-commerce (hasło przedmiotowe) ; Technologie mobilne (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Marketing elektroniczny (hasło przedmiotowe) ; Telemarketing (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Mobile marketing
Authority data
Content marketing (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Marketing (hasło przedmiotowe)
zob. też Influencer marketing (hasło przedmiotowe) ; Marketing wirusowy (hasło przedmiotowe) ; Reklama natywna (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Marketing treści
Book
In basket
Spis treści : 1 Konsekwencje ponowoczesności dla marketingu (Konsumpcja ponowoczesna, Wybrane trendy ponowoczesności , Globalizacja, Wirtualizacja i cyfryzacja, Rozwój technologii informacyjnych, internet i sieciowość, Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna, Chwilowość, sceptycyzm, niepewność , Rola innowacji, Wpływ informacji i mediów) ; 2 Przewartościowanie paradygmatu 4P (Kierunki zmian w instrumentach marketingu-mix, Koncepcja 4C, Koncepcja 7P, Koncepcja 5I, Koncepcje paradygmatów dla marketingu internetowego) ; 3 Dialektyczny charakter współczesnego marketingu (Lokalność ľ globalizacja, Skala makro - skala mikro, Zysk-zaangażowanie (społeczne), Formalność - nieformalność , Rzeczywistość ľ wirtualność, Transakcyjność ľ relacyjność, Masowość ľ indywidualizm, Technologia ľ humanizm, Jednokierunkowość - wukierunkowość , Ulotność - trwałość , Nieokreśloność - mierzalność ) ; 4 Ważniejsze kierunki rozwoju współczesnego marketingu (Kondycja marketingu jako subdyscypliny nauk o zarządzaniu, Makromarketing i mikromarketing, Marketing wirusowy, marketing partyzancki i marketing doznań, Marketing wydarzeń, Marketing relacyjny, Marketing usług, Humanizująca wizja relacyjnego marketingu usług, Marketing szeptany, Marketing internetowy, Marketing społeczny, Marketing wartości) ; 5 Wykorzystanie centrów kontaktu z klientem w marketingu ponowoczesnym (Systemy informatyczne wspomagające marketing relacyjny, Istota i rola centrów kontaktu z klientem, Usługi świadczone przez centra kontaktu z klientem, Kanały dystrybucji usług świadczonych przez centra kontaktu z klientem, Korzyści ze stosowania centrów kontaktu z klientem) ; 6 Zręby modelu efektywności marketingu szeptanego (Efektywność marketingu szeptanego a sieci społeczne w Internecie).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Authority data
Marketing terytorialny (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Marketing (hasło przedmiotowe)
zob. też Gospodarka terenowa (hasło przedmiotowe) ; Regionalizacja gospodarcza (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Marketing jednostek osadniczych ; Marketing komunalny ; Promocja regionów ; Regiony (adm.) - marketing
Authority data
Marketing społecznościowy (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Marketing elektroniczny (hasło przedmiotowe)
zob. też Portal społecznościowy (hasło przedmiotowe)
zob. też Blogi (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Marketing w mediach społecznościowych ; Portal społecznościowy - stosowanie - marketing ; Blogi - stosowanie - marketing
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again