Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(221)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(41)
Poradniki i przewodniki
(29)
Publikacje dydaktyczne
(25)
Publikacje naukowe
(14)
E-booki
(10)
IBUK Libra
(10)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Audiobooki
(7)
Proza
(6)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Status
available
(344)
unavailable
(30)
unknown
(8)
only on-site
(4)
Branch
Planeta 11
(102)
DGiOZ
(3)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(61)
Filia nr 2
(12)
Filia nr 4
(5)
Filia nr 5
(39)
Filia nr 6
(35)
Filia nr 9
(23)
Filia nr 10
(15)
Filia nr 12
(21)
Filia nr 13
(26)
Filia nr 15
(13)
Filia nr 16
(10)
Filia nr 18
(17)
Filia nr 9 - podr.
(2)
Multicentrum - podr.
(2)
Author
Eco Umberto (1932-2016)
(4)
Fanning Patrick
(4)
Kopmeyer M.R. (1908-1998)
(4)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(4)
Nied┼║wiecki Marek (1954- )
(4)
Wilkans Jan
(4)
Błaż Agata
(3)
Davis Martha (1947- )
(3)
Dobek-Ostrowska Bogus┼éawa (1955- )
(3)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
McKay Matthew
(3)
Wojciechowski Władysław J
(3)
zbiorowa Praca
(3)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(2)
Benedikt Antoni
(2)
Bonilla Rocio (1970- )
(2)
Bravo Pawe┼é (1967- )
(2)
Bucholc Marta
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Chudzi┼äski Edward (1940- )
(2)
Cypryański Piotr
(2)
Czarnawska Mira Montana (1953- )
(2)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(2)
Fonfara Andrzej (1954-2020)
(2)
Gothlin Marianne (1961- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Głodowska Katarzyna
(2)
Heath Chip
(2)
Heath Dan
(2)
Ho┼éownia Szymon (1976- )
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Jamro┼╝ek Bo┼╝ena
(2)
Kucharski Adam
(2)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(2)
Madejski Radosław
(2)
Malcherek Monika
(2)
McQuail Denis (1935- )
(2)
Mrozowski Maciej (1949- )
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Prokop Marcin (1977- )
(2)
Punset Elsa
(2)
Ronnstrom Niclas (1964- )
(2)
Sobczak Jolanta
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Suchecki Jacek (1950- )
(2)
Szul┼╝ycka Alina
(2)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(2)
Weinsberg Adam
(2)
Widstrand Towe (1940- )
(2)
Wojtacha Anna (1980- )
(2)
W─ůsik Andrzej (1959- )
(2)
Zapa┼Ťnik Honorata
(2)
Zubrzycka El┼╝bieta (1954- )
(2)
Adamkiewicz Alicja
(1)
Adams Katherine L
(1)
Addario Susanna
(1)
Aleksandrowicz Renata
(1)
Ambro┼╝ewski Jacek (1989- )
(1)
Andrusieczko Piotr (1971- )
(1)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Apps Monika
(1)
Aro Jessikka
(1)
Banach Iwona (1960- )
(1)
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Barański Janusz
(1)
Barbasiewicz Marek (1945- )
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Bater Wiktor (1966-2020)
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bierach Alfred J. (1924- )
(1)
Biesaga-Słomczewska Elżbieta Jadwiga
(1)
Birkenbihl Vera F. (1946- )
(1)
Bliuj-Stodulska Patricija
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bocheńska Katarzyna
(1)
Bohner Thorsten
(1)
Bough Bennie
(1)
Broniewska Gra┼╝yna
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Brzozowski Andrzej Zb. (1955- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bugajski Marian
(1)
Bukowski Marcin
(1)
Byrne Emma
(1)
Carroll Henry
(1)
Cenini Alfredo
(1)
Ceplin Joanna
(1)
Chajzer Filip (1984- )
(1)
Chajzer Zygmunt (1954- )
(1)
Chojnacki Marek (1963- )
(1)
Chojnowska Ilona (1982- )
(1)
Cholawo-Sosnowska Kamila
(1)
Ch┼éosta Jan (1938- )
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Cio┼ékosz Pawe┼é (1982- )
(1)
Year
2020 - 2022
(47)
2010 - 2019
(69)
2000 - 2009
(101)
1990 - 1999
(20)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(97)
1901-2000
(4)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(239)
Language
Polish
(235)
English
(2)
Audience Group
Szkoły wyższe
(22)
Dzieci
(7)
Rodzice
(7)
6-8 lat
(5)
Przedsi─Öbiorcy
(4)
Nauczyciele
(3)
9-13 lat
(2)
Mened┼╝erowie
(2)
Prawnicy
(2)
14-17 lat
(1)
Adwokaci
(1)
Agenci reklamowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Kobieta
(1)
Mediatorzy
(1)
Młodzież
(1)
Notariusze
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedszkola
(1)
Radcy prawni
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjali┼Ťci ds. public relations
(1)
Specjali┼Ťci ds. reklamy
(1)
S─Ödziowie
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(24)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura włoska
(2)
Film amerykański
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Subject
Komunikacja społeczna
(143)
Relacje mi─Ödzyludzkie
(40)
Środki masowego przekazu
(27)
Dziennikarze
(21)
Internet
(12)
Media spo┼éeczno┼Ťciowe
(10)
Zarz─ůdzanie
(10)
Retoryka
(9)
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Negocjacje
(8)
Przedsi─Öbiorstwo
(8)
Reklama
(8)
Dziennikarstwo
(7)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Prezentacje i wyst─ůpienia
(6)
Public relations
(6)
Facebook
(5)
Instagram
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Kultura
(5)
Marketing
(5)
Propaganda
(5)
Sukces
(5)
Asertywno┼Ť─ç
(4)
Dezinformacja
(4)
Fake news
(4)
Fizjonomika
(4)
J─Özyk polski
(4)
Korespondenci wojenni
(4)
Nied┼║wiecki, Marek
(4)
Program Trzeci Polskiego Radia
(4)
Semiotyka
(4)
Socjotechnika
(4)
Telekomunikacja
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Dzieci
(3)
Gesty
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Mediacja (prawo)
(3)
Obsługa klienta
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Podr├│┼╝e
(3)
Portal spo┼éeczno┼Ťciowy
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rozmowa
(3)
Rzeczywisto┼Ť─ç wirtualna
(3)
Telewizja
(3)
Uczucia
(3)
Agencje reklamowe
(2)
Autoprezentacja
(2)
Blog
(2)
Blogerzy
(2)
Celebryci
(2)
Choroby zaka┼║ne ludzi
(2)
Dziennikarze muzyczni
(2)
Epidemie
(2)
Etyka społeczna
(2)
Grupy społeczne
(2)
Hołownia, Szymon
(2)
Interakcje społeczne
(2)
J─Özyk
(2)
Kobieta
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Kupno i sprzeda┼╝
(2)
Lista przeboj├│w
(2)
Marketing polityczny
(2)
Mediacja (socjol.)
(2)
Muzyka rozrywkowa
(2)
Narracja
(2)
Perswazja
(2)
Polityka
(2)
Polityka medialna
(2)
Portale internetowe
(2)
Praca
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Prawo autorskie
(2)
Program telewizyjny
(2)
Prokop, Marcin
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Radiofonia
(2)
Rodzeństwo
(2)
Rozw├│j osobisty
(2)
Samorz─ůd terytorialny
(2)
Start-up
(2)
Techniki sprzeda┼╝y
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Wakacje
(2)
Wojna
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Współdziałanie
(2)
Wyszukiwarka internetowa
(2)
Zachowania prozdrowotne
(2)
Aktorzy polscy
(1)
Aktywizm społeczny
(1)
Subject: work
Larwa (czasopismo)
(1)
Subject: time
2001-
(47)
1901-2000
(31)
1989-2000
(23)
1945-1989
(17)
1939-1945
(3)
1918-1939
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
601-700
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
701-800
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
do 801 p.n.e.
(1)
Subject: place
Polska
(34)
Stany Zjednoczone (USA)
(9)
Włochy
(2)
Bagdad (Irak)
(1)
Boston (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Finlandia
(1)
Mazury
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Warmia
(1)
Watykan
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Genre/Form
Poradnik
(37)
Podr─Öcznik
(31)
Opracowanie
(19)
Pami─Ötniki i wspomnienia
(15)
Publicystyka
(9)
Wydawnictwa popularne
(6)
Reporta┼╝
(5)
Autobiografia
(4)
Biografia
(4)
Opowiadania i nowele
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Wywiad dziennikarski
(4)
Broszura
(3)
Dyskusja
(3)
Esej
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Monografia
(2)
Wywiad rzeka
(2)
Antologia
(1)
Blog
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Film animowany
(1)
Film familijny
(1)
Komedia
(1)
Literatura
(1)
Literatura o regionie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Muzyka rozrywkowa
(1)
Program radiowy
(1)
Publicystyka polityczna
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusz zaj─Ö─ç
(1)
Słownik biograficzny
(1)
─ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(81)
Historia
(24)
Socjologia i społeczeństwo
(19)
Psychologia
(12)
Zarz─ůdzanie i marketing
(11)
Kultura i sztuka
(8)
Rodzina, relacje mi─Ödzyludzkie
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Praca, kariera, pieni─ůdze
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(4)
Rozw├│j osobisty
(4)
Hobby i czas wolny
(3)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
J─Özykoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Styl ┼╝ycia, moda i uroda
(1)
239 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Media (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywno┼Ť─ç)
Ksi─ů┼╝ka "Komunikacja wizerunkowa w reklamie" autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w ┼Ťwiat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyja┼Ťnia czym jest reklama, jej j─Özyk, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mie─ç cechy. Wyja┼Ťnia,kto powinien si─Ö zajmowa─ç reklam─ů w firmie. Co to s─ů i jakie s─ů narz─Ödzia komunikowania w ┼Ťwiecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,┼╝e reklama jest informacj─ů po┼é─ůczon─ů z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu sk┼éonienie do nabycia lub korzystania z okre┼Ťlonych towar├│w czy us┼éug. Mo┼╝e te┼╝ namawia─ç do popierania okre┼Ťlonych idei, marki,spraw itp. Reklama pos┼éuguje si─Ö swoim w┼éasnym j─Özykiem (j─Özyk reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywa─ç okre┼Ťlon─ů korzy┼Ť─ç, je┼Ťli wybierze si─Ö ten,a nie inny produkt. Czyni to za pomoc─ů hase┼é, apel├│w, dyrektyw, dewiz, sentencji itd. Dzia┼éaniami reklamowymi zajmuj─ů si─Ö specjali┼Ťci w dziedzinie zarz─ůdzania artystycznego (zarz─ůdzanie artystyczne-art directing) posiadaj─ůcy umiej─Ötno┼Ťci prowadzenia kompleksowych dzia┼éa┼ä projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwi─ůzania multimedialne, media spo┼éeczno┼Ťciowe, projektowanie wydarze┼ä, event├│w) zgodnie z koncepcj─ů dyrektora zespo┼éu kreatywnego. Niezb─Ödn─ů cz─Ö┼Ťci─ů reklamy jest (Copywriting). Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udzia┼é w ca┼éym procesie jej kreowania, najcz─Ö┼Ťciej pisz─ůc teksty oraz scenariusze spot├│w dla telewizji, radia,kreacji w sieci, itp.Copywriter powinien zna─ç potrzeby klient├│w, sztuk─Ö perswazji. Wsp├│┼écze┼Ťnie copywriting to ju┼╝ nie tylko tworzenie tre┼Ťci typowo reklamowych, scenariuszy itd. - to r├│wnie┼╝ tworzenie tekst├│w dla powstaj─ůcych i ju┼╝ istniej─ůcych stron internetowych, tworzenie artyku┼é├│w tematycznych a tak┼╝e pozycjonuj─ůcych. [merlin.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13.6 (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy komunikowania społecznego / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 2 (dodr.) - Wrocław : "Astrum", 2004. - 168 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Kreatywno┼Ť─ç.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Media (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Praca (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Media ÔöÇ Kultura ÔöÇ Komunikacja Spo┼éeczna to czasopismo naukowe. Ka┼╝dy z zeszyt├│w dotyczy dziedzin naukowych i kontekst├│w, wyznaczanych przez uj─Öte w tytule serii poj─Öcia: media, kultura i komunikacja spo┼éeczna. Wskazane trzy g┼é├│wne has┼éa wytyczaj─ů kierunek bada┼ä znajduj─ůcych odzwierciedlenie w publikowanych artyku┼éach naukowych, recenzjach, komunikatach oraz okre┼Ťlaj─ů struktur─Ö kolejnych tom├│w. Rozwa┼╝ania, kt├│rym czasopismo po┼Ťwi─Öca uwag─Ö, maj─ů r├│wnie┼╝ inny wymiar, zwi─ůzany z nowym polem analityczno-interpretacyjnym, kt├│re otwiera si─Ö, gdy dyskusja dotyczy funkcji medi├│w oraz ich zr├│┼╝nicowanych r├│l, takich cho─çby, jak kulturotw├│rcza. W wyniku tego na ┼éamach rocznika publikowane s─ů artyku┼éy naukowe, kt├│rych autorzy koncentruj─ů si─Ö na analizie medi├│w, takich jak telewizja, radio, prasa, ksi─ů┼╝ka, film, ale tak┼╝e na analizie ┼Ťrodowisk sieciowych, w tym stron internetowych, blog├│w, for├│w, gier. Czasopismo jest adresowane do tych odbiorc├│w, kt├│rych zainteresowania naukowo-badawcze oraz reprezentowane dziedziny oscyluj─ů wok├│┼é p┼éaszczyzny jak─ů s─ů media: medioznawc├│w, specjalist├│w zajmuj─ůcych si─Ö procesami komunikowania, kulturoznawc├│w, filmoznawc├│w, socjolog├│w, filolog├│w, filozof├│w, politolog├│w, prawnik├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 118.)
Ksi─ů┼╝ka zawiera do┼Ťwiadczenia autora z ca┼éej jego praktyki uniwersyteckiej i bezpo┼Ťredniego kierowania bibliotek─ů oraz poszukiwa┼ä naukowych. Rzut oka na obszerny i szczeg├│┼éowy spis tre┼Ťci nieodparcie prowadzi do wniosku, ┼╝e praca ta jest w istocie bardzo wsp├│┼éczesnym przewodnikiem bibliotekarza, nieodzownym w rozumieniu wsp├│┼éczesnej funkcji biblioteki, poszerzeniu wiedzy i kompetencji zawodowych. Autor podejmuje wa┼╝ny temat roli bibliotek w komunikacji publicznej, zwracaj─ůc szczeg├│ln─ů uwag─Ö na biblioteczne procesy mediacyjne w r├│┼╝nych typach bibliotek, a tak┼╝e ich miejsce w otoczeniu lokalnym i ┼Ťrodowiskach ponadlokalnych. W rozwa┼╝aniach poszukuje odpowiedzi na pytania, jak rozwinie si─Ö praktyka komunikacji publicznej w przysz┼éo┼Ťci oraz w jaki spos├│b dostosowa─ç do niej bibliotekarstwo.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
DGiOZ
Egzemplarze w opracowaniu
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Pedagogika (1 egz.)
Book
In basket
Konflikty i negocjacje / Zdzisław Uniszewski. - Stan prawny na dzień 31 października 1999 r. - Warszawa : Prószyński i S-ka, 2000. - 213,[1] s. : 2 il. ; 21 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 316 (1 egz.)
D┼éugo┼Ť─ç kolejki oczekuj─ůcych: 1.
Book
In basket
(Skarbnica Wiedzy)
Ksi─ů┼╝ka ta po┼Ťwi─Öcona jest mo┼╝liwo┼Ťciom porozumiewania si─Ö ludzi i zwierz─ůt oraz geniuszowi cz┼éowieka, kt├│ry - poczynaj─ůc od mowy cia┼éa i pochrz─ůkiwa┼ä milion lat temu - w XXI wieku mo┼╝e by─ç w sta┼éym kontakcie z najodleglejszymi punktami nie tylko Ziemi, ale i Uk┼éadu S┼éonecznego. Ksi─ů┼╝ka ┼Ťledzi rozw├│j metod komunikowania si─Ö: od sygna┼é├│w dymnych i tam-tam├│w, poprzez najrozmaitsze alfabety, powstanie technik drukarskich, a┼╝ do epoki internetu. Opisuje, jak rozwija┼éy si─Ö sposoby przekazywania informacji - od pieszych powsta┼äc├│w w staro┼╝ytno┼Ťci, przez go┼é─Öbie pocztowe, dyli┼╝anse i pierwszy telegraf, do po┼é─ůcze┼ä za pomoc─ů telefon├│w satelitarnych i e-maili wysy┼éanych dzi┼Ť przyjacio┼éom na ca┼éym ┼Ťwiecie. W naszych czasach istniej─ů setki sposob├│w, aby podzieli─ç si─Ö z innymi swoimi uczuciami i my┼Ťlami - przekonaj si─Ö, jak wygl─ůda┼éa komunikacja mi─Ödzy lud┼║mi, zanim pojawi┼éo si─Ö pismo i multimedia. [empik.com]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Odkrycia i wynalazki (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 62 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Psychologia (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 35.4 (1 egz.)
Book
In basket
Spis tre┼Ťci : 1. Podstawy teoretyczne i modele komunikacji marketingowej ; 2. Kompozycja sytemu komunikacji marketingowej - funkcje i struktury (Promocja a komunikacja marketingowa-poj─Öcie i zakres, Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix : zwi─ůzki i zale┼╝no┼Ťci) ; Formy komunikacji interpersonalnej (Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna, Specyfika i funkcje promocji osobistej, Promocja osobista a proces obs┼éugi nabywcy, Elementy i kody komunikacji niewerbalnej , Zarz─ůdzanie personelem sprzeda┼╝owym w aspekcie promocji osobistej) ; 4. Formy i instrumenty komunikacji masowej (Reklama - Media w transmisji przekazu reklamowego, Etyczne aspekty przekazu reklamowego; Promocja dodatkowa ; Public relations) ; 5. Formy komunikacji w hipennedialnym ┼Ťrodowisku komputerowym (Komunikacja marketingowa a paradygmat spo┼éecze┼ästwa sieci, Przes┼éanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej, Instrumenty komunikacji on-line) ; 6. Kszta┼étowanie kampanii komunikacji marketingowej - organizacja i zarz─ůdzanie (To┼╝samo┼Ť─ç i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsi─Öbiorstwa w procesie komunikacji marketingowej (Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem, Formu┼éowanie cel├│w kampanii komunikacji marketingowej, Identyfikacja targetu - adresat├│w kampanii , Ustalanie bud┼╝etu kampanii, Okre┼Ťlenie kompozycji instrument├│w komunikacji, Ocena efekt├│w kampanii komunikacji, Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
Śmiało : mów własnym głosem / Dorota Warakomska. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, 2020 - 303, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Dorota Warakomska zmieni┼éa ┼╝ycie wielu kobiet, kt├│rych kariera zawodowa i ┼╝ycie prywatne poszybowa┼éy wysoko. Przy okazji odkry┼éa, ┼╝e wi─Ökszo┼Ť─ç poradnik├│w dotycz─ůcych komunikacji to ksi─ů┼╝ki pisane z m─Öskiej perspektywy. Dlatego na bazie swojej wieloletniej dzia┼éalno┼Ťci dziennikarskiej, trenerskiej i spo┼éecznej, stworzy┼éa praktyczny poradnik dla kobiet. Ksi─ů┼╝k─Ö, kt├│ra b─Öd─ůc kopalni─ů sprawdzonych wskaz├│wek, jak m├│wi─ç, by by─ç zrozumian─ů i skuteczn─ů, jak zdoby─ç si─Ö na odwag─Ö, by przeprowadza─ç zmiany w sobie i we w┼éasnym ┼╝yciu, w rzeczywisto┼Ťci jest czym┼Ť wi─Öcej. Dorota Warakomska, wzmacniaj─ůc kobiety na polu zawodowym, dodaje im skrzyde┼é na co dzie┼ä. Ta ksi─ů┼╝ka jest dla wszystkich kobiet, kt├│re wyst─Öpuj─ů publicznie i pr├│buj─ů si─Ö przebi─ç z w┼éasnymi pomys┼éami: dla tych, kt├│re chc─ů wzmocni─ç swoj─ů pozycj─Ö w pracy i zmieni─ç spos├│b komunikowania si─Ö dla tych, kt├│re przed wa┼╝nymi rozmowami czuj─ů si─Ö niepewnie, a w prywatnych relacjach trac─ů rezon i nie potrafi─ů powiedzie─ç tego, co my┼Ťl─ů dla tych, kt├│re ucz─ů innych, kt├│re co┼Ť sprzedaj─ů, dla tych, kt├│re kieruj─ů zespo┼éami, chc─ů awansowa─ç, maj─ů porwa─ç t┼éumy dla wyk┼éadowczy┼ä, nauczycielek, bibliotekarek, sprzedawczy┼ä, rolniczek sprzedaj─ůcych p┼éody rolne na targu, przedsi─Öbiorczy┼ä, mened┼╝erek, urz─Ödniczek, asystentek, dyrektorek, prezesek, polityczek w parlamencie i samorz─ůdzie, dzia┼éaczek ruch├│w i organizacji spo┼éecznych. Ka┼╝dego dnia wielokrotnie wyst─Öpujemy publicznie i komunikujemy si─Ö z innymi lud┼║mi. Ka┼╝da rozmowa z innym cz┼éowiekiem jest bowiem wyst─Öpem publicznym i jednocze┼Ťnie procesem/aktem komunikacji. Zakupy w sklepie, instruowanie pracownik├│w, rozmowa z szefem, odpowiadanie na pytania dziecka. Czy zawsze wiemy, co chcemy powiedzie─ç? Czy to, co m├│wimy, jest jasne? Czy my┼Ťlimy, jak zostanie odebrane? Czy traktujemy nasze wypowiedzi jako okazj─Ö do budowania relacji? Czy szanujemy rozm├│wc├│w? W tej ksi─ů┼╝ce poprowadz─Ö ci─Ö przez wszystkie obszary wa┼╝ne w komunikowaniu si─Ö z innymi lud┼║mi, przekazywaniu w┼éasnych opinii. Przekonam ci─Ö, ┼╝e charyzmy, b┼éyskotliwo┼Ťci, szybkich ripost, panowania nad stresem i wyst─Öpowania publicznie mo┼╝na si─Ö nauczy─ç. [Powy┼╝szy opis pochodzi od wydawcy]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Kobieta (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Quick)
Praktyczny przewodnik pomo┼╝e ci d─ů┼╝y─ç do doskona┼éo┼Ťci w sztuce komunikacji. Zawiera mn├│stwo wskaz├│wek omawianych na licznych przyk┼éadach i modelach, dowiesz si─Ö z niego jak skutecznie prowadzi─ç rozmowy s┼éu┼╝bowe i prywatne, zadawa─ç w┼éa┼Ťciwe pytania i udziela─ç dobrych odpowiedzi, wywiera─ç wp┼éyw na innych, przedstawia─ç prezentacje, zarz─ůdza─ç informacj─ů, redagowa─ç e-meile, listy i raporty.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Praca (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Komunikacja społeczna (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again