Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Internet
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Rynek pracy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Treść : Część I Komunikowanie w społeczeństwie informacyjnym - 1. Społeczeństwo informacyjne w ujęciu analitycznym (Geneza społeczeństwa informacyjnego, Koncepcje społeczeństwa informacyjnego, Segmentacja społeczeństwa informacyjnego, Funkcje i dysfunkcje społeczeństwa informacyjnego, Socjologia Internetu - nowy wymiar badań nad społeczeństwem informacyjnym) ; 2. Media społeczeństwa informacyjnego (Media masowe, Przekaz i jego treść, Publiczność odbiorcza i jej skład, Oddziaływanie komunikowania masowego i publicznego, Mediamorfoza i prawa mediów, Media cyfrowe i sieciowe, Media mobilne) ; 3. Komunikacja interpersonalna w relacjach społecznych ; 4. Istota i projektowanie działań public relations ; 5. Marketing w praktyce socjologicznej (Marketing polityczny, Marketing społeczny, Demarketing jako strategia marketingu społecznego, Marketing społeczny w Internecie, Marketing komercyjny polityczny i społeczny - podsumowanie) ; 6. Psychopatologia komunikacji sieciowej (Badania nad uzależnieniem od Internetu, Terapia uzależnień komputerowych) ; 7. Pozycjonowanie informacji w Internecie ; 8. "Komunikowanie" na rynku pracy - nowe możliwości zawodowe (Wykształcenie w zakresie nauk społecznych versus perspektywy zawodowe, Profesjonalne kompetencje komunikacyjne w perspektywie szans zawodowych, Społeczeństwo medialne - implikacje dla rynku pracy: konkluzje) ; Część II Zarządzanie w społeczeństwie informacyjnym - 1. Projektowanie systemów zarządzania organizacjami ; 2. Przedsiębiorczość w zarządzaniu ; 3. Jak kierować karierą własną i podwładnych?, 4. Kultura organizacyjna w systemach zarządzania ; 5. Jak skutecznie negocjować i rozwiązywać konflikty (Negocjacje jako proces komunikowania się w celu osiągnięcia porozumienia, Konflikt - jego rodzaje, uwarunkowania, cechy, fazy i sposoby rozwiązywania, Jak negocjować, aby osiągnąć korzystne dla siebie porozumienie? , Reguły, taktyki, typy, style i "chwyty" występujące w negocjacjach, Fazy procesu negocjacji, Psychologiczne determinanty sukcesu negocjacyjnego) ; 6. Problemy etyki biznesu (Etyka biznesu a kultura organizacyjna, Społeczna odpowiedzialność biznesu - CSR) ; 7. "Zarządzanie" na rynku pracy (Nowe zawody i stanowiska pracy) ; Część III Metodologia badań w społeczeństwie informacyjnym - 1. Praktyczny wymiar metod i technik ; 2. Charakterystyka podejścia jakościowego ; 3. Metody ilościowe w zarządzaniu i organizacji (Metody ilościowe versus metody jakościowe w zarządzaniu i organizacji .., Zastosowanie metody AHP do oceniania pracowników w organizacjach ..) ; 4. Internet i jego rola w procesie realizacji badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej