Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(4)
Autor
Burnos Piotr
(1)
Gajda Janusz (1954- )
(1)
Goliszek Sławomir
(1)
Górski Krzysztof (1973- )
(1)
Komornicki Tomasz (1963- )
(1)
Kowalczyk Karol
(1)
Marszałek Zbigniew
(1)
Piwowar Piotr
(1)
Pomianowski Wojciech
(1)
Reński Andrzej
(1)
Rosik Piotr
(1)
Sroka Ryszard (1964- )
(1)
Stencel Marek
(1)
Szarata Andrzej
(1)
Szejgiec-Kolenda Barbara
(1)
Śleszyński Przemysław (1973- )
(1)
Żegleń Tadeusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja drogowa
(4)
Samochody
(2)
Ciągnik rolniczy
(1)
Diagnostyka techniczna
(1)
Dostępność komunikacyjna
(1)
Maszyny i narzędzia rolnicze
(1)
Modele
(1)
Podróże
(1)
Transport pasażerski
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Transport i logistyka
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wzrost potrzeb transportowania oraz rozwój sieci dróg i środków transportu spowodował gwałtowny wzrost natężenia ruchu i potrzebę prowadzenia pomiaru jego parametrów. Potrzeba ta wynikała z przepisów zapewniających bezpieczeństwo uczestnikom ruchu drogowego, konieczności kontroli ich przestrzegania, zapotrzebowania na informację pomiarową dla systemów zarządzajcych infrastrukturą drogową i systemów monitorujących stan środowiska naturalnego. Pomiary parametrów ruchu są też wykorzystywane do modelowania i prognozowania rozwoju ruchu drogowego oraz prac planistycznych związanych z rowojem infrastruktury drogowej. Adresatami książki są inżynierowie ruchu drogowego, osoby zarządzające ruchem drogowym, osoby projektujące i wdrażające Inteligentne Systemy Transportu (ITS), inspektorzy Inspekcji Transportu Drogowego, pracownicy GDDKiA, pracownicy firm działających na polskim rynku w zakresie systemów monitorowania ruchu drogowego ITS, a także studenci wyższych uczelni technicznych. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 252.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 255.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 255.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Geograficzne = Geographical Studies / Instytut Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania im. Stanisława Leszczyckiego. Polska Akademia Nauk, ISSN 0373-6547 ; nr 267)
Monografia przedstawia końcowe rezultaty projektu "Kompleksowe modelowanie osobowego ruchu drogowego w Polsce wraz z identyfikacją jego lokalnych uwarunkowań społeczno-ekonomicznych" (DEC-2012/05/B/HS4/04147). W opracowaniu pokazano wyniki modelowania ruchu samochodów osobowych na sieci zamiejskich dróg krajowych i wojewódzkich w Polsce w 2010 r., w szczegółowej skali przestrzennej (rejony transportowe na poziomie gminnym), z wykorzystaniem danych wtórnych dla sześciu motywacji podróży (dojazdy do pracy, wyjazdy na zakupy, dojazdy do szkoły wyższej, podróże służbowe, odwiedziny krewnych i znajomych oraz podróże turystyczne). W obliczeniach wykorzystano autorski model prędkości ruchu uwzględniający szereg czynników mających wpływ na prędkość pojazdów. Identyfikacja czynników mających wpływ na rozkład i natężenie ruchu pojazdów osobowych pozwoliła na wydzielenie tych odcinków sieci lub obszarów kraju, dla których lokalne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, a także specyficzne połączenia funkcjonalne decydują o odmiennym, od obliczonego i możliwie najbardziej dopasowanego do rzeczywistego, rozkładu ruchu. Wykazano, że modelowanie ruchu na drogach krajowych jest dużo łatwiejsze niż na drogach wojewódzkich, a klasyczny christallerowski układ sieci osadniczej (Polska zachodnia), ze względu na równomierny rozkład ludności, miejsc pracy itd., lepiej poddaje się modelowaniu ruchu, niż obszar Polski wschodniej i centralnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 252.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej