Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(26)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(8)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(24)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(4)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(22)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 13
(2)
Autor
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Sagan Adam
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Blażlak Robert
(1)
Bober Tomasz
(1)
Chapman C. C
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dołhasz Magdalena (1963- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dyba Adam
(1)
Gwiaździński Emilian
(1)
Handley Ann
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Malarski Maciej
(1)
Malcherek Monika
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Pabian Angelika
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Szymański Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wirkus Marek
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(5)
Przedsiębiorcy
(4)
Dziennikarze
(1)
Redaktorzy
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(26)
Marketing
(7)
Przedsiębiorstwo
(3)
Decyzje
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing mobilny
(2)
Promocja handlowa
(2)
Reklama
(2)
Reklama internetowa
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
E-konsumenci
(1)
Elektronika
(1)
Event marketing
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing szeptany
(1)
Media społecznościowe
(1)
Model biznesowy
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Nowy produkt
(1)
Odzież
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postawy
(1)
Postmodernizm
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Public relations w internecie
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
Urządzenia mobilne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Znaki towarowe
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Monografia
(5)
Poradnik
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Treść: Cz. I. Komunikacja masowa, Rozdz. 1. Reklama jako narzędzie komunikacji masowej Istota komunikacji marketingowej (przykład. Strategia komunikacji marketingowej ING Nationale-Nederlanden , Winiary), Rozdz. 2. Serwis World Wide Web (WWW) jako narzędzie komunikacji masowej (planowanie serwisu internetowego firmy Maxim), Rozdz. 3. Promocja below the line (BTL) (przykład. kampania mailingowa marki Augmentin, promocja konsumencka agencji TEQUILABTL GROUP, promocja partnerska firm PepsiCo i Sony, biuro turystyczne Travel & Advantage), Rozdz. 4. Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji, Rozdz. 5. Wizualizacja, Rozdz. 6. Relacje z mediami oraz rozgłos (przykład. Firma Gerda laureatem konkursu Acanthus Aureus), Rozdz. 7. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, Rozdz. 8. Lobbing, Rozdz. 9. Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem ; Cz. II Komunikacja grupowa, Rozdz. 10. Wystąpienia publiczne i prezentacje, Rozdz. 11. Targi jako narzędzie komunikacji grupowej, Rozdz. 12. Wydarzenia marketingowe (event marketing), Rozdz. 13. Komunikowanie się w grupie pracowniczej, Rozdz. 14. Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie,Rozdz. 15. Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej Cz. III Komunikacja indywidualna, Rozdz. 16. Komunikacja werbalna, Rozdz. 17. Słuchanie, Rozdz. 18. Czytanie, Rozdz. 19. Pisanie, Rozdz. 20. Mowa ciała, Rozdz. 21. Zarządzanie przestrzenią, Rozdz. 22. Wizerunek, Rozdz. 23. Retoryka, Rozdz. 24. Negocjacje i mediacja Rozdz. 25. Komunikacja indywidualna za pośrednictwem komputera, Rozdz. 26. Błędy i trudności w komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej.[http://www.ksiegarnia.difin.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Podstawy teoretyczne i modele komunikacji marketingowej ; 2. Kompozycja sytemu komunikacji marketingowej - funkcje i struktury (Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres, Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix : związki i zależności) ; Formy komunikacji interpersonalnej (Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna, Specyfika i funkcje promocji osobistej, Promocja osobista a proces obsługi nabywcy, Elementy i kody komunikacji niewerbalnej , Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej) ; 4. Formy i instrumenty komunikacji masowej (Reklama - Media w transmisji przekazu reklamowego, Etyczne aspekty przekazu reklamowego; Promocja dodatkowa ; Public relations) ; 5. Formy komunikacji w hipennedialnym środowisku komputerowym (Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci, Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej, Instrumenty komunikacji on-line) ; 6. Kształtowanie kampanii komunikacji marketingowej - organizacja i zarządzanie (Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej (Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem, Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej, Identyfikacja targetu - adresatów kampanii , Ustalanie budżetu kampanii, Określenie kompozycji instrumentów komunikacji, Ocena efektów kampanii komunikacji, Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ekonomia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku; - szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta; - przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C; - wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej; - porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR. [ksiegarnia.difin].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsze opracowanie przygotowane zostało jako pomoc w procesie kształcenia z zakresu komunikacji rynkowej (marketingowej) oraz reklamy. Autorki, opracowując niniejszy skrypt, wykorzystały swoje doświadczenia wynikające z prowadzenia od kilku lat zajęć dydaktycznych z tej dziedziny. Skrypt jest przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych oraz dyplomowych, rozpoczynających naukę komunikacji rynkowej na poziomie podstawowym, na wszystkich kierunkach studiów ekonomicznych, a szczególnie na kierunku "marketing i komunikacja rynkowa". Stanowi on uzupełnienie podręczników z zakresu komunikacji rynkowej i marketingowej, a w szczególności podręcznika pt. Komunikacja marketingowa. Modele, struktura, formy przekazu (2013) autorstwa Jana W. Wiktora. Opracowanie może być również wykorzystane jako materiał pomocniczy dla prowadzących zajęcia z tego zakresu, gdyż treści w nim zawarte mogą stanowić inspirację do przygotowania różnego typu warsztatów, ćwiczeń czy konwersatoriów z przedmiotów marketingowych, na przykład z podstaw komunikacji rynkowej, komunikacji marketingowej, reklamy, promocji, marketingu itp. W skrypcie przedstawiono podstawowe kategorie z zakresu komunikacji rynkowej (marketingowej), szeroko pojętego marketingu oraz zadania i testy. Mogą one być pomocne do przyswojenia wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, przygotowania się do ćwiczeń, a także sprawdzenia zakresu wiedzy. Należy zaznaczyć, że w podręczniku ograniczono się jedynie do podstawowych kategorii, koncentrując uwagę na zagadnieniach związanych z wybranymi obszarami komunikacji marketingowej, tj.: istocie i pojęciu oraz elementach i rodzajach komunikacji rynkowej (marketingowej), modelach komunikacji marketingowej, komunikacji interpersonalnej, masowej i hipermedialnej oraz badaniach marketingowych i planowaniu działań komunikacji marketingowej, uwzględniając wybrane instrumenty, środki i techniki (promotion mix).[www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Książka "Treść jest najważniejsza" pozwoli ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, które będzie procentować przez długi czas. Przemów do ludzi we właściwy sposób, a Twoi klienci będą z własnej woli dzielić się Twoją historią ze znajomymi i rozpowszechniać ją za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1 Konsekwencje ponowoczesności dla marketingu (Konsumpcja ponowoczesna, Wybrane trendy ponowoczesności , Globalizacja, Wirtualizacja i cyfryzacja, Rozwój technologii informacyjnych, internet i sieciowość, Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna, Chwilowość, sceptycyzm, niepewność , Rola innowacji, Wpływ informacji i mediów) ; 2 Przewartościowanie paradygmatu 4P (Kierunki zmian w instrumentach marketingu-mix, Koncepcja 4C, Koncepcja 7P, Koncepcja 5I, Koncepcje paradygmatów dla marketingu internetowego) ; 3 Dialektyczny charakter współczesnego marketingu (Lokalność ľ globalizacja, Skala makro - skala mikro, Zysk-zaangażowanie (społeczne), Formalność - nieformalność , Rzeczywistość ľ wirtualność, Transakcyjność ľ relacyjność, Masowość ľ indywidualizm, Technologia ľ humanizm, Jednokierunkowość - wukierunkowość , Ulotność - trwałość , Nieokreśloność - mierzalność ) ; 4 Ważniejsze kierunki rozwoju współczesnego marketingu (Kondycja marketingu jako subdyscypliny nauk o zarządzaniu, Makromarketing i mikromarketing, Marketing wirusowy, marketing partyzancki i marketing doznań, Marketing wydarzeń, Marketing relacyjny, Marketing usług, Humanizująca wizja relacyjnego marketingu usług, Marketing szeptany, Marketing internetowy, Marketing społeczny, Marketing wartości) ; 5 Wykorzystanie centrów kontaktu z klientem w marketingu ponowoczesnym (Systemy informatyczne wspomagające marketing relacyjny, Istota i rola centrów kontaktu z klientem, Usługi świadczone przez centra kontaktu z klientem, Kanały dystrybucji usług świadczonych przez centra kontaktu z klientem, Korzyści ze stosowania centrów kontaktu z klientem) ; 6 Zręby modelu efektywności marketingu szeptanego (Efektywność marketingu szeptanego a sieci społeczne w Internecie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe. Seria Specjaln,. Monografie ; Nr 160)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowego, nakierowanego na odbiorców biznesowych (B2B). Rozdział kończy syntetyczne omówienie ewolucji koncepcji marketingowych, z uwzględnieniem zmieniających się zadań i roli marketingu w przedsiębiorstwie oraz technologicznych przesłanek rozwoju marketingu. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. Rozdział zamykają rozważania wyjaśniające istotę, cele, kryteria i strategie pozycjonowania produktów (marek) na rynku docelowym. W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Wiele uwagi poświęcono wyjaśnieniu znaczenia marki, opakowania i ceny jako elementów oferty produktowej oraz jej wyróżnienia na tle konkurencji. Całość rozważań kończy tematyka gwarancji i rękojmi. Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. Przedmiotem szczegółowego opisu jest system dystrybucji przedsiębiorstwa, jego cele, struktura, czynniki decydujące o wyborze transakcyjnych i logistycznych kanałów dystrybucji. W charakterystyce kanałów zwrócono uwagę na istotę, znaczenie i determinanty rozwoju elektronicznych kanałów dystrybucji i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. W ostatnim punkcie rozdziału omówiono czynniki decydujące o zmianach struktury i rozwoju strategii dystrybucji wielokanałowej. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych. Prezentowane zestawienia tabelaryczne obejmują główne mierniki i z pewnością nie wyczerpują zagadnienia, tym bardziej że rozwój instrumentów marketingowych ciągle inspiruje poszukiwanie nowych miar skuteczności. Rozdział zakończono rozważaniami na temat badania efektywności marketingu. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im. [naukowa24.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?” Mówiąc po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces. Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie… Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować… [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Sieć (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Nauka zawodu (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316
Książka
W koszyku
(Marketing)
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.[www.znak].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej