Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(637)
IBUK Libra
(27)
Forma i typ
Książki
(634)
Publikacje dydaktyczne
(230)
Publikacje naukowe
(196)
Publikacje fachowe
(115)
Poradniki i przewodniki
(37)
E-booki
(27)
Publikacje popularnonaukowe
(13)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(11)
Audiobooki
(4)
Publikacje informacyjne
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(629)
wypożyczone
(83)
nieokreślona
(13)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Planeta 11
(87)
DGiOZ
(7)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(526)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 4
(3)
Filia nr 5
(12)
Filia nr 6
(24)
Filia nr 9
(11)
Filia nr 10
(2)
Filia nr 12
(10)
Filia nr 13
(14)
Filia nr 15
(7)
Filia nr 16
(13)
Filia nr 18
(8)
Filia nr 2 - podr.
(1)
Filia nr 5 - podr.
(1)
Filia nr 13 - podr.
(2)
Filia nr 18 - podr.
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(12)
Garbarski Lechosław
(7)
Mruk Henryk
(7)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Baran Radosław
(4)
Dejnaka Agnieszka
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
Krwawicz Małgorzata
(4)
Kłeczek Ryszard
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(4)
Michalski Eugeniusz
(4)
Wrzosek Wojciech
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(3)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Falkowski Andrzej
(3)
Gregor Bogdan (1943- )
(3)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(3)
Leoński Wojciech
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Pacana Andrzej
(3)
Ratajczak-Mrozek Milena
(3)
Sobocińska Magdalena
(3)
Styś Aniela
(3)
Urbaniak Maciej (ekonomia)
(3)
Witkowska Magda
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Adamik Anna (1970- )
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof
(2)
Beckwith Harry (1949- )
(2)
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Bugajska Joanna
(2)
Bukowska Urszula
(2)
Chyba Zbigniew
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czartoryski Bartosz
(2)
Davies Peter
(2)
Dolot Anna
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(2)
Godin Seth
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Górska Grażyna
(2)
Haig Matt (1975- )
(2)
Hauke-Lopes Aleksandra
(2)
Hingston Peter
(2)
Hjorth Niels
(2)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jarosz Antoni
(2)
Jasiński Andrzej
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945-)
(2)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kisiel Wiktor
(2)
Komor Marcin
(2)
Konarska Maria
(2)
Kopeć Jacek (zarządzanie)
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Kramer Teodor (1926-2014)
(2)
Kulińska Ewa
(2)
Liksza Joanna
(2)
Lupa Iwona
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marciniak Stanisław (1948- )
(2)
Markom Andreas
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mendryk Iwona
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Milic-Czerniak Róża
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Niestrój Roman
(2)
Niestrój Roman (1944- )
(2)
Nowacki Włodzimierz
(2)
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Oczkowska Renata
(2)
Opaliński Ireneusz
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pardey David
(2)
Perek Marzena
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Rokicki Tomasz (ekonomia)
(2)
Romanek Arkadiusz
(2)
Rozwadowska Barbara
(2)
Rusiński Michał
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(149)
2010 - 2019
(190)
2000 - 2009
(226)
1990 - 1999
(99)
Okres powstania dzieła
2001-
(312)
1901-2000
(9)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(662)
Niemcy
(2)
Język
polski
(657)
angielski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(199)
Menedżerowie
(60)
Przedsiębiorcy
(24)
Studenci
(18)
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Ekonomiści
(6)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Dyrektorzy HR
(5)
Pracodawcy
(5)
Analitycy ekonomiczni
(3)
Doradcy personalni
(3)
Księgowi
(3)
14-17 lat
(2)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Inżynierowie
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(2)
Menedżerowie produkcji
(2)
Pracownicy korporacji
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Technikum
(2)
9-13 lat
(1)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dyrektorzy personalni
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Funkcjonariusze publiczni
(1)
Główni księgowi
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Influencerzy
(1)
Inwestorzy
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pedagodzy
(1)
Policjanci
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prezesi
(1)
Projektanci mody
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Redaktorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły branżowe I stopnia
(1)
Szkoły branżowe II stopnia
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy unijni
(1)
Właściciele nieruchomości
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(4)
Literatura polska
(3)
Temat
Marketing
(197)
Zarządzanie
(71)
Przedsiębiorstwo
(62)
Innowacje
(27)
Marketing cyfrowy
(25)
Organizacja
(20)
Komunikacja marketingowa
(19)
Konsumenci (ekon.)
(18)
Reklama
(18)
Turystyka
(18)
BHP
(17)
Controlling personalny
(17)
Marketing strategiczny
(15)
Public relations
(15)
Firma (nazwa)
(14)
Motywacja pracy
(14)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(14)
Usługi
(14)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Finanse przedsiębiorstwa
(13)
Przywództwo
(13)
Zarządzanie strategiczne
(13)
Bezpieczeństwo
(12)
Banki
(11)
Rynek
(11)
Handel elektroniczny
(10)
Kadry
(10)
Logistyka
(10)
Stanowisko pracy
(10)
Wypadki przy pracy
(10)
Logistyka gospodarcza
(9)
Marketing partnerski
(9)
Media społecznościowe
(9)
Rynek pracy
(9)
Techniki sprzedaży
(9)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(9)
Zarządzanie projektami
(9)
Zarządzanie ryzykiem
(9)
Znaki towarowe
(9)
Internet
(8)
Konkurencyjność
(8)
Marketing polityczny
(8)
Menedżerowie
(8)
Systemy informatyczne zarządzania
(8)
Controlling
(7)
Decyzje
(7)
Globalizacja
(7)
Handel
(7)
Kapitał ludzki
(7)
Marketing międzynarodowy
(7)
Marketing terytorialny
(7)
Produkcja
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(7)
Przemysł
(7)
Analiza finansowa
(6)
Finansowanie
(6)
Kultura
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Marketing społecznościowy
(6)
Model biznesowy
(6)
Obsługa klienta
(6)
Organizacja pracy
(6)
Praca
(6)
Promocja handlowa
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Przedsiębiorstwo handlowe
(6)
Płaca
(6)
Sukces
(6)
Transport
(6)
Warunki pracy
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
COVID-19
(5)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(5)
Gospodarka elektroniczna
(5)
Gospodarka magazynowa
(5)
Inwestycje
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(5)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Samorząd gminny
(5)
Start-up
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Zarządzanie finansami
(5)
Zarządzanie innowacjami
(5)
Budownictwo
(4)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Finanse
(4)
Gospodarka
(4)
Hotelarstwo
(4)
Informatyzacja
(4)
Innowacje ekologiczne
(4)
Inżynieria produkcji
(4)
Jakość produktu
(4)
Konkurencja
(4)
Lojalność konsumentów
(4)
Magazyn
(4)
Miasta
(4)
Temat: czas
2001-
(149)
1901-2000
(36)
1989-2000
(32)
1989-
(15)
1945-1989
(7)
2001-0
(4)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(92)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Korea Południowa
(3)
Świat
(3)
Europa
(2)
Niemcy
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Azja
(1)
Bytom (woj. śląskie)
(1)
Dania
(1)
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie ; okolice)
(1)
Szwecja
(1)
Unia Europejska
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(219)
Monografia
(89)
Poradnik
(74)
Opracowanie
(68)
Materiały pomocnicze
(39)
Praca zbiorowa
(21)
Raport z badań
(17)
Wydawnictwa popularne
(9)
Reportaż
(7)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Encyklopedia
(3)
Publicystyka
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Skrypt (typ publikacji)
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Autobiografia
(1)
Blog
(1)
Broszura
(1)
Książki mówione
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(315)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(111)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(20)
Transport i logistyka
(19)
Media i komunikacja społeczna
(13)
Socjologia i społeczeństwo
(13)
Psychologia
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Inżynieria i technika
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Architektura i budownictwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(5)
Historia
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Rozwój osobisty
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Dom i ogród
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
664 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 21/2013)
Spis treści : 1. Rynkowe więzi firm z konsumentami - geneza, istota, elementy, znaczenie ; 2. Zależność pomiędzy marketingiem partnerskim a marketingiem społecznym ; 3. Determinanty orientacji na klienta w nowoczesnym zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej ; 4. Zarządzanie relacjami z klientem o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa (Kształtowanie optymalnego portfela klientów w firmie, Strategie nakierowane na wzrost atrakcyjności klientów o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa , Strategie skierowane do klientów nieatrakcyjnych dla przedsiębiorstwa , Rezygnacja z obsługi klientów) ; 5. Marketing doznań a działania instytucji kultury w Polsce (Państwowe instytucje kultury w Polsce, Pozarządowe i prywatne instytucje kultury w Polsce, Opera Wrocławska, Muzeum Powstania Warszawskiego, MS2) ; 6. Wykorzystanie experiential marketing w kreowaniu wizerunku firmy (Experiential marketing w IKEA - studium przypadku, Miasteczko telewizji "n") ; 7. Wykorzystanie nowych koncepcji marketingowych w przemyśle targowym ; 8. Zarządzanie marketingowo-logistyczne procesami zaopatrzenia w przedsiębiorstwach produkcyjnych sektora MŚP (Proces zaopatrzenia w przedsiębiorstwie produkcyjnym w sektorze MŚP na przykładzie badań własnych w branży cukierniczej) ; 9. Informacja rynkowa a podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwach transportowych ; 10. Kreowanie polskiej marki na rynku międzynarodowym. Studium przypadków na przykładach z polskiej gospodarki morskiej (Kreowanie marki na rynku B2B, Port Gdynia - kreowanie marki na rynku B2B, Przedsiębiorstwo CRIST - pozycjonowanie marki na rynku offshore) ; 11. Measuring the Fiđnancial Aspects of Brand ; 12. The Crisis of Marketing Communication in the Era of Social Media ; 13. Systemy rekomendacji w mediach społecznościowych (Analiza informacji dostępnych w popularnych mediach społecznościowych) ; 14. Application New Technology in Marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress/Helion)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Harvard Business Press)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1 Konsekwencje ponowoczesności dla marketingu (Konsumpcja ponowoczesna, Wybrane trendy ponowoczesności , Globalizacja, Wirtualizacja i cyfryzacja, Rozwój technologii informacyjnych, internet i sieciowość, Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna, Chwilowość, sceptycyzm, niepewność , Rola innowacji, Wpływ informacji i mediów) ; 2 Przewartościowanie paradygmatu 4P (Kierunki zmian w instrumentach marketingu-mix, Koncepcja 4C, Koncepcja 7P, Koncepcja 5I, Koncepcje paradygmatów dla marketingu internetowego) ; 3 Dialektyczny charakter współczesnego marketingu (Lokalność ľ globalizacja, Skala makro - skala mikro, Zysk-zaangażowanie (społeczne), Formalność - nieformalność , Rzeczywistość ľ wirtualność, Transakcyjność ľ relacyjność, Masowość ľ indywidualizm, Technologia ľ humanizm, Jednokierunkowość - wukierunkowość , Ulotność - trwałość , Nieokreśloność - mierzalność ) ; 4 Ważniejsze kierunki rozwoju współczesnego marketingu (Kondycja marketingu jako subdyscypliny nauk o zarządzaniu, Makromarketing i mikromarketing, Marketing wirusowy, marketing partyzancki i marketing doznań, Marketing wydarzeń, Marketing relacyjny, Marketing usług, Humanizująca wizja relacyjnego marketingu usług, Marketing szeptany, Marketing internetowy, Marketing społeczny, Marketing wartości) ; 5 Wykorzystanie centrów kontaktu z klientem w marketingu ponowoczesnym (Systemy informatyczne wspomagające marketing relacyjny, Istota i rola centrów kontaktu z klientem, Usługi świadczone przez centra kontaktu z klientem, Kanały dystrybucji usług świadczonych przez centra kontaktu z klientem, Korzyści ze stosowania centrów kontaktu z klientem) ; 6 Zręby modelu efektywności marketingu szeptanego (Efektywność marketingu szeptanego a sieci społeczne w Internecie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu, poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii, historii myśli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finansów, jego związki z zarządzaniem oraz tendencje rozwojowe na świecie. Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwia przystępny język, przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki, tabele oraz indeks rzeczowy. Jednocześnie istnieje możliwość dokonania przez wykładowcę elastycznego wyboru części, rozdziałów, a nawet zagadnień, w zależności od typu uczelni. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Instytucja: Helion
Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym. Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek ┼ firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka. Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść: o sobie (personal branding), o firmie (komunikacja korporacyjna), o produkcie (komunikacja produktowa), o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii), o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju). [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / redakcja naukowa Zygmunt Waśkowski. - Poznań : Wydawnictwo UEP, 2022. - 281, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Instytucja: Wydawnictwo UEP
Lektura podręcznika pozwoli studentom na sprawne poruszanie się w tym obszarze wiedzy i ułatwi im zrozumienie zasad funkcjonowania marketingu w praktyce, w odniesieniu do aktualnych, dynamicznie zmieniających się uwarunkowań rynkowych. Podręcznik ten został jednocześnie tak przygotowany, aby stanowić pomocniczy materiał dydaktyczny dla nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia z zakresu marketingu. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DGiOZ
Egzemplarze w opracowaniu (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej