Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(22)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(5)
E-booki
(4)
IBUK Libra
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Status
available
(19)
unavailable
(6)
Branch
Planeta 11
(4)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(19)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 13
(1)
Author
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Mruk Henryk
(2)
Sagan Adam
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Bla┼╝lak Robert
(1)
Bober Tomasz
(1)
Chapman C. C
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Do┼éhasz Magdalena (1963- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dyba Adam
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gwiaździński Emilian
(1)
Handley Ann
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Malarski Maciej
(1)
Niestr├│j Roman (1944- )
(1)
Pabian Angelika
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Szyma┼äski Grzegorz (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Sławińska Maria
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Šmid Wacław
(1)
┼╗yminkowski Tomasz
(1)
Year
2020 - 2022
(3)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(10)
Country
Poland
(26)
Language
Polish
(26)
Audience Group
Szkoły wyższe
(7)
Mened┼╝erowie
(3)
Dziennikarze
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
Redaktorzy
(1)
Subject
Komunikacja marketingowa
(22)
Marketing
(4)
Przedsi─Öbiorstwo
(3)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing mobilny
(2)
Promocja handlowa
(2)
Reklama
(2)
Reklama internetowa
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Banki
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Decyzje
(1)
E-konsumenci
(1)
Elektronika
(1)
Event marketing
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wewn─Ötrzna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lojalno┼Ť─ç konsument├│w
(1)
Marketing szeptany
(1)
Media spo┼éeczno┼Ťciowe
(1)
Model biznesowy
(1)
Odzie┼╝
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Portal spo┼éeczno┼Ťciowy
(1)
Postawy
(1)
Postmodernizm
(1)
Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç (postawa)
(1)
Przedsi─Öbiorstwo handlowe
(1)
Public relations w internecie
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spo┼éeczno┼Ťci internetowe
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki sprzeda┼╝y
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Urz─ůdzenia mobilne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Znaki towarowe
(1)
┼╗ywno┼Ť─ç
(1)
Subject: time
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Genre/Form
Podr─Öcznik
(6)
Monografia
(3)
Poradnik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
26 results Filter
Book
In basket
Tre┼Ť─ç: Cz. I. Komunikacja masowa, Rozdz. 1. Reklama jako narz─Ödzie komunikacji masowej Istota komunikacji marketingowej (przyk┼éad. Strategia komunikacji marketingowej ING Nationale-Nederlanden , Winiary), Rozdz. 2. Serwis World Wide Web (WWW) jako narz─Ödzie komunikacji masowej (planowanie serwisu internetowego firmy Maxim), Rozdz. 3. Promocja below the line (BTL) (przyk┼éad. kampania mailingowa marki Augmentin, promocja konsumencka agencji TEQUILABTL GROUP, promocja partnerska firm PepsiCo i Sony, biuro turystyczne Travel & Advantage), Rozdz. 4. Informatyczne i cyfrowe narz─Ödzia komunikacji, Rozdz. 5. Wizualizacja, Rozdz. 6. Relacje z mediami oraz rozg┼éos (przyk┼éad. Firma Gerda laureatem konkursu Acanthus Aureus), Rozdz. 7. Zarz─ůdzanie sytuacjami kryzysowymi, Rozdz. 8. Lobbing, Rozdz. 9. Sponsoring jako instrument komunikowania si─Ö przedsi─Öbiorstwa z rynkiem ; Cz. II Komunikacja grupowa, Rozdz. 10. Wyst─ůpienia publiczne i prezentacje, Rozdz. 11. Targi jako narz─Ödzie komunikacji grupowej, Rozdz. 12. Wydarzenia marketingowe (event marketing), Rozdz. 13. Komunikowanie si─Ö w grupie pracowniczej, Rozdz. 14. Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsi─Öbiorstwie,Rozdz. 15. Grupy i listy dyskusyjne jako narz─Ödzia komunikacji grupowej Cz. III Komunikacja indywidualna, Rozdz. 16. Komunikacja werbalna, Rozdz. 17. S┼éuchanie, Rozdz. 18. Czytanie, Rozdz. 19. Pisanie, Rozdz. 20. Mowa cia┼éa, Rozdz. 21. Zarz─ůdzanie przestrzeni─ů, Rozdz. 22. Wizerunek, Rozdz. 23. Retoryka, Rozdz. 24. Negocjacje i mediacja Rozdz. 25. Komunikacja indywidualna za po┼Ťrednictwem komputera, Rozdz. 26. B┼é─Ödy i trudno┼Ťci w komunikacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka prezentuje nowoczesne podej┼Ťcie do wykorzystania eventu jako narz─Ödzia komunikacji marketingowej.[http://www.ksiegarnia.difin.pl].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13.6 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 38.10 (1 egz.)
Book
In basket
Spis tre┼Ťci : 1. Podstawy teoretyczne i modele komunikacji marketingowej ; 2. Kompozycja sytemu komunikacji marketingowej - funkcje i struktury (Promocja a komunikacja marketingowa-poj─Öcie i zakres, Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix : zwi─ůzki i zale┼╝no┼Ťci) ; Formy komunikacji interpersonalnej (Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna, Specyfika i funkcje promocji osobistej, Promocja osobista a proces obs┼éugi nabywcy, Elementy i kody komunikacji niewerbalnej , Zarz─ůdzanie personelem sprzeda┼╝owym w aspekcie promocji osobistej) ; 4. Formy i instrumenty komunikacji masowej (Reklama - Media w transmisji przekazu reklamowego, Etyczne aspekty przekazu reklamowego; Promocja dodatkowa ; Public relations) ; 5. Formy komunikacji w hipennedialnym ┼Ťrodowisku komputerowym (Komunikacja marketingowa a paradygmat spo┼éecze┼ästwa sieci, Przes┼éanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej, Instrumenty komunikacji on-line) ; 6. Kszta┼étowanie kampanii komunikacji marketingowej - organizacja i zarz─ůdzanie (To┼╝samo┼Ť─ç i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsi─Öbiorstwa w procesie komunikacji marketingowej (Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem, Formu┼éowanie cel├│w kampanii komunikacji marketingowej, Identyfikacja targetu - adresat├│w kampanii , Ustalanie bud┼╝etu kampanii, Okre┼Ťlenie kompozycji instrument├│w komunikacji, Ocena efekt├│w kampanii komunikacji, Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Ekonomia (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 13.8 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Jak skutecznie komunikowa─ç si─Ö ze swoimi konsumentami w dobie nowych medi├│w i zmieniaj─ůcych si─Ö trend├│w? Jak nawi─ůzywa─ç trwa┼ée relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywowa─ç pracownik├│w i dawa─ç im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W ksi─ů┼╝ce autorzy omawiaj─ů u┼╝yteczne teorie i praktyczne wskaz├│wki, pomocne w prowadzeniu zewn─Ötrznej i wewn─Ötrznej komunikacji przedsi─Öbiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - om├│wienie trend├│w w komunikacji spo┼éecznej i biznesowej u progu XXI wieku; - szerokie, praktyczne om├│wienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obs┼éugi klienta; - przegl─ůd narz─Ödzi i dzia┼éa┼ä komunikacyjnych kierowanych do odbiorc├│w ko┼äcowych B2C; - wskaz├│wki dotycz─ůce prowadzenia motywuj─ůcej komunikacji wewn─Ötrznej; - porady na temat budowania warto┼Ťci dodanej organizacji w duchu CSR. [ksiegarnia.difin].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Niniejsze opracowanie przygotowane zosta┼éo jako pomoc w procesie kszta┼écenia z zakresu komunikacji rynkowej (marketingowej) oraz reklamy. Autorki, opracowuj─ůc niniejszy skrypt, wykorzysta┼éy swoje do┼Ťwiadczenia wynikaj─ůce z prowadzenia od kilku lat zaj─Ö─ç dydaktycznych z tej dziedziny. Skrypt jest przeznaczony dla student├│w studi├│w stacjonarnych i niestacjonarnych oraz dyplomowych, rozpoczynaj─ůcych nauk─Ö komunikacji rynkowej na poziomie podstawowym, na wszystkich kierunkach studi├│w ekonomicznych, a szczeg├│lnie na kierunku "marketing i komunikacja rynkowa". Stanowi on uzupe┼énienie podr─Öcznik├│w z zakresu komunikacji rynkowej i marketingowej, a w szczeg├│lno┼Ťci podr─Öcznika pt. Komunikacja marketingowa. Modele, struktura, formy przekazu (2013) autorstwa Jana W. Wiktora. Opracowanie mo┼╝e by─ç r├│wnie┼╝ wykorzystane jako materia┼é pomocniczy dla prowadz─ůcych zaj─Öcia z tego zakresu, gdy┼╝ tre┼Ťci w nim zawarte mog─ů stanowi─ç inspiracj─Ö do przygotowania r├│┼╝nego typu warsztat├│w, ─çwicze┼ä czy konwersatori├│w z przedmiot├│w marketingowych, na przyk┼éad z podstaw komunikacji rynkowej, komunikacji marketingowej, reklamy, promocji, marketingu itp. W skrypcie przedstawiono podstawowe kategorie z zakresu komunikacji rynkowej (marketingowej), szeroko poj─Ötego marketingu oraz zadania i testy. Mog─ů one by─ç pomocne do przyswojenia wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, przygotowania si─Ö do ─çwicze┼ä, a tak┼╝e sprawdzenia zakresu wiedzy. Nale┼╝y zaznaczy─ç, ┼╝e w podr─Öczniku ograniczono si─Ö jedynie do podstawowych kategorii, koncentruj─ůc uwag─Ö na zagadnieniach zwi─ůzanych z wybranymi obszarami komunikacji marketingowej, tj.: istocie i poj─Öciu oraz elementach i rodzajach komunikacji rynkowej (marketingowej), modelach komunikacji marketingowej, komunikacji interpersonalnej, masowej i hipermedialnej oraz badaniach marketingowych i planowaniu dzia┼éa┼ä komunikacji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůc wybrane instrumenty, ┼Ťrodki i techniki (promotion mix).[www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
Ksi─ů┼╝ka "Tre┼Ť─ç jest najwa┼╝niejsza" pozwoli ci opracowa─ç w┼éasn─ů strategi─Ö przekazywania tre┼Ťci. Poprowadzi ci─Ö za r─Ök─Ö i podpowie, jak ubra─ç w s┼éowa w┼éasn─ů histori─Ö i stworzy─ç warto┼Ťciowe portfolio, kt├│re b─Ödzie procentowa─ç przez d┼éugi czas. Przem├│w do ludzi we w┼éa┼Ťciwy spos├│b, a Twoi klienci b─Öd─ů z w┼éasnej woli dzieli─ç si─Ö Twoj─ů histori─ů ze znajomymi i rozpowszechnia─ç j─ů za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Sie─ç (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13.4 (1 egz.)
Book
In basket
Spis tre┼Ťci : 1 Konsekwencje ponowoczesno┼Ťci dla marketingu (Konsumpcja ponowoczesna, Wybrane trendy ponowoczesno┼Ťci , Globalizacja, Wirtualizacja i cyfryzacja, Rozw├│j technologii informacyjnych, internet i sieciowo┼Ť─ç, Zr├│wnowa┼╝ony rozw├│j i odpowiedzialno┼Ť─ç spo┼éeczna, Chwilowo┼Ť─ç, sceptycyzm, niepewno┼Ť─ç , Rola innowacji, Wp┼éyw informacji i medi├│w) ; 2 Przewarto┼Ťciowanie paradygmatu 4P (Kierunki zmian w instrumentach marketingu-mix, Koncepcja 4C, Koncepcja 7P, Koncepcja 5I, Koncepcje paradygmat├│w dla marketingu internetowego) ; 3 Dialektyczny charakter wsp├│┼éczesnego marketingu (Lokalno┼Ť─ç ─ż globalizacja, Skala makro - skala mikro, Zysk-zaanga┼╝owanie (spo┼éeczne), Formalno┼Ť─ç - nieformalno┼Ť─ç , Rzeczywisto┼Ť─ç ─ż wirtualno┼Ť─ç, Transakcyjno┼Ť─ç ─ż relacyjno┼Ť─ç, Masowo┼Ť─ç ─ż indywidualizm, Technologia ─ż humanizm, Jednokierunkowo┼Ť─ç - wukierunkowo┼Ť─ç , Ulotno┼Ť─ç - trwa┼éo┼Ť─ç , Nieokre┼Ťlono┼Ť─ç - mierzalno┼Ť─ç ) ; 4 Wa┼╝niejsze kierunki rozwoju wsp├│┼éczesnego marketingu (Kondycja marketingu jako subdyscypliny nauk o zarz─ůdzaniu, Makromarketing i mikromarketing, Marketing wirusowy, marketing partyzancki i marketing dozna┼ä, Marketing wydarze┼ä, Marketing relacyjny, Marketing us┼éug, Humanizuj─ůca wizja relacyjnego marketingu us┼éug, Marketing szeptany, Marketing internetowy, Marketing spo┼éeczny, Marketing warto┼Ťci) ; 5 Wykorzystanie centr├│w kontaktu z klientem w marketingu ponowoczesnym (Systemy informatyczne wspomagaj─ůce marketing relacyjny, Istota i rola centr├│w kontaktu z klientem, Us┼éugi ┼Ťwiadczone przez centra kontaktu z klientem, Kana┼éy dystrybucji us┼éug ┼Ťwiadczonych przez centra kontaktu z klientem, Korzy┼Ťci ze stosowania centr├│w kontaktu z klientem) ; 6 Zr─Öby modelu efektywno┼Ťci marketingu szeptanego (Efektywno┼Ť─ç marketingu szeptanego a sieci spo┼éeczne w Internecie).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13.5 (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu rozdzia┼é├│w. Rozdzia┼é pierwszy pokr├│tce obja┼Ťnia genez─Ö, istot─Ö oraz spo┼éeczn─ů i gospodarcz─ů rol─Ö marketingu. W szczeg├│lno┼Ťci zwr├│cono w nim uwag─Ö na przes┼éanki ukszta┼étowania si─Ö wsp├│┼éczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczno┼Ť─ç rozr├│┼╝nienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrument├│w marketingowych. Kolejny podrozdzia┼é traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemys┼éowego, nakierowanego na odbiorc├│w biznesowych (B2B). Rozdzia┼é ko┼äczy syntetyczne om├│wienie ewolucji koncepcji marketingowych, z uwzgl─Ödnieniem zmieniaj─ůcych si─Ö zada┼ä i roli marketingu w przedsi─Öbiorstwie oraz technologicznych przes┼éanek rozwoju marketingu. Rozwa┼╝ania rozdzia┼éu drugiego stanowi─ů rozwini─Öcie podstawowej dla koncepcji marketingowej regu┼éy S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Om├│wiono w nim istot─Ö i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku d├│br konsumpcyjnych i przemys┼éowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi po┼Ťwi─Öcono czynnikom decyduj─ůcym o poprawno┼Ťci wyodr─Öbniania segment├│w i ocenie ich atrakcyjno┼Ťci jako rynku docelowego przedsi─Öbiorstwa. W rozdziale om├│wiono strategie marketingu masowego, zr├│┼╝nicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. Rozdzia┼é zamykaj─ů rozwa┼╝ania wyja┼Ťniaj─ůce istot─Ö, cele, kryteria i strategie pozycjonowania produkt├│w (marek) na rynku docelowym. W rozdziale trzecim om├│wiono polityk─Ö ofertow─ů przedsi─Öbiorstwa. Zdefiniowano w nim poj─Öcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produkt├│w konsumpcyjnych i przemys┼éowych. W charakterystyce poszczeg├│lnych faz cyklu ┼╝ycia produkt├│w uwzgl─Ödniono wielko┼Ť─ç sprzeda┼╝y, koszty, zysk, typ nabywc├│w, konkurencj─Ö, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produkt├│w i macierz BCG. Wiele uwagi po┼Ťwi─Öcono wyja┼Ťnieniu znaczenia marki, opakowania i ceny jako element├│w oferty produktowej oraz jej wyr├│┼╝nienia na tle konkurencji. Ca┼éo┼Ť─ç rozwa┼╝a┼ä ko┼äczy tematyka gwarancji i r─Ökojmi. Rozdzia┼é czwarty po┼Ťwi─Öcono polityce dystrybucji przedsi─Öbiorstwa rozumianej jako zbi├│r decyzji i czynno┼Ťci umo┼╝liwiaj─ůcych dotarcie z ofert─ů przedsi─Öbiorstwa do finalnych nabywc├│w w odpowiadaj─ůcym im miejscu, czasie i warunkach. Przedmiotem szczeg├│┼éowego opisu jest system dystrybucji przedsi─Öbiorstwa, jego cele, struktura, czynniki decyduj─ůce o wyborze transakcyjnych i logistycznych kana┼é├│w dystrybucji. W charakterystyce kana┼é├│w zwr├│cono uwag─Ö na istot─Ö, znaczenie i determinanty rozwoju elektronicznych kana┼é├│w dystrybucji i nowoczesnych rozwi─ůza┼ä logistycznych. W ostatnim punkcie rozdzia┼éu om├│wiono czynniki decyduj─ůce o zmianach struktury i rozwoju strategii dystrybucji wielokana┼éowej. W rozdziale pi─ůtym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsi─Öbiorstwa. Przedmiotem szczeg├│┼éowych rozwa┼╝a┼ä jest reklama, promocja sprzeda┼╝y oraz PR. Om├│wiono g┼é├│wne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikacj─Ö reklam i dzia┼éa┼ä z zakresu PR, zaprezentowano ┼Ťrodki promocji sprzeda┼╝y. Z uwagi na rosn─ůce znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego om├│wiono specyfik─Ö komunikacji marketingowej w sieci b─Öd─ůcej naturaln─ů konsekwencj─ů spo┼éecze┼ästwa informacyjnego. Ostatni rozdzia┼é ksi─ů┼╝ki zawiera om├│wienie podstawowych miernik├│w u┼╝ytecznych w analizach, planowaniu i kontroli dzia┼éalno┼Ťci marketingowej w przedsi─Öbiorstwie. S─ů to narz─Ödzia szczeg├│lnie u┼╝yteczne w zarz─ůdzaniu operacyjnym. Pozwalaj─ů w spos├│b skwantyfikowany opisywa─ç rynek odniesienia, stanowi─ůcy podstaw─Ö okre┼Ťlania pozycji rynkowej przedsi─Öbiorstwa, jak r├│wnie┼╝ ilo┼Ťciowy i warto┼Ťciowy udzia┼é w rynku w r├│┼╝nych u┼╝ytecznych przekrojach analitycznych. Szczeg├│lnie wa┼╝nym, a zarazem obszernym i zr├│┼╝nicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczno┼Ťci u┼╝ycia poszczeg├│lnych instrument├│w marketingowych. Prezentowane zestawienia tabelaryczne obejmuj─ů g┼é├│wne mierniki i z pewno┼Ťci─ů nie wyczerpuj─ů zagadnienia, tym bardziej ┼╝e rozw├│j instrument├│w marketingowych ci─ůgle inspiruje poszukiwanie nowych miar skuteczno┼Ťci. Rozdzia┼é zako┼äczono rozwa┼╝aniami na temat badania efektywno┼Ťci marketingu. [wydawca]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
Uwied┼║ klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Z marketingiem jest jak z seksem. S─ů r├│┼╝ne poradniki, w kt├│rych przeczytasz, jak robi─ç to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzi─ç co jest najlepsze dla Ciebie i zrobi─ç ÔÇ×co trzebaÔÇŁ. W praktyce jednak ÔÇô wiele os├│b nie ma poj─Öcia jak si─Ö do tego zabra─ç i stosuje porady od przypadkowych os├│b, kt├│rym wydaje si─Ö, ┼╝e umiej─ů robi─ç to dobrze. Tylko na ko┼äcu brakuje ÔÇ×Wielkiego O!ÔÇŁ - Osi─ůgni─Öcia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Mo┼╝e by─ç tak, ┼╝e 2 + 2 = 5. I nie m├│wi─Ö nawet o orwellowskim podej┼Ťciu do tego r├│wnania, ale o rzeczywisto┼Ťci spo┼éecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: ÔÇ×┼╗e co prosz─Ö?ÔÇŁ M├│wi─ůc po ludzku ÔÇô ludzie w zbiorowisku, to co┼Ť wi─Öcej ni┼╝ tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomy┼Ťl o t┼éumie. T┼éum, to co┼Ť wi─Öcej ni┼╝ tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna si┼éa. Ta, kt├│ra pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko ÔÇ×s┼éupkiÔÇŁ i wykresy. To nie tylko liczby i ÔÇ×statystykiÔÇŁ. To, co zadzia┼éa ┼Ťwietnie w jednym miejscu, nie musi dzia┼éa─ç w innym. Mo┼╝emy stara─ç si─Ö m├│wi─ç uniwersalnie, ale prawda jest taka, ┼╝e w marketingu naczeln─ů odpowiedzi─ů na wiele pyta┼ä jest (popularne w┼Ťr├│d socjolog├│w): to zale┼╝y. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw si─Ö, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktyk─Ö. Dopiero wtedy si─Ö masz szans─Ö na sukces. Gdzie s─ů Twoi klienci? To zale┼╝y. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak si─Ö pozycjonujesz, jak─ů masz sie─ç dystrybucji, jaki bud┼╝et, jakieÔÇŽ Jak skuteczniej sprzedawa─ç? To zale┼╝y. Od czego? Jak jest teraz, co mo┼╝esz poprawi─ç, co dzia┼éa, a z czego warto zrezygnowa─çÔÇŽ [taniaksiazka.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Sie─ç (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rz─ůdz─ů si─Ö swoimi prawami. Wi─Ökszo┼Ť─ç zasad dotycz─ůcych stylu, kt├│re pozna┼ée┼Ť w szkole, nie sprawdza si─Ö w komunikatach biznesowych. Dzi┼Ť piszemy ju┼╝ inaczej, bo czytamy te┼╝ inaczej. Teksty, kt├│re ┼éatwo si─Ö pisze, trudno si─Ö czyta. I na odwr├│t. Dlatego ta ksi─ů┼╝ka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikat├│w, kt├│re sprzedaj─ů. Przekonuj─ů do dzia┼éania. Skutecznie informuj─ů. [empik.com]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Nauka zawodu (1 egz.)
D┼éugo┼Ť─ç kolejki oczekuj─ůcych: 2.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing)
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wp┼éywu proces├│w globalizacyjnych na zachowania konsument├│w. Jest wynikiem wsp├│┼épracy naukowc├│w i praktyk├│w z wiod─ůcych polskich o┼Ťrodk├│w naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Ko┼║mi┼äskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu ┼ü├│dzkiego, a tak┼╝e Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowa┼ä autor├│w jest konsument, jego decyzje i dzia┼éanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dost─Öpu do internetu, kryzys├│w, a tak┼╝e ekspansji przedsi─Öbiorstw na rynki zagraniczne. G┼é─Öbokiej analizie poddane zosta┼éy najnowsze tendencje w zachowaniach konsument├│w pod wp┼éywem zmieniaj─ůcego si─Ö otoczenia oraz zachodz─ůcych w nich proces├│w. W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano zmiany, jakie zachodz─ů w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te s─ů spowodowane zar├│wno u┼╝ytkowaniem medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych, us┼éug mobilnych, zmian─ů w stylu ┼╝ycia, jak i dzia┼éaniami przedsi─Öbiorstw. Wskazano wsp├│┼éczesne problemy oraz przedstawiono specyfik─Ö segment├│w konsument├│w charakteryzuj─ůcych rynki rozwini─Öte. Monografia stanowi bogate ┼║r├│d┼éo wiedzy dla student├│w ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarz─ůdzaniu. Adresowana jest r├│wnie┼╝ do naukowc├│w, badaczy i praktyk├│w.[www.znak].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 27.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Spis tre┼Ťci: Innowacyjno┼Ť─ç organizacji - istota zagadnienia, uwarunkowania i charakter ; Modele realizacji proces├│w biznesowych na rzecz ozwoju innowacji ; Zarz─ůdzanie innowacjami - od powstania idei do komercjalizacji innowacji produktowych ;. Promocja innowacji jako system komunikacj i pr zedsi─Öbiorstwa z rynkiem.
G┼é├│wnym celem niniejszej monografii jest kompleksowe uj─Öcie wybranych zagadnie┼ä zwi─ůzanych z problematyk─ů zarz─ůdzania innowacjami oraz innow a- cyjno┼Ťci─ů wsp├│┼éczesnych organizacji, z uwzgl─Ödnieniem mo┼╝liwych do zastos o- wania w t ym zakresie rozwi─ůza┼ä biznesowych w zakresie promocji innowacji. Monografia sk┼éada si─Ö z czterech rozdzia┼é├│w, kt├│rych kolejno┼Ť─ç i tre┼Ť─ç s─ů podporz─ůdkowane postawionemu celowi g┼é├│wnemu. [wprowadzenie]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 5.3 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Dzia┼éania marketingowe w mediach elektronicznych, kt├│re niezwykle aktywnie si─Ö obecnie rozwijaj─ů, s─ů wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijaj─ůc─ů si─Ö technologi─ů internetow─ů i mobiln─ů. Zmiany te nie nast─ůpi┼éyby tak┼╝e, gdyby nie Web 2.0 ÔÇô gdzie u┼╝ytkownik internetu mo┼╝e aktywnie wsp├│┼étworzy─ç i wp┼éywa─ç na wirtualn─ů przestrze┼ä, a firmy oddzia┼éywa─ç marketingowo na nabywc├│w. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zosta┼éy wybrane aspekty marketingu mobilnego. [wydawca]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 13 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again