Form of Work
Książki
(7)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(6)
only on-site
(1)
unavailable
(1)
Branch
Planeta 11
(2)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(3)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 12
(1)
Multicentrum - podr.
(1)
Author
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Jaśniok Michał
(1)
Kłosińska Katarzyna
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Rusinek Michał (1972- )
(1)
Sasińska-Klas Teresa
(1)
Sokołowski Marek (nauki filozoficzne)
(1)
Stępowski Robert
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(6)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
Komunikacja polityczna
(6)
Środki masowego przekazu
(2)
Dyskurs (językoznawstwo)
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing polityczny
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Nowomowa
(1)
Partie polityczne
(1)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
(1)
Propaganda
(1)
Retoryka
(1)
Wybory parlamentarne w Polsce (2005)
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(2)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Domain
Językoznawstwo
(1)
9 results Filter
Authority data
Komunikacja polityczna (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Komunikacja społeczna (hasło przedmiotowe)
zob. też Demokracja deliberatywna (hasło przedmiotowe) ; Polityka (hasło przedmiotowe) ; Środki masowego przekazu (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Marketing polityczny (hasło przedmiotowe) ; Propaganda (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Komunikowanie polityczne
Book
In basket
Spis treści: Cz. I: Komunikowanie społeczne. Cz. II: Komunikowanie polityczne - perspektywa teoretyczna. Cz. III: Narzędzia komunikowania politycznego - perspektywa techniczna
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Socjologia (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 3 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Media (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 84 (1 egz.)
Book
In basket
A jak antypolski, E jak element animalny, D jak demon postępu, M jak mordy zdradzieckie - brzmi niepokojąco? A może już przywykliśmy?
„Dobra zmiana” to wynik wnikliwych obserwacji i badań prowadzonych przez Katarzynę Kłosińską i Michała Rusinka w latach 2015-2019 układający się w słownik języka władzy tego okresu. Język rządzących nie tylko przenika do naszej mowy codziennej, ale również kreuje naszą rzeczywistość. Może być źródłem żartu, ale też źródłem przemocy. Autorzy z językoznawczą dociekliwością odkrywają, co kryje się za najpopularniejszymi z używanych przez władzę słów i jak wpływają one na naszą codzienność i postrzeganie świata.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 80/81 (1 egz.)
E-book
In basket
Praktyczny poradnik dla kandydatów biorących udział w wyborach samorządowych i parlamentarnych. Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami?Odpowiedź znajdziesz w książce "Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?", której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec.Zero teorii. Tylko praktyczne podpowiedzi i rady jak krok po kroku:- przygotować się do kampanii wyborczej;- zorganizować sztab wyborczy;- budować i komunikować markę osobistą kandydata;- przygotować program i materiały wyborcze;- komunikować się z wyborcami przy użyciu mediów społecznościowych (co, jak i kiedy publikować oraz w jaki sposób reagować na komentarze);- zarządzać kryzysem wizerunkowym i łagodzić jego skutki;- przygotować się do debaty wyborczej i współpracować z dziennikarzami;- wykorzystywać najważniejsze i najskuteczniejsze w kampanii wyborczej techniki manipulacji.Książka ta skierowana jest do kandydatów od szczebla ogólnopolskiego:kandydatów do Parlamentu Europejskiego i krajowego, po lokalny samorząd (kandydatów na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów), a także dla wszystkich, którzy w praktyczny sposób są zaangażowani w prowadzenie kampanii wyborczej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again