Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(15)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(15)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(5)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(9)
Filia nr 6
(2)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 15
(1)
Autor
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Berendt Joanna
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Czarnecki Sławomir (filozofia)
(1)
Czwojdrak Aleksandra
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gratton Chris (1948- )
(1)
Heffernan Margaret (1955- )
(1)
Jones Sue Jenkyn
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kaczyński Krzysztof
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Konieczniak Marek
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Laloux Frédéric (1969- )
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Liksza Joanna
(1)
Masełko-Łaciok Edyta
(1)
Onufrzak Olga
(1)
Płusa Monika
(1)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Stefaniak Andrzej (prawo)
(1)
Szczęsny Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Tomczyk-Słowińska Magdalena
(1)
Wróbel Małgorzata (ekonomia)
(1)
Łaciok Karol
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Projektanci mody
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Kultura
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Marketing
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Kultura pracy
(2)
Przemysł motoryzacyjny
(2)
Zarządzanie
(2)
Ahrens, Frank (1963- )
(1)
COVID-19
(1)
Controlling personalny
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dziennikarze
(1)
Filozofia kultury
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Kadry kierownicze
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Koreańczycy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Moda
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Produkcja
(1)
Projektanci mody
(1)
Projektowanie mody
(1)
Projekty ubioru
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rynek pracy
(1)
Szlaki turystyczne
(1)
Targi i wystawy
(1)
Toyota Jidōsha Kabushiki Kaisha
(1)
Turystyka kulturowa
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Korea Południowa
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Podręcznik
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Transport i logistyka
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja+Animacja)
"Nowa widownia" Sławomira Czarneckiego to książka o promocji w kulturze i o promocji kultury. Autor, przyjmując założenie: "im lepiej zrozumiemy odbiorcę, tym skuteczniej będziemy promować kulturę", przystępuje do rekonstrukcji świadomości "typu idealnego" odbiorcy kultury. W oparciu o tę wiedzę przedstawia możliwości stosowania w promocji kultury narzędzi z zakresu marketingu i public relations. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DGiOZ
Egzemplarze w opracowaniu (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 21/2013)
Spis treści : 1. Rynkowe więzi firm z konsumentami - geneza, istota, elementy, znaczenie ; 2. Zależność pomiędzy marketingiem partnerskim a marketingiem społecznym ; 3. Determinanty orientacji na klienta w nowoczesnym zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej ; 4. Zarządzanie relacjami z klientem o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa (Kształtowanie optymalnego portfela klientów w firmie, Strategie nakierowane na wzrost atrakcyjności klientów o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa , Strategie skierowane do klientów nieatrakcyjnych dla przedsiębiorstwa , Rezygnacja z obsługi klientów) ; 5. Marketing doznań a działania instytucji kultury w Polsce (Państwowe instytucje kultury w Polsce, Pozarządowe i prywatne instytucje kultury w Polsce, Opera Wrocławska, Muzeum Powstania Warszawskiego, MS2) ; 6. Wykorzystanie experiential marketing w kreowaniu wizerunku firmy (Experiential marketing w IKEA - studium przypadku, Miasteczko telewizji "n") ; 7. Wykorzystanie nowych koncepcji marketingowych w przemyśle targowym ; 8. Zarządzanie marketingowo-logistyczne procesami zaopatrzenia w przedsiębiorstwach produkcyjnych sektora MŚP (Proces zaopatrzenia w przedsiębiorstwie produkcyjnym w sektorze MŚP na przykładzie badań własnych w branży cukierniczej) ; 9. Informacja rynkowa a podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwach transportowych ; 10. Kreowanie polskiej marki na rynku międzynarodowym. Studium przypadków na przykładach z polskiej gospodarki morskiej (Kreowanie marki na rynku B2B, Port Gdynia - kreowanie marki na rynku B2B, Przedsiębiorstwo CRIST - pozycjonowanie marki na rynku offshore) ; 11. Measuring the Fiđnancial Aspects of Brand ; 12. The Crisis of Marketing Communication in the Era of Social Media ; 13. Systemy rekomendacji w mediach społecznościowych (Analiza informacji dostępnych w popularnych mediach społecznościowych) ; 14. Application New Technology in Marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : Rozdział I Placówki kulturalno-rekreacyjne a polityka władz lokalnych w Wielkiej Brytanii (Nowe inwestycje w infrastrukturę czasu wolnego w Wielkiej Brytanii (1970-1985), Zmiana w podejściu do dotowania kultury i rekreacji (1985-1993). Rozdział II Uczestnictwo w kulturze i rekreacji a rynek czasu wolnego w Polsce (Wykorzystanie czasu wolnego, Wydatki na kulturę i rekreację, Wyposażenie gospodarstw domowych, Turystyka, Zróżnicowanie dostępu do kultury i rekreacji a profile konsumentów). Rozdział III Strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych (na przykładzie sektora kultury i rekreacji). Rozdział IV Popyt na dobra i usługi kulturalno-rekreacyjne. Rozdział V Planowanie i prognozowanie popytu na usługi kulturalno-rekreacyjne. Rozdział VI Produkcja i koszty (Efektywność, Podaż dóbr i usług kulturalno-rekreacyjnych, Zdolność wytwórcza obiektów świadczących usługi kulturalno-rekreacyjne, Nakłady na wytwarzanie dóbr i usług kulturalno-rekreacyjnych, Wydajność, Koszty produkcji dóbr i świadczenia usług kulturalno-rekreacyjnych, Koszty krótkookresowe, Alokacja kosztów (cost centering), Koszty długookresowe). Rozdział VII Ustalanie cen na usługi kulturalno-rekreacyjne. Rozdział VIII Podstawy rachunkowości finansowej i zarządczej w przedsiębiorstwach kulturalno-rekreacyjnych. Rozdział IX Projekty inwestycyjne w sferze kultury i rekreacji. Rozdział X Informacja menedżerska a ocena wyników działalności placówek kulturalno-rekreacyjnych. Rozdział XI Kontrakty menedżerskie w usługach kulturalno-rekreacyjnych (Wprowadzenie kontraktów menedżerskich w Wielkiej Brytanii, Nieporozumienia wokół "kontraktu menedżerskiego", Umowy formalne i nieformalne, Specyfika inwestycji i aktywów, Niedoskonały rynek a niedoskonały rząd).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Zagadnienia teoretyczne i metodologiczne - Dziedzictwo kulturowe, Dziedzictwo kulturowe a zarządzanie , Szlaki kulturowe w dokumentach, opracowaniach i literaturze przedmiotu (Szlaki kulturowe w świetle dokumentów i inicjatyw międzynarodowych - UNESCO, ICOMOS, Europejskie Szlaki Kulturowe , Wojewódzkie dokumenty strategiczne) , Szlak kulturowy - definicje. ; Cz. 2 Zarządzanie szlakiem dziedzictwa kulturowego (Struktura, Finansowanie, Planowanie, Organizowanie) ; Szlak i jego otoczenie (Urząd marszałkowski, Organizacje regionalne, Urząd powiatowy, Urząd gminy, Zagospodarowanie obiektu, Własność prywatna, Zabytki sakralne ; Przewodzenie - Budowanie relacji, Święto szlaku ; Kontrolowanie. ; Cz. 3 Strategia marketingowa szlaku kulturowego (Szlak kulturowy a prawa marketingu, Kompozycja marketingowa, Perspektywa odbiorcy, Szlaki kulturowe a marketing terytorialny, Zintegrowany system informacji turystycznej) ; Cz. 4 Szlaki kulturowe w Polsce - wnioski i rekomendacje (Niewykorzystany potencjał, Szlaki kulturowe w warunkach polskich, Rejestracja i ewidencja szlaków kulturowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pracować inaczej / Frederic Laloux ; przełożył Marek Konieczniak. - Warszawa : Studio EMKA, copyright 2015. - 410 stron : ilustracje ; 23 cm.
Laloux w fascynujący sposób opisuje historię rozwoju organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości, Opiera się między innymi na teorii integralnej Kena Wilbera, który napisał słowo wstępne do książki. Laloux zbadał 12 firm, które działają na rynku przynajmniej 5 lat i zatrudniają przynajmniej 100 pracowników. Wszystkie firmy działają w oparciu o nowy poziom świadomości człowieka, która przekłada się na całkowicie odmienny sposób zarządzania organizacjami. Wyróżnione są trzy przełomowe aspekty: samo-zarządzanie, oparcie na pełni człowieka, szukanie ewolucyjnego celu organizacji, który zastępuje próby przewidywania i kontrolowania przyszłości. Laloux osadza intrygujące studia przypadków w przestrzeni teorii ewolucji człowieka i jego świadomości, od materii do ducha.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ted Books)
Potężny manifest dla prezesów i pracowników: wpływowa i wielokrotnie nagradzana liderka biznesu Margaret Heffernan ujawnia, w jaki sposób firmy mogą budować idealne kultury pracy i powodować ogromne przeobrażenia, wprowadzając niewielkie zmiany. Kadra zarządzająca często myśli, że wprowadzając głębokie zmiany, wszystko zrobi lepiej, zarobi więcej i będzie mieć szczęśliwszych pracowników. Dlaczego więc zaangażowanie okazuje się tak trudne, a produktywność tak nieuchwytna? W książce „Niemierzalne" Margaret Heffernan wyciąga wnioski z dziesięcioleci nadzorowania różnych organizacji i dochodzi do wniosku, że to niewielkie modyfikacje mają największe znaczenie. Heffernan twierdzi, że budowanie solidnej firmy może zostać przyspieszone poprzez wdrożenie pozornie niewielkich zmian, takich jak zaakceptowanie konfliktu jako kreatywnego katalizatora, wykorzystywanie każdego umysłu w zespole, celebrowanie błędów; częstsze wypowiadanie się i słuchanie oraz zachęcanie do spędzania czasu wolnego od pracy. Pełna niesamowitych anegdot i zaskakujących statystyk książka zabiera nas w fascynującą podróż po całym świecie, zwracając uwagę na różne firmy i ujawniając, w jaki sposób udało się im przekształcić na wielką skalę poprzez stopniowe zmiany. Jak CIA zrewolucjonizowała swój wywiad, zadając sobie jedno proste pytanie? Jak pewna organizacja zwiększyła przychody o 15 milionów dolarów, ustanawiając krótką przerwę na kawę? Jak całodzienny hakaton (rodzaj warsztatów, których uczestnicy wspólnie projektują i realizują internetowe i informatyczne przedsięwzięcia) może zmienić kulturę firmy? Opowiadając z dowcipem i humorem, Heffernan udowadnia, że często małe zmiany mają największe i najbardziej trwałe skutki. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przed zarządzaniem pojawiły się nowe wyzwania związane z postępującym zróżnicowaniem kulturowym wewnątrz firm. Jednym z aspektów różnorodności jest internacjonalizacja zarządzania kapitałem ludzkim, wywołana procesem globalizacji gospodarki, integracją europejską i otwieraniem rynków pracy. Proces ten dotyczy nie tylko korporacji globalnych. W firmach o zasięgu krajowym także coraz częściej współpracujemy z cudzoziemcami i reemigrantami. Powstaje zatem konieczność doskonalenia systemu zarządzania, by zapewniał skuteczne współdziałanie osób wywodzących się z różnych kultur. Źródłem nowych uwarunkowań kulturowych stają się także: zmiana generacyjna związana z wchodzącym na rynki pracy pokoleniem Y oraz nasilające się różnice międzypokoleniowe wewnątrz firm. Zagadnienia te zostały poruszone w niniejszej książce. Rozważania mają charakter interdyscyplinarny, łącząc perspektywę nauk zarządzania oraz psychologii i socjologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moda : projektowanie / Sue Jenkyn Jones ; [tłumaczenie Ewa Romkowska]. - Wydanie III, rozszerzone (dodruk). - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2016. - 272 strony : ilustracje, fotografie ; 26 cm.
Ten podręcznik powoli poznać podstawy i zasady projektowania ubiorów. Omówiono w nim cechy i zdolności niezbędne projektantowi mody oraz rozmaite perspektywy kariery w tym zawodzie. W obiektywny sposób wyjaśniono, jak wyglada produkcja odzieży "od kulis". Z książki dowiesz się, jak interpretować opisy projektów, tworzyć kolekcje, wybierać i kroić materiały, dopasowywać stroje oraz jak prezentować swoje portfolio. Poznasz też podstawy marketingu i ekonomii mody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauka zawodu (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czego można nauczyć się od Toyoty? Jak podwoić lub potroić szybkość każdego procesu. Jak wbudować jakość w systemy miejsca pracy. Jak olbrzymie koszty ukrytych strat. Jak zrobić z każdego pracownika kontrolera jakości. Przy kapitalizacji rynkowej większej od wartości General Motors, Forda i Chryslera razem wziętych, Toyota jest również (jak dotąd), najrentowniejszym na świecie producentem samochodów. Dobrze znaną "tajną bronią" Toyoty jest szczupła produkcja - rewolucyjne podejście do procesów, wynalezione w tej firmie w latach 50. i doskonalone przez całe dziesięciolecia. Mniej wiadomo o zasadach zarządzania leżących u podstaw szczuplej produkcji, szczupłych prac rozwojowych i wszystkich procesów produkcyjnych i usługowych tego przedsiębiorstwa. Firmy na całym świecie starają się dziś wdrażać radykalny system Toyoty, aby przyśpieszyć procesy, ograniczyć straty i poprawić jakość. Czy jednak ich kierownictwa zaglądają dostatecznie głęboko pod powierzchnię narzędzi i technik, by dojrzeć rzeczywiste podstawy sukcesu Toyoty? "Droga Toyoty" wyjaśnia swoiste podejście Toyoty do szczupłego zarządzania - 14 zasad ożywiających charakterystyczną dla tej firmy kulturę obsesji na punkcie jakości i wydajności. Czytelnik uzyska dzięki tej książce cenną wiedzę, którą można wykorzystać w odniesieniu do każdej firmy i każdego procesu gospodarczego - zarówno w dziedzinie usług, jak i wytwarzania. Dowie się w jaki sposób właściwa kombinacja dalekosiężnej ogólnej koncepcji, procesów, ludzi i rozwiązywania problemów może przekształcić jego firmę w szczupłą, uczącą się organizację - jak wkroczyć na "drogę Toyoty".[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorki prezentują ideę zwaną Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication - NVC), której twórcą jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany - wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Psychologia (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Mundus : ludzie)
Opowieść o małym państwie i wielkich ambicjach. Pali-pali, czyli „szybko, szybko”, to podstawa kultury współczesnej Korei Południowej. Ścigając się z czasem i rozwijając olbrzymie koncerny, ten nieduży kraj przeobraził się w gospodarczą potęgę. Odpowiedzi na pytanie, jak można było osiągnąć taki sukces, udziela autor, Frank Ahrens - amerykański dziennikarz, który został wiceprezesem Hyundai Motor Company. Emigrant z Zachodu, przez pryzmat najlepszej koreańskiej firmy motoryzacyjnej, przedstawia czytelnikom azjatycki świat biznesu - bardzo oficjalny za dnia i więcej niż swawolny w nocy. Biznesowy strój wraz z klapkami pod prysznic, firmowe imprezy z jedenastoma szklaneczkami alkoholu na głowę i uzależnienie od karaoke to tylko niektóre osobliwości perfekcyjnie funkcjonującego konglomeratu. Koreańczycy, pełni trafnych i zabawnych spostrzeżeń, rzucają światło na kulturę znaną niewielu mieszkańcom Europy. „W tej uroczej i poruszającej książce Ahrens opowiada o tym, dlaczego ten nieduży, lecz prężny kraj tak nieustępliwie zabiega, aby być jeszcze lepszym. Jego portret Korei, »krewetki wciśniętej między dwa wieloryby« - Chiny i Japonię - jest pełen błyskotliwych spostrzeżeń, młodzieńczego entuzjazmu i zapału do odkrywania”. Tim Clissold, autor światowego bestsellera Mr China, czyli Amerykanin w Pekinie „Kryzys wieku średniego w życiu Franka Ahrensa zbiegł się z kryzysem Korei Południowej, a czytelnik na tym skorzystał. Inteligentna, zmyślna, przepyszna książka”. Gene Weingarten, felietonista „The Washington Post”, dwukrotny laureat Nagrody Pulitzera [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Biografie. Reportaże (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19. Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak – w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej – zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy. Ciekawym uzupełnieniem książki są wyniki i wnioski z badania Trendy 2021 pokazujące, jak pandemia wpłynęła na ofertę świadczeń pozapłacowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19.4.2 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej